Mondial 150 Z-One Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mondial 150 Z-One "ÖZGÜRLÜĞÜN PEŞİNDE"
150 Z-One Mondial Touring sınıfının yeni üyesi şık ve keskin bir görünüme sahip, gerek şehirde ve uzun yolculuklarda, gerekse kurye ihtiyaçlarınızın çözümü için tüm alanlarda kullanımınıza uygun, vitesli, yüksek güvenlikte sürüşleriniz için tasarlanmış, ihtiyaçlarınızın tümüne cevap oluşturacak performansa sahip bir üründür.
4 farklı (Siyah, Beyaz, Mavi, Kırmızı) renk seçeneğine sahip 150 Z-One sportif çizgileri ve tasarımı ile tüm gözlerin üzerinizde olmasını sağlarken, yakıt tasarrufu ile de sizi fazlasıyla düşünecek.
Güçlü Motor Hacmi
Z-one 149 cc. 7.000 d/d' da 7,8 kw. güç üreten içten balansörlü (SOHC) motor bloğu ve iyileştirilmiş ateşleme tepkimesine sahiptir. Bu güçlü motor, kalkış hızı ve mükemmel hız tepkimeleri ile tutku hissi yaratır!
Göz Alıcı Ön Amortisör
Ön amortisörde geniş çaplı kalın süspansiyon sistemi kullanılmıştır. (Çap 37mm) yapılan testlerle artırılan malzeme alaşım sertliği ve gücü ile daha güvenli ve istikrarlı sürüş keyfi sağlar!
Gelişmiş Parça Tabanlı Arka Amortisör
Çift kademeli değişken sertlikli amortisör. Dairesel ve dikdörtgensel spiral yaylar iki farklı aşamada darbeleri emer ve sertlik değişkenliği ile tek ve çift kişilik kullanımda istikrarlı sürüş tecrübesi sunar!
Yüksek Güvenlikli Ön Disk Fren
Güçlü duyarlılığı ile hızlı yanıt verir. Mükemmel frenleme sistemi, sağlam fren fonksiyonu seyahat sırasında size etkin güvenlik garantisi sunar.
Keskin Çizgili Çamurluk
Ön ve arka çamurluklarda keskin güçlü hatlar, aşırı süslü tasarımların aksine değerini arttıran sade ve zarif bir tasarıma sahiptir.
Dijital LED Gösterge
Gösterge panelinde kullanılan LED aydınlatma sistemi ve sayesinde panel görünümü daha parlaktır ve bu aydınlatma daha fazla enerji tasarrufu sağlar. Dijital göstergede doğru, güvenilir ve üst sınıf görüntüleme sağlanmıştır.
Ön Halojen Far ve LED Sinyaller
Halojen far anlık muhteşem aydınlatma kabiliyetine sahiptir, bununla birlikte tüm LED ikaz aydınlatma lambaları küçüktür, yüksek görsel etki yaratma amaçlı geliştirilmiş ve konumlandırılmıştır.
Arka Stop
Alaşım plastik, arka port bagaj spor görselliği tamamlarken, elmas şekilli, çoklu led ampul kullanılmış arka stoplar ve led sinyaller de trafikte dikkat çekmenizi sağlar.
Mondial 150 Z-One Fiyatı ve Ayrıntılı Bilgi için Tıklayın
Teknik Özellikler
Ateşleme Tipi CDI
Çalıştırma Metodu Elden ve Ayaktan Marşlı
Rölanti 1500 ( ±10% ) min
Sıkıştırma Oranı 9.0~9.5:1
Silindir Çapı ve Strok (mm) 57.30x57.80
Silindir Hacmi (cm³) 149
Soğutma Tipi Hava soğutma
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Son Vites Oranı 0.955
Debriyaj Tipi Islak Tip / Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) Disk / Kampana
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile Ayak ile
İlk Vites Oranı 2.909
Max. Güç 7.8kW at 700min
Max. Hız (km/h) 90
Max. Tork 11.5 Nm at 5500min
Şanzıman Manuel / 5 Vites
Dingil Mesafesi (mm) 1330
Lastik (Ön/Arka) 90/90-17 / 110/80-17
Boyutlar U-G-Y (mm) 2040x755x1045
Max Yükleme Kapasitesi (Kg) 150
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 18
Yüksüz Ağırlık (Kg) 125±5
Size en yakın Mondial bayii Nerede? Tıklayın öğrenin...
Reklamlar
-
Favorim
-
Şunun 180 liğinide alsalarda bilgi edinsek biraz :D
-
Umraniye mondial bayisinde var gostergesi kucuk ve dijital, sekil olarak guzel yani driftin biraz daha sekilli ve kasli olanini yapmislar. On far kismi mcx sekil degisimi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------
Rks 150 tipinde bir motor biraz onu andiriyor gorunus olarak.
-
Bunun zongshen olanında enjeksiyon var sanırım kontak açıldığında devir saati çıkıp iniyo http://m.youtube.com/watch?v=oPOSgzVQa3U 00:10 saniyede
-
Slm bu motoru mcx kıyaslandığında hangisi daha iyi
-
mcx 14bg civarı + arka freni disk + daha ucuz
150 z one 10bg civarı + daha karizmatik + kalıplı
-
04 Haziran 2014, 10:40
#8
150 Z one kullanıcıları yok mu yaaa?
-
04 Haziran 2014, 10:42
#9
Son hız 90
-
04 Haziran 2014, 11:14
#10
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
04 Haziran 2014, 11:50
#11
Teknik bilgilerde öyle yazıyor
-
04 Haziran 2014, 12:00
#12
Mcx'in 14 beygir olması dahil, teknik bilgiler sallama yazılıyor. İtibar etmeyiniz.
-
06 Haziran 2014, 00:33
#13
150 z one kullanıcıları, acaba söyleyebilirlermi? Kaç km hız yaptınız en son?
-
08 Haziran 2014, 21:54
#14
arkadaşlar teknik özelliklerdeki son hızı dikkate almayın bence çünkü motorun en sağlıklı kullanıldığı son hızlar yazılıyor oraya mh drift de de 110 yazıyor ama 130 kmhızları gördüğü söyleniyor z-one 150 de bence rahatlıkla 120 kmh ları görebilecek bir motor deneyip test etmek gerekir.
-
11 Haziran 2014, 21:03
#15
Arkadaşlar bu motor koldan jikleli mi yoksa karbüratör üzerinden mi tşk ederim.
-
14 Haziran 2014, 19:48
#16
kdiner adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor koldan jikleli mi yoksa karbüratör üzerinden mi tşk ederim.
koldan jikleli içten balansörlü ve ayrıca cbf 150 motor bloğu ile aynı yakıt tüketimi 100 km de 2.5 ile 2.7 lt arası maksimum sürat 125 rahat görüyor ve ayrıca cbf 150 olmayan daha doğrusu hondanın bir çok modelinde olmayan kick start özelliği ben denedim test ettim gerçektende mükemmel ve ayrıca rollanti de çalışır iken çalıştığını duymuyorsun kullanım rahatlığı bence cbf den de daha rahat hızlanması ise oda aynı şekilde görüntü ve dızayn konusunda ise bence piyasadaki bunun sekmentindeki birçok motordan daha kaliteli ve güzel mondial bence bu konuda çok ileriye gidiyor artık bence düşüncelerde mondial çin malı düşüncelerini bu motorlarla silmeyi düşünüyor gibi. tebrikler MONDİAL FİYATIN HAKKINI VERECEK BİR MODEL BENCE...
-
18 Haziran 2014, 08:35
#17
arkadaslar bende mh drift vardı, satıp bunun beyazını aldım, şuan 1200km yol gittim ve saatte 137 km hıza kadar çıktım. bir ay kadar oldu ve şu ana kadar hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım, titreşim sıfır başka sorularınız varsa anladığım kadar yardımcı olurum.
-
19 Haziran 2014, 23:19
#18
Bora Gök 35 adlı üyeden alıntı
arkadaslar bende mh drift vardı, satıp bunun beyazını aldım, şuan 1200km yol gittim ve saatte 137 km hıza kadar çıktım. bir ay kadar oldu ve şu ana kadar hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım, titreşim sıfır başka sorularınız varsa anladığım kadar yardımcı olurum.
Kardeşim Hayırlı olsun. Selenin rahatlığı nasıl? uzun yolculuklarda sele rahatsız edicimi? Kilometrede kaç kuruş yakıt sarf ediyor? Kalkış hızları nasıl? Arkada artçı varken kalkış hızı nasıl? Kalkarkene hızını alıp süratli gidiyormu? Amortiserler nasıl? bozuk yollarda sana zarar veriyormu? ALLAH Kaza Bela vermesin? Şimdilik sorularım bu kadar
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
20 Haziran 2014, 02:39
#19
Kullanan arkadas eger musaitsen cevap ver yarin gidip almayi dusunuyorum baslangic motorum olacak
-
21 Haziran 2014, 09:01
#20
Arkadaşım amortisörler konusunda kullanım rahatlığı ve konfor kullanan ve test eden biri olarak bu iki modelin geldiği günden beri takipçisiyim daha önceden drift kullandım mr kullandım onlar başka güzel ama bu duruş ve Street gibi durmasıyla başka güzel sele oturuş rahatlığı mükemmel ön amortisörler piyasadaki ybr olsun cbf olsun diğer modellere göre daha kalın ve daha iyi süspansiyona sahıp iç boru kalınlığı 37 mm motor performansı rahatlıkla 125 km hızlara çıkabiliyor kalkış biraz yavaş kalkarsın ve buda yakıt konusun ekonomik olmasından bağlıyorum üzerinde zaten 150 cbf motoru ile aynı motor bloğu var titreşim sıfır rölantide çalıştığını bile duymuyorsun yakıt 70-80 kmh sabit hızlarda rahat 2.4ile 2.7 barası belkide daha düşükte olabilir bu oran. arkadaşım alacaksan eğer çok memnun olacağın bir modeldir ve ayrıca uzun yıllar kullanırsın haa bide kaporta aksamı tamamen kırılmaz kaporta aksamı. kaza ve darbede değil tabiiki şimdideden hayırlısı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)