Haklisinizda 18 binde az bisey degil ya. Ne bilim bu parayi biriktirmek hic kolay olmadi. Bir yil daha beklesem biraz daha biriktirip seneye 2. El yeni kasa alabilirmiyim diye dusunuyorum. Tabi dolar falan boyle giderse hayal olucak hersey. Ama bakiyorumda motoru satabilen kimsede yok tamam fiyatlar artiyo da alici yokki.
Onun fiyatı seneye 30 bin TL'ye dayanır, bence 18'e duruyorsa hiç kaçırma. Boşver eskisini yenisini, eskisi de çok güzel. Artık öyle bir noktaya gelindi ki sıfır olsun ikinci el olsun motor alırken yapılması gereken şey, Sahibinden'de içine sinen en ucuz fiyatlıyı bulup hangi şehirde olursa olsun alıp gelmek olmalı. Sıfır bile olsa bunu yapmak lazım çünkü elde son kalan motorlar bittikten sonra ucuza motor bulamayacağız. Şu anda tam motor alma zamanı aslında...
Gücü, kuvveti, ağırlık dengesi ile tam bir orta siklet.Yakıt kesinlikle 5 lt bulmuyor. Tipik honda basitliği ve sorunsuzluğu var.
Düşük devirde torku yüksek. 6bin devirden sonra gayet güzel heyecan da veriyor. Amortisörleri yumuşak tarafta, şehir içinde konforlu. Pist kullanımı için daha sert amortisör isteyenleri Honda dinlemiş ve yeni modelinde ayarlı amortisör kullanmış .
Garip vergi politikamız yüzünden 250'lik motorlar ile arasında fiyat farkı çok fazla. Sıfır 250'lik yerine kesinlikle temiz ikinci el alınmasını tavsiye ederim.
İlave olarak yedek parça fiyatları makul, Honda servis fiyatları ucuz tarafta sayılır.
+1....uzun yolda sabit hızda 250cc kadar ve hatta bazılarından az yakıyor(inazumadan), Nc750x'den de az takıyor (deneyle sabittir).1 yılı aşkın 12.000km'dir keyifle kullanıyorum. Yok lastiği değiştir,yok terleme yaptı,yok stop etti,ekran resetleme yaptı v.b. gibi akarı-kokarı olmayan makinedir.
The Power of The Dreams.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Merhaba,
Bugün 2015 500r ile aranıza katıldım. Şehir içinde daha rahat bir motor istiyordum ve NC 750x'ten geçtim. Henüz erken ama yarısı artçılı 80 KM civarı yol yaptım ve süspansiyonlarından, trafikteki rahat gidişinden, dengesinden oldukça memnun kaldım.
Sormak istediğim, elimde koruma takozlarım var ancak nasıl montaj yapılacağını bilmiyorum. Araştırdım ama video vs bulamadım. Montajın nasıl yapılacağını bilen var mı?
Selamlar, 2017 model cbr500 r aldım. Fakat 4800 ile 5000 devir arasında motorun ön tarafından muhtemelen sürat göstergesi veya rüzgarlıktan zırıltı geliyor. Aynı zırıltı sizin motorlarınızda oluyor mu?
Teşekkürler, söküp bant mı yapıştırdınız oraya?
Hayır hiçbiryerine dokunmadım. Ses çok az bir aralıkta yaptığı için sesi gidermeye ihtiyaç duymadım. Sesi yok etmek istiyorsanız çözüm çok ama en güzeli söktükten sonra iki birleşim yenine çok ince çamur band kesip yapıştırırsanız sonuç harika olur.
5000 den sonra kudurma zamanı motorun normaldir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
Herkeze merhabalar
2 sene 4 bin km msx125 kullandıktan sonra 500R 2016 tricolor rengini aldım.
Suan 1200 km 250 si uzun yol gerisi sehir ici istanbul trafiginde tamamladım.
Öncelikle motor efsane diyebilirim yeni tasarımı çift led farları insanların çok ilgisini çekiyor veyeni kasada sadece 2016 da gelen tricolor rengininde bu ilgiye katkısı çok.
Yakıt olarak 50 km sürekli aynı yolu gidip geliyorum eğer çok sakin kullanırsam 1.5 lt agresif ve devirli kullanırsam 1.9 lt genel net ortalama ise 3.5 -4 lt arasında yakıyor ve buna rağmen tam performans veriyor. R25 tercih etmememin sebeplerinden birisi budur.
Motorda 188 kesiciye girmek çok kolay 0-150 si çok seri 9-10 sn lerde çıkabiliyosunuz 150 sonrası yavasta olsa cıkmaya devam ediyor , sehiriçi kalkışlarda ferrari vs araçlar hariç yetişemiyor ve boy boy fark atabiliyosunuz.
Uzun yolda konforu cok rahat istanbul-tekirdağ gidip geldim zaman nasıl geçti anlamadım ortalama 120-130 arasıra 160+ gittim .
Motorda en büyük dezavantaj agırlık deniyor ama bu agırlık 500 km sürdükten sonra aklınıza dahi gelmiyor sadece alışana kadar . Ağır olmasının nedeni ise yol tutuşunu sağlamak . Msxle kopru geçerken rüzgar sürekli dengemi bozuyordu ama 500R la ok gibi geçiyorum Diyebilirim.
1000 km bakımına soktum 150 tl tuttu ve yedek parçalarından bazıları cbr250 den daha ucuz :D bence bi ktm390 ın 1000 bakım fiyatını sorun
Motorda beğenmediğim şey sadece gösterge paneli daha güzel bi farklı tasarım yapılabilirdi onun haricinde hiç bi sıkıntısı yok.
Benim gibi kendine güvenen eline hakim olan 125 150cc motor kullanıp büyültmek isteyenler için uygun bir motordur ama kesinlikle başlangıç için alınmaz aman diyim felaket tork var :D
R25 e göre herşeyi + bence guvenlik konfor yakıt vs vs en önemliside malzeme kalitesi bence 2 motorunda bi grenajlarına elinizi sürün bi dokunup bakın farkı anlıycaksınız zaten . Şahsen 18-19 milyarım olsa 2 nci el 500R alırım çünkü şuan r25 in 0 fiyatı bu şekilde ve artık mantıksız bir seçim olarak görüyorum.
Demek istediklerim bunlar yanlışım varsa düzeltin daha da uzun yazardım ama şuan vaktim yok aklınızdaki soruları youtube kanalımda yorumlara bırakabilirsiniz buradada pek aktif değilim
Alıcak arkadaşlara şiiddetle tavsiye ediyorum bu arada yanlış anlaşılmasın r25 i kotulemiyorum sadece 500R a kıyaslama yapılmıyacagını belirttim.
Merhabalar sormak istediğim bir şey var. Bir arkadaş CBR 500R almayı düsünüyor da bir yerden duyduğu kadarıyla PS(beygir) kısıtlama diye bir kit varmış. Bunu uygulamak mümkün müdür ? Honda servislerinde böyle bir uygulama var mı yoksa başka bir yerde mi yaptırılıyor ? Bu uygulamayı 7-8 ay sonra iptal ettirmekte bir sıkıntı yaratır mı motorda ?
2017 de mat siyah rengi geldi mi Türkiye'ye bu motorun?
O açıdan değil hocam acemi birisi için bir süre sanki 30 PS lik bir makine gibi kullanarak bir süre sonra da motor yükseltmiş gibi limiti kaldırarak rahatça devam etmek için. Malum 250 CC SS motorların fiyatları belli onun yerine üste 2-3bin daha koyarak güzel bir 2.el CBR500R alınabilir ve 2 motor yerine de geçebilir. Güç aralığında çok güzel bir yere oturuyor cidden ve ABS'li. En yakın rakibi bu manada Ninja300 ve ona ada gidip 19 bin lira 2. elde fiyat cekiyorlar.
demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım
tabi kesin değil ama o olay bu motorda yok hocam diyebilirim.benim bildiğim bu a2 olayı vs güçlü motorların 48hp ye inme kiti.yeni ehliyetide a1 a2 vs bilmiyorum ama şöyle anlatiyim.örneğin mt07 hastasısınız ilk motorunuz olarak mt07 alıyorsunuz.buna özel ehliyetinizin sunduğu güç kiti var onu takıyorlar.2 tane motor almaktan kurtuluyorsunuz kısacası.o kiti takınca 48 çıkınca 75hp oluyor.ama bu avrupada olan bir olay tabiki.sizin dediğiniz daha çok kısıtlama olayı.belki belli başlı motorlar için yapıyor olabilirler bu olayı
Ben de bir 2017 500R alarak aranıza katıldım. Motor gerçekten güven veriyor test ettiğim hiç bir 250 lik veya 300 lük motora benzemiyor hakikaten bayıldım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)