Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ağustos 2011, 13:33
#1001
benim 2006 model cbf 500 çok aşırı yakıyor ve eksozun ucuna elimi sürüyorum simsiyah gazı kestiğimde patırdıyor bazen 1 den 2.vitese aldığımda pat diyor sanki çiğ yakıyormuş gibi geliyor
38500 km daha hiç karbüratör ayarı ve senkron ayarı yaptırmadım yaptıran var mı ? sonuç nasıl her ustayada elletmek istemiyorum.
MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR
Reklamlar
-
31 Ağustos 2011, 22:18
#1002
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
-
04 Eylül 2011, 22:39
#1003
akü tavsiyesi olan varmı acaba? uygun yollu
-
04 Eylül 2011, 23:22
#1004
juniorR1 adlı üyeden alıntı
benim 2006 model cbf 500 çok aşırı yakıyor ve eksozun ucuna elimi sürüyorum simsiyah gazı kestiğimde patırdıyor bazen 1 den 2.vitese aldığımda pat diyor sanki çiğ yakıyormuş gibi geliyor
38500 km daha hiç karbüratör ayarı ve senkron ayarı yaptırmadım yaptıran var mı ? sonuç nasıl her ustayada elletmek istemiyorum.
motosikletin bujilerini degiştirmek sorunu çözer. hem yakıt sarfiyatın bir nebze düşer hemde gereksiz patırtılar olmaz.
cbf 500 7000 devirden sonra gücünü gösteren makina. eger agresif kullanıyorsanız yakıt tüketimi paralel olarak artacaktır.
---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:19 ----------
engindmn adlı üyeden alıntı
akü tavsiyesi olan varmı acaba? uygun yollu
akü kapagını söküp kullanılan aküye bak kaç amperlik ne marka ona göre netten aratırsan bulunabilir. şahsen ben hiç merak edip bakmadım. satıldı zaten kara kızım koca yazı motorsuz geçirdim.
-
04 Eylül 2011, 23:46
#1005
akü kapagını söküp kullanılan aküye bak kaç amperlik ne marka ona göre netten aratırsan bulunabilir. şahsen ben hiç merak edip bakmadım. satıldı zaten kara kızım koca yazı motorsuz geçirdim.
yuasa akü var üstünde sanırım orjinal fabrika çıkışı akü.8.6 Amper.fiyatlara baktım biraz uçuk.başka uygun iş görecek akü varmıdır acaba diye merak ettim.
-
12 Eylül 2011, 01:03
#1006
Motosikletimi çok süratli kullanan birisi değilim genellikle 120-140 km/h arasında yol alıyorum,fakat bundan bir ay önce 120 ile giderken gaz açıp 160km/h sürate çıktığımda gidon çok ciddi sallanmaya ve motosikletim yolda gezinmeye başladı,öyle sallandı ki sol şeritten sağ şeride geçmesine engel olamadım,ilk defa başıma gelmişti böyle bir olay,"tank slapping" olduğunu düşündüm ilk başta.
Belki balanstandır diyerek dün balans ayarı yaptırdım ön arka,lastik havalarını falan da kontrol ettirdim,bugün deneme amaçlı tekrar gaz açtım ve aynı şey başıma geldi.Asıl kafamı kurcalayan şey 2 kişi olduğu vakit bu tarz birşey yaşamamam,sadece tek kişiyken yaşıyorum bunu,ayrıca dikkat ettim daha düşük süratlerde de elimi hafif gevşek tutunca gidonda çok hafif bir sallantı var acaba bu durum yüksek süratte kendini arttırarak mı ortaya çıkıyor?bu gibi bir durum yaşayan var mı aranızda veya bu duruma neyin sebep olabileceği hakkında bilgisi olan?şimdiden teşekkürler...
-
12 Eylül 2011, 01:34
#1007
Slymn adlı üyeden alıntı
Motosikletimi çok süratli kullanan birisi değilim genellikle 120-140 km/h arasında yol alıyorum,fakat bundan bir ay önce 120 ile giderken gaz açıp 160km/h sürate çıktığımda gidon çok ciddi sallanmaya ve motosikletim yolda gezinmeye başladı,öyle sallandı ki sol şeritten sağ şeride geçmesine engel olamadım,ilk defa başıma gelmişti böyle bir olay,"tank slapping" olduğunu düşündüm ilk başta.
Belki balanstandır diyerek dün balans ayarı yaptırdım ön arka,lastik havalarını falan da kontrol ettirdim,bugün deneme amaçlı tekrar gaz açtım ve aynı şey başıma geldi.Asıl kafamı kurcalayan şey 2 kişi olduğu vakit bu tarz birşey yaşamamam,sadece tek kişiyken yaşıyorum bunu,ayrıca dikkat ettim daha düşük süratlerde de elimi hafif gevşek tutunca gidonda çok hafif bir sallantı var acaba bu durum yüksek süratte kendini arttırarak mı ortaya çıkıyor?bu gibi bir durum yaşayan var mı aranızda veya bu duruma neyin sebep olabileceği hakkında bilgisi olan?şimdiden teşekkürler...
motosikletinizin önden kazası varmı bunu araştırın.
ben deneme amaçlıda olsa 170 km üzerine çıkmadım cbf 500 ile. bunun nedeni daha önce cbf 500 kulanan bir arkadaşımın yüksek süratlerde(limitlerinde) ön tarafın güven vermedigini söylemesi kafamda pisikolojik olarak yer etti.
ancak gerek iki kişi gerekse tek kişi 150-160 km gibi süratlerde en ufak bir olumsuzluk gözlemlemedim. motosikletinizi iyi bir ustaya kontrol ettirmenizi öneririm ufak bir hata ciddi sorunlara yol açabilir.
-
12 Eylül 2011, 02:35
#1008
cant'ta yamukluk olup olmaması, cant gobegınde bı sıkıntı olup olmaması ve gıdondaki bilyalarda sedelenme yahut dagılma olup olmaması bu duruma sebep olabılır.
'4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !
-
12 Eylül 2011, 20:35
#1009
bugün ustaya götürdüm motosikletimi,test etti ve amortisörlerde bir problem var dedi,160km/h sürate gerek yok düşük sürattede elini bırakırsan motorun sola çekiyor dedi,ben de bindim tekrar ve nasıl farkına varamadım daha önce bilmiyorum ama gerçekten de bariz bir sola çekme var,amortisörlerdeki problem giderildiği vakit hallolacağını söyledi,amortisör yağını da değiştiricek ve 150tl gibi birşey tutacağını söyledi,umarım bu tamir ile gidon sollanması ortadan kalkar.Bu arada gittiğim usta güneşli oktay motor.
cant'ta yamukluk olup olmaması, cant gobegınde bı sıkıntı olup olmaması ve gıdondaki bilyalarda sedelenme yahut dagılma olup olmaması bu duruma sebep olabılır.
Bunları da tek tek kontrol ettireceğim.
-
14 Eylül 2011, 00:57
#1010
problemimi halloldu,ne eğrilik ne balans ne de topcasemiş,sorun çıkaran tek şey amortisör yağıymış,değiştirince düzeldi olay,herkese kazasız belasız sürüşler...
-
14 Eylül 2011, 18:34
#1011
http://www.youtube.com/watch?v=b9ubEgpNkHE
http://www.youtube.com/watch?v=b9ubEgpNkHE
rize çamlıhemşinden ayder yaylasına çıkış yolunu gidon kamerası ile kaydettim , manzara süper
-
16 Eylül 2011, 23:36
#1012
Slymn adlı üyeden alıntı
problemimi halloldu,ne eğrilik ne balans ne de topcasemiş,sorun çıkaran tek şey amortisör yağıymış,değiştirince düzeldi olay,herkese kazasız belasız sürüşler...
Bu bizler için de iyi bir bilgi oldu.. sorunun çözülmesi de çok sevindirici
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
-
09 Ekim 2011, 12:46
#1013
merhaba ya ben öyle freni pek kökleyen birisi değilim ama geçen günlerde önümdeki taksi aniden durunca tüm gücümle asıldım ön tekerim sanki abs varmış gibi tepki verdi ben motorumda abs olmadığından eminim ama internetten indirdiğim kullanma kılavuzundada abs var yazıyor bununla ilgili bilgisi olan varsa benide bilgilendirebilirmi şimdiden teşekkürler
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
-
12 Ekim 2011, 10:23
#1014
Türkiyede abs olanları satılmadı bildiğim kadarıyla ama meretler dediğin gibi abs varmış gibi güzel frenleme yapıyor....yaklaşık 5000 km yol yaptım, çok sıkıntılı durumlarla karşılaştım ani frenlemeler yaptım ama 1 kez olsun ön frenin kitlediğine şahit olmadım !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
-
12 Ekim 2011, 11:46
#1015
abs var ise ön diskte delikli küçük bir disk daha olur absnin okuması için. şu resimdeki diskin önünde duran ufak 2. disk.
http://1.bp.blogspot.com/_xitMj2fOBJ...da-CBF-600.jpg
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
01 Kasım 2011, 20:25
#1016
-
14 Kasım 2011, 20:37
#1017
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9919407/detay/
motorumu satıyorum ilgilenen arkadaşlar bana ulaşabilir..
-
15 Aralık 2011, 20:45
#1018
engindmn adlı üyeden alıntı
engin bey merhaba,
gördüğüm kadarıyla motorunuzu satmışsınız. hayırlı olsun. sizin motorun ön camı çok hoşuma gitti. nereden, ne kadara aldığınız konusunda bilgi verebilir misiniz?
birde uzun yol performansı nasıldır. biliyorsunuz en büyük problemimiz rüzgar. rüzgarı kesmek konusunda ne kadar başarılı
teşekkürler
CBF 150-->CBF 250-->CBF 500-->CBF 600-->...?
-
19 Aralık 2011, 10:28
#1019
arnold adlı üyeden alıntı
engin bey merhaba,
gördüğüm kadarıyla motorunuzu satmışsınız. hayırlı olsun. sizin motorun ön camı çok hoşuma gitti. nereden, ne kadara aldığınız konusunda bilgi verebilir misiniz?
birde uzun yol performansı nasıldır. biliyorsunuz en büyük problemimiz rüzgar. rüzgarı kesmek konusunda ne kadar başarılı
teşekkürler
selamlar iyi dileğiniz için teşekkür ederim.Camı özen plex diye bir firmadan yaptırdım.istanbulda.netten arama yaparsanız çıkar.hazır kalıpları var zaten elerinde.100 tl + kargo ücreti.2 boy vardı 35 cm ve 40 cm sanırım.ben 40 cm olanından almıştım.uzun yolda gayet başarılı.180 km sürat denemesinde bile gayet başarılı.ortalama 120 km ile gittiğinizi düşünürseniz rüzgarı anlamassınız bile
-
23 Aralık 2011, 21:11
#1020
engindmn adlı üyeden alıntı
selamlar iyi dileğiniz için teşekkür ederim.Camı özen plex diye bir firmadan yaptırdım.istanbulda.netten arama yaparsanız çıkar.hazır kalıpları var zaten elerinde.100 tl + kargo ücreti.2 boy vardı 35 cm ve 40 cm sanırım.ben 40 cm olanından almıştım.uzun yolda gayet başarılı.180 km sürat denemesinde bile gayet başarılı.ortalama 120 km ile gittiğinizi düşünürseniz rüzgarı anlamassınız bile
teşekkürler ilginiz için
CBF 150-->CBF 250-->CBF 500-->CBF 600-->...?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler