Deneyimi olan bişet yazmıyorki...
Deneyimi olan bişet yazmıyorki...
Siz hangi motosiklet ile kıyaslama yada tercih istiyorsunuz?
Motosikleti bende sürdüm,görünen ne ise o,sonuçta bir marka
ertoros'u ramazan çarptı birkaç güne kendine gelsin,video ve foto yükleyecek.
Motosiklet çok yeni bir ürün,o yüzden fazla bilgi yok.MERSİN'e yakın isen gel kullan.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=983
ertoros kardeşim, bilginiz olsun
eski motoru hyosungrx125sm idi.
Beni düşündüren ağırlıklı toprak yolmu yoksa asfalt kullanımı daha iyi yakıt durumu titreşim filan varmı simdi rodaj aşamadında oldugundan max hıza bisey diyemeyiz bu tipden bilindik seyler yani davetiniz için teşekkürler arkadaşınızın orucunu allah kabul etsin herkese hayırlı ramazanlar...
Benim motosiklet tecrübem fazla yok. Eski ve ilk motosikletim 2008 hyosung rx125sm idi, km. saati bozuk idi,tahminen 2.500 km.kullandım hepsi o..
KLX'in gaz tepkisi süper,yüksek vitesler dahil
hafif ve kibar, bisiklet gibi(hyosung dev gibiydi)
motor stop halindeyken hyosung'u zor çıkardığım kaldrımı,bunda çok rahat çıkarıyorum.(hyosung'un jantlarda 21-18 idi)
Hyosung'un bayıldığı rampada,bu alıp götürdü..haa!bilemem belki hyosung bakım istiyordu..ama kağıt üzerinde hyosung üstün,uygulamada klx
Hyosung amartisörleri daha yumuşaktı,bu biraz daha sert gibi..
Hyosung frenleri süperdi,bunun arka frenler biraz zayıf gibi.
Yakıt 100 km.'de 3 litreyi geçmez diye düşünüyorum..
KLX normal bir cross özelliklerini taşıyor.(gidon genişliği hariç, 5cm. kısa)(nede olsa ince bir tasarımı var)
Titreşim yok ama, çok yüksek devirlere çıkınca geliyor.Son hız 110 gördüm,rodaj bitince 120'i rahat görür.
Ramazan ayının ilk günleri olduğundan biraz bitkindim..artık iyiyim..pazar'ı iple çekiyorum.
Birkaç güne birkaç video atacağım..
Aylardır WR125R araştırırken..hakkında fazla birşey bilmediğim KLX150L aldım..mutluyum
120kg az değil yinede benimkide o civarda. 100kg civarı olsa
çok hoş olurdu . rodajda benim anladığım ani hareket yapmamak ve
sabit ddevir gitmemek çok önemli. 50.km deyken hafif araziye
gitmeye başladım . ilerleyen kmlrede hafif gaz verme kadar hafif kompresyona
düşürmekte faydalı ilerledikçe bunun şiddeti artmalı.
doğum yeri kainattır memleketi ise dünya
Wr 125r güç olarak kağıt üstünde üstün gözüküyor belkide verilen bilgiler yanlış wr 15 bg klx 12 bg diye okumuştum bu konuda kafama takılmıyo degil biri 125 cc biri 150 cc ama bilgi yanlışda olabilir
doğum yeri kainattır memleketi ise dünya
Dogru diyosun kardeş...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
Titreşim nasıl hocam 110 km.hıza kadar çıktım demişti arkadaş hissettimiki yüksek devirde bide bende honda cb125e var honda rüzgara karşı anayolda max.90 km yapiyor bu makina gercekten kaliteli biseye benziyor şöyle rüzgara karşı 100 110 filan yapsa 25 km.bi yolum var anayolda hemen değiştir diyor şeytanda sizlerden deneyimleri okumadanda bisey yapmak istemiyorum o yüzden biraz sıkabilirim sizi
Titreşimi kafaya takmayın,sonuçta bir cross motoru bu..lastiklerin payıda var.Rahatsız edici bir durum yok.
150 cc olarak ;90 KM. hıza çok rahat oturuyor.
En iyisi bugün bir video atmak.
At tabi ya bi video
Şehiriçi için tam ideal.XL 185 var bende.Hani titreşim görmek isteyenler o motora binebilir.
Cross bir motorda en az titreşime sahip motorlardan biri diyebilirim.(Klx 150)İmkanım olsada Cbf 150 yerine onu alsam.
Birde kibar motor.Çamurluğun uzunluğu,direksiyon genişliği gayet iyi.
İlk başta lastiklerine aışamamıştım.Ama gayet iyi tutuyor.IRC Marka.
Erkan abi;hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip eylesin.
Wr 125 ile kaşılaştırılırsa.Wr nin selesi yüksek baya buna göre.<
2-3 beygir daha yüksek sadece o da mühim değil.Cross bir motorda hız aranmaz zaten.
Bütçesi olan kaçırmasın derim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)