Arkadaşlar motorumu satıyorum. Ankaradan ilgilenen varsa 19'a bırakıcam.
Hayatı güzelleştiren mekanikler.
Elimdeki gpr egzozu arkadasla taktirdik. Ses ve şekil baya değisti. Tavsiye ederim.
Kısa kırmızı spor manet satılıktır arkadaşlar. sıfır/kutusunda (RİDE-İT marka)...100tl (İst. içi elden teslim ederim)...cbr125,250,500r ve msx125 tam uyumlu(Tayland üretimi olan bu motorların manetleri ortak/aynı'dır)...0534 835 66 87-akşam saat 7 den sonra irtibat kurulur...Saygılar herkese.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Renge göre değişiyor diye biliyorum...hava filtre nekadar acaba?
The Power of The Dreams.
beyler bırakın maneti onu bunu EGZOZ alalım. Kaç kişi çıkar egzoz alıcak. Tiger dan fiyat alıcam hadi toplanalım.
Arkadaşlar merhaba cbr250 den cbr500 yada ktm rc390 a geçmeyi düşünüyorum fikirlerinizi alabilirmiyim ktm nin 2. El değer kaybı düşündürüyor.cbr500 ise ağır olmasi şehir içi pratikligi konusunda düşündürüyor fikirlerinizi alabilirmiyim
500r agır evet ama boy sorunun yoksa bu pek dert edilecek birşey değil dengesi çok iyi , 250 ye göre gidonu daha çok dönüyor. Gidişi zaten 250 oyuncakmış dedirtecek cinsten. rc390 ile arada kaldı isen 500r derim. Büyük cc zevki ayrı. aynı vergi , aynı yakıt yakıcaksın 500cc olsun. bu arada rc390 tek silindir olduğu için dez avantajıda var ktm titrek bi motor zaten. Sürmedim ama yanından geçerken bile hissetiriyor.
Arkadaşlar merhaba cbr250 den cbr500 yada ktm rc390 a geçmeyi düşünüyorum fikirlerinizi alabilirmiyim ktm nin 2. El değer kaybı düşündürüyor.cbr500 ise ağır olmasi şehir içi pratikligi konusunda düşündürüyor fikirlerinizi alabilirmiyim
Ağarlığını hissetmiyorsun. RC sürüş pozisyonu itibari ile zaten pistte kullanmayacaksan uygun bir motor değil. Çok rahatsız eder şehir içinde.
Telefondan yazıyorum k.bakmayın yanlışlıkla tekrar yazmış mesajı. Cevabınız için teşekkürler boyum 170 ayakla ileri geri yapmak için şehir içi sıkışık trafikte aralarda gerektiğinde kıvrak davranilabiliyor mu yönlendirme seri birsekilde sağa sola dönme kıvraklık nasıldır acaba biraz daha detaya girebilirseniz sevinirim.bu arada sele yüksekliği aynı değil mi cbr ile 78 cm ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
Ayrıca selesi nasıl yoruyor mu ktm nin çok sert olduğunu okudum birçok yerde. Ktm ikinci eldeki fiyat olarak daha uygun bulunabilmesi,hafif ve kıvrak oluşu yönünden cezbediyor tabi tasarımı da hoşuma gidiyor. Cbr zaten oturakli ve bilindik honda güveni acaba bir macera yaşayıp ktm mi desem diyorum ktm 17 18 e alinabilirken cbrda bu rakam 20yi geçiyor
17 - 18 e cbr var ama bitmek üzeredir. bugün bir arkadaşla konuştum gpr egzoz ile satıyordu hatta. 18500 dü sanırım pazarlık ta vardı. Bence 2 silindir düzgün bir motor olan honda al . sAHİBİNDEN de 1 tane rc390 görüyorum en az 6 ay olmuştur halen duruyor. Gayet kıvrak motor 2 hafta önce bakırköy - beşiktaş yaptık trafikte . Benim boyum 1.65 cbr 250 ile aynı yükseklikte yalnız daha ağır geri gitmek için biraz çalışmak lazım . Ama denge, gidiş, rahatlık olarak baya ilerde cbr 250den . Hep yazıyorum alışma döneminde bazen ulan bunun çok bi farkı yokmuş 250 den gibi bi durum oluyor bu motorun devir - güç aralığını kavradıkça aslında elinizin altında düşük devirlerde bir cbr250 , üst devirlerde cbr500 ünüz olduğunu anlıyorsunuz.Bu da düşük yakıt tüketimi olarak size geri dönüyor. Motor seside güzel ama egzoz almak istiyorum. Selesinden bir rahatsızlık duymadım , bisikletten geldiğim için ne 125 de nede 250 de hiç bişey olmadı rahatsız eden. Afedersiniz ama rahatlık istiyen başka modellere baksın derim. CBR serisinde çok rahat olmak hayırlı olmaz tetikte olmak lazım.
rahatlıktan kastım tabikide bir nc gibi olmasını beklemiyorum mesela bana göre yarı ss yarı touring olan cbr 250 bu konuda oldukça başarılı kolay kolay poziyon almasını bildikten sonra yormuyor defalarca uzun yolada gittim çok uzun sürelerde anca yorulma oluyor oda normal yani dediğim gibi bi nc yada cbf1000 değil.
sizinde dediğiniz gibi yine cbr kullanacakmışım gibi gelir diyede biraz farklı arayışlara girdim sanırım. motorun tarzı açıkcası illa ss olacak diye bişey yok cbr250den sonra gaz açınca daha rahat ivmelensin(max speed önemli değil) selesi ve oturuş pozisyonu normal veya rahat olsun tam ss tarzı istemiyorum. yakıt olarak normal kullanımlarda 5 lt üzerine çıkmayacak bir motor arıyorum üst limitte max 22-23 falan ama tabi ne kadar uygun olurda para fazla kalırsa o denli de iyi.
bi ara mt07 yada nc 700 bile düşündüm ama başta mt07 nin grenajsız olması direk listemden çıkmasına neden oluyor yüksek süratlara çıkmasamda otobanı sık kullanıyorum 130-140 a kadar çıkıyorum zaman zaman rüzgar yemek istemiyorum nc700 bu konuda iyi lakin 2. problem olarak vergi diliminden dolayı vergi ücretleri katlanıyor nc 700 mt07 yerine mt65 yveya nc650 olsa tadından yenmez
tüm bunları kıyaslayınca rc390 cbr500 kalıyor geriye fazla seçenek kalmıyor varsada benim dkkatimden kaçmıştır öneriniz varsa dinlerim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)