Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
NoEsArEtT adlı üyeden alıntı
Sarsıntı ve titreşim durumu nasıl. cbf mi daha rahat bi kullanıma sahip 180 s mi ?
Sarsıntı olarak pek farkları yok neredeyse cbf 150 kadar sarsıntısız. Kullanim kolaylığı içinde aynı şeyi söyleyebilirim fakat cbf in gidonu 180 s e göre daha az titreşimli üst devirlerde. Serilik olarak 180 s daha üstün ama ben daha seri olmasını beklerdim hp değerinin yüksek olması ve ağırlık olarak daha hafif olması sebebiyle. Görüntü olarak da 180 s bana güzel geliyor. Özetle Japon olmayan bir motosiklete göre 180 s çok güzel bir motosiklet ama ben biraz titizim motosiklet konusunda 0 km aldığım bir motosikletin sağa çekmesi aldığım ilk km lerde farınin patlaması ve malum servislerin bu konularda ki tutumları beni 180 s den soğutan durumlardan
Reklamlar
-
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim
Merhaba,
Mondial 180 Z-one s başlığındaki yorumunuzu gördüm. Bizde sürücü kursu için motor arıyoruz. Mondial 180 z-one aklıma en yatandı. Ta ki sizin yorumunuzu okuyuncaya dek Yuki Forza 170'de kw olarak ihtiyacımızı gören ve aklımda olan motorlardan biriydi. Ama çok güvenemedim. Hem parça hemde işçilik olarak kafama pek yatmadı. İkisini de kullananan biri olarak hangisini tavsiye edersiniz.
-
ahmetufuk adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Mondial 180 Z-one s başlığındaki yorumunuzu gördüm. Bizde sürücü kursu için motor arıyoruz. Mondial 180 z-one aklıma en yatandı. Ta ki sizin yorumunuzu okuyuncaya dek
Yuki Forza 170'de kw olarak ihtiyacımızı gören ve aklımda olan motorlardan biriydi. Ama çok güvenemedim. Hem parça hemde işçilik olarak kafama pek yatmadı. İkisini de kullananan biri olarak hangisini tavsiye edersiniz.
forzayı 3500 tl ye koruma demiri ve kask ile aldık fena değil beklenti 3.500 tl lik ama hafif motor titreşim var balansörlü değil deneyip göreceğiz gidişat falan oldukça iyi yedek parça sıkıntısı yok servisleri bir tık üstte mondiale göre
-
mondial50tt adlı üyeden alıntı
Sarsıntı olarak pek farkları yok neredeyse cbf 150 kadar sarsıntısız. Kullanim kolaylığı içinde aynı şeyi söyleyebilirim fakat cbf in gidonu 180 s e göre daha az titreşimli üst devirlerde. Serilik olarak 180 s daha üstün ama ben daha seri olmasını beklerdim hp değerinin yüksek olması ve ağırlık olarak daha hafif olması sebebiyle. Görüntü olarak da 180 s bana güzel geliyor. Özetle Japon olmayan bir motosiklete göre 180 s çok güzel bir motosiklet ama ben biraz titizim motosiklet konusunda 0 km aldığım bir motosikletin sağa çekmesi aldığım ilk km lerde farınin patlaması ve malum servislerin bu konularda ki tutumları beni 180 s den soğutan durumlardan
abi bence sağlam bir elektirkçiye göster eğer far bi daha patlarsa. sağa çekmesi için ise güzel tanıdığın işin erbabı bir motor tamircisine git anlat durumu. servisten bişey bekleme. garantiyi falanda koyver gitsin. ben bi işe yaradığını görmedimde duymadımda
-
NoEsArEtT adlı üyeden alıntı
abi bence sağlam bir elektirkçiye göster eğer far bi daha patlarsa. sağa çekmesi için ise güzel tanıdığın işin erbabı bir motor tamircisine git anlat durumu. servisten bişey bekleme. garantiyi falanda koyver gitsin. ben bi işe yaradığını görmedimde duymadımda
Bakalım 125 km oldu far tekrar patlamadı patlamasında inş sağa çekmesini de nasıl hallederiz bilmiyorum şehiricinde sorun değil de yol yapacak olursam düşünmem lazım
-
Far ampulünü ilk aldığım hafta patladı. 10 mayıs 2015 tarihinden beri aynı ampulü kullanıyorum. Hala bişey olmadı. 10,500 km civarı kullandım aynı ampulü. Daha bişey olmadı.
-
lifespeed adlı üyeden alıntı
Far ampulünü ilk aldığım hafta patladı. 10 mayıs 2015 tarihinden beri aynı ampulü kullanıyorum. Hala bişey olmadı. 10,500 km civarı kullandım aynı ampulü. Daha bişey olmadı.
Benim farında yakında patlayacagini sanmıyorum o zaman
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Bizde sürücü kursuna almıştık yeni yönetmeliğe göre fazla seçenek olmadığından fakat diğer 2 sürücü kursunun aynı motorları daha biri 25 km biride 104 km de iken sırf eğitimde adaylar düştü diye neredeyse dağılma kıvamına gelmişti bizde düşen kalklan olmadı ve adaylarımızdan biri motoru beğendi diğer kursun motorlarını görünce hemen elden çıkardık yerine yuki forza aldık hemen şimdi diğer iki motoruda sürdüm test etmek için egsozdan ve kafadan zangır zangır ses geliyor ve teklemeye başlamıştı motor öbüründe ise düşmeden sonra 25 km de olan motor debriyaj kaçırmaya başlamış sol karanejları debriyaj maneti kırılmış ayak pegi yamulmuş vutes kolu normal görünsede viteş çok zor geçer olmuştu biz kazasız belasız kullandık bana güzel gibi geldi ama düşmeye pek gelecek motor gibi değil 100 mg superboy 2 yıldır başına gelmeyen kalmadı banamısın demiyor yedek parçası sıkıntılı ama 180 one s enazından bize gelecek motor değilmiş bunu anladım bu motoru kötüleme değil bu yönde algılama olmasın zaten düşünce her motor hasar alır normalide bu sadece sürücü kursuna pek uygun değil kanısına vardık onun dışında ben motoru çok beğendim
ilginç. Bende mondial 180 varken iki defa kaza yaptım. Hadi ilki neyse de ikincisinde baya baya bariyerlere girdim ama motora da bana da pek bişey olmadı. Hatta kazadan sonra yanıma civardan millet koşup geldi. Çıkan sese nazaran sana hiçbişey olmamış falan dediler. Motor da sağlam olduğu için seyahate devam ettim 200-250 km falan. Motorda da sadece ayna kırılmııştı onu da telle tutturmuştum. Sizinki neden hemen o kadar zarar gördü anlamadım. Ya da benimki neden görmedi. Allah korumuş demekki :D
-
-seyyah- adlı üyeden alıntı
ilginç. Bende mondial 180 varken iki defa kaza yaptım. Hadi ilki neyse de ikincisinde baya baya bariyerlere girdim ama motora da bana da pek bişey olmadı. Hatta kazadan sonra yanıma civardan millet koşup geldi. Çıkan sese nazaran sana hiçbişey olmamış falan dediler. Motor da sağlam olduğu için seyahate devam ettim 200-250 km falan. Motorda da sadece ayna kırılmııştı onu da telle tutturmuştum. Sizinki neden hemen o kadar zarar gördü anlamadım. Ya da benimki neden görmedi. Allah korumuş demekki :D
Bizimki kaza yapmadi diger iki kursun motorlarinin o hale geldigini gorunce adayda begenmisken sattik birtanesinin koruma demirleri normaldi digerine farkli model koruma demiri takmislar hatta canta demirini koruma olarak satmislar aynalarini bile ters takmislardi ben duzelttim benim amacim markayi kotulemek degil fakat platformdan cok ciddi sekilde dusenler var hele motordan duserken gazi kokleyip motoru yerden kesenler bile var ben sasiden ikiye bolunen cbf gordum ama 100 mondialle koruma demiri bazen gidon far ve km saati ile atlattik yururune hic bi zaman birsey olmadi o iki motorun oyle olmasi tuhafimiza gitti dusmeden dusmeye fark olabiliyor kimsede yazdiklarimin etkisinde kalmasin ben kullanim olarak cok begendim ama onca dusmeye dayanacak gibi gelmedi dusunun hic motor surmemis adamlar ustune cikip ogrenecekler ve bu dongu hep devam edecek tamir servis bunlari hep dusunmek gerek
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de farı patlamıştı. Biraz şans işi sanırım. egzosdan gelen ses bendede var, çözümü varmı acaba?
-
XxFatiHxX adlı üyeden alıntı
2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de farı patlamıştı. Biraz şans işi sanırım. egzosdan gelen ses bendede var, çözümü varmı acaba?
Evet ben çözümü buldum. İçerisindeki bi malzeme ısı görünce genleşiyor. Etrafını egzozcudan elyaf alarak kapladım. Çözümü bu şekilde buldum. Ayrıca egzoz çıkış borusunu 1 cm içerden kestim. Böylece hava çıkarken kenarlara çarpıyor ve patırtılı bir tatlı ses çıkarıyor. Egsoz sesi videosunu isteyen olursa eklerim.
-
arkadaşlar 1 ay önce 3000 km de 0 gibi z-one 180 aldım şuan 3500 km de motordan gayet memnunum bir japon değil ama çinlerin en iyisi bu arkadaşlar kullanmayan bir sürü arkadaş çinli diye sallıyor bu motorun bakımlarını düzenli yaparsan seni üzmez tek sıkıntım yüksek devirde ön cam titreme sesi yapıyo o biraz canımı sıkıyor
-
egeozkann adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 1 ay önce 3000 km de 0 gibi z-one 180 aldım şuan 3500 km de motordan gayet memnunum bir japon değil ama çinlerin en iyisi bu arkadaşlar kullanmayan bir sürü arkadaş çinli diye sallıyor bu motorun bakımlarını düzenli yaparsan seni üzmez tek sıkıntım yüksek devirde ön cam titreme sesi yapıyo o biraz canımı sıkıyor
conta koyarsanız civataların altına sorunu çözmüş olursunuz.
-
hocam forumun önceki sayfalarını okuyun, orada sorununuza çözüm bulacaksınız.
-
O zırıltı sesi conta ile alakalı değil, farın üst kısmının başlangıç yeri ile siperliği monte ettiğimiz siyah plastik parçanın arasına ince bir keçe yapıştırın.2. Fotoğraftaki kırmızı işaretin olduğu yere yani sadece o orta kısımdaki siyah plastik ile far plastiğinin arasına bir tane keçe koysanız ses tamamen kesiliyor.Motosikleti kullandığımdan beri motosiklete tek müdahalem bu yer oldu başka da bir müdahale istemedi motosiklet.Bu işlemde 2 dk nı almaz.
http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahc...e-kd-206043273
-
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Sinan zones den sonra cbr mı aldın ?
-
Bu perşembe cbr alacağım nasipse.Nerdesin sen Burdurda mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
14.000 km de satmış olduğum z-one s ile ilgili genel izlenimlerimi paylaşayım.
-Motor balansörlü yani 6.000 devre kadar titreşim yok. 6.000 devir sonrasında normal olarak çok az titreme başlıyor ama kesinlikle hiç rahatsız etmiyor.Konforlu bir sürüş keyfi var, sınıfındakilerden net farklı bir ataklığı var cc olarak 180 cc nin gücünü hissedebiliyorsun çok rahat 130 a çıkıyor.Yani 120 ile giderken bile gaz açtığında hala gaza güzelce tepki veriyor sol şeride çıkayım sollama yapayım derken hiç tedirgin olmuyorsun gaz vermen yeterli. Yol ve rüzgarın durumuna göre 135-140 km hıza kadar yolu var.Uzun yolda sabit 120 ile çoook rahat bir yolculuk yapabilirsin.Ön frende çelik fren hortumu kullanılmış ve çift kaliperli papatya disk fren sistemine sahip.Bu yüzden ön fren çok iyi ve kaliteli bir frenlemeye sahip.Arkada kampana fren var, arka fren ön frene nazaran pek iyi değil.
-Tip olarak sınıfında en yakışıklı en dikkat çekeni zaten z one s.Motosikleti yakından görenler zaten cbf, ybr ve apacheden çok daha yakışıklı olduğunu rahatlıkla anlar.Z-one s e baktığımızda koltuğu spor motorlardaki gibi 2 parçadan oluşuyor, arka kuyruğu da spor motorlar gibi kalkık bunlar görsel olarak çok iyi bir duruş ortaya koyuyor, spor direksiyona sahip, 18 Litre hacminde geniş deposu var ve ön tarafta ters çatallı amortisör olduğundan motosiklet baya bir heybetli görünüyor kesinlikle yakından görünce farkedeceksiniz resimlerdekinden çok daha iri duruyor ve cezbediyor, orjinal egzozun tipi çok iyi, stop lambası ve sinyaller led, dijital km sayaç ekranı var ve ekranda yeni başlayanlar için çok kolaylık sağlayacak vites göstergesi benzin göstergesi ve tripmetre var.Selesi bence rahat ama boyunuz uzunsa depo kenarları bacağı biraz rahatsız edebiliyormuş öyle duydum benim boy kısa bu yüzden rahat ve keyifli kullanıyorum.Selesi yazın terletebiliyor, koltuğun altında bagaj var bu bagaj ince bir ayrıntı ama çok fazla işimize yarıyor yani bu bagaja telefon cüzdan anahtar eldiven balaklava ve zincir kilit falan sığıyor, üzerinde gelen lastikler biraz sert çok güven vermiyor ama ben bu lastikleri 14.000 km dir kullanıyorum yani sınırlarını bildikten sonra kullanılmıcak gibi de değil.
-Sağlamlık konusuna gelince 14.000 km boyunca bakımları dışında 1 TL masraf çıkarmadı 1 kere dahi arıza vermedi yada herhangi bir ayar bile gerektirmedi, her sabah tek marşta aldı 200 km yol gittiğim oldu ne bayılma ne tekleme sorunsuzca rahat rahat gittim.14.000 km boyunca ne buji ne hava filtresi nede zincir ampul vs hiçbirşey değiştirmedim sadece yağını değiştirdim zincirini yağladım gerdim o kadar.Üstüne üstlük bir kaza yaptım bu motosikletle, 35-40 km hızla giderken sol yan tarafımdan opel astra ile bana çarptılar ve 6 metre civarı kadar motor ile sürüklendim fakat motosiklette doğru düzgün hasar bile olmadı.Vites pedalı ve fren pedalı yamuldu, egzoz çizildi, birkaç granajda ufak tefek çizikler oldu ve kazadan sonra fren ve vites pedalını düzelttirdim, direksiyonun vidasını sıktırdım ardından egzozu da boyayıp bu şekilde 800 km daha kullanıp motosikletimi sattım.Satarkende hala sapasağlamdı. 2. el 3.700 TL ye almıştım.Aldıktan sonra 10.000 km bindim ve kaza yaptım o halde ilana koyduğum günden 4 gün sonra 3400 TL ye sattım.Zarar mı etmişim kâr mı siz hesaba katın.Çin malı motor alma dökülür kırılır patlar vs dediler aldım ve kaza haricinde 1 kere bile tamirciye gitmedim.Gene bu segmentte motosiklet alacak olsam kesinlikle tereddüt etmeden z one s alırım ama sıfır almam çünkü sıfır alırsan satarken biraz zarar ettirebilir diye düşünüyorum.
Bunlar da motosikletimle son gezim olan Çeşmealtından birkaç fotoğraf
Bu modelin sağlamlığına tipine ve hızına çok güveniyorum kim ne derse desin sınıfındakilerin hepsini yollarda tokatlıyor ve ne apache gibi titreşim canavarı ne cbf gibi yağ yakıyor ne ybr gibi güçsüz olup sağ şeritte çakılmak zorunda bırakıyor ve yakından görünce anlarsınız ki tip olarak 3 üne de fark atar.Tek olumsuz yönü üzerinde mondial yazıyor.Malesef millet kafasında Çin Japon diye kurmuş bu yüzden bu motor çok satılmıyor.Benim şahsi fikrime göre insanlar bu motoru kullandıkça, sağlamlığını gördükçe bu model piyasada kesinlikle yer edinecek.Üzerinde Mondial değil de Yamaha veya Honda yazsa aynı motor en az 10.000 TL den piyasaya sunulurdu.
-
Mehmet Cbr ı Antalyadan aldım 500 km yol geldim.Cbr 125 z-one s 180 den baya güçsüz.6 vites olduğundan dolayı vites aralıkları çok kısa geldi yani azcık gaz açıyon hemen devir bitiyo vites istiyo, gaz bırakıyon hemen vites düşür istiyor.z one s ten sonra biraz güçsüz geldi bu cbr.Fren olarak yol tutuşu olarak lastik boyutlarından dolayı ve arka disk olmasından dolayı z-one s ten daha iyi.Cbr de vites göstergesi yok, Antalyadan gelirken arada hangi viteste olduğumu unuttum :D Selektör tuşu yok, olsaydı iyiydi :D Vites geçişleri z-one s e göre daha rahat daha akıcı.Cbr nin güç dışında başka olumsuz bir yanı yok gibi.Sürdükçe tanıcaz motoru bakalım bizim 180 likle cbr yi kıyaslarım yazarım buraya ara ara.
-
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Mehmet Cbr ı Antalyadan aldım 500 km yol geldim.Cbr 125 z-one s 180 den baya güçsüz.6 vites olduğundan dolayı vites aralıkları çok kısa geldi yani azcık gaz açıyon hemen devir bitiyo vites istiyo, gaz bırakıyon hemen vites düşür istiyor.z one s ten sonra biraz güçsüz geldi bu cbr.Fren olarak yol tutuşu olarak lastik boyutlarından dolayı ve arka disk olmasından dolayı z-one s ten daha iyi.Cbr de vites göstergesi yok, Antalyadan gelirken arada hangi viteste olduğumu unuttum :D Selektör tuşu yok, olsaydı iyiydi :D Vites geçişleri z-one s e göre daha rahat daha akıcı.Cbr nin güç dışında başka olumsuz bir yanı yok gibi.Sürdükçe tanıcaz motoru bakalım bizim 180 likle cbr yi kıyaslarım yazarım buraya ara ara.
Antalya bana 150 km. Haber verseydin keşke. Hayırlı olsun kazasız belasız kullan. Bende el sıkıştım motora. 1, 1.5 ay sonra alcaklar nasipse.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)