Ah o kalkislar oyle bi zor oluyorki scooter kullaniyordum daha onceden. Simdi ilk vitesli motor birde kavrama cok yukarda olunca trafik isiklarinda durunca kalkmasi zor oluyor. Scooter ile yesil isik yandimi uzar giderdim simdi stop edip kaliyorum 😀
Ah o kalkislar oyle bi zor oluyorki scooter kullaniyordum daha onceden. Simdi ilk vitesli motor birde kavrama cok yukarda olunca trafik isiklarinda durunca kalkmasi zor oluyor. Scooter ile yesil isik yandimi uzar giderdim simdi stop edip kaliyorum 😀
manetin kökünde ayar yeri var körükle örtülü biraz kurcalayın.
Rodaj için rodajı bitirmiş gibi davranı, 1000km kendinizi kasamanın manasını açıklayabilecek yok dünya üzerinde. Kitapçıkta yazandan bir tık daha verimli makinanız olur.
ha kendinize rodaj yapmazsanız bu 1000km içinde orijinal lastikle bu geçiş mevsiminde düşeceğinizi garanti ederim. şimdiden korunun.
Arkadaşlar benim de debriyaj çok yukarıda kavrıyor.
Bakıma gittiğimde adamlara söylemiştim evet yukarıdaymış ayarladık dediler ama bişeyin değişmediğini (hatta daha yukarı çıkmış da olabilir) gördüm.
Yalnız benim manetin altındaki vida da dibe kadar oturmuş durumda. Yukarıdaki resimde Halisakal arkdaşınki de oturmuş gibi görüm.
Onu dışarı çeksem daha yukarı gelmeye çalışacak (belkide debriyajdan kaçırmaya başlayacak)
Bu durumda ikinci bir ayar yeri yok mu? Çok mu karışık bi yerde?
debriyaj çatalının üstünde var 2 tane
Son bi kaç hafta içinde sigorta yaptıran oldu mu? 2014 msx için en ucuz anadolu çıkıyor 460 tl. Daha ucuza sigortacı bulabilen var mı son 1-2 hafta içinde?
Motor 1200 KM oldu , bakıma mayıs 2016 da götürücem çünkü eve kitledim bıraktım ve istanbula döndüm
Bütün yaz boyunca orjinal lastikleri kullandım evet kayıyor fakat kuru zeminde yüregimi kopartacak bişey yapmadı memnunum ama bakım zamanı michlen şart. Rizoma ayna manet elcik takmıştım onlar da güzel bi hava kattı stok hali pek hoş degildi .
Kısaca söylemek gerekirse 1 Kere bile motoru aldıgıma pişman olmadım hatta bi tane bunun ufaklarından almayı planlıyorum bulabilirsem.
Rodajı ilk 800 km sürekli vites degişe degişe devirli devirsiz karışık fazla basmadan kullandım 800 den sonra tek başıma cıkıp açtım biraz motoru ama otobanda gidiyorum tırlar vs rüzgar cok oldugundan 115 i geçemedim çok güzel kafa sallıyo onu test ettim :D Mümkün oldugunca arkmaa kimseyi almadım ama 75 kg falan biri oturunca bende 75 im 105 gördüm düz yolda cok rahat motor ...
2016 yaz sezonu için şimdiden msx amblemli koltuk kılıfı aldım siyah daha takmak nasip olmadı ama güzel birşeye benziyor
Rizoma ayna takımı rengi soldu manetinde soldu fakat sadece rizomayı cıkarıcam onun yerine elcik aynası takıcam
Büyük ihtimal yoshimura egzoz almayı planlıyorum bütçe ayırabilirsem
Honda yazısının altında HRC stcker vardı bende cidden aşırı güzel bi hava katıyor o HRC lerden arka kuyruk tarafına da yapıştırcam + Repsol stickerlar.
Benim amacım öyle aşırı para harcamadan yinede tatlı ve güzel bi görünüme sokabilmek motoru .
1000 km bakımdan çıkıp yıkandıktan sonra resim çekmiştim. Şuan 1400 km de.
Orijinal lastikleri herkesin tavsiye ettiği city grip ile değiştireceğim fakat bugün honda servisi city grip yerine bridgestone b02 tavsiye etti. Fiyat olarak bridgestone 100 lira daha pahalı. Hangisini tercih edeyim?
Hızlıca bir araştırdığımda bir tek aşağıdaki siteyi bulabildim
City grip skorunun bu kadar yüksek olması gerçekten daha kaliteli olmasından değil de kullanımının daha yaygın olmasından kaynaklanmış olabilir.
En güzeli ikisini de tecrübe etmiş kişinin yorumlarını dinlemek.
Ben city grip kullanıyorum. Bu hafta pazartesi-çarşamba 3 gün yağmurda istanbulda karşıdan karşıya geçtim.
Gayet memnunum. Kuruda da oldukça iyi.
http://www.techturkey.com/forum/moto...tirmalari.html
Bridgestone hoop b02 taktırdım. Bakalım inşallah servis beni yanıltmamıştır.
Bugun besiktasta kırmızı msx125 gördüm onunde cam takılıydı camlı hali ayrı bi güzelmiş bizim forumdan yunanistana giden kullanıcaların motoru zannettim rengi kırmızıydı belki burdandır kullanıcısı
facebook grubumuzdan arkadaş motorunu satıyor ilgilenen arkadaşlar linkten bakabilirler.
Aksesuar listesi :
1-Protaper Gidon
2-Rizoma Ayna ve Elcik takımı
3-Kısa spor ayarlanabilir manetler
4-Amortisör üst kapak takım
5-Sinyal ve çamurluk vida kapak takım
6-Kafa karenajı
7-Hidrolik depo Kapak
8-Racing Boy Papatya disk takımı
9-Marş kapağı
10-Sübap Ayar Kapağı
11-Koruma takozu
12-Motor yan Kapak Takımı
13-Debriyaj Tutucu
14-Yağ Dolum Kapak
15-Ngk Buji Kablo ve Piposu
16-İridyum Lazer Buji
17-Kitaco Hurricane Hava Filtresi( Yıkanabilir)
18-Koltuk Alt kapak Takım
19-Özel Karbon Döşeme Kaplama
20-Akrapoviç Titanyum Egzoz ve Headers
21-Çanta Demiri
22-Thailand Tip Sinyal Takımı
23-Pit ayaklık tutucu
24-Apitech Power Commander
25-Fren Hortum Tutucu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33601310/detay
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)