Kuba Motor Çita Gold 100R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Çita Gücünde, Altın Değerinde
Çita Gold 100R alt motorun çalışma sistemi, sahip olduğu güç ve son teknolojiye uygun geliştirilmiş tüm özelliklerin ortaya çıkardığı harika performansı gold renginin baştan çıkartıcılığı ile taçlandırdık ve ortaya görenleri mest edecek bir model ortaya koyduk.
150cc motor gücüne çıkabilen Çita Gold 100-R alt motorunda 200'lük silindire uyumlu kartel, motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan stronglu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.
Sınıfının diğer modellerine göre sürüm veren özel şanzuman ve motor süratine katkı sağlayan özel dişliler ile Çita Gold 100-R modelinin cazibesine karşı koyamayacaksınız...
Tartışılmaz Güç, Yüksek Performans !
Kusursuz performansla yetinmeyip motorun en üst düzey donanım özelliklerine sahip olmasını isteyen motor tutkunlarının tüm isteklerine cevap veren Çita Gold 100R, egzoz konusunda da sınıfında rakiplerinin bir adım önünde...
Ortaya koyduğu kontrol gücüyle sizi şaşırtacak ve bi o kadar rahat hissettirecek bu egzoz modeliyle yola çıktığınız her an güvende ve rahat olmanın mutluluğunu yaşarsınız.
Modifiyede Gold Farkı
Çita Gold 100R ile modifiye tutkunuzu doruk noktasında yaşarsınız...
İlk bakışta dikkat çeken ön çamurluk, kullanımı ve görüntüsü dikkat çeken sele ve lastiklerin jant ile tellerinin kattığı hava ile hep hayal ettiğiniz sürüş keyfini yaşayacaksınız.
KUBA MOTOR AR-GE departmanı ürünlerin ve teknolojinin gelişimini yakından takip ederek gelişmeleri ürünlerde uygulamaktadır. Vitesli motosiklet sınıfında lider olan firmamız her türlü parçayı özenle seçerek ve üreterek kullanmaktadır.
Klasik Seri Motosikletlerimizde başlıca şasi özellikleri
» Tüm kaynaklar robot teknolojisiyle yapılmaktadır.
» Boğaz borusu tamamen dikişsizdir. Motor bağlantısı boru değil dökümdür. Titreşimi almaktadır.
» Ana saclar 1.75 mm değil 2.50 mm dir. Gövde dayanıklılığı en üst düzeydedir.
» Civata yerleri robotlar tarafından açılmaktadır. Kaynak izi oluşmamaktadır. Şasi daha sağlam ve dayanıklı olmaktadır.
» Jant bağlantı boruları 1.75 mm değil 2.5 mm dir. Eksen kayması önlenmektedir.
» Hava filtresi bağlantısı 4 parça değil tek parçadır. Bölgeden gereksiz ses gelmemektedir.
» Boya robot tarafından yapılıp 30mt fırın 280 derecede ısıda işlenmektedir.
MOTOR
Hacmi 99 cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 6.4 Hp
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
SÜSPANSİYON
Ön Teleskopik Çatal
Ön Lastik 2.25 - 17
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Arka Lastik 2.50 - 18
BOYUTLAR
Uzunluk 1800 mm.
Yükseklik 940 mm.
Genişlik 660 mm.
Dingil Mesafesi 1270 mm.
Boş Ağırlık 93 kg.
Reklamlar
-
Ben 1.5 aydır kullanıyorum iyi motor ve şimdi ön kaldırmaya çalışıyorum yanlız zamanla boyası geçer diye korkuyorum. Altın yerlerin
-
Ateşbey adlı üyeden alıntı
Ben 1.5 aydır kullanıyorum iyi motor ve şimdi ön kaldırmaya çalışıyorum yanlız zamanla boyası geçer diye korkuyorum. Altın yerlerin
Nasip olursa ben de önümüzdeki hafta alıyorum. Facebook sayfasından özellikle sordum renginde herhangi bir sorun olur mu diye ama hiçbir şekilde sorun olmayacağını söylediler.
-
drogbaba adlı üyeden alıntı
Nasip olursa ben de önümüzdeki hafta alıyorum. Facebook sayfasından özellikle sordum renginde herhangi bir sorun olur mu diye ama hiçbir şekilde sorun olmayacağını söylediler.
Banada aynı şeyi söylediler bakalım inşallah aynasızlara kaptırmayız ;)
-
Kaç tane başlık var sayamadım ama diğer başlıklarda da yazdım kesinlikle parasının hakkını veren yer uçağı bu makina. Diğer kullanıcılar da aynı şeyi söylemiş yakıt konusunda oldukça cimri kokluyor desek yeridir. Renk atma konusunda acaba diyordum ama şu an hiç tereddüt etmiyorum. Dileyen herkese nasip olur inşallah böyle sağlam ve güzel bi motosiklet.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)