Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
37. sayfa BirinciBirinci ... 273536373839 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

    REKLAM ALANI
  1. #721

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    O parça hareketli ama? Ben bire bir aynı miktar çevirerek yapıyorum, yani ilk düzlem ayarına sadık kalarak.

    Dişlinin üzerine çok düz ve rijit bir çubuk koyup zincirin üzerine düşürebilirsiniz. Sapma varsa belli eder. (Lazerli aletler var bunun için, bir lazer kalemle de olabilir.)

    Bu tarz bir kontrol yapılabilir:



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O parça hareketli ama? Ben bire bir aynı miktar çevirerek yapıyorum, yani ilk düzlem ayarına sadık kalarak.

    Dişlinin üzerine çok düz ve rijit bir çubuk koyup zincirin üzerine düşürebilirsiniz. Sapma varsa belli eder. (Lazerli aletler var bunun için, bir lazer kalemle de olabilir.)

    Bu tarz bir kontrol yapılabilir:

    https://www.youtube.com/watch?v=9NC8p5hbJSA
    akşam dediğiniz gibi yapayım birde.
    Çok teşekkürler.

  3. #723

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O parça hareketli ama? Ben bire bir aynı miktar çevirerek yapıyorum, yani ilk düzlem ayarına sadık kalarak.

    Dişlinin üzerine çok düz ve rijit bir çubuk koyup zincirin üzerine düşürebilirsiniz. Sapma varsa belli eder. (Lazerli aletler var bunun için, bir lazer kalemle de olabilir.)

    Bu tarz bir kontrol yapılabilir:

    https://www.youtube.com/watch?v=9NC8p5hbJSA
    Denedim fakat titreşim devam ediyor :(

  4. #724

    Üyelik
    12 Ağustos 2018
    2015 kasa 2018 çıkışlı 500r ım var,
    Kısa farı yukarı kaldırmak istiyorum kitağçıkdaki gibi tornavidayla farın altındaki dişliyi çeviriyorum ama hiç hareket yok. Yapabilen varmı bu ayarı kitapçığın dediği gibi yapıyorum olmuyor ne uzun ne kısa hiç oynamıyor.

  5. #725

    Üyelik
    20 Mart 2017
    CBR satmaktan vaz geçtim sprottruing gibi çanta takmaya karar verdim nerden ucuz yollu temin edebiliriz demir + çanta

  6. #726
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Cbr500 R kullanıcıları foruma pek uğramıyor olabilirler, isteyen kişiler WhatsApp grubumuza gelebilirler ;

    https://chat.whatsapp.com/Gmd1ogJCEg5Az7noLl35Jg
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  7. #727
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Ne kadarda sakin bir ortam, biraz yeşillendireyim
    ---------------------------------------
    Cbr 500R vites / devir ilişkisi ;

    https://www.youtube.com/watch?v=i_p1DYNcmqk&t=2s

    3. vites 6.000 devir (rpm) - 85 km/h
    3. vites 7.000 devir (rpm) - 95 km/h - 100 km/h civarı
    3. vites 8.000 devir (rpm) - 110 km/h - 115 km/h civarı
    ----------------------------------------
    4. vites 6.000 devir (rpm) - 105 km/h
    4. vites 7.000 devir (rpm) - 120 km/h
    4. vites 8.000 devir (rpm) - 135 km/h
    ----------------------------------------
    5. vites 6.000 devir (rpm) - 115 km/h - 120 km/h civarı
    5. vites 7.000 devir (rpm) - 135 km/h
    5. vites 8.000 devir (rpm) - 150 km/h - 155 km/h civarı
    ----------------------------------------
    6. vites 6.000 devir (rpm) - 135 km/h civarı
    6. vites 7.000 devir (rpm) - 150 km/h - 155 km/h civarı
    6. vites 8.000 devir (rpm) - 175 km/h - 180 km/h civarı

    Cbr 500R saniye bazında hızlanma verileri ;

    https://www.youtube.com/watch?v=V32h4LoTCIA&t=188s
    tommygun bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  8. #728
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadarda sakin bir ortam, biraz yeşillendireyim
    ---------------------------------------
    Cbr 500R vites / devir ilişkisi ;

    https://www.youtube.com/watch?v=i_p1DYNcmqk&t=2s

    3. vites 6.000 devir (rpm) - 85 km/h
    3. vites 7.000 devir (rpm) - 95 km/h - 100 km/h civarı
    3. vites 8.000 devir (rpm) - 110 km/h - 115 km/h civarı
    ----------------------------------------
    4. vites 6.000 devir (rpm) - 105 km/h
    4. vites 7.000 devir (rpm) - 120 km/h
    4. vites 8.000 devir (rpm) - 135 km/h
    ----------------------------------------
    5. vites 6.000 devir (rpm) - 115 km/h - 120 km/h civarı
    5. vites 7.000 devir (rpm) - 135 km/h
    5. vites 8.000 devir (rpm) - 150 km/h - 155 km/h civarı
    ----------------------------------------
    6. vites 6.000 devir (rpm) - 135 km/h civarı
    6. vites 7.000 devir (rpm) - 150 km/h - 155 km/h civarı
    6. vites 8.000 devir (rpm) - 175 km/h - 180 km/h civarı

    Cbr 500R saniye bazında hızlanma verileri ;

    https://www.youtube.com/watch?v=V32h4LoTCIA&t=188s
    Sizce bu motosikletin dişlisi ile oynayıp son hızını arttırmak ne kadar mantıklı? Torku cidden fazla değil mi? Yani kayıp yaşansa bile çok dişe dokunmaz sanki?

  9. #729
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)


    Cbr Koruma Takozu Montajı / Kırılan Takozun Çaresi, Çözümü
    tommygun bunu beğendi.

  10. #730

    Üyelik
    21 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500R '17

    Yeni cbr500r masraflarım

    Herkese iyi günler 2 gün önce 36k km 2017 500r aldım. Motosiklette bir takım masraflar var ben buraya yazayım yardımcı olacak ve/veya yanlış yaptığımı düşünen arkadaşlar cevap verirse sevinirim.

    Öncelikle sürücü ayak pegleri birbirinden farklı ve değiştireceğim. Orjinal fiyatı pahalı olduğundan aliexpresse baktım ve 150tl civarına lastikli 500r uyumlu peg buldum.

    Arka plakalığı çıkarıp katlanabilir plakalık takmışlar bunun içinde aliexpressten demir sabit plakalık alıyorum 300tlye geliyor.

    Aynı zamanda arka sinyaller de orjinal değil ve çok kötü seçilmiş. Uygun fiyata led sinyaller buldum acaba bunları direkt kabloları birleştirip halledebilir miyim yoksa başka işlemler gerekir mi (sanırım kullanmak için röle lazımmış ama zaten motorda bu bulunmaz mı, ekstradan almam mı gerekir ?)

    Koruma takozları birbirinden farklı ve çok büyük aralara girerken sıkıntı çıkarıyor grenajları koruyacak daha küçük takozlar istiyorum internette çok pahalıya geliyor (500tl) acaba ne önerebilirsiniz ? ayrıca eski takozları çıkarınca büyük ihtimal bağlantı yerleri aynıdır sadece takoz başı alma gibi bir şansım var mı ?

    2 girişli usb charger ve telefon tutacağı alacağım ama telefon işini nasıl halledebilirim bilemiyorum. Sabitlenecek yer bulamıyorum ön tarafta şöyle güzel gidona yakın bir tutacak kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

    Aynı zamanda motorun avadanlığı kayıp ve küçük bir tamir kiti almak istiyorum motora hangi uçlar uyar ve nasıl bir kit önerirsiniz (içinde alyanlar socket wrench gibi şeylerle gelen) ?

  11. #731
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı tarikbaba02 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi günler 2 gün önce 36k km 2017 500r aldım. Motosiklette bir takım masraflar var ben buraya yazayım yardımcı olacak ve/veya yanlış yaptığımı düşünen arkadaşlar cevap verirse sevinirim.

    Öncelikle sürücü ayak pegleri birbirinden farklı ve değiştireceğim. Orjinal fiyatı pahalı olduğundan aliexpresse baktım ve 150tl civarına lastikli 500r uyumlu peg buldum.

    Arka plakalığı çıkarıp katlanabilir plakalık takmışlar bunun içinde aliexpressten demir sabit plakalık alıyorum 300tlye geliyor.

    Aynı zamanda arka sinyaller de orjinal değil ve çok kötü seçilmiş. Uygun fiyata led sinyaller buldum acaba bunları direkt kabloları birleştirip halledebilir miyim yoksa başka işlemler gerekir mi (sanırım kullanmak için röle lazımmış ama zaten motorda bu bulunmaz mı, ekstradan almam mı gerekir ?)

    Koruma takozları birbirinden farklı ve çok büyük aralara girerken sıkıntı çıkarıyor grenajları koruyacak daha küçük takozlar istiyorum internette çok pahalıya geliyor (500tl) acaba ne önerebilirsiniz ? ayrıca eski takozları çıkarınca büyük ihtimal bağlantı yerleri aynıdır sadece takoz başı alma gibi bir şansım var mı ?

    2 girişli usb charger ve telefon tutacağı alacağım ama telefon işini nasıl halledebilirim bilemiyorum. Sabitlenecek yer bulamıyorum ön tarafta şöyle güzel gidona yakın bir tutacak kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

    Aynı zamanda motorun avadanlığı kayıp ve küçük bir tamir kiti almak istiyorum motora hangi uçlar uyar ve nasıl bir kit önerirsiniz (içinde alyanlar socket wrench gibi şeylerle gelen) ?
    R25 koruma takozu takmıştım ben.Hem küçük hem de gerekli yerleri koruyorlar.

  12. #732
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı tarikbaba02 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi günler 2 gün önce 36k km 2017 500r aldım. Motosiklette bir takım masraflar var ben buraya yazayım yardımcı olacak ve/veya yanlış yaptığımı düşünen arkadaşlar cevap verirse sevinirim.

    Öncelikle sürücü ayak pegleri birbirinden farklı ve değiştireceğim. Orjinal fiyatı pahalı olduğundan aliexpresse baktım ve 150tl civarına lastikli 500r uyumlu peg buldum.

    Arka plakalığı çıkarıp katlanabilir plakalık takmışlar bunun içinde aliexpressten demir sabit plakalık alıyorum 300tlye geliyor.

    Aynı zamanda arka sinyaller de orjinal değil ve çok kötü seçilmiş. Uygun fiyata led sinyaller buldum acaba bunları direkt kabloları birleştirip halledebilir miyim yoksa başka işlemler gerekir mi (sanırım kullanmak için röle lazımmış ama zaten motorda bu bulunmaz mı, ekstradan almam mı gerekir ?)

    Koruma takozları birbirinden farklı ve çok büyük aralara girerken sıkıntı çıkarıyor grenajları koruyacak daha küçük takozlar istiyorum internette çok pahalıya geliyor (500tl) acaba ne önerebilirsiniz ? ayrıca eski takozları çıkarınca büyük ihtimal bağlantı yerleri aynıdır sadece takoz başı alma gibi bir şansım var mı ?

    2 girişli usb charger ve telefon tutacağı alacağım ama telefon işini nasıl halledebilirim bilemiyorum. Sabitlenecek yer bulamıyorum ön tarafta şöyle güzel gidona yakın bir tutacak kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

    Aynı zamanda motorun avadanlığı kayıp ve küçük bir tamir kiti almak istiyorum motora hangi uçlar uyar ve nasıl bir kit önerirsiniz (içinde alyanlar socket wrench gibi şeylerle gelen) ?
    Sanayide tanıdığın varsa silindir şeklinde delrin malzeme al plastik malzeme satan yerlerden tornada eski takoza göre işlettir.

  13. #733
    ninya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    sym joymax 250 z plus
    XMAX 250'yi satıp bugün cbr500 aldım bu ne rahatmış arkadaş ben bugüne kadar odun sürüyomuşum. Daha önce niye al demediniz
    erso81 ve Gökhan_Aygün bunu beğendiler.

  14. #734
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı ninya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XMAX 250'yi satıp bugün cbr500 aldım bu ne rahatmış arkadaş ben bugüne kadar odun sürüyomuşum. Daha önce niye al demediniz
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın

    İlk defa maxi scooterdan, vitesliye (hemde racing)geçip rahat eden birine denk geldim

  15. #735
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın

    İlk defa maxi scooterdan, vitesliye (hemde racing)geçip rahat eden birine denk geldim
    Tipi racing, oturuşu touring, segmenti supersport olan garip bir motor kendileri :D .Ben de 8 aydır kullanıyorum. Gerçekten tam bir İstanbul motoru.

  16. #736
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı ShipShaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipi racing, oturuşu touring, segmenti supersport olan garip bir motor kendileri :D .Ben de 8 aydır kullanıyorum. Gerçekten tam bir İstanbul motoru.
    İstanbul trafiği için 500r yerine 500f daha iyi olmaz mı

    istanbulian bunu beğendi.

  17. #737

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Honda'nın yeni nesil 500cc serisi CBR500R, CB500F ve CB500X hepsi de acayip rahat motorlardır. CBR500R CB500F'in karenajlısı aslında, bir de gidon değişik (daha dar) o kadar...

  18. #738

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    650r kullanıyorum ama istanbul için en mantıklı motor 500 serisi hondadır. 250 yerine 500 alsaymışım daha yükseltmeye gerek olmazdı.

  19. #739
    ninya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    sym joymax 250 z plus
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın

    İlk defa maxi scooterdan, vitesliye (hemde racing)geçip rahat eden birine denk geldim
    üstad öyle deme xmax mesela amortisörleri çok sert hafif stabize yolda takır tukur ses yapıyo bende ki 2015 modeldi ayrıca sele zaten sert birde Eşim şikayetçiydi sebebi artçı tarafı acayip geniş yani oturunca bacaklarını çok açman gerekiyor bu seferde arka ayaklıklara basamıyosun. tabi kadın 1.60 o yüzden rahat edemiyordu bende 2 saat sürüp keyfini çıkarayım derken heryerim ağrıyodu. dahada maxi almam alırsamda NC750x dct filan alırım ama bu motoru çok beğendim. sürüşte tam racing değil o yüzden sevdim.

  20. #740
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı ninya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad öyle deme xmax mesela amortisörleri çok sert hafif stabize yolda takır tukur ses yapıyo bende ki 2015 modeldi ayrıca sele zaten sert birde Eşim şikayetçiydi sebebi artçı tarafı acayip geniş yani oturunca bacaklarını çok açman gerekiyor bu seferde arka ayaklıklara basamıyosun. tabi kadın 1.60 o yüzden rahat edemiyordu bende 2 saat sürüp keyfini çıkarayım derken heryerim ağrıyodu. dahada maxi almam alırsamda NC750x dct filan alırım ama bu motoru çok beğendim. sürüşte tam racing değil o yüzden sevdim.
    Anladım hocam, ben her gün İstanbul trafiğinde (motorla) eşimle işi gidip geliyorum, inanın bende şuan ki motorumu ileride satıp X-Max alma hayali kuruyordum kızcağız rahat etsin diye, hani artçı selesi geniş ferah v.s ama eşimin de boyu 1,60 eğer dediğiniz gibi ise sıkıntı yani.

    Bazen emniyet şeridinde X-Max görüyorum, bariyerlere artçının dizi sürttü sürtecek şekilde gidiyorlar bana çok riskli gözüktü açıkçası. Dar yerlerden geçemiyorlar takılıp bekliyorlar.

    Vitesli motorda artçının dizleri neredeyse rüzgar bile almıyor, çünkü motoru kullanan kişinin bacaklarının tam olarak arkasına konumlanıyor artçının dizleri.

    Konfor açısından düşünüyordum şahsen ama amortisörlerin sert olması hoş değilmiş, benimkinde yaylana yaylana gidiyoruz

    Neyse 500r sayfasını meşgul etmeyeyim keyifli sürüşler.


37. sayfa BirinciBirinci ... 273536373839 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)