Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial z one 180s
    Motorla izmirden usaga gittim , depoyu izmirde fulledim,3 saat 6000 devirde hic durmadan gittim. Usakta fulledim ve 30 liraya fullendi. Toplam yaptigim yol 248 km di. Yani 13 kurus yakmis hesabim dogruysa.


    Buda benimkisi
    PSK, MEHMET AYDIN ve Adem Balkan bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Peder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RR Daytona (Siyah)
    Alıntı seazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorla izmirden usaga gittim , depoyu izmirde fulledim,3 saat 6000 devirde hic durmadan gittim. Usakta fulledim ve 30 liraya fullendi. Toplam yaptigim yol 248 km di. Yani 13 kurus yakmis hesabim dogruysa.
    http://i.hizliresim.com/Ld7v7G.jpg

    Buda benimkisi
    Gayet iyi bi değer

  3. #223

    Üyelik
    18 Haziran 2014
    3 saat boyunca hic mola vermediniz mi?

    Masallah valla

  4. #224

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial z one 180s
    Alıntı crew adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 saat boyunca hic mola vermediniz mi?

    Masallah valla
    Aynen motordan indigimde her tarafimin tutulmasi ayri tabi, vede 10 saat araliksiz uyudum o yolculuktan sonra . Ben yaptim siz kendinizi bu kadar zorlamayin cok kotu oluyormus cunku

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Alıntı Peder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet iyi bi değer
    Evet cok iyi bir deger hatta uzun yol icin.

  5. #225

    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    Mondial 180 Z-one S
    Alıntı seazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorla izmirden usaga gittim , depoyu izmirde fulledim,3 saat 6000 devirde hic durmadan gittim. Usakta fulledim ve 30 liraya fullendi. Toplam yaptigim yol 248 km di. Yani 13 kurus yakmis hesabim dogruysa.
    http://i.hizliresim.com/Ld7v7G.jpg

    Buda benimkisi
    Vites yerini bilerekmi alçak yaptın ? Birde benzin alınca tripmetre sfırlanıyo mu

  6. #226

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial z one 180s
    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites yerini bilerekmi alçak yaptın ? Birde benzin alınca tripmetre sfırlanıyo mu
    Dikkat etmedim.. evet ben kendim bilerek alcak yaptirdim daha rahat ediyorum .

  7. #227

    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Bu da benim yavru ceylanim

    PSK, rondo, MEHMET AYDIN ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #228

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Slm arkadaşlar benim 150 mcx var şu zincir gevşeme işibenim canımı iyice sıktı .olmadı orink li zincir taktım yine gevşeme devam ediyor ensonunda anladımki arka dişli küçük 38 . Demedi demeyin bu 180 zone de de aynısı olacak çünkü bu tarz motorlarda tork fazla ama hız yok bu hız kaybını önlemek amacıyla ön dişliyi 15 arkaya 38 takınca hız kaybı büyük oranda düzenleme oluyor ama sorun burda başlıyor busistemde zincir hep gevşeme yapıyor şanzıman rulmanları çabuk bozuluyor ve derbiyaj azcık trafik te kalınca başlıyor titreme bence 150 zone motoru 180 zone den daha dayanıklı arka dişli küçük olunca çevirme işlemi zorlaşıyor bakın japon motorlarda böyle bir şey yok taktir sizin nacizane bu konuyu sizlerle paylaşmak yazdım

  9. #229

    Üyelik
    18 Haziran 2014
    YAni nasıl önlem almalıyız isak kardeşim?

  10. #230

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:25 ----------

    şu model motorların hepsinde aynı sorunlar yaşanıyor 150 MR Vulture,150 MCX Roadracer, asya Elegant 150, Swift 150,Legend Wind 150
    daha birkaç markada aynı motor blogunu kulanıyor 180 zone nin tek farkı SUPAP KULBUTORU cbf dekibi rulmanlı oluşu alt tarafı şanzuman mcx aynı
    önlem konusu gelirsek benimgibi hergün üzerin de olursan en az 60 km ist trafigin de yol alıyorsan kaçınılmaz son seni bekliyor yada benim yukarıda bahsetigim 3 nulu kırank dşilisinde ve derbiyaj tası dişlisinde modife yapman gerekiyor tabi bu arada önü 14 veya altı, arkayı da 42 veya üzeri olursa bu sorunları 60 bin km nin altında yaşamazsın yoksa 10 bin km kere gelmden başlar derbiyaj aşırı dur kalklarda titretmelere ve şanzumandan acaip seseler duymalara dersenki sen yaptınmı ben sadece arka dişliyi 40 yaptım derbiyaj titremeleri ve şanzumandan gelen gıcık ses yüzde 40 ,50 azaldı ama yavaş olan şanzuman arkayı büyütünce 5 vites nerdeyse kaybuldu bundan sebep ilahaki krank ve derviyajtası dişileri uygun çaplarda modife edilmeli yoksa önü 14 arkayı 42 yamanın hızı azaltır ses ve derbiyajda titreme gider mam motoru 5. vitesi 4. vites gibi yavaşlar

  11. #231

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Açıklamada bir karışıklık olmuş. Ön dişliyi büyüttüğümüzde şanzıman ve debriyaj üzerindeki yük artar ama zincirdeki yük artmaz, tersine azalır. Sebebi de çıkış noktamızın motorun kranktaki torku olması. Tork sabit iken ön dişli büyüdüğünde zincir kuvveti de azalacaktır. Böyle olunca da motor gitmediğinden sürücü gaza yüklenir ve sistemi daha da zorlar. Aslında zincir bollaşma sorunu daha çok zinciri geren mekanizmanın sağlıklı çalışmamasından kaynaklanıyor.

  12. #232

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Ön dişli 15 veya16 arkada 38 yada altı olursa 1.2.viteslerde rampalar da Torku yüksek bir motorsa zincir yükte kalırım kalmazmı burada anlatıklarımın hepsi bizzat tecrübe demesi yapılmış çalışmalardan edindiğim bilgilerdir

  13. #233
    ergin500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    ben de mcx kullanıyorum 2013 martta aldım. ilk dönem bir kaç ay belirttiğiniz gibi zincir sürekli gevşiyodu.değiştirelim falan dediler zaten bayılıyolar yolunacak kaz bulmaya.değiştirtmedim bir kaç ay zarfında 3 kere falan boşluk aldırdım zincirin.sonra epey düzeldi 6 ay falan gibi bir süre gevşemeden kullanıyorum.sizin ki yeni mi ?bende yeniyken oldu.siz de boşluk aldırın 3 kere falan aldırsanız 7-8 aya o sorun biter.ben çok memnunum mcx imden ancak 180 e terfi edicem ilerde.
    belirttiğiniz gibi ben de düşük hızdan şikayetçiyim 5 viteste giderken bile çok güçlü motor bazı arkadaşlar 6. vites taktırıyor ben orijinal kalsın dedim.zira 5. viteste bile çok dik yokuşları rahatlıkla çıkıyorum e5 de temde.6. vites olsa rahatlar atar kendini devir düşer daha da az yakar.ama cesaret etmedim.sizin belirttiğiniz dişli konusu da ayrı bir çözüm olabilir ancak sakıncaları da vardır onun mantık olarak örneğin tüm vitesler değişmiş oluyo birinci vites bir buçuk, 2. vites 2buçuk vites gibi rol oynar.

    150 daha dayanıklı arka dişli demişsiniz 180e göre onu anlayamadım.iyi günler

  14. #234

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial z one 180s
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0801561/detay/

    Arkadaslar motorumu bazi nedenlerden dolayi istemeden satmak zorundayim . Ilgilenenler olursa arasin.

  15. #235

    Üyelik
    18 Haziran 2014
    z One'cı kardeşler, motora güzel bi yan çanta alma niyetim var ama , bunun için nasıl bi tadilat yapmam lazım motorda ? Var mı bilgisi yardımı olan?

    Ayrıca lastik meselesi için tavsiyesi olan var mı ?

  16. #236

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Alıntı ergin500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de mcx kullanıyorum 2013 martta aldım. ilk dönem bir kaç ay belirttiğiniz gibi zincir sürekli gevşiyodu.değiştirelim falan dediler zaten bayılıyolar yolunacak kaz bulmaya.değiştirtmedim bir kaç ay zarfında 3 kere falan boşluk aldırdım zincirin.sonra epey düzeldi 6 ay falan gibi bir süre gevşemeden kullanıyorum.sizin ki yeni mi ?bende yeniyken oldu.siz de boşluk aldırın 3 kere falan aldırsanız 7-8 aya o sorun biter.ben çok memnunum mcx imden ancak 180 e terfi edicem ilerde.
    belirttiğiniz gibi ben de düşük hızdan şikayetçiyim 5 viteste giderken bile çok güçlü motor bazı arkadaşlar 6. vites taktırıyor ben orijinal kalsın dedim.zira 5. viteste bile çok dik yokuşları rahatlıkla çıkıyorum e5 de temde.6. vites olsa rahatlar atar kendini devir düşer daha da az yakar.ama cesaret etmedim.sizin belirttiğiniz dişli konusu da ayrı bir çözüm olabilir ancak sakıncaları da vardır onun mantık olarak örneğin tüm vitesler değişmiş oluyo birinci vites bir buçuk, 2. vites 2buçuk vites gibi rol oynar.

    150 daha dayanıklı arka dişli demişsiniz 180e göre onu anlayamadım.iyi günler
    slm kardeş ben de 6 vites olayını yapayı düşünüyordum yapan yerin telefonunu varsa yazarmısın

  17. #237

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bana göre 6. vites olacak iş değil ama merak ettim gerçekten kim yapıyor veya yaptığını iddia ediyor ve nasıl yapıyormuş ?

  18. #238
    ergin500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeş ben de 6 vites olayını yapayı düşünüyordum yapan yerin telefonunu varsa yazarmısın

    Arkadaşım ben roadracer mcx 150 kullanıyorum hakikaten ihtiyaç var 6. vitese. 5te bile o kadar güçlü ki 80-90 la giderken epey yüksek devir oluyo 6 istiyo çekişi çok güçlü rahatlıkla çeker 6da.Bunu rastladığım bir motosikletli anlatmıştı nerde nasıl kaça yaptırdı bilmiyorum bir kaç motosiklet tamircisine uğrasan bilgi verir ben de merak ediyorum açıkçası.seneye 180z one adığımda belki yaptırırım uzun yolda çok faydalı olur

  19. #239
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı ergin500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

    [/COLOR]


    Arkadaşım ben roadracer mcx 150 kullanıyorum hakikaten ihtiyaç var 6. vitese. 5te bile o kadar güçlü ki 80-90 la giderken epey yüksek devir oluyo 6 istiyo çekişi çok güçlü rahatlıkla çeker 6da.Bunu rastladığım bir motosikletli anlatmıştı nerde nasıl kaça yaptırdı bilmiyorum bir kaç motosiklet tamircisine uğrasan bilgi verir ben de merak ediyorum açıkçası.seneye 180z one adığımda belki yaptırırım uzun yolda çok faydalı olur
    6. vites yaptırana kadar arka dişliyi ufaltıver madem
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  20. #240

    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    Mondial 180 Z-one S
    Arkadaşlar hani rodajda 5bin devir geçilmez ya ben full 5bin geçmeden 60görüyorum en fazla otoyolda falan sıkıntı oluyo sizdede aynımı biraz geçsem 5bini sıkıntı olurmu ?


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)