Hoş Motor
Hoş Motor
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
Bende bugun atasehir sevpa da test ettim. Basarili buldum. Gididi gayet yeterli. Frenleri basarili buldum. Suspansiyon biraz sert geldi. Birde oturus pozisyonu benim motora gore (cb125) biraz daha yatik. Yakit konusunda benim motorun daha basarili oldugunu dusunuyorum.
Sonuc olarak begendim, yakit konusunda endiselerim olmasa alinacak motor.
merhaba arkadaşlar ben geçen hafta 150 z one aldım. şu anda 950 kmde. motorun kullanımı çok rahat . oldukça seri ve atik bi motor. yol tutuşu falan gayet iyi. vites benzin göstergesi falan herşey var. yakıt tüketimi 100 kmde 2.5 litre şu an. sorularınız varsa beklerim.
6000 devirde tam 90 km. 7000 devirde 105 km. 8000 devirde 120 km. hızı bence gayet iyi ve hızlanması çok iyi
Ön arka zincir dişlisin de degisiklik yapmadıysan gayet güzel . Demedi demeyin bu motor 90 geçmeyin efendice kullanılırsa 2.5 litre 100 kmde
valla benim motor açıldı düz yolda 100-110-120 basıyorum. köye gidip geliyorum 15 km falan rampa ortalamam 2.5 litre. bence 90ı geçmezsen dahada ekonomik olur. yakıt konusunda süper. adamlar yapmış arkadaş...
merhaba arkadaslar,
ben yurtdisinda yasiyorum. yilda 1-3 kere türkiyeye geliyorum. 2 hafta önce sehir ici ve biraz sehir disi icin fazla arastirmadan birtane mondial RT 100 scooter aldim. ayagimi yerden kesti ama 2 kisi icin böyle hafif sehir disina cikmak icin gücsüz kaliyor. gerci motor suan 850 de ama ortalama 100 km de 4 litre = 20 TL yakiyor.
rampalarda 2 kisi berbat tabiki, 20-30 km/h ancak. sehir icinde ama süper.
simdi bunu satip vitesli motor almak istiyorum ve aldigim magazada bu bahsilen 150 z one motoru gördüm. görünüsü oldukca heybetli ve saglama benziyor. daha önce vitesli motor hic kullanmadigim icin biraz endiseliyim. arti bu vitesli motor ile sehir icinde pratikligi bir scooter gibi olmaya bilir???yaniliyorsam düzeltin.
simdi bu 150 z one sürücülerine soruyorum.
2 kisi yolculuk konforu nasil? bilhassa arkada oturan kisi icin? uzun mesafelerde SIKINTI veriyormu.agri sizi gibi falan?sürüs sekli yatarak gibi duruyor. dik sürülemez sanirim? arkaya bagaj takma imkani varmi?
son surat 90 ni geciyormu? yakit tüketimi nasil? 100 km de ortalama hiz ile ve SIKISTIRINCA nekadar yakiyor. rampalarda nekadar hiz yapabiliyor?
bunlar önemli faktörler benim icin.
sonuc itibari ile tavsiye edilebilir mi bu motor? memnunmusunuz?
yardimci olursaniz memnun olurum.
malesef satici yerlerde numunelik olmadigi icin bir test sürüsü yapamiyorsun. o yüzden sizin tecrübenize ihtiyacim var.
tesekkürler ve herkesin bayrami kutlu ve mutlu olsun.
Merhabalar,
Ben de sizin gibi yurt dışında yaşıyorum ve motosiklet sevdalısı olduğum için 3 ay önce tatil için Türkiye'ye geldiğimde bu modeli satın aldım,satın almadan önce sizin de belirtmiş olduğunuz bir takım model ile ilgili sorularım vardı ve bayileri ziyaret ettiğimde yeni model olduğu için gerekli bütün ayrıntıları söylediler ayrıca modeli test etme fırsatım da oldu ve sonuç olarak hiç kuşkusuz almaya karar verdim.
Formlardaki yorumları sanırım incelemişsindir .....
(M_S_T
Arkadaşım amortisörler konusunda kullanım rahatlığı ve konfor kullanan ve test eden biri olarak bu iki modelin geldiği günden beri takipçisiyim daha önceden drift kullandım mr kullandım onlar başka güzel ama bu duruş ve Street gibi durmasıyla başka güzel sele oturuş rahatlığı mükemmel ön amortisörler piyasadaki ybr olsun cbf olsun diğer modellere göre daha kalın ve daha iyi süspansiyona sahıp iç boru kalınlığı 37 mm motor performansı rahatlıkla 125 km hızlara çıkabiliyor kalkış biraz yavaş kalkarsın ve buda yakıt konusun ekonomik olmasından bağlıyorum üzerinde zaten 150 cbf motoru ile aynı motor bloğu var titreşim sıfır rölantide çalıştığını bile duymuyorsun yakıt 70-80 kmh sabit hızlarda rahat 2.4ile 2.7 barası belkide daha düşükte olabilir bu oran. arkadaşım alacaksan eğer çok memnun olacağın bir modeldir ve ayrıca uzun yıllar kullanırsın haa bide kaporta aksamı tamamen kırılmaz kaporta aksamı. kaza ve darbede değil tabiiki şimdideden hayırlısı olsun. )
Sanırım bu arkadaşlar modeli yakından ve teknik olarak takip eden arkadaşlar ve onların yazmış olduğu bilgilerin hepsi doğrudur,modelde titreşim yok olduğunu söyleyebilirim ben de dolayısıyla hem sizi hem de arkanızda yer alan arkadaşınızı hem kısa hem de uzun yollu mesafelerde rahatsız etmeyecektir,son sürat 90 km göstermesi ise olması gereken değerdir,elbette 150 cc 'lik bu motor 90'ı geçecektir ve geçiyor fakat motorun rodaj dönemini iyi geçirirseniz son hız iyi seviyelere gelecektir,(135-140 km),eğer yıllardır motosiklet piyasasını takip ediyorsanız bir konuyu da paylaşmak isterim ,yıllar önce peugot moped motosikletler vardı (49-70cc)bunlar bile 90 km hızı rahat görmekteydi,sonuç olarak 150 cc'lik bir motorun 3.viteste bu hızı görebildiğini sizinle de paylaşayım,
Yakıt tüketimi ise normal süratlarda kesenizi düşünecek kadar iyi olduğunu söyleyebilirim,benzin deposu yeterince büyük kapasite de ve tamamını doldurduktan sonra günde standart bir KM yapıyorsanız,yakın zamanda benziliğe uğramınıza gerek yok,yorumlarda arkadaşlar değerleri paylaşmış ben kısa süre kullandığım için hesaplama fırsatım olmadı,(şu an tekrar yurt dışına döndüm)
Rampalarda hız da 150 cc olduğu için gerekli performansı vermektedir,benim denemiş olduğum rampalarda vitesi pek düşürmedim,o yüzden gayet güven verici,
Sonuç olarak benim için en önemli noktaları sizin için sıralayayım,benim favorim her zaman metalik mavisi olduğu için mavi renk seçimiydi ve bu rengi size tavsiye ederim,diğer konu touring mosotiklerde hemen hemen hiçbirinde olmayan gizli sele bagajının olması ve ruhsat,su,anahtar takımı,eldiven,gözlük,anahtarlık,cüzdan gibi üstünüzde rahatsız edici bütün eşyaları buraya koyabilmenizdir,diğer özellik son yıllarda hem arabalarda hem de motorsikletlerde moda olan led ışık sistemi,bu da önem verici bir özellik,daha sonra digital gösterge paneli var kontağı açtıktan sonra devir kadranın hareket etmesi ve içindeki özellikler ve ayrıca gece ışıklandırması da mükemmel tasarlanmış son olarak en güzel son özelliği ise touring tarzındaki diğer firmaların modelleri arasına modelimi park ettiğimde ve karşıdan hangi model daha göz alıcı olduğunu düşündüğümde kendime benim modelin diğerlere göre daha göze hitap etmesinden başka gurur verici hissettirmesi ayrı bir heyacan,
Motosiklet sevdalısı olduğunuz için tebrik ederim ve modeli almaya karar verirseniz size ve diğer kullanıcı arkadaşlara Allah kaza bela vermeden kullandırmaya nasip etsin,
Hayırlı günler....
Arkadaşlar yakıt konusundaki soru işaretlerini gidereyim motorum şuan 700km oldu ilk aldığım gün tam 80TL ye dolmuştu motorum tam 500kmde iken bidaha fullediğimde 60TLye fullendi buna göre 60TL benzine 500Kilometre gitmiş oldu,kilometrede 12 kuruş benzin yakmış oldu bide motorun yeni olduğunu ve rodaj döneminde çok yaktığını düşünürsek mükemmel birşey tabi ben 5000devir altında motoru hiç zorlamadan kullandım malum rodajı devam ediyor
kaplan1000 şayet yakıtı söylediğiniz gibiyse ben drifti almaktan vazgeçer bunu alırım. bende 3 model arasında kaldım drift, 150 z-one ve 180 z-one gerçi halen daha kararsızım
kardeşim gerçek olan veriler bunlar bende test ettim doğru 100 km de 12 ile 15 tl arası geziyor normal kullanımda 0,12 krş yaktığı doğru üzerinde cbf motor bloğu mevcut zaten yakıtta bundan ekonomik titreşim hiç yok rolantide çalıştığında çalıştığını duymuyorsun. alırsan hayırlı olsun deriz.
Merhaba arkadaslar bu motoru onerirmisiniz
Merhaba Monster37,
Ben Z-ONE kullanıcısı olarak bu modeli tüm izlenimlerim sonucu önermeyi tavsiye ediyorum,yukarıdaki yorumları da incelediysen aklında pek soru işareti olmayacağı düşüncesindeyim,
Gene de soru işaretin olursa yardımcı olmaya çalışırım,
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Merhaba Monster37,
Ben Z-ONE kullanıcısı olarak bu modeli tüm izlenimlerim sonucu önermeyi tavsiye ediyorum,yukarıdaki yorumları da incelediysen aklında pek soru işareti olmayacağı düşüncesindeyim,
Gene de soru işaretin olursa yardımcı olmaya çalışırım,
Şimdiden hayırlı olsun,Allah kaza bela vermeden kullanmaya nasip etsin...
Sonunda Çin motosikletlerine verilen önem artmış...
Daha önce yamaha ybr 125 modelini kullanıyordum takas yolu ile bugün beyaz mondial 150 zone aldım 2001 yılından bu yana motosiklet kullanıcısıyım ama sınıfının en iyisi diyebilirim kalkış performans titreşim olarak yamahanın çok önünde yakıt olarak şuan için birşey diyemem 80 liraya fulledim depo bitene kadar doldurmayacam kaç kilometrede bitecek burada paylaşırım almak isteyenlere tavsiye ederim. (Zone 150 Zone S 180'den daha iyi ikisinide test ettim.)
Slm arkadaşlar bu gün z one 180 imi aldım allahın izniyle kullanma klavuzu yok malesef ve rodaj hakkında bilgiye ihtiyacım var birde yan sehpa sa it durmuyor cok tehlikeli gibime geliyor ona yapılabilecek bişey varmı saygılar
Kazasız gunler dilerim
Geçenlerde bu motoru almaya yeltendim, ve fiyat 4250tl idi ve indirimli 3900e verecekti ama tam alacağım günden bir gün önce zam gelmiş 4757 tl oldu diyince bende ybr 2.el ölüsünü alırım gene bu motora 4750 vermem diyip vazgeçtim. Hadi gitsinler bakalım bu motoru o fiyata satsınlar. Kendini kanıtlamış ve 2.eli bile altın bilezik olan ybr nin sıfırı 4900 ken bu motora 4750 vermek akıl işi değil. Bu motoru 4750 ye al 2 hafta sonra 3500 e satabilirsen öp başına koy.
Bu tip motorlara insanlar fiyatı uygun diye rağbet ediyorlardı ki benimde düşüncem fiyatı uygun olduğu için almaktı ama bakıyorsun şimdi japonlar ile arasında bir fark kalmadı.
kusura bakmasınlar ama özelliği ne olursa olsun sonuçta bu motorların menşeii ve teknolojilerinin ne olduğunu herkes biliyor. Japonlarla fiyatta aynı olabilirsin ama kalitede asla
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)