arkadaşlar motoru ekonomik kullanmak için hangi devir aralığını kullanmak gerekir 3-4 bin devir çok mu düşük olur .normalmidir.
engin
hızına bağlı vitesine bağlı yüküne bağlı yokuşuna bağlı
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Ekonomik kullanım için 4-5500 d/d aralığı idealdir. en fazla 5-5500 d/d da vites değiştirip 4-4500 devirde kullanılınca inanılmaz ekonomik oluyor. Tabiki denildiği gibi yol durumu, yük durumu gibi faktörlerde çok önemli. Ama diğer bir değişle 100 km hızı geçmedikten sonra çok ekonomik..
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
BURSA-İZMİR-ANTALYA-ANKARA turuna çıktım.ilk etap BURSA-İZMİR arası 360 km ye geldim henüz benzin ışığı yanmadı. 90-100 km ortalama ile gittim.arka çanta depo üstü çanta ve sırt çantası ile yol alıyorum.tüm bakım karburatör ve senkron ayarlarını yaptırdım.sanırım bu sefer iyi bir ortalama yakalayacağım sanırım.
engin
Merhaba arkadaşlar;
2.el topcase bağlantı demiri olan var mı?
Acil ihtiyacım var.
ARKADAŞLAR TOPİC CANLANSIN! cbf 500 ile en fazla kaç km katedebilimişiz rekorlarımızı yazalım. İzmir-Bursa-Ankara-Adana-Antep-Mardin =1750 km benim rekorum sizden de bekliyoruz!
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
bursa-izmir-antalya-ankara-bursa yaklaşık 1650 km yeni bitirdim.
engin
geçen yaz,ADANA-SİDE-PATARA-FOÇA-ÇANAKKALE-ESKİŞEHİR-ADANA=3000 km.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
genel olarak memnun musunuz arkadaşlar? arıza çıkaran bi model mi? şu an enduro kullanıyorum ama aklımda olan modellerden birisi cbf500. tavsiye olunur mu?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Sanırım sorun okadar basit olmuşki kimse cevap bile vermeye tenezzül etmemiş. 49 sayfayı biz sadece sohbet muhabbetle doldurduk. Doğru dürüst ne problem ne arıza yaşayan karşına çıkmaz cbf500 le. Son bir kaç sayfayı okuman bile yeterli olur.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
harbi dertsiz yani? alıyorum adaylar arasına. arıza çıkarsa sen sorumlusun
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Cbf500 kullanıcıları o kadar çok geziyor ki motorla foruma vakit ayıramıyorlar. Haklılar çok zevkli bir motor !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
Dün en sonunda ben de cbf500 sahibi oldum,fakat vites geçişleri motosiklet ısındıkça sertleşmekte en çokta 1 den 2 ye atarken geçmekle geçmemek arasında kalıp tırkk diye ses yapıp geçmekte ama soğukken herhangi bir sıkıntı olmamakta ben de yağdan olduğunu yağ değişiminden sonra düzeleceğini düşünüyorum,haklı mıyım sizce?
yağ değişiminden sonra da herhangi bir sonuç olmayacaktır.vites geçişleri sert sadece 1 ve 2 . vitesler de .şanzumanın yapısı böyle herhangi bir terslik yok.
engin
Sert olmasını anladım ama 2ye geçerken hani "dişli tam oturmadı" sesi olurya tırrrk diye ondan oluyor,sogukken değil sıcakken sadece,boştan 2ye atarken hiç bir zaman hiç bir problem yok,o nedenle belki yağdır diye düşündüm?yağ değişiminden sonra da herhangi bir sonuç olmayacaktır.vites geçişleri sert sadece 1 ve 2 . vitesler de .şanzumanın yapısı böyle herhangi bir terslik yok.
aynı durum bende de var 3 bin devirde 1. den 2 ye al o zaman o durum ile karşılaşmassın
engin
Haklısın bugün ben de 3000d/d değiştirince daha düzgün değişti ama yine de çok hoş bir durum değil,yağ değişimi geldi zaten umarım değiştirince biraz daha düzelir...aynı durum bende de var 3 bin devirde 1. den 2 ye al o zaman o durum ile karşılaşmassın
Bu arada sigortamı yaptırıp ruhsatımı aldım bugün.Sigorta fiyatları inanılmaz derecede fark ediyor 284tl,146tl gibi sayılar söyledi adam,çok fazla diye itiraz edince axa sigortayı aradım motosikletin bütün bilgilerini söyledi karşı tarafa en sonunda 41 dedi bana ben de 141 sandım meğerse 41tlmiş,böylece 41tlye yaptırmış oldum.Siz de fiyat araştırması yapmadan sigorta yaptırmayın,sonuçta teminatları her şeyi aynı,bu arada yapıştırılan o pul kalkmış artık,poliçede bitiş ve başlangıç tarihi yazıyor.
tamka o kadar kafana.bu bir kusur değil.sistem böyle gördüğüm ve kullandığım tüm cbf ler aynı.servise sordum sorun yok dediler.
bende 60-70 km süratlerde uğultu gibi bir ses geliyor.ıslık sesi gibi de diyebiliriz.mesela bu normalmidir.bana sanki krank bilyesi gibi geliyor.bilgisi olan varmı acaba ?
engin
Motosikleti kullandıkça birşey daha dikkatimi çekti,6. vites 6000 d/d de iken gazı kesip tekrar gaz verince yarım saniyelik bir aksama yapıyor motosiklet ama sadece 6. vites ve 6000d/d var başka zaman olmuyor,neden olabilir?ben buji diye tahmin ediyorum?
Ayrıca nasıl gözümden kaçar böyle birşey ben de anlayamadım,almadan evvel altından girip üstünden çıktım ama yine gözümden kaçmış,vites çubuğu arkasındaki,ön dişlinin önüne gelen gri plastik vari kapakta bant var,adam nerden bulduysa kapağın yarısına aynı renk bant yapıştırmış heralde çizik falan var orda,o kapağı nerden bulabilirim?o şekilde olması içime sinmiyor,yardımcı olursanız sevinirim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)