Kuba Motor Çita 170F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Çita Ailesinin Yeni Gözdesi
Çita 170F modelinin barındırdığı üstün özellikler ile Çita sürüş keyfini ikiye katlayıp motosiklet tutkusunu doruklarda yaşatmaya kararlıyız.
180cc motor gücüne çıkabilen Çita 170F alt motorunda 200'lük silindire uyumlu kartel, motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan stronglu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.
Sınıfının diğer modellerine göre sürüm veren özel şanzıman ve motor süratine katkı sağlayan özel dişliler ile Çita 170F modelinin cazibesine karşı koyamayacaksınız...
Tartışılmaz Güç, Yüksek Performans !
Kusursuz performansla yetinmeyip motorun en üst düzey donanım özelliklerine sahip olmasını isteyen motor tutkunlarının tüm isteklerine cevap veren Çita 170F, egzoz konusunda da sınıfında rakiplerinin bir adım önünde...
Ortaya koyduğu kontrol gücüyle sizi şaşırtacak ve bi o kadar rahat hissettirecek bu egzoz modeliyle yola çıktığınız her an güvende ve rahat olmanın mutluluğunu yaşarsınız.
Motosiklet Tutkusunu Doruklarda Yaşayın
Çita 170F ile modifiye tutkunuzu doruk noktasında yaşarsınız...
İlk bakışta dikkat çeken ön çamurluk, kullanımı ve görüntüsü dikkat çeken sele ve lastiklerin jant ile tellerinin kattığı hava ile hep hayal ettiğiniz sürüş keyfini yaşayacaksınız.
AR-GE
KUBA MOTOR AR-GE departmanı ürünlerin ve teknolojinin gelişimini yakından takip ederek gelişmeleri ürünlerde uygulamaktadır. Vitesli motosiklet sınıfında lider olan firmamız her türlü parçayı özenle seçerek ve üreterek kullanmaktadır.
Klasik Seri Motosikletlerimizde başlıca şasi özellikleri
» Tüm kaynaklar robot teknolojisiyle yapılmaktadır.
» Boğaz borusu tamamen dikişsizdir. Motor bağlantısı boru değil dökümdür. Titreşimi almaktadır.
» Ana saclar 1.75 mm değil 2.50 mm dir. Gövde dayanıklılığı en üst düzeydedir.
» Civata yerleri robotlar tarafından açılmaktadır. Kaynak izi oluşmamaktadır. Şasi daha sağlam ve dayanıklı olmaktadır.
» Jant bağlantı boruları 1.75 mm değil 2.5 mm dir. Eksen kayması önlenmektedir.
» Hava filtresi bağlantısı 4 parça değil tek parçadır. Bölgeden gereksiz ses gelmemektedir.
» Boya robot tarafından yapılıp 30mt fırın 280 derecede ısıda işlenmektedir.
MOTOR
Hacmi 149,4 cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 11.2 Hp
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
SÜSPANSİYON
Ön Teleskopik Çatal
Ön Lastik 2.75 - 18
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Arka Lastik 90/90 - 18
BOYUTLAR
Uzunluk 1875 mm.
Yükseklik 1020 mm.
Genişlik 750 mm.
Dingil Mesafesi 1240 mm.
Boş Ağırlık 109 kg.
Reklamlar
-
170'in mantığını çözemedim, madem 150cc ise ?
-
kullanan arkadaşlar neredeler yahu .
,
-
09 Haziran 2014, 23:27
#4
burdaaaaa :D kardeşim ben 5 gün önce aldım motorum rodajda ama torku mükemmel son suratini bilmiyorum ve hiç yakmıyor 125 liklerle aynı yakıyor açılmadığı halde ikisininde fiyatı aynı 150 ve 170 :D memnunum zaman geriye aksa yine bundan alırım
-
Selam kerimcan, biraz daha yorum alabilir miyiz senden? 170'in artıları, eksileri hakkında?
Teşekkürler şimdiden
-
170f ve 170fx modelinin farkı sadece görüntü mü? ne yakıyor ortalama? gidişi nasıl?
-
pek kullanan yok mu bu motosikletleri? nerede cgciler?
-
aylardır kullanıcılardan yorum bekliyorum =)
-
bisikletbaba, bu ve bunun gibi Cg motor kullanıcılarının çoğu apaçidir, forumla falan işleri olmaz. Cg modellerinin kullanıcı başlıklarına bakarsan çoğunun pasif olduğunu görürsün. Ve yorumlarda sık sık son hız ve atarlı giderli mesajlar mevcuttur
Kısacası forumdan bu motor hakkında bilgi elde etmen epey zor olacaktır.
Sana tavsiyem, facebookta cg fan sayfaları var, orada kullanıcılarına rastlayıp bilgi alman daha kolay olur.
-
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
bisikletbaba, bu ve bunun gibi Cg motor kullanıcılarının
çoğu apaçidir, forumla falan işleri olmaz. Cg modellerinin kullanıcı başlıklarına bakarsan
çoğunun pasif olduğunu görürsün. Ve yorumlarda sık sık son hız ve atarlı giderli mesajlar mevcuttur
Kısacası forumdan bu motor hakkında bilgi elde etmen epey zor olacaktır.
Sana tavsiyem, facebookta cg fan sayfaları var, orada kullanıcılarına rastlayıp bilgi alman daha kolay olur.
Usta hakikaten bende şimdi face baktım.Adamlar facede show yapıyor.Bende bu motoru beğendim.Ne yapalım gruba üye olup motoru onlara mı soralım şimdi?
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
Çıta 170 fx kullanıyorum sıfır almıştım şu an 3500 km'de
Km de 15 krş yakıyor karışık kullanım çoğu zaman sakin trafiğe göre.titreşim var çok sayılmasada ama var,gücü süper 100 kmh çabuk hızlanıyor torku çok güzel.şu ana kadar bir problem çıkarmadı hiç yolda felan kalmadım bir maşşallah diyelim.sadece eksozun arka kısmı yandı sıkıştırmadığım halde eksozu nikelaja vermem gerekiyor.Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım..
-
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
bisikletbaba, bu ve bunun gibi Cg motor kullanıcılarının
çoğu apaçidir, forumla falan işleri olmaz. Cg modellerinin kullanıcı başlıklarına bakarsan
çoğunun pasif olduğunu görürsün. Ve yorumlarda sık sık son hız ve atarlı giderli mesajlar mevcuttur
Kısacası forumdan bu motor hakkında bilgi elde etmen epey zor olacaktır.
Sana tavsiyem, facebookta cg fan sayfaları var, orada kullanıcılarına rastlayıp bilgi alman daha kolay olur.
ben bu cg motorları çok beğeniyorum ama, "kendi iyi de çevresi kötü" diye bir laf varya.
aslın caferacer için mükemmel motorlar.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
yakıtı çok iyi 150cc motor..! düz yolda 140 km yi geçemiyor 170fx sadece görüntü farklılığı doğan görünümlü şahin gibi normal 150cc motorla parçaları aynı motor özelliklerine bakıp aldanmayın zaten fiyatlarıda aynı gidiyor 180cc gücünde kesinlikle değil ama cg serisinin en güzel motoru
-
170 FX GOLD kullanıyorum. Beklentileri üst seviyede tutuyorsanız bence aradığınız ürün budur. 150 CC lerden de bu arada tek farkı stronglu krank a sahip olması ekstra bir güc şansı sağlıyor. İbre 180 oluşuna aldanmayın yanlız görülceğini sanmıyorum orjinal olarak. Ama bu tip bir motor yani ch klasmanında bir motor arıyorsanız ve hiç alt takımınla filan oynatmak istemiyorsanız tek tercihiniz bu olmalı. Sorusu olan varsa özelden filan mesaj atsın yardımcı olurum
-
Şu "stronglu piston" ve "stronglu krank" tabirlerine hastayım. Sanayi terminolojisine gösterilecek en güzel iki örnek... Bu motorların özelliği fabrika çıkışı modifikasyona hazır olmaları sanırsam. Güç ve torklarının da kağıt üzerinde diğer 150 cc'lerden bir farkı yok. Hafif oladuklarından çabuk hızlanabiliyorlar.
-
KUBA ÇİTA 170F 170 GÖRDÜM 2 VİTESTE HAYABAUSA GEÇTİM
-
Kardeşim 170 ve 170 Fx in farı sadece gold olması buda fiyatı artırır 170 lik çitayı iyi açabilirsen garanti 170 görüyor oynanmadan denedim motor uçuyor çok atak vites 3-4 ön kaldırabiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Kuba diğer motorlardan farklı olarak motordaki krankları ve pistolları daha güçlü yapıyor bunun sayesinde 170 lik motor 180 cc gücüne çıkabiliyor aklı olan ehliyeti olmadan bu motoru kullanmasın başa bela her an bir yer u çabilirisniz iyi akşamalar :D :D :D :D
-
Çita 170 _F adlı üyeden alıntı
Kardeşim 170 ve 170 Fx in farı sadece gold olması buda fiyatı artırır 170 lik çitayı iyi açabilirsen garanti 170 görüyor oynanmadan denedim motor uçuyor çok atak vites 3-4 ön kaldırabiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Kuba diğer motorlardan farklı olarak motordaki krankları ve pistolları daha güçlü yapıyor bunun sayesinde 170 lik motor 180 cc gücüne çıkabiliyor aklı olan ehliyeti olmadan bu motoru kullanmasın başa bela her an bir yer u çabilirisniz iyi akşamalar :D :D :D :D
Nasıl iyi açtığınıda anlatırsan herkeze yardımcı olursun kardeş nasıl orjinal motorla 170 yaptın bi anlatsana dinleyelim
-
kardesım dıger motorlara gore sılındır ve pıstonu farklı normal cg 150 lerde 60mm piston varken kuba çita 170 170 fx 180 fc lerde 63.5 piston var yanı 150 liyi 170 den ayrıan tek sey pıstonu sılındırın ıcı bırazdaha buyuk buda daha iyi bi tork elde ediyor
-
Batuhanpoyra adlı üyeden alıntı
kardesım dıger motorlara gore sılındır ve pıstonu farklı normal cg 150 lerde 60mm piston varken kuba çita 170 170 fx 180 fc lerde 63.5 piston var yanı 150 liyi 170 den ayrıan tek sey pıstonu sılındırın ıcı bırazdaha buyuk buda daha iyi bi tork elde ediyor
Normal Cg 150'lerde 62mm silindir var Kuba Çita 170F'de 63.5mm silindir varsa silindir hacmi tam olarak 156.763 cc'ye denk geliyo yani 170'i geçtim 160cc bile değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)