Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
49. sayfa BirinciBirinci ... 394748495051 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #961

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    Alıntı acar65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar geçen gün bir abimi Adanaya ziyarete gittim.Orada motorumun ön far ampülü patlamış derken servise aslında servis değil ama iyi bir usta olduğunu söylediler onun için gittik ve değiştirdik ancak şu an sanki far eskisi gibi ışıtmıyor sanki.Acaba bu cbf500 lerin ön far ampül numarası falan yani işte şu ampül daha iyi diye fikri olan arkadaşlar varmı.Yoksa farı komplemi değiştireyim.Şimdiden teşekkürler.

    dostum cbf500 de 60-55w ampul vardır...büyük ihtimalle 100 w lık ampul takılmış o yüzden parlamaz ou 60-55w olarak değiştir düzelir !!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #962
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    arkadaşlar motoru ekonomik kullanmak için hangi devir aralığını kullanmak gerekir 3-4 bin devir çok mu düşük olur .normalmidir.
    engin

  3. #963
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    hızına bağlı vitesine bağlı yüküne bağlı yokuşuna bağlı
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  4. #964
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    Ekonomik kullanım için 4-5500 d/d aralığı idealdir. en fazla 5-5500 d/d da vites değiştirip 4-4500 devirde kullanılınca inanılmaz ekonomik oluyor. Tabiki denildiği gibi yol durumu, yük durumu gibi faktörlerde çok önemli. Ama diğer bir değişle 100 km hızı geçmedikten sonra çok ekonomik..
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  5. #965
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    BURSA-İZMİR-ANTALYA-ANKARA turuna çıktım.ilk etap BURSA-İZMİR arası 360 km ye geldim henüz benzin ışığı yanmadı. 90-100 km ortalama ile gittim.arka çanta depo üstü çanta ve sırt çantası ile yol alıyorum.tüm bakım karburatör ve senkron ayarlarını yaptırdım.sanırım bu sefer iyi bir ortalama yakalayacağım sanırım.
    engin

  6. #966
    efe2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '08 Fazer 600 S2
    Merhaba arkadaşlar;
    2.el topcase bağlantı demiri olan var mı?
    Acil ihtiyacım var.

  7. #967

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    ARKADAŞLAR TOPİC CANLANSIN! cbf 500 ile en fazla kaç km katedebilimişiz rekorlarımızı yazalım. İzmir-Bursa-Ankara-Adana-Antep-Mardin =1750 km benim rekorum sizden de bekliyoruz!
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  8. #968
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    bursa-izmir-antalya-ankara-bursa yaklaşık 1650 km yeni bitirdim.
    engin

  9. #969
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    geçen yaz,ADANA-SİDE-PATARA-FOÇA-ÇANAKKALE-ESKİŞEHİR-ADANA=3000 km.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  10. #970
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    genel olarak memnun musunuz arkadaşlar? arıza çıkaran bi model mi? şu an enduro kullanıyorum ama aklımda olan modellerden birisi cbf500. tavsiye olunur mu?
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  11. #971
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    Sanırım sorun okadar basit olmuşki kimse cevap bile vermeye tenezzül etmemiş. 49 sayfayı biz sadece sohbet muhabbetle doldurduk. Doğru dürüst ne problem ne arıza yaşayan karşına çıkmaz cbf500 le. Son bir kaç sayfayı okuman bile yeterli olur.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  12. #972
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    harbi dertsiz yani? alıyorum adaylar arasına. arıza çıkarsa sen sorumlusun
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  13. #973

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    Cbf500 kullanıcıları o kadar çok geziyor ki motorla foruma vakit ayıramıyorlar. Haklılar çok zevkli bir motor !
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  14. #974
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    Dün en sonunda ben de cbf500 sahibi oldum,fakat vites geçişleri motosiklet ısındıkça sertleşmekte en çokta 1 den 2 ye atarken geçmekle geçmemek arasında kalıp tırkk diye ses yapıp geçmekte ama soğukken herhangi bir sıkıntı olmamakta ben de yağdan olduğunu yağ değişiminden sonra düzeleceğini düşünüyorum,haklı mıyım sizce?

  15. #975
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    yağ değişiminden sonra da herhangi bir sonuç olmayacaktır.vites geçişleri sert sadece 1 ve 2 . vitesler de .şanzumanın yapısı böyle herhangi bir terslik yok.
    engin

  16. #976
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    yağ değişiminden sonra da herhangi bir sonuç olmayacaktır.vites geçişleri sert sadece 1 ve 2 . vitesler de .şanzumanın yapısı böyle herhangi bir terslik yok.
    Sert olmasını anladım ama 2ye geçerken hani "dişli tam oturmadı" sesi olurya tırrrk diye ondan oluyor,sogukken değil sıcakken sadece,boştan 2ye atarken hiç bir zaman hiç bir problem yok,o nedenle belki yağdır diye düşündüm?

  17. #977
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    aynı durum bende de var 3 bin devirde 1. den 2 ye al o zaman o durum ile karşılaşmassın
    engin

  18. #978
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    aynı durum bende de var 3 bin devirde 1. den 2 ye al o zaman o durum ile karşılaşmassın
    Haklısın bugün ben de 3000d/d değiştirince daha düzgün değişti ama yine de çok hoş bir durum değil,yağ değişimi geldi zaten umarım değiştirince biraz daha düzelir...

    Bu arada sigortamı yaptırıp ruhsatımı aldım bugün.Sigorta fiyatları inanılmaz derecede fark ediyor 284tl,146tl gibi sayılar söyledi adam,çok fazla diye itiraz edince axa sigortayı aradım motosikletin bütün bilgilerini söyledi karşı tarafa en sonunda 41 dedi bana ben de 141 sandım meğerse 41tlmiş,böylece 41tlye yaptırmış oldum.Siz de fiyat araştırması yapmadan sigorta yaptırmayın,sonuçta teminatları her şeyi aynı,bu arada yapıştırılan o pul kalkmış artık,poliçede bitiş ve başlangıç tarihi yazıyor.

  19. #979
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    tamka o kadar kafana.bu bir kusur değil.sistem böyle gördüğüm ve kullandığım tüm cbf ler aynı.servise sordum sorun yok dediler.

    bende 60-70 km süratlerde uğultu gibi bir ses geliyor.ıslık sesi gibi de diyebiliriz.mesela bu normalmidir.bana sanki krank bilyesi gibi geliyor.bilgisi olan varmı acaba ?
    engin

  20. #980
    Slymn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan==>CBF 250==>CBF500
    Motosikleti kullandıkça birşey daha dikkatimi çekti,6. vites 6000 d/d de iken gazı kesip tekrar gaz verince yarım saniyelik bir aksama yapıyor motosiklet ama sadece 6. vites ve 6000d/d var başka zaman olmuyor,neden olabilir?ben buji diye tahmin ediyorum?
    Ayrıca nasıl gözümden kaçar böyle birşey ben de anlayamadım,almadan evvel altından girip üstünden çıktım ama yine gözümden kaçmış,vites çubuğu arkasındaki,ön dişlinin önüne gelen gri plastik vari kapakta bant var,adam nerden bulduysa kapağın yarısına aynı renk bant yapıştırmış heralde çizik falan var orda,o kapağı nerden bulabilirim?o şekilde olması içime sinmiyor,yardımcı olursanız sevinirim...


49. sayfa BirinciBirinci ... 394748495051 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler