Benim motor 3000 kmye geliyo yağını değiştirmek istiyorum acaba 4000 bakımına sokmalımıyım yoksa sadece yağını mı değiştirmeliyim
İlla honda servisindemi yağı değiştirmeliyim o zaman kendi motorcumda yağı değiştirsem olmaz mı garantiden çıkmaz dimi simdi yağı değiştirsem 4000 de normal bakıma sokarım motoru
Supap ayarida yapin 2 yasinda oldu motorlar.
Yaw ben 1000 km gitim sordum 4000 de gelcen dedii şimdi 3000 km oldu geç olmadan gitsemmi yoksa 4000 beklesemmi karar veremedim
Ben de 1000 - 4000-8000 gittim. Herhangi bir sıkıntı olmadı arada. Öyle herkesin dediğin gibi 300 km de bir zincir yağlama işine vs de girmedim ki 4000-8000 arası uzun yol yaptım (1500km civarı) hiçbir sıkıntı olmadı.
GromNation
Valla zincirin 15tl oldugunu ogrendigimden beri bende yaglamiyorum )
Ben düzenli yağlıyorum aslında ama bir süre aksattım 700 km falan açıldı aralık.
Zincirin üzerinde renkte değişimler oldu (sanki paslanmaya başlayacak gibi görünüyordu)
motorun çekişinde fark varmış gibi hissettim (bana da öyle gelmiş olabilir)
Birde zincirden şıkır şıkır ses geliyordu.
Hepsi bir yana geçen zincir temizliğinin önemiyle ilgili bir yazıda "zincir kopup hareket halindeyken arka tekeri kilitleyebilir" gibi bir şey okumuştum. O zaman zarar sadece maddi boyutta da kalmayabilir.
Arkadaşlar arka çamurluğu iptal edip hem plakayı hem de arka sinyalleri takabileceğimiz bi aparat vs. var mıdır?
Bu arada ebayden 9 dolara aldığım ayna uzatma aparatlarım gelmiş. Haftasonu deneyip yorumlarımı yazarım buraya.
420 zincir innova cup zinciri falan desenizde anlaşılıyor. bakla sayısı tutmuyor sadece. onuda iki paket alıp bakla ekliyorsunuz olup bitiyor :D
yani ilk değişim 30 lira sonrakiler 15 :D
Arkadaşlar kendi görüşümdür bu ; ben baya bi toz toprakta kullanıyorum motoru ve cok az yıkadım temizledim bütün yaz boyunca
1-Shell den aldığım benzinle motorun performansının daha verimli oldugunu gözlemledim tamamen marka övmek kötülemek amacıyla yazmıyorum sadece kendi görüşüm 1 2 kere petrol ofisinden aldım ama shellden daha çok memnunum .
2-15 30 Tl falan diyip zinciri esgeçmemek gerek,motoru temiz tutmak lazım , yaklaşık 2 hafta motoru pis tozlu kullandım zinciri yağlamadım hiç temizlik yapmadım ve 2 hafta sonunda çok güzel bi temizlik yaptım zinciri cok saglam yagladım ve ciddi bir performans çekiş degişikligi yaşadım ondan sonra ulan ben napıyorum diyip motora kızım gibi bakmaya başladım ve arkadaşların dedigi gibide yağlanmazsa paslanıp vs. kopma ihtimali olabilir şahsen kimsenin yolda giderken böyle olmasını istemem
Motorlarımızı sevelim temiz tutalım
Arkadaşlar motoru alalı henüz 3 hafta oldu ve 500 km'deyim. Rodaja uygun kullanıyorum, hiç devir kesiciye sokmadım, 90 km'nin üstüne çıkmadım. Fakat son zamanlarda motorun sesinde bir değişiklik sezdim. Durur haldeyken gaz verip bıraktığımda motordan bir hırlama sesi geliyor, aynı şekilde hareket halindeykende elimi gazdan çektiğim zaman ara ara bu sesi duyuyorum. Bilmiyorum videoya çeksem belki duyulur. Burdaki honda servisine sorduğum zaman yağ inceldiğinden kaynaklanıyor dediler ama bende nedense bir endişe oluştu. 1000 bakımınada az kaldı, yağ değişince o ses gider mi yoksa istemeden motora zarar mı verdik?
Bugün 5000 km'de bir msx ile karşılaştırma şansım oldu. Ondada aynı ses mevcut ama daha az duyuluyor, belki bendede 1000 bakımından sonra azalabilir. Ses daha çok gidonun aşağısından geliyor. Gazı verip bırakınca devir düşerken bir grruff sesi geliyor yada grroomm da olabilir motor kendi adını sayıklıyor galiba ismide bu sesten geliyor olabilir Diğer msx'in sahibi arkadaşta fan sesine benzetti, zaten ses en çok havalandırma kanalının ordan geliyor.
Ayrıca bir video buldum ve o sesin aynısı var.
28. saniyeden itibaren izleyin
https://www.youtube.com/watch?v=FbI3dBZguhY
S.a millet
Bende 125 cc aldım.
Gocaman lastiklerim var.
Ayıya biniyom :D
Atıf Buraya:
tamamı için
http://onedio.com/haber/ben-yaptim-b...15-kisi-598436
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)