http://www.anesmotorshop.com/asp/search.asp
Buyrun 609 tl millet sasirmis
bugun son 5 saattir motor üzerindeyim daha 6 km de iken arka lastiye civi benzeri tam 10 cm bi parca girdi lastikciyle daha 6 kmde tanıstırdım motoru suan 35 km oldu iyice alıstım bu arada ekzozdan su atma olayını örendim hava filitresinin altında kücük beyazbi tahlıye hortumu var o doldugunda bosaltmak gerekiyomus bosaltmassan motora ve yaga karısıyomus servisin uyarısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
altaki resimdeki seffaf parca su doluysa bosaltın belirli aralıklarla kontrol edin ozellıkle su uzerninden gecildiyinde
Repsol grenajı çok yakışmış, bayıldım.
kışın yağmurlarda haftada 1 boşaltırım. yazın çok büyük sıkıntı yaratmaz ama kontrol etmekte fayda var. lastik için geçmiş olsun hareket halinde bir anda sönmemesi sevindirici.
bu motor sisteminin tamamı motor dahil 13bin küsür euro kaan abi göndermişti fotoğrafı telefonda bi ara yükleyeyim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
Sadece grenaj değil çok büyük bir modifiye var
Cbr125 lere repsol kasa geldi keşke msx lerede gelse direk orjinal cok guzel olur
cok basit tayfun . guzel bi ccalisma yaparsin Rapsol ssticker calismasi . guzel bir stiker yapan bir yere gidersin motoruna guzelce yapistirisin . burada rapsol stiker lar var ama senin yerinde olsam olculerini arastirir . daha guzel stiker larda var msx icin ..
Haklısın Kaan abi de burda benim bildigim o işlerde profosyonel insanlar yok çok uğraştırıcı olur ...
Honda Anes te çanta demiri 606 TL burada :D herşey pahalı ...
650 baht canta demiri H2C yanilmiyorsam makimum 1000 baht honda servisinde . bagzi magazalarda farkli markalarindad var ama dedigim gibi maximum 30 dolar ...
aslinda bizim ulkemiz buraya gore daha teknolojik olmasina ragmen ve daha iyi olmasindan ziyade bazi ise yarar seylerin cok geride olmasi cok uzucu. severek kullandigimiz araclar yada motosikletlerimiz alirken cok pahali . hele birde ufak modifiye yapmaya kalksak . ohohooho aksesuar bulmak bir dert almasi yurt disindan Turkiyeye sokmak vergisiymis sunu bunu kargosu o bicim ucret ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
aslinda bir fikir olarak soylemek isterim Tayfun .
internetten istedigin stiker i reklamciya gidip onlar boyutunu cikariyor hemen . yani demek istedigim makina otomatik kesim yaptigi icin adamalar ugrasammaz diye dusunuyorum . tabi benim dusuncem bu . eyer musait oldugumda gider bakarim bir stiker ci ya buradan olcu alirim . eyer turkiyede ucuza yaparlarsa bir de sen danisirsin . hani devrim yaparsin turkiyede )
Merhaba arkadaşlar,aranıza sadece üyelik olarak yeni katıldım.İstanbulda araç sürücüsüyüm fakat uzun zamandırda bir motosikletim olsun istiyorum malum trafikten dolayı.
Öncelikle kontak çevirmişliğim yok motor ile,tecrübem sıfır.Fakat araba ile trafik okumam iyidir,dikkatliyimdir çoğu zaman,motorda zorlanacağımı sanmıyorum.Zaten hız merakımda yok.
İnşallah bir grom almak istiyorum.Maxi scooter düşündüm fakat çok pahalı olucak kıyafetlerle birlikte.Bu sebepten hem fiyatıyla hem kalitesiyle honda grom bana hitap ediyor.
Gel gelelim 1.95 boy 90 kiloyum.Ama genede birçok videoda gördüğüm uzun boylular çokta eğrelti durmuyor.Ne olursa olsun alacağım inşallah
A2 ehliyetim yok,fakat motoru alıp alıştıktan sonra almayı düşünüyorum.Heycanlanırım filan kendi motorumla girip alırım sorun olmaz sanırım.
Bütün sayfaları okudum buradaki.
Ellerinize sağlık.
Hos geldin aramiza diyeim simdiden )
isinip bigi paylasimina ve bilgi edinmek icin simdiden tabii olman guzel birsey tecrube motor surmekle cok iyi kullanmakla elde edinilmiyor.zamanla motoru aldiktan sonra birde heveslenip severekten tamir islerine girdinmi her birseyi cok daha kolay anlaya biliyor ve yeri geliyor 3 aylik motosiklet kullanicisi olsan bile bilgi bilgi alis verisini cok daha iyi anlaya biliyorsun. buradaki cogu arkadasimiz bende dahil motoru aldiktan sonra motorun sevgisini cok daha iyi hissedebiliyoruz ve motoru benimsiyorsun . Her Arkadasimiz motorunu anlattiginda eksigi yada fazlasi oldugunu nasil anlatis seklini sadece okuman yeterli ve o kisi motoorunu nasil sevdigini anlayabiliyorsun. su anda aracim var . inan haftada bir hava alanina gittigimde garajimdan cikariyorum .( Aracimi cikarmamamin sebebi ise ) artik ginaaa geldi trafikten ). trafik sorunun motor ile yok gibi bisey .
insallah hayirlisi olur senin icin ...
Herkeze saygilar selamlar
boy ve kilo sikintisi yapma dusunmen bile hata .. o gozle bakan kisi once aynaya baksin diye dusun .. belki o motoru alamadigindan haset kaldigindan bilincsiz yorumlara madur kalabilirsin )
10 yıldır istanbul trafiğindeyim.Aile için mecbur kullanıyorum çoluk cocuk olunca.Fakat bireysel işlerimde 5dakikada gideceğim mesafeyi 2 saatte almaya başlayınca,özellikle ve özellikle gittiğim yerde park sorunu olunca çileden çıkmamak elde değil.
Bu sebepten elim ayağım olucak motosiklet.
Teşekkür ederim,şuanda gidip alabilirim fakat biraz daha beklemek istiyorum,kıyafet konusunda acele etmeden doğru ürünleri alıp motoruda aldığımda güvenli bir şekilde saklayacak ortamı ayarlamam lazım.
Gerçi kapalı garajımız var 3 araç koyuyoruz araya biyere sıkıştırırsam bişey olmaz,ufak tefek makina,en olmadı evemi çıkarsam
Öncelikle aramıza hoş geldiniz. Bende tamamen sizinle aynı şartlardan dolayı motosiklete yöneldim ve aynı şekilde bende İstanbul'da araç sürücüsü(idim) Yıllar sonra artık İstanbul trafiğine bünyem dayanamaz oldu, bu nedenden dolayı hayatımda bir kere bile üstüne oturmuşluğum olmayan motosiklet bana cazip gelmeye başladı. Bir süre sonra bir baktım iyice kaptırmışım kendimi. Daha sonra arkadaşımla bu furyanın içine iyice daldık o modeldi şu markaydı derken bir baktık MSX Tam bir şehir içi canavarıydı ve kontrol etmesi çok kolay görünüyordu biz acemiler için bile.
Sürücü kursuna başvurup ehliyetleri daha almadan MSX'leri almış olduk. Toplamda motorun üstünde, sürücü kursundaki bir kaç saatlik eğitimle bile MSX'lerimizi Gaziosmanpaşadan, Şişli ve Kağıthaneye götürebildik.
Dediğiniz gibi trafiği okuyabiliyorsanız ve bisiklet sürmüşlüğünüzde varsa MSX gerçekten çok ama çok hoşunuza gidecek bunu diyebilirim.
Bisiklet sürmüşlüğüm var gençliğimde epeyce.Bukadar basitmi bu alet yahu
vites ve frenleme olayı biraz kafamı karıştırıyor hiçbirşey bilmediğim için.Örneğin arabada her geçişte boşa atıyoruz veya ani hız düşüşlerinde 5 den 3 e atabiliyoruz yeri geldiğinde ama burda sistem farklı.hepsine geçirmek gerekiyor seri bir şekilde sanırım.
Şehir içi gidiyoruz3.viteste,ışıkların yandıgını gördük uzaktan ama mesafe çok kısa 3-2-1-boş nasl olucak seri bir şekilde?
bu konu asıl beni çok düşündüren.Hakimiyette sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum.
zaten bende şans olsa..
1. vites ile 2. vites arasında boş varsa 3. viteste 3000 devire kadar yavaşla sonra debriyajı çek vitesi 2 ve boşa at sırayla. Döner şanzıman(N-1-2-3-4) ise durana kadar 2'den bire atma şanzımanı çok zorluyor zaten motorun sarsılmasından hissedersin, durunca boşa al veya 1'e tak. Durunca vites zor geçiyosa durmana yarım metre falan varken çok yavaşken 1'e tak. Döner şanzımansa 4. viteste durunca boşa atma özelliği olabilir MSX125 kullanmadım ama cub'larda var bu.
Bizim motorların şanzımanında vites dizilimi ; 1-N-2-3-4 şeklinde. Bende ilk sürücü kursuna yazıldığımda aynı şeyi düşünüyordum 4. vitesten 2. vitese birden düşebilirmiyim diye ancak böyle bir imkan yok maalesef motosiklet şanzımanlarında. Dediğiniz gibi 3. viteste gidiyorsunuz baktınız birden ışık yandı hızınızda çok fazla eğer vites düşürürseniz şanzımanı çok zorlayacaksınız gibi en güzeli debriaja basıp, ön ile arka freni koordineli bir şekilde sıkarak motoru durdurmaktır. Durduktan sonra 1. vitese düşürebilirsiniz motoru.
Ancak zamanla tecrübe kazanınca vites düşürmelerini vs. çok rahat yapmaya başlayacağınızdan dolayı yukarıda anlattığım durumu pek sık yaşamazsınız derim ben.
1-N-2 olması çok hoşuma gitti şuanda.Rahatladım vallahi
zaten bende şans olsa..
N cogu zaman kolay bulunmuyor.
Viteside istediginize takarsiniz
Kaan abi fikir guzel haberlesiriz kmp de bulurum yer :D
Aramiza hosgeldiniz , aslinda bisiklet kadar kolay degil . eller ve kollar hepsi ayni anda bi islem yapiyo bagimsiz debriyaj vites gaz fren zamanla alisiyorsunuz bisiklette ise denge haric pedal cevirme ve fren var bence bisiklete benzetilmesinin sebebi tamamen denge iyi bi bisiklet surucusu isenoz rahat edersiniz .
4 ten bosa inerkende vites kuculturken ufaktan gaz verin motor devrini korusun direk 2 nci vitesten ufak asagi degince bosa aliyo yada 1 e alip bekleyin
Olay aslinda motoru alip surunce belli oluyo inesin gelmiyo ustunden 2.5 aydir uyuyamiyorum aldim alali :D
Kazasiz surusler )
Azönce yamaha riding academy den rezervasyon yaptım haziranın 2sine.
İlk adımı attık bakalım hayırlısı.
İlk arabaya bindiğim günü hatırladımda,o derece heyecan başladı şuanda.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)