Merhaba motor satildi mi?
Merhaba motor satildi mi?
Merhaba Arkadaşlar.Motorum satılık ...
6165 km de,23.000 TL. Yetkili Servis Bakımlı, 3,5 sene garantili... Full + full aksesuar
Çorum/Merkez
0536 814 8080 den ulaşabilirsiniz, isteyene whats up tan foto atabilirim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5949733/detay/
Merhaba, herkese iyi forumlar kazasız belasız sürüşler diliyorum. Arkadaşlar yakında ben de cb500f sahibi olacağım kısmetse ve en başta lastikler alakalı birkaç sorum olacak.
1-Stok olarak gelen Dunlop sportmax d222 lastikler şehir içinde ısınma hızı, asfalt tutuşu, ıslak zemin performansı ve hamur sertliği konularında ne durumdadır acaba. Altın elbiseli adam motorla ilgili inceleme videosunda lastiklere bir göndermede buunuyor. Sizce motor alındığı gibi lastiklerin değiştirilmesi doğru ve yerinde bir karar olacak mıdır.
2-Lastik değiştirenler hangi lastiği tercih ettiler ve nasıl bir performans aldılar. Lastiği değiştirmeden kullananlar ise lastik ile alakalı ciddi sıkıntı yaşadılar mı acaba.
3-Lastik tavsiyesi yapabilirseniz memnun olurum. Ben pirelli mt60rs corsa ile michelin pilot road 4 diye iki lastiğe bakıyorum.
(Bu arada motorla ilgili forumda tek bu konu mu açılmış baya bir tenha alanlarda bu motor anlaşılan)
aynı lastik bende de var açıkçası değiştirmeyi düşünmüyorum. ISlak ta gaz açınca fena sarıyor ama viraj bana bir yamuğunu görmedim. 5000km deyim , sanırım satana kadar üstünde kalır. Nihayetinde geçiş motoru fazla para bağlamamak lazım. Kendi adıma konuşuyorum tabi cbr 250 nin ilk üzerine çıktığım zamanlar geliyor of 125 ten sonra ne gidiyor derdim. Şimdi zerre bir his uyandırmıyor. 500 de işte 5 bin ile 8 bin arası bi hafif enseden yakalıyor . Teme çıkıyorsun 188 baba benden bu kadar diyor. bla bla bla.
Hayalim NC 750S ama CB 500F te hayalimdeki motorlardan bir tanesi
Bu motor ile er6n karsilastirilacak olsa yorumunuz ne olur? İkisi hedefte, bakalim birisi olacak kismetse.
Hem keyifli hem de konforlu CB 500F
2016 ve 2015 arasında ne gibi farklar var yada var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
daha doğrusu motor ve şasede değişen birşeyler var mı?
19-20 lere 2015 varken 25100 2016 ya verilmez gibime geliyor
Yamaha MT-07 yi 22850 TL ye satarken, Honda bu motoru 25 bin küsüre zor satar.
Abs ve vergi avantajı tercih sebebi olabilir cb500f için fakat fiyatlar bütün modellerde pahalı (yada bizim paramız çok değer kaybediyor)
Motorun üstüne oturunca ne eksik ne fazla aradığım bu dur dedim resmen
Keza Mt07 nin abs li modeli 25 küsürlerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------
2016 için yapılan değişiklikleri araştırırken şöyle bir şey buldum
merak edenler olabilir benim gibi çok fazla bilgi yok sanırım tercih edilmeyen bir model sanırım
25100 tl sıfır fiyatı ile
selam bu motor 35 kw ve 650 cc altı olduğu için bana göre çok avantajlı.
Yıllık vergi az ve ben yeni A2 aldığımdan 35kw sınırına uymakta.
Buna benzer bir başka motor daha görmedim siz ne dersiniz.
İyi akşamlar..
Cbr500r kullanıyorum. A2 ye uygun. Turbo sakizdan çıkan araba fotoğraflarıyla oyun oynayan nesil olarak motosikletleride beygir gücü ve azami surate gore degerlendiriyoruz amortisör, fren kalitesi, yedek parça fiyatı ve bolluğu, spor ve konforlu surus optimizasyonu, motor ömrü açısından degerlendirince fiyatını hakeden bir motor. Honda yaş tahtaya basmaz.
Merhaba almak isteyen olursa 2016 yeni kasa cb500f imi satıyorum. Detay için https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...07475282/detay.
4 yıl garantili. 360 km de. 22.750 ayrıca abus granit disk kilidini de hediye olarak vereceğim. 590 tl olan model.
Sorusu olan varsa buradan yanıtlayabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Naked olmasına rağmen kuvvetli rüzgar ve köprü geçişerinde motor rüzgardan etkilenmiyor. En hoşuma giden rüzgarda dahi yol tutuşunun çok iyi olması ve güven vermesi oldu.
Dunlop lastiklerden sıkıntı yaşamadım. Ancak hamuru nispeten sert olduğundan yol yüzeyine tepkisi fazla. Yol ve viraj tutuşunda sıkıntı yaşatmıyor. Ancak ıslak zeminde iyi olmadığı söyleniyor, yaz sonunda değiştirilebilir. Islakta kullanıp sıkıntı yaşamayan da var. Ben hafif çiseleyen yağmurda sürdüm sorun yaşamadım. Bu biraz kullanım sertliğine bağlı diye düşünüyorum.
Yakıt tüketimi rodaja rağmen çok çok iyi. Sakin kullanımda 100/3,5 litre civarında. Rodajda olduğunda zorlamadım sert kullanımda 4,5-5 litreyi bulacaktır diye tahmin ediyorum. 364 km de 54 tl kadar yakıt tüketti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
Motoru görüpte beğenmeyen olmadı. Özellikle turuncu rengi her ne kadar resimler de tam belli olmasa da en güzel rengi. Siyah rengine bakarak karar vermeyin. Turuncu daha koyu ancak ışıkta cırtlak gibi görünüyor resimlere de böyle yansıyor.
Oturduğunuzda sürücüyü kesinlikte öne kaydırmıyor. Frenlemede de kayma olmuyor. Depo ve arka selenin yükseklği arasında tam ve rahat oturabiliyorsunuz.
Depo kapağı menteşeli elinizde kalmıyor. İmmobiliser bulunuyor. 1,75 boyundayım durduğumda ayaklarım tam olark yere basabiliyor. Kontrolü kolay ve dengeli ağırlığını hissetmiyorsunuz.
Frenler çok çok başarılı. ABS zırt pırt devreye girmiyor. Benim kullandığım km içinde hiç devreye girmedi. Ön ve arka amortisör ayarı mevcut.
Aynaları çok başarılı, sıkıntı yaşatmıyor.
Ön farlar ve arka stoplar led. sinyaller ve farlar gündüz çok net farkedilcek kadar parlak. CBF sürerken kimse yol vermiyordu ve görülmüyordum. Ancak bu motorda böyle bir sıkıntıyı hiç yaşamadım. Bunda özellikle turuncu rengin çok kolay farkediliyor olması etkili diye düşmüyorum. Gerek rengi, gerek farları yolda görünürlüğe ciddi katkı sağlıyor.
1 araç dışında 364 km lik e5, tem sürüşlerinde hiç bir şekilde yol vermeme sıkıştırma yaşamadım. Oda modifiyeli siyah camlı bir araçtı.
Titreşim yok. Cbf de daha çok vardı. Eller ve toto çok uyuşuyordu. Bunda oturma ve sele konforu gayet iyi yormuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
Ne kötü? Lastikler çok sert. Buna amortisör sertliği de eklenince bozuk yollarda sarsılabiliyorsunuz. Artçının binebilmesi için spor motora aşina olması lazım. Benim eşim binemedi. Zaten o sebeple satıyorum.
Güzel motor , ilginç bir sayfa. Anlatımdan ,yolda gidişlerden ,gezi resimlerinden çok Sahibinden.com. uzantısı gibi olmuş. Ara sıra bakıyorum gelişme var mı diye ,hep aynı. 2016 kasası çok güzel görünüyor. Umarım kullanıcıları çoğalır.
selam,yahu bu motoru kullananlar cok memnun ve yol yapmaktan yazamiyorlar sanirim,forum 2 nci sayfada bitmis,yada ben mi goremedim
Ben de bu motosikletle ilgileniyorum ancak Türkiye' de çok satılmıyor anlaşılan. Kullanıcı yorumlarına ulaşmak zor. Duke 390 benim kullanım stilime uygun değil; tek silindir olması, agresif oluşu, tasarımı bana hitap etmiyor. ( Ancak CB500F' ten 6.000 TL daha ucuz olması kafa karıştırıcı :D ) MT-07 ise benim için çok güçlü. Bu kadar kuvvetli ve ani tepkiler veren bir motosiklet sürmeyi şu anda istemiyorum. Geriye CB500f kalıyor ancak o da MT-07' nin nerdeyse yarısı kadar beygir gücü üretmesine rağmen aynı fiyat. Üstelik Honda test motoru hizmete açmıyor ve bu kadar soru işaretine rağmen bizden bu motoru kullanmadan bu motora 25000 lira vermemizi istiyor. Bir kaç bayi ile konuştum ve test sürüşü yapmak istediğimi söyledim. Malesef böyle bir şansınız yok dediler. İşin komiği Honda' nın sitesinde Eylül ayı sonunda Honda' nın test sürüşü günleri olduğu yazıyor ve bayi çalışanlarının bundan haberi yok. Şans eseri karşıma çıkmasa benim de haberim olmayacaktı. Değişik bir satış politikası :D
arkadaşlar bu motor ile uzun yol deneyimleriniz nedir? yakın zamanda bende bi 500 f almayı planlıyorum. genellikle ş.içi kullanım arada hafta sonları artçı ile max 200 km mesafeli (git gel 400km)uzun yol yaparım. naked motor olduğu için rüzgar çok etkiliyor mu? sürat merakım yoktur ama motorun sürüş sırasında güven vermesi ve çizgisini koruyabilmesi önemli. bu yüzden tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. her nekadar görünümü çirkinleşse de tur camı ile kullanan arkadaşlar da tecrübelerini aktarırlarsa sevinirim.
herkese iyi forumlar ...
200 km uzun yol değil. Arada en fazla 200 km mesafeye gitmek için çıplak motorun şehiriçindeki kullanım kolaylığından ve hafifliğinden vazgeçmek yanlış olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)