Bencede 250 sl uzun yol için uygun ya bastınmı gider yani 160 180 ama msxlede yapılır tın tın gidersiniz etrafı seyrede seyrede hatta 50 km lik yollarda msx daha zevkli olur :D
Sanirsam yalan olmasin bi vespa kullanicisi dunya turu yapiyomus motorla yani cok yapan var ufak cc motorla turlama
Bence msx lede yapilir ya tercih meselesi
kisa ve oz konusmak isterim yanlis anlasilmak istemem ama msx cok severim ama cok ovmeyelim . Vespa ile Msx kesinlikle kiyaslanamaz .. vespa cok ayri bir motosiklet . msx 125cc ile vespanin 70 cc lik motoru ayni kivamda vedaha iyi . arastirma yapalim lutfen ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
Vespa Herzaman 1 inci secenegim olmustur her zaman ...
Kaan bey olayı çok yanlış anlamışsınız burda vespayı övmedimde sövmedimde kıyaslamadım da
Sadece vespayla dünya turuna cıkanlar var dedim modelde söylemedim .
Zaten msx alıcak adamın belli bi amacı vardır ki alıyodur. Bizde o amaca göre överiz veya övmeyiz
Vespanın kalitesini cogu kişide bilir sadece fiyatlardan dolayı pek yaklaşan olmaz .
Kıyaslanma yapılmasıda saçma bence ikiside farklı segmentlerde . Apple la android gibi işletim sistemleri farklı (kendi düşüncelerim)
Burda bilgimiz dışı şeyler söyleyip insanları yanıltmıyoruz bildigimizi söyleriz bilmedigimizi sorarız bu kadar basit
Kaan abi zaten kavga edilecek bi konu yok ortada herkes kendi dusuncelerini soyluyo yanlis anlasilmasin belki ben seni yanlis anladim belki sen beni sorun degil buyutulcek bisey yok
Bencede fazla ovulecek birsey degil ama bu segmentteki motorlar arasinda tercihim bu olduysa benim kendi cevremde almak isteyenlerede tavsiye ederim .
son dediginde haklisin ama sunuda belirteyim ustalarda çirakliktan yetismedir ilerde neyin ne olcagi belli olmaz
herkeze merhabalar
arkadaslar stand uzerinde bu hiz ,Dyno comander cpu testinde ise 161 resimlerini atacagim .
motorunu guclendirmek isteyen arkadaslar Tehlike arkadasimizla iletisime gecsin . yada aksesuar almak isteyenler ..
motosikleti temizlemeden cektim fotoyu
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
duz yolda hava sartlarinin durumuna gore daha iyi performans veriyor. motor orjinal staandart 125cc motor sadece bir kac degisim yaptim . ama motor uzerinde sadece 1 parca ve ekstra comander . duz yolda 137 - 142 rahat goruyorum. yani yalanda olmasin 137 den 142 - 143 e gelmesi biraz zorlamak gerekir.
Herkese iyi geceler yarın gündüz güzel bir şehirdışı yol yazısı ve msx in artıları eksilerini derleyip toparlayacağım. Yakıt tüketiminden hız ve modifiyesine kadar.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
mesaj yazmıştım ama gitmemiş sanırım :D
http://www.motosiklet.net/forum/nake...otografli.html
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Hocam çok güzel olmuş gerçekten , uzun yola henüz MSX'leri ile çıkmamış ben ve benim gibi arkadaşlar için gayet güzel bilgilerde vermişsin. Bende uzun bir yolculuğa çıkmak istiyorum Ağustos , Temmuz gibi. Aşağıda resmini eklediğim şekilde motorun arkasına bir dizilim yapmayı planlıyorum. Ancak nasıl bağlayacağımı çıkaramadım bir türlü. Sen sanırım tek çantaya koyup tüm malzemeleri , ipi de çantaya bağlayarak halletmişsin yanlış görmediysem. Ben bu şekil ayrı ayrı koymayı planladığımdan sanırım motosikletler için satılan ağ şeklindeki zımbırtılardan lazım olacak. Bu ürünün adı nedir ve nereden bulurum , bununla ilgili beni aydınlatabilirseniz sevinirim.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Arkadaşlar gpr egzozum satılıktır. Bilginize.
İlan No: 209947079
Öncelikle merhaba ikizimle beraber ortak msx almıstık fakat ben okula gidip geliyorum ve onada yazın para ilave edip onada msx alıcaz bugun wd40 aldım zincir temizleme yağlamak için neyler almam gerekiyo birde zinciri germek için ne yapmam gerekiyo simdiden teşekkürler
zincirlerimiz oringsiz olduğu için herşeyle temizleyip yağlayabilirsin hatta söküp benzine yatırıp çıkartıp yağlayıp takabilirsin. ondan ziyade ben pek sökmekle uğraşmıyorum sehpaya alıp gazyağı ve würt zincir yağı kullanıyorum. çok sık yağlamak gerekiyor dediğim gibi oringsiz olduğu için yağı iyi muhafaza da etmiyor.
zincir germek için de. yanlardaki somunları gevşeyip maşaların sağ ve sol ucundan çıkan çift somunlardan yapılıyor. dıştaki 10 içteki 12. dıştaki kontra somunudur içtekini sabit tutarak önce dıştakini gevşetin çift anahtar kullanın. sonra içteki 12 numara olan somundan ayarı yapın karşılıklı sağğ ve solun eşit seviyede olduğundan emin olun. sonra yine çift anahtar ile içtekini sabit tutarak dıştakini sıkın. sağ ve sol yanlardaki 19 ve 14 mil somunlarını sıkın. zincir gerginliği; üzerinde yük varken yaklaşık 2 cm oynayacak şekilde olmalı. ne çok gergin ne çok salık. 2 cm çünkü yeri gelecek yol durumuna göre amortisör iyice basacak bu durumda daha da gerilecek yeri gelecek yükselecek gevşeyecek. çok sıkı olması kopmasına etkendir. çok gevşek olması da zincirin dişliden atmasına etken olur.
eğer ilk seferinde birisinden bakarsanız ikincide kendiniz rahatlıkla yapabilirsiniz. tavsiye olarak sağ ve soldaki 19 ve 14 somunları açarken lokma kullanın. ben havalı tabanca kullanıyorum çok rahat somunları yalama yaptırmamaya özen gösterin. kapalı anahtar kullanmanızı tavsiye ederim.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
10.000 km ye yaklaşan oldu mu ?
Arkadaşlar bir kaç gün önce İstanbul'da baya bir rüzgar vardı, biraz gazlayayım dedim, 80 km'de inanılmaz sallamaya başladı motosiklet, sizde bunları yaşıyor musunuz çok fazla sallamıyor mu sizce ? Birde arka kuyruğu iptal etmek istiyorum sinyalleri vs nasıl yaparız, iptal edenler bilgi verebilir mi nasıl bir aparat alınır nerden temin edilir ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)