yüksek devirlerde titreşim nasıl acaba ybr ve cbf ile kıyaslayacak olursak??
yüksek devirlerde titreşim nasıl acaba ybr ve cbf ile kıyaslayacak olursak??
Http://hizliresim.com/GnR2g7
Http://hizliresim.com/JLAkJo
Http://hizliresim.com/XWkqg6
Http://hizliresim.com/38LjV4
Http://hizliresim.com/8NZ2vQ
BUyrun bunlarda digerleri
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
Http://hizliresim.com/MYppj7
DIjital gosterge cok hos olmus
ben aldim sor ne soracaksan
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
birader garanti suresini bilmiyorum zaten serviside pek bakmiyor bizim kaysride benim iyi bi ustam var senelerdir onunla calisiyorum zaten ilk bakiminada servise gitmedim kendim yaptim bakimini zaten bakimini aksatmayipda adam gibi kullanirsaniz o motor size bayagi gider dert etmeyin arkadaslar yani
Merhaba arkadaşlar hiç yağ degistirdinizmi eğer degistirdiyseniz ne marka yag kullandınız yolunuz ve fariniz açık olsun
herkes motul öneriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
Arkadaşlar ben size bişey sorcam barkın abinin vites değiştirme videosunu izledim bu motorda oluyomu o quickshifter olayı ?
merhaba arkadaşlar.hiç aklımda yokken bugn bende z-one-s 180 almış bulunmaktayım. bizim burda ki servismi dandiktir bilmiyorum ama servislerin geneli kötü tahminim. sormak istedğim konu gidonun solunda jikle war biliyosunuz onu ileri ittirdiğimizdemi jikle açık oluyor yoksa kendimize çektiğimizde mi? benimki ileride duruyo normal konumu ilerideymiş servisin demesi. kendime doğru çektiğimde motor stop ediyo jikle açılıp daha çok gaz vermesi gereken yerde.bunda bir terslik var benm görüşüm. aynı motora sahip arkadaşlar bi el atarsa çok makbule geçer. saygılar.
Hocam motorunuz hayırlı olsun motor soğukken, özellikle soğuk havalarda ilk çalıştırma esnasında jikle açık konumda iken motor gaz verir. Fakat motor ısındıktan sonra jikle açılırsa boğulur stop eder. Tahminim siz motor soğuk değilken jikleyi açtınız ve stop etti, eğer bu varsayımdan yola çıkarsak jikleyi kendinize çektiğinizde açık oluyor sanırım.
Bu arada yaza doğru bende bu sınıfta bir motor düşünüyorum, fakat kararsızım kimileri 180 lik lerde titreşim var, 150 liklerde yok falan diyor ama daha önce 150 mc kullandığım için yine öyle güçlü birşey olsun istiyorum, çünkü 150 mc 14 beygirdi, 150 z one ise 10 beygir olduğundan istemiyorum. Eğer 180 z one ı test etme imkanım olur beğenirsem kesinlikle 2. motor olarak düşünebilirim.
Titreşim konusunda tvs 150 apache ile karşılaştırabilecek olan var mı arkadaşlar ?
Bu arada 150 z one da cbf 150 motoru kullanıldığını duydum doğru mu ? bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.jikle olayını yardımlarınızla aydınlatmış bulunmaktayım tekrardan sağolun titreşim konusuna gelicek olursak henüz rodajda olduğu için 5000 dewri pek geçmedim bir kez 7000 dewir gibi yaptım hiç rahatsız edici bir titreşim yoktu. ama 9000 devirlere gelince tahminim biraz titreşim olabilir apache kullanma imkanım hiç olmadı bu yüzden kıyaslayamıyorum. fakat mondialler ilk gelmeye başladığında 125 KT alıp kullanmıştım biraz ondaki titreşiminden eser yok. kısacası beklentilerle orantılı bir titreme olacaktır ben fıtı fıtı geziyorum bana titreşim yok ama Allah ne verdiyse yapıştırırsak bir miktar titreşim kacınılmaz gibi geldi bana ama rodajdan sonra net bilgiye sahip olabiliriz.ön cam zangırtı yapıyo 5000 dewirlere gelince arkadaşlar contayla çözmüş olayı bende o şekil bişey uydurcam artık. fakat benimkinde ayrı bir değişiklik olarak kontak kapalı direksiyon kilitli anahtar cebimdeyken yani motor park halinde duruyoken dewir saati insan nabzı gibi tık tık atıyor onuda servise göstericem bunlarda normal demezlerse şaşi falan alıyor heralde çözülmücek birşey değil ama.kısacası arkadaşlar fiyatına göre yeterli bir motor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
arkadaşlar birde benim motorda birden gaz verince boğulma oluyor sonra toparlıyor servise sormuştum bunlarda oluyo yavaş yavaş gaz vermek gerekmiş enjeksiyon olmadığı için falan filan dedi motorunda böyle bir durum olan varmı ?
Eyvallah cevap için
Kardesim bogulma olayi bendede var.. motor yeni acildigi icin birden gaz verince benzini yemiyor ve stop ediyor. Rodaj donemini gectikten sonra ortadan kalkar diye dusunuyorum. On cam konusunuda servise goturdum, salak sacma bir cevap verdi: disli taktircakmisim bir tane daha motora .. motorda genel olarak titresim olmadigini sadece camin titredigini soledim 500 de getir bakariz dedi . Baska servise goturecegim bunun icin para icin oyle dedi sanirim.
Motoru alan arkadaşlar on ve arka lastiğin ebatları nedir acaba?
bugün bayiye gittim motoru inceledim çok sağlam ve kalıplı duruyo ama bir yönünü sevmedim oda tek ayağın yaylı olması :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
Yav bu tek ayağı nasıl kendiliğinden kapanmayacak şekilde yaparız ?
Herşeyi çok bilenler , belkide satıcı olarak foruma girip markaları kötüleyenler , eskiler bilir gaz verip gitmesi bile yeterliyken poposu yumuşak ve titreşimsiz minder isteyenler , tam curcuna yav burası. 4.000 tl lik motor alıyorsunuz. %18 i kdv , %8 i ötv , sonra satan bayi üstüne kar alıyor , yurtdışından taşınması nakliyeside para , bide bunu getirten ana bayi var oda para kazanıyor . Ayrıca üreticiside para kazanıyor derken aslında 4 liraya alıpta bindiğimiz bu motor aslında 3 kuruşluk motor oluyor özünde. Peki biz ne bekliyoruz bu motorlardan , abi bastın mı uzayacak , titreşim sıfır olacak , parça kalite olacak ama aynı zamandada yedek parça ucuz olacak , hem şehir içi gidecek hemde uzun yola gidecek he uzun yoldada yormayacak , şişmeyecek arkada artçıda olsa öksürmeyecek , bayırlarıda tırmanacak yaz yaz bitmez.
2 sene önce sıfır 150 mcx aldık babamla , ortalama 10.000 kilometreye geldi şu anda.Alırken ne aldıgımı biliyordum yada motorun ne verebilecegini , verdiğim paraya göre bizi fazlasıyla tatmin etti , peki neden biliyormusunuz?
Birincisi nasıl olsa parçası ucuz 3 kuruşa geldi zaten diyerek limitlerini zorlayarak canını çıkartarak kullanmadık , insan gibi sakin ona saygı duyarak onu severek kullandık,
İkincisi de en önemliside bu bakımlarını aksatmadık , yagını suyunu düzenli değiştirdik , zincirin kopmasını , lastiğin yarılmasını beklemedik .
Sonuç bu çin malı abi çinliye para mı verilir diyen , zenginin parasının ağızlarını yorduğu züğürtlere itibar etmedik , aldık malımıza baktık adam gibi hiç bir sıkıntı yaşamadan bindik , binmeyede devam ediyoruz.
Benim çok param yok , japon alıp bölgemdeki bir tane yetkili servisin istediği gibi at koşturup sonuçta japona biniyorsun diyerek çıkardığı kazık faturaları ödeyecek param da yok gücümde yok. Benim gibi akşama kadar çalışıp 3 kuruş para kazanan , kazandıgı parasıyla hem ailesini geçindiren hemde motoruna bakmaya çalışan kardeşlerime sesleniyorum. Çin min beğendin mi kardeşim motorun kasasını duruşunu şeklini al bin bu hayat senin zevk senin akıl senin kime ne , adam diyorki bu kasa 50.000 km gider oda nasıl hesapladıysa diyelim dogru olsun o kadar gider biz 2 senede 10.000 km yaptık senin 50.000 km ni yapmaya ortalama 10 sene lazım ) Diyelim ki 5 senede yaptım yav en azından begendiğim hoşuma giden sevdiğim motora binmiş olacagım sorun ne ki anlamadım ?
Çok yakında inşallah mondialın 180 Z-ONE S modelinin beyaz rengini 1 sn bile düşünmeden alıyorum , aldıgımdada buradan ilan ederim nasipse. Bütün motorbisiklete gönül vermiş , mototrbisikletsiz bir hayat düşünemeyen kardeşlerime selam olsun , Allah kaza bela vermesin , saygılarımla.
daghas kardeşim ne güzel yazmış aynen katılıyorum . lastik ebatlatını soran arkadaşım ön= 90-90-17 arka 110-80-17. ayaklığın o şekil yaylı olması kötü olmuş bende ilk gün ayağımı çarptırdım açmaya çalışırken kullanışı zor olmuş.
Bencede daghas arkadaşım haklı. Bende 150 mc varken kardeşimde ybr 125 esd vardı, tamam ybr nin kalitesi belli oluyordu fakat mc nin gücü, ataklığı kullanım zevki bambaşkaydı, ybr ye binmek bile gelmiyordu içimden. Bazen herşey sorunsuzluk, kalite değil biraz da zevk almak gerekli.
180 yada 150 z one test ettikten sonra almayı planlıyorum, sezon açılıyor cbr ile gezilcek gibi değil içiyor yakıtı mübarek
evet bende cg ile cbf yi her şekilde geçiyordum. ama gel gelelim civata sıkmaya gelince işler değişiyor benim motorda civatayı söküyorsun tekrar takarken yalama olabiliyor ya da aynı civatayı 2-3 kez söktüğün zaman civatanın yuvasını söküpte geliyordu yani bloktaki dişleri civatayla birlikte geliyordu alüminyum kalitesi berbat resmen hamur gibi. cbf 150 de ise sıktığın zaman belli ediyor civatayı sıkıyorsun daha fazla gitmem tamam bu kadar diyor yani civatalar tam oturuyor yerlerine çinlide ise sıkıyorsun dönmeye devam ediyor fazla zorlamayacaksın hatta hiç zorlamayacaksın zorlarsan direkt yalama :( bu yüzden illallah etmiştim ama yedek parça vs de çinli bir numara
haklısın ama onun da kolayı var. bir defaya mahsus klavuzla diş acıp celik yay atıyorum .
vidayı takarkende vida sabitleme sıvısıyla sıkıyorum, yeni dişleri de sabitliyor vida dada gevseme olmuyor.
ikinci üçüncü . . . defa sök tak. aynı kalıyor hiçbir yalama gevseme yapmıyor.
celik helikol tanesi 50 kurus, ona uygun klavuz 25-30 lira
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)