arkadaşlar acaba zincir için hangi yağı kullandığınızı söyleyebilir misiniz??
arkadaşlar acaba zincir için hangi yağı kullandığınızı söyleyebilir misiniz??
zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorum şöyle ki;
bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana
eklemek istediklerim;
zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
valla bakarım siler temizlerim özenirim zannetmiştim ama hiç öyle olmuyormuş
bikere daha motor 0 km iken zincir ayarı yoktur aklınızda olsun balata yanığı kokusu çıkarınca nerden geliyor la bu derken farkettik.. kullanacak kimse üzerine oturup ayar yaptırsın.
neden sonra oring falan fişman yok diyerek çıkma yağ, yağdanlık vs derken kışı geçirdik. hiç kilometreyede bakmıyordum, suya girdim yağla yağmur ertesi yağla yıkama ertesi yağla gibi kriterlerim vardı. Baktım sonuncu madde benim kontrolümde yağmur ertesine kadar düşürdüm yağlamayı
şimdi yaz geldi havalar iyileşti şekil şemal yerine gelsin diye çamurluğu söküp benzinle iyice temizledim dişliler fena değil zincirde iyi kırılma yok şıkır şıkır ses geliyor ama bilemiyorum gergi işi kurtarana kadar kadar devam.
bende Motulun ucu fırçalı gresini aldım bundan sonra biraz özeneyim diyorum
velhasıl çokta önem arzeden bir durum yok çamurluğu söküp uğraşmazsanız sprey bir yağ ile aklınıza geldikçe ve yoğun sıvı temasından sonra yağlamak iyidir.
Ha bir de en güzel yöntemlerden birisi gres yağını ısıtıp sıvılaştırmak sonra içine zinciri atıyoruz. Soğuyunca çıkartıp fazla gresi üstünkörü alıyoruz. Mis gibi
bir deli manyak firma şaft yapsaya şu koça
o kadar ıvır zıvır parçası var kıyamet gibi
Hangi çamurluğu söküyorsunuz? Ben şimdiye kadar hiç çamurluk sökmedim de. Zincir korumadan bahsediyorsanız hiç getek yok.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Alet yok zincir bakla ayırmaya
İyi fikir aslında, ön dişliden kurtulunca uğraştırmıyor mu ? Yoksa eski zinciri ucuna mı ekliyorsun çıkarırken ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Okan kusura bakma ben senin mevzuyu unutmuşum komple, umarım toparlamışsındır.
Fotolara baktım abartılacak sorunun yok motosikletle ilgili çamurluğun kırık bir ona masraf etsen güzel görünecek, geri kalan yerlerde kırık sinyaller için falan japon candır
Farın sıkıntılı belki ayar somunundan gevşemiştir alttan darbede. Bacaklarına japon ve havya ile kaynak yapabilirsin değiştitmeye değmez.
Amortisöt kovanlarının yukardan çıkan uçlarının yüksekliği bir olmalı yoksa sağa yada sola dalma yapar alet, her türlü kafayı dağıttırman lazım güzelce tekrar toplasınlar, ön teker mili 10 tl çok hafif bir yamukluk varsa bile sağa sola çeker, motosiklet yapılınca güvenlice bak bakalım çekme dalma yapıyor mu gerisini takma kafana
arkadaşlar bu başlık altında yada yeni bir sayfa altında motorlamıza yaptığımız modifiye yada aksesuarları toplayarak fiyatlarını temiz kanallarını eklesek güzel bir paylaşım olur bence hem tecrübeli arkadaşlar sayesinde fahiş fiyattanda kurtulmuş oluruz
örneğin koruma takozu çanta demiri muhtemelen herkezin ihtiyacı vardır toplu alım olursa onada varım
Selam dostum,
Ben de mayıs sonu gibi arka demiri almayı düşünüyuorum aşağıdaki linkten. Forumdan bir arkadaş aldı gayet sorunsuz.
http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-h2c-rear-luggage-rack
Ürün 30 dolar kargo ücreti 40 dolar. 2 kişi alırsak kargo ücretini bölerek 25 dolar civarı kargo ücretine getirebiliriz.(2 tane alınırsa kargo ücreti 50 dolar oluyor )
Eğer kafana yatarsa haberleşip ay sonuna doğru alabiliriz.
bu ürüne bende baktım kargo parası zoruma gidiyo yalnız hondanın galiba cbr 125 in çanta demiri ufak bir işlmele uyuyomuş 50 tl civarı imiş onun peşindeyim şimdi
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)