Evet, ben yanılıp F'ninkini yazmışım R'inki 503ml imiş bendeki notlarda.
Baktım da Ariete yağ + toz keçesi takımları toplam 750₺ civarı, bir de Honda orijinalleri sorun mutlaka. (Honda Esengül'de vardır telefonla sorabilirsiniz...)
Keçeleri değiştirmeden bakım yapmayı tavsiye etmem; bütün o çaba boşa gider.
Keçelerimin değişmesi gerek. Baya yağ kaçırıyorlar. Yapmışken düzgün bir şekilde yaptırmak istiyorum.
Ama öğrenciyim sonuçta bütçem ona göre. O yüzden yaptıracağım yere öpülmemek için kendim alıyorum.
Yağ keçesi olarak bu ölçüde başarılı olan athena aldım.
Toz keçesi ariete buldum internette şu an sadece. Bakıyorum hala.
Yağ olarak ne alacağım bilmiyorum. 10w ya da 15w karar veremedim. Sizce ne almalıyım
ilk kez topcase ile deneyimimde 150 üstünde tankslapper yapmaya başlıyo normalde hep yan kumaş çantalar ve arkaya sırt çantası + çadır koyarım ama bu sefer evde duran küçük boy benim kaskım bile içine girmiyecek kadar bir topcase taktım içindede ağır bir şey yoktu daha önce topcase ile deneyimleyen varmı acaba böyle birşeyi
ve evet normalde topcase takmadan sürüşlerimde rahat 170-180 arasında gidişte hiç bir rahatsızlık vermiyordu
Ben topcase ile kullanıyorum hatta baya büyük kaç litre bilmiyorum ama iki fullface kask sığıyor. 110 üstüne çok nadir çıkıyorum bir şey hissetmedim. Ama bu gün memleketteb dönüyordum hem topcase doluydu hem de kıyafetlerimib olduğu el çantam artçı oturağının üstündeydi 70in üzerinde elleri salınca hafiften kafa sallama yapıyordu.
Benim F'te kappa 33l yan çantalar ve givi 39l topcase ile böyle bir durum yok. 170'e kadar bir şey hissetmedim, benim cüsse ve ağırlığımla düzde 170 üzeri görmüyor zaten...
Bu arada; sürekli 170-180 süratler bu motosiklet özelinde biraz fazla; ideal 150'ye kadar bence. (6 saatlik yolda 35dk farkeder, bu kadar az bir fark için motoru zorlamaya değer mi?)
Biraz Canlanalım
Evet hocam ORDU sahil
Beğendiğim bir yer. Daha çok Perşembe Yason Burnu civarı vakit geçirsem de, merkezde teleferiklerin dolaşması, teleferiklerin Boztepe'ye gitmesi ve oradan panaromik olarak denizi görmen. Şehrin içine entegre edilmiş yürüş ve bisiklet yolları derken, modernliğine bayağı şaşırmıştım Ordu'nun.
Motosiklet ile Boloman - Yason Burnu arası da, viraj çalışmak için gayet güzel bir lokasyondu.
Ülkemizde değeri yeni anlaşılan, geçmişte kıymeti hiç bilinemeyen bir motor. Ben çok kısa bir süre 84.000 km'deki eski nesil bir Cbr 500'ü deneme şansı bulmuştum. Motorda hiç titreşim yoktu, selesi ve oturuşu çok rahattı.
motor 10 numara sport touring almayan pişman olur
Bundan daha fazlasına gerek yok dedirtecek bi motordur kendisi.
Uzun yol mu? Yapar.
Şehir içine gelir mi? Gelir.
Konforlu mu? Evet.
Virajı iyi mi? Evet.
Yakıt mı? Koklar.
Neredeyse herşeyi en ekonomik şekilde yapan bir motor ancak ülkemizdeki top speed sevdalılarının pek sevemediği motordur.
Ahalide 200 km hız gibi psikolojik bir sınır var. Motor o 200 km hıza çıkabilsin de varsın olsun hep 90-100 gidelim diye düşünülüyor.
Beni rahatsız eden headerslara bi çözüm arıyordum uzun zamandan beri. Bugün yıkarken bulaşık süngerinin sert tarafıyla biraz ovalayarak bu hale getirebildim. Amacım tamamen aluminyum rengine ulaşmaktı fakat böylesi daha bi hoş gözüktü gözüme.
Bu başlığı öldürmeyelim sevgili 500r sevenler .
İkinci göz ağrım, 2019da kullanıp halen unutamadığım model. Keşke yenileri gelse hazır 500cc piyasası canlanmışken.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)