Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
42. sayfa BirinciBirinci ... 324041424344 ... SonuncuSonuncu

DORADO V3 Corvus/V5 Poseidon Bilgi Paylaşımı..!

    REKLAM ALANI
  1. #821
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    bende yaklasık 2005 yılında motor sevdasına basladım
    aynen senin gibi yazmıstım. Kararı kendim verdim 250 cc su sogutmalı bir motor aldım içimde illa chooper almak vardı aldım o zaman cok laf soylediler
    git ybr al dediler cbf 250 al dediler dinlemedim. Ustelikte neredeyse 0 km iki ybr veya 0 cbf 250 parasi bayıldım.

    Simdiki aklım olsa 93 model japona binerdim ama cinli almazdım her hafta servisteydim 3 sefer yolda kaldım. cin malı motorlarda can guvenligi yok motor tam bir surpriz oluyor o yuzden riske atma.
    Soyledigin motoru al maddi durumun iyise al ama motoru ilerde satacam dersen 2.el fiyatlarına bak 6 ay sonra tekar yorumlarını yazarsın.

    2. elde 3000 e var.

    http://www.sahibinden.com/corvus_63W...XQQdisplayitem

    Bence motoru motor yapan ani hızlanma , durma, yatırma bu motorlarla bunları yapmak hiç uygun degil.

    Ben olsam senin yerinde 98-2001 model 3500-4500 arasında honda rebel 250 alırdım

    http://www.sahibinden.com/sifir_ayar...?keyword=rebel
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ok o zaman,sen takıl istediğin gibi, böyle çocukça şeylere harcayacak vaktim olmadığından yazdıkların umurumda olmayacak,cevap vermeyeceğim
    tmm bilader eywalla.Eğlenirim ben kendi çapımda
    Ama bak cidden çin malına bakmıo hatunlar
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  3. #823
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    dorado corvus ile ilgili bi topicimiz var, ordan da detaylı bilgiler alabilirsin..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...paylasimi.html
    GKN MOTORS

  4. #824
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    oyy
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  5. #825
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Dorado'nun ikinci el pazarı maalesef yok.6000 küsüre alıp 4500'e satamazsın bu bile benim için bir kriter.Nacizhane fikrim bu tarz motorların kimse 20000km.de almak istemez yine satamazsın.2Teker dergisi gayet objektif yorumlarda bulunmuş arkadaşlardan biride üşenmemiş yazmış buraya sen hala polemik peşindesin ,niye doradoyu seçtiğini açıkla bize niye bu kadar iddialısın?Hatunlar bakmaz demiş arkadaş bu onun için önemli olabilir madem üyelere açık bir FORUM bu tür tartışmalar doğaldır gestapoluk yapmanın bir alemi yok onun yerine o zaman araştır dorado kullanan arkadaşları onlarla özelden tartış.Kimsenin seni vaz geçirme gibi bir niyeti yok .

  6. #826
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dorado'nun ikinci el pazarı maalesef yok.6000 küsüre alıp 4500'e satamazsın bu bile benim için bir kriter.Nacizhane fikrim bu tarz motorların kimse 20000km.de almak istemez yine satamazsın.2Teker dergisi gayet objektif yorumlarda bulunmuş arkadaşlardan biride üşenmemiş yazmış buraya sen hala polemik peşindesin ,niye doradoyu seçtiğini açıkla bize niye bu kadar iddialısın?Hatunlar bakmaz demiş arkadaş bu onun için önemli olabilir madem üyelere açık bir FORUM bu tür tartışmalar doğaldır gestapoluk yapmanın bir alemi yok onun yerine o zaman araştır dorado kullanan arkadaşları onlarla özelden tartış.Kimsenin seni vaz geçirme gibi bir niyeti yok .


    Öncelikle gestapoluk yapma veya polemiğe girme gibi bir niyetim kesinlikle yok,mesajlarıma dikkat ederseniz, kişisel olarak kimseyle birebir yazışma niyetinde değilim,sadece ilk mesajımda konunun sulandırılmamasını istedim,buna dikkat etmeyenleri de konu içerisinde uyardım,sağolsun anlayanlar konuyu sulandırmayı kesip, yorum yazmayı da bıraktılar,anlamayıp çocukça davrananlar da kendi halinde takılıyor, onlarla da işim yok.



    Yorumunuzu yazmışsınız,teşekkür ederim.Tavrım biraz sert görünebilir,fakat konunun sulanmaması için mecburen böyle sert tepkiler koymak zorunda hissediyorum kendimi.Tavrımdan hoşnut değilseniz, bir daha yorum yazmazsınız, benim düşüncelerimi şimdilik açıklamama nedenim, ilk görüşleri almak,insanların düşüncelerini öğrenmekti,zahmet edip de yazamamak değil.Yorumlar 4. sayfayı bulduğunda ben de bildiklerimi yazacağım,o zaman tekrar görüş almaya devam edeceğim.





    /////


    Her türlü somut bilgi ve görüşlere açığım

  7. #827

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    Benim genelde çinlilere karşı yanlış anlaşılmasın çin malı motosikletlere güvenim kalmadı nedenmi 2005 kasımda 250 cclik jinlun aldım 6 ay bindim sonra 2.vites dişlisinden ses 2 ay sonra 5 vites dişlisinden ses neyse garanti kapsamında değiştirdik verdiğim parçanın üzerindeki delikler( küçük küçük köpük üzerindeki delikler gibi)dikkatimi çekti neyse yeni parça geldi sıfır ambalajında açtık poşeti aynı delikler ondada var neyse taktım ama içimde kaldı metal işleriyle uğraşan birine sordum bunlar neden oluşur dedim bunlar kalıp hatası değil dedi bunlar demiri ikinci kez eritip kullandığın zaman meydana gelir dedi hatta çorbanın üstünde kaynarken köpük oluşur aynısı metallerde de vardır dedi biz ona curuf deriz dedi ve dökümcüler kullanır dedi çinliler yıllarca erdemirden yazıcılardan ekincilerden kardemirden hurda demir ve curuf aldılar şimdi onları tekrar eritip kullanıyorlar dedi yaklaşık 2 cm kalınlığındaki ekzantrik mili nasıl goflet gibi kırılır hala merak ederim cevap ergimiş metallari tekrar eritirsen değil 2 cm 4 cm lik mil de kırılır.Şimdi sorun sadece dorado için değil tüm çin malları böyle merak eden gitsin herhangi bir motorcuya krank,biyel kolu dişli üstünü mercekle inceleyin seçim senin şu an 1993 suzuki kullanıyorum 15 senede 2 kere motor indi nedenmi kalite mal kalite marka da ondan seçim seni para senin

  8. #828
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle gestapoluk yapma veya polemiğe girme gibi bir niyetim kesinlikle yok,mesajlarıma dikkat ederseniz, kişisel olarak kimseyle birebir yazışma niyetinde değilim,sadece ilk mesajımda konunun sulandırılmamasını istedim,buna dikkat etmeyenleri de konu içerisinde uyardım,sağolsun anlayanlar konuyu sulandırmayı kesip, yorum yazmayı da bıraktılar,anlamayıp çocukça davrananlar da kendi halinde takılıyor, onlarla da işim yok.


    Yorumunuzu yazmışsınız,teşekkür ederim.Tavrım biraz sert görünebilir,fakat konunun sulanmaması için mecburen böyle sert tepkiler koymak zorunda hissediyorum kendimi.Tavrımdan hoşnut değilseniz, bir daha yorum yazmazsınız, benim düşüncelerimi şimdilik açıklamama nedenim, ilk görüşleri almak,insanların düşüncelerini öğrenmekti,zahmet edip de yazamamak değil.Yorumlar 4. sayfayı bulduğunda ben de bildiklerimi yazacağım,o zaman tekrar görüş almaya devam edeceğim.





    /////


    Her türlü somut bilgi ve görüşlere açığım
    arkadaşa hak veriyorum.Vazgeçirilmek en doğal hakkı
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  9. #829
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Dorado. altın ülkesi

    biraz da emperyal yorumla Yağmalamak da demektir.
    motorun isminde bir ironi gizli gibi amman iyi inceleyip araştırmalı ki cebimiz neşemiz keyfimiz yağmalanmasın
    Poturdak

  10. #830
    indian mummy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    BULLgaristan- kırklareli/lüleburgaz
    Motosikleti
    FYM GRAND EAGLE 250
    eee yorumları okumadan direk yazıorum sevdiğimiz tutkunu olduğumuz markaların ilk sahibi olma imkanı herkesde yok bu yüzden çin malı min malı sür gitsin :D
    ONLY GOD CAN JUDGE ME
    I LOVE CHOPPER

  11. #831

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    abicim bak motor almak o motora sadece para vermek değildir. ne çinlisi ne başkası. al sana çinli benim motor. bugün 17,800'ü geçtim. düzenli olarak servise gidersen bakımlarını periyodik yaptırırsan ne seni üzer ne de ylda bırakır. sıradışı bi cooter o. gördüm yakından. birkeresinde bilecik'e gitmiştik gruptan bi arkadaşla. uzaktan ne geldiğini anlayamadık. bişey geliyo ama ne biz eski model bi 600lük bişey sandık farı görünce bi geçti yanımızdn kesin bi 140la gidiydu. biz park halindeydik önemli olan burda verdiğin paraa için sinecek motor almak. valla benim motorum 6lt'ile 180km gidiyor. scooter olduğu için normal diyor herkes. motor alırken satmayı da düşünceksin. mesela ybr125. ölüsü 2000ytl eder benim düşüncem de böle. ama son bişe söliyim çin olayını kafana takma dostum her motosiklette bi çin parçası vardır mutlaka. o parayla bi vitesli almanı da tavsiye ederim açıkcası

  12. #832
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Yorumlar 4. sayfayı bulduğunda ben de bildiklerimi yazacağım,o zaman tekrar görüş almaya devam edeceğim.
    arkadaşım öncelikle bu uslübu anlayamadığımı söylemeliyim. evet haklısın bu platformda gerek yaşı küçük olduğu için gerekse de boş zamanı fazla olduğu için her topiğe mesaj yazma ihtiyacı hisseden ve genelde boş laflar söyleyen arkadaşların sayısı az değil. ama bunu da doğal karşılamak lazım. bu tür mesajlardan rahatsız olup sonra da siz yorumlarınızı söyleyin, mesajlar 4. sayfayı bulsun sonra ben size evrenin sırrını açıklayacağım anlamında yorumlanmaya müsait bu tavrın biraz itici öncelikle onu söyleyeyim.

    sorduğun ve samimi olarak fikir almaya ihtiyaç duyduğunu umut ettiğim konuya gelirsek. çevremde hiç corvus kullanan olmadı, zaten çok fazla da satılmadığı için trafikte bile kolay kolay görme şansı da bulamadım.
    ben acemi bi sürücüyüm. henüz 2 seneyi ve topu topu 10 küsür bin kilometreyi geride bıraktım motosiklet üzerinde. zamanında senin yaşadığın bu ikilemi herkes gibi ben de yaşadım. ve inan senden daha keskin bi tavrım vardı japon-çin çarpışması hakkında. hep önyargıdan kaynaklandığını zannediyordum çin malı motosiklete karşı gelişmiş olan antipatinin. ama geride 3 çin malı motosiklet bıraktıktan sonra hatamı anladım. ben hiç bi çin malı motosikletimi sık sık sorun çıkaracak kadar uzun süreli kullanmadım, kullansam eminim sorun da çıkaracaklardı. ama arıza yapmasından, parça sıkıntısından ziyade çin motorlarının en büyük eksisi acemi bi sürücünün motosiklet kullanmaktan zevk almasını ve kendisini geliştirmesini engelliyor. bu dediklerim elbette 1000 YTL civarı bedelle satılan çok küçük hacimli scooterlar için geçerli değil, onlar da biraz daha fayda-maliyet oranına göre bakış açısı değişebiliyor. ama corvus gibi, regal gibi belli bi fiyat diliminde olan motosikletlerin daha çok düşünülmesi gerekir bence. çünkü gerçekten eski de olsa insan ancak kaliteli bi makinanın üzerine çıkınca motosikletin kıvraklığını, güvenliğini ve kullanılabilirliğini anlıyor. öncesinde ise anladığını zannediyo ve olay buymuş zannına kapılıyo. ne fren kapasitesi ne manevra kabiliyeti ne de dengesiyle güven vermiyo maalesef çin malları...
    yeni başlayan kişiler bu yüzden tarzdan ziyade commuter de olsa kaliteli bi motosikletle başlamalıdır.
    ben cruiser seviyorum diye herk marka aldım denedim, race tarzının tadına bakayım (oturuş pozisyonu vs. gibi) zealsun gs aldım denedim... sonuç artık cruiser motorlara antipatim oldu onunla kaldım. ve bunu ancak ödünç de olsa bi shadow bi dragstar falan kullanarak atabileceğim...
    şimdiki aklım olsa aman efendim basit bi commuter motor demez gider YBR alır 5000 km yol yapar sonra istediğim tarzda kendime uygun bi motor seçerdim...

    neyse lafı fazla uzattım. umarım bu mesajla 4. sayfaya ulaşırız çünkü senin yorumlarını almayı gerçekten istiyorum..
    seçimin ne olursa olsun hayırlı olsun inşallah...
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  13. #833
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım öncelikle bu uslübu anlayamadığımı söylemeliyim. evet haklısın bu platformda gerek yaşı küçük olduğu için gerekse de boş zamanı fazla olduğu için her topiğe mesaj yazma ihtiyacı hisseden ve genelde boş laflar söyleyen arkadaşların sayısı az değil. ama bunu da doğal karşılamak lazım. bu tür mesajlardan rahatsız olup sonra da siz yorumlarınızı söyleyin, mesajlar 4. sayfayı bulsun sonra ben size evrenin sırrını açıklayacağım anlamında yorumlanmaya müsait bu tavrın biraz itici öncelikle onu söyleyeyim.

    sorduğun ve samimi olarak fikir almaya ihtiyaç duyduğunu umut ettiğim konuya gelirsek. çevremde hiç corvus kullanan olmadı, zaten çok fazla da satılmadığı için trafikte bile kolay kolay görme şansı da bulamadım.
    ben acemi bi sürücüyüm. henüz 2 seneyi ve topu topu 10 küsür bin kilometreyi geride bıraktım motosiklet üzerinde. zamanında senin yaşadığın bu ikilemi herkes gibi ben de yaşadım. ve inan senden daha keskin bi tavrım vardı japon-çin çarpışması hakkında. hep önyargıdan kaynaklandığını zannediyordum çin malı motosiklete karşı gelişmiş olan antipatinin. ama geride 3 çin malı motosiklet bıraktıktan sonra hatamı anladım. ben hiç bi çin malı motosikletimi sık sık sorun çıkaracak kadar uzun süreli kullanmadım, kullansam eminim sorun da çıkaracaklardı. ama arıza yapmasından, parça sıkıntısından ziyade çin motorlarının en büyük eksisi acemi bi sürücünün motosiklet kullanmaktan zevk almasını ve kendisini geliştirmesini engelliyor. bu dediklerim elbette 1000 YTL civarı bedelle satılan çok küçük hacimli scooterlar için geçerli değil, onlar da biraz daha fayda-maliyet oranına göre bakış açısı değişebiliyor. ama corvus gibi, regal gibi belli bi fiyat diliminde olan motosikletlerin daha çok düşünülmesi gerekir bence. çünkü gerçekten eski de olsa insan ancak kaliteli bi makinanın üzerine çıkınca motosikletin kıvraklığını, güvenliğini ve kullanılabilirliğini anlıyor. öncesinde ise anladığını zannediyo ve olay buymuş zannına kapılıyo. ne fren kapasitesi ne manevra kabiliyeti ne de dengesiyle güven vermiyo maalesef çin malları...
    yeni başlayan kişiler bu yüzden tarzdan ziyade commuter de olsa kaliteli bi motosikletle başlamalıdır.
    ben cruiser seviyorum diye herk marka aldım denedim, race tarzının tadına bakayım (oturuş pozisyonu vs. gibi) zealsun gs aldım denedim... sonuç artık cruiser motorlara antipatim oldu onunla kaldım. ve bunu ancak ödünç de olsa bi shadow bi dragstar falan kullanarak atabileceğim...
    şimdiki aklım olsa aman efendim basit bi commuter motor demez gider YBR alır 5000 km yol yapar sonra istediğim tarzda kendime uygun bi motor seçerdim...

    neyse lafı fazla uzattım. umarım bu mesajla 4. sayfaya ulaşırız çünkü senin yorumlarını almayı gerçekten istiyorum..
    seçimin ne olursa olsun hayırlı olsun inşallah...


    tavrım biraz farklı gelebilir,haklısınız ama bu tavrımla istediğim şeyi elde ettiğimi düşünüyorum.Dikkat ederseniz,diğer konular gibi, sırf yazmak için yazılan mesajların sayısı çok az, böyle gereksiz mesajlar yerine herkes daha somut görüşlerini,duyduklarını,başından geçenleri yazıyor.Bu da ilk mesajda da belirttiğim gibi istediğim birşeydi.
    ben de dorado corvus için yaptığım araştırmaları,duyduğum şeyleri,kullanıcılarının söylediklerini vs. yazacağım,ondan sonra görüşlerde değişiklik olacak mı diye bakacağım.Eğer ki yanılıyorsam yazdıklarımda,belki de motordan vazgeçeceğim.

  14. #834

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    BURSA
    Bende 2005 yılında Mondial KT125 aldım.made in china yani.Motor sorunsuzdu aslında hiç başıma dert olmadı.Sorun çıkarmadı.Tek ciddi sorunu vibrasyondu.Yüksek devirde ortaya çıkan titreşim artçımın ayağına kramp girmesine neden oluyordu.Bu vibrasyon yüzünden motora olan güvenimi kaybettim.Made in China yazıyosa eğer sıkıntı.Haa Honda,Yamaha v.b markalar da Çin de üretim yapıyor derseniz bana onlar kaliteden taviz vermeyen firmalar.İsterse Kenyada üretim yapsınlar.İsimleri yeter...Paraya kıymak lazım.Marka merakım yoktur.Otomobilde de motosiklette de uzun vadede kullanabileceğimiz aletleri seçmemiz daha doğru.Çin mallarının ömrü kısa olur.İstisnalar çıkabilir ama Kaideyi bozmaz.Bu aradaaa Mondial KT 125cc 130 lu kilometrelere rahat çıkabiliyordu.(İyi bir rodaj geçirdim).Örneğin YBR bu hıza zor ulaşır.Ama bu asla mondialin iyi olduğu anlamına gelmez.Bazı arkadaşlar hıza önem veriyor ama hız tek başına yeterli değil.Kalite,kalite,kalite...Aranması gereken en önemli şey budur...

  15. #835

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKİ BURGMAN UH 200
    al da gör, sonra sen bize anlat,o modeli pek tanımıyorum ben.hayırlısı olsun ne diyelim.(şahsi kanaatimdir.)
    SUZUKİ BURMAN UH 200

  16. #836

    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    XL 700 Transalp
    Merhaba,

    ben jinlun 150 kullanıcısıyım 43000 km de başka çin sahibi var mı bilmiyorum. Motorumdan memnunum diyemem. Günlük 40 km yol yapıyorum. Ama motoru zorlamadan kullanıyorum.

    Artçım ile binince titreşim çok rahatsız edici oluyor. Ancak corvusta bu sorun var mı bilmiyorum.

    Genellikle şehir içi kullandığım için bazen vitesli motosiklete isyan ediyorum. Bu Corvusun bi avantajı olabilir.

    Ancak şu an kullandığım Jinlunun üzerinde kendimi hiç güvende hissetmiyorum. Motor bir anda dağılacakmış gibime geliyor. Özellikle hızlı giderken daha bir tırsıyorum. O yüzden çok yavaş kullanmayı tercih ediyorum. Ben yavaş kullanıncada risklerin bir çoğu kendiliğinden elenmiş oluyor.

    ben kendimle ilgili deneyimlerimi yazdım. ama bi laf var dı ..

    Kötü motor yoktur. Kötü kullanıcı vardır. diye..

    Senin yorumunu sabırsızlıkla beklediğim için 3. sayfayı doldurmak üzere satır atlaya atlaya yazdım. (Araya bi de resim mi koysam ne?)

  17. #837

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Endurocu01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim genelde çinlilere karşı yanlış anlaşılmasın çin malı motosikletlere güvenim kalmadı nedenmi 2005 kasımda 250 cclik jinlun aldım 6 ay bindim sonra 2.vites dişlisinden ses 2 ay sonra 5 vites dişlisinden ses neyse garanti kapsamında değiştirdik verdiğim parçanın üzerindeki delikler( küçük küçük köpük üzerindeki delikler gibi)dikkatimi çekti neyse yeni parça geldi sıfır ambalajında açtık poşeti aynı delikler ondada var neyse taktım ama içimde kaldı metal işleriyle uğraşan birine sordum bunlar neden oluşur dedim bunlar kalıp hatası değil dedi bunlar demiri ikinci kez eritip kullandığın zaman meydana gelir dedi hatta çorbanın üstünde kaynarken köpük oluşur aynısı metallerde de vardır dedi biz ona curuf deriz dedi ve dökümcüler kullanır dedi çinliler yıllarca erdemirden yazıcılardan ekincilerden kardemirden hurda demir ve curuf aldılar şimdi onları tekrar eritip kullanıyorlar dedi yaklaşık 2 cm kalınlığındaki ekzantrik mili nasıl goflet gibi kırılır hala merak ederim cevap ergimiş metallari tekrar eritirsen değil 2 cm 4 cm lik mil de kırılır.Şimdi sorun sadece dorado için değil tüm çin malları böyle merak eden gitsin herhangi bir motorcuya krank,biyel kolu dişli üstünü mercekle inceleyin seçim senin şu an 1993 suzuki kullanıyorum 15 senede 2 kere motor indi nedenmi kalite mal kalite marka da ondan seçim seni para senin
    Bu konuda şunu bilmekte fayda var: Döküm yapılacak malzeme içerisinde curuf olması son derece normaldir. Fakat curuf çıkarıcı maddeler kullanılarak curuf temizlenir. Çinli'ler işi ucuza getirmek için bunu yapmıyor olabilirler fakat buradan Çin'liler dışında hiç kimse metal hurdalarını eriterek kullanmıyor anlamını çıkarmamak gerekir. Aksi durumda herkes sıfır metal kullansaydı dünyada kullanacak demir kalmazdı. Genelde pek çok forumda metali eriterek kullanmak çok kötü birşeydir havası hakim. Çoğunluğu da servis elemanları, ustaların yaydığı desteksiz atış bilgileri.

    Öte yandan ikinci kez kullanılan metallerde metal yorgunluğu olması konusu var ki tam bir deli saçması.

    Schumacher arkadaşım,

    Genel olarak Çin motorları için söylüyorum, motorun problemli veya problemsiz olması tamamen şansa bağlıdır. Öte yandan titreşim problemi, lastiklerinin kayganlığı, plastik aksamların kırılganlığı ve ses yapması, servislerinin amatörlüğü ve de özellikle soğukta ilk marşta çalışmama sorunları kesindir ve %99 modellerde görülür. Ben de 7-8 ay Çin malı cruiser kullandım, o motorda dengeleyici vardı ve titreşimi azdı fakat o bile bence yeterince titreşimsiz değildi.

    Bu yorumlar ışığında şansını zorlamak istersen al.

    Dorado'ya gelince, bildiğim kadarıyla bu motorun fiyatı az değil. Ben sana sormak istiyorum, japonlar kadar fiyatı olan ve yukarıda saydığım problemlerden bir çoğunu üzerinde barındırma ihtimali olan bir motoru neden almayı düşünüyorsun ? Seni neresi cezbetti ? Hiç sorun çıkarmasa bile servis ve yedek parça sıkıntısı çekeceğine eminim. Ayrıca iki sene sonra büyük ihtimal distribütörü bile kapatıp gitmiş olacak ve alırsan motor elinde kalacak.

  18. #838
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    Çin malı kötüdür - Japonlar iyidir gibi bir yaklaşım kesinlikle doğru değil, lakin çin motorları çıktıktan sonra sağda-solda motor görmeye başladık.. Benim de ilk motorlarımdan biri bir kore'liydi.. Köprü çıkışında vites ayak manetinin koptuğunu veya kalitesiz lastiklerinden dolayı kaydığını falan yazmaya gerek duymuyorum ki, ilk başta kıstığımız bütçemizin cilveleri olarak görüyorum..

    Alacağınız motor her ne marka ve model olacaksa olsun, servis ve yedek parça durumunu detaylı olarak araştırın derim.. Aksi taktirde elinizde kırık bir parça veya katalog resmiyle sanayilerde dolaşmak insanı fazlasıyla motosiklet keyfinden soğutuyor.. Bu bilgiyi de servisine gidip sormaktan ziyade (ki hepsi tüm ekipmanlarının bulunduğunu söylüyor), sitedeki dorado kullanıcılarının deneyimleri ve ilk etapta gerekli olabilecek ayna ve karenaj gibi malzemelerin bulunup bulunmadığı ve fiyatlarını öğrenmekte fayda var..

    Ben şu anki tercihimi Honda Cbf500'den yana kullandım ve inanın bir gün yolda kalırsam ne yaparım gibi bir çok endişenin de önüne geçmiş oldum..

    Dorado veya bir başka model ki her ne olursa olsun sorunsuz ve kazasız belasız nice kilometreler dilerim..

  19. #839
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Bu model icin yapcagın acıklama yada savunmayı merakla bekliycem her ne kadar motor sahibi olmasam ve bu model tarzım olmasada...

    Not: Benimde bütcem gereği ve zevklerim dogrultusunda cinli alıcam belki ama herkez yok derken almakta cok akilica gelmiyor bana bunca insan yaniliyor olamaz ki cogunun cinli gecmisi var Amerikayı yeniden kesfetmenin bir anlamı yok...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #840

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    NE halin var sa gör arkadaşım .......


42. sayfa BirinciBirinci ... 324041424344 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler