Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

    REKLAM ALANI
  1. #221
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 model 600f ımde daha güzel gösterge var ayrıetten bu tasarım için aynalar ve özellikle gidon çok yukarıda değil mi ya
    Bence gidon tam olması gerektiği yerde 500R de . gidonun yüksekligi ER-6F te baya sırıtıyor. Rahat olduğu kesinde üstünde sürücü varken iyice sırıtıyor.

    Sahibindende ER-6F e amerikadan düşük gidon getirip takan biri vardı motor harika görünüyordu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    mertd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Duke 390
    Mart-nisan gibi geleceğini soyluyolar 2016 aletlerinin.Fuar tarihi tam olarak: 25-28 şubat tarihlero arası

  3. #223
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Merhaba CBR 500 ailesi.

    Bir kaç zamandır sorular sorup duruyordum.

    Duke 200'üm vardı. Daha çok uzun yola çıktığım için otobanda sürekli maksimum devirde kullanmaktan memnun değildim.

    ER6F, XJ6F, NC 700-750 X filan derken; hem fiyatlarından dolayı hem de ilk ikisini tecrüme göre fazla gelebilecek yüksek güçleri nedeniyle istemedim.

    Sonra kesin bir Duke 390 almayı kafaya koyup Duke 200'ümü sattım. Sattığım hafta motosikletçileri gezerken CBR500'le denk geldik. Motoru da daha önce tavsiye için açtığım başlıkta önermişlerdi, oradan biliyordum ama racing diye hiç bakmamıştım. Neyse, yine meraktan üstüne oturdum, oturduğum an Duke 390 silindi gitti kafamdan. Dedim ki ben bu motoru alıyorum. Kısa bir süreliğine 2016 kasa, 2015 kasa arasında gidip gelsem de, Yamaha 2016 listesini açıkladığı gün dedim ki kendime "1 dakika bile bekleme, git motoru al". Ve karşınızda, ailenin yeni üyesi siyah CBR 500 R
    2015 Ağustos trafiğe çıkışlı, 2014 model, 3300 km'de.









    Koruma takozu yaptırmak istiyorum. Bu konuda İstanbul'da nereye gitmeliyim sizce? Universal takozların iyi olmadığı söyleniyor (sebebini anlamadım), fiyatlar nasıldır?
    __bakteri__, Sokollu ve forza46 bunu beğendiler.

  4. #224
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Hayırlı olsun , keyifle kullanmnızı dilerim. Tecrübenize göre de doğru bir tercih olmuş.

  5. #225
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba CBR 500 ailesi.

    Bir kaç zamandır sorular sorup duruyordum.

    Duke 200'üm vardı. Daha çok uzun yola çıktığım için otobanda sürekli maksimum devirde kullanmaktan memnun değildim.

    ER6F, XJ6F, NC 700-750 X filan derken; hem fiyatlarından dolayı hem de ilk ikisini tecrüme göre fazla gelebilecek yüksek güçleri nedeniyle istemedim.

    Sonra kesin bir Duke 390 almayı kafaya koyup Duke 200'ümü sattım. Sattığım hafta motosikletçileri gezerken CBR500'le denk geldik. Motoru da daha önce tavsiye için açtığım başlıkta önermişlerdi, oradan biliyordum ama racing diye hiç bakmamıştım. Neyse, yine meraktan üstüne oturdum, oturduğum an Duke 390 silindi gitti kafamdan. Dedim ki ben bu motoru alıyorum. Kısa bir süreliğine 2016 kasa, 2015 kasa arasında gidip gelsem de, Yamaha 2016 listesini açıkladığı gün dedim ki kendime "1 dakika bile bekleme, git motoru al". Ve karşınızda, ailenin yeni üyesi siyah CBR 500 R
    2015 Ağustos trafiğe çıkışlı, 2014 model, 3300 km'de.


    http://i.hizliresim.com/Rovr3o.jpg

    http://i.hizliresim.com/knD9vv.jpg

    http://i.hizliresim.com/pBDbPz.jpg


    Koruma takozu yaptırmak istiyorum. Bu konuda İstanbul'da nereye gitmeliyim sizce? Universal takozların iyi olmadığı söyleniyor (sebebini anlamadım), fiyatlar nasıldır?
    Hayırlı olssun anese bir bak derim bende taktırcam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

    Bu arada istanbul daki 500r cılarla bir buluşma yapalım artık ne dersiniz.? Alem 500r görsün.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  6. #226
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Sağolun vladimir ve trancexp.

    Anes çok uzak Ama Pazartesi bir ararım olmadı.

    Haftaya buluşalım mı Cumartesi filan?
    trancexp bunu beğendi.

  7. #227
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    hava iyi oldukça sıkıntıyok. bu akşam/ yarın çıkmak istiyorum 2 haftadır yatıyor çocuklar.

  8. #228
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Yarın biz anadolu yakasında bir kaç arkadaş ile çıkacağız. Buyurun katılın bize.

  9. #229
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    CBR500'e 250'likten geçmeyi düşünenler için izlenimlerimi aktarmak isterim. İlk kez bugün motoru düzgün sürebildim. 250 km kadar kullandım. Öncelikle kullanması Duke'den daha kolay. Duke'un o tek silindirli patlama yapan gaz tepkisine göre bu motor çok daha yumuşak tepkiler veriyor. O yüzden şehir içi yoğun trafikte ben daha rahat ettim. Alışma süresi gibi bir sıkıntı çekmedim. Haa tabii bu motor gitmiyor demek değil, birinci viteste pati çekerek kalkıyor, 5 saniyede ikinci vitesin sonuna geliyorsunuz, motor 95 km ye yakın hıza ulaşıyor. 145 ile giderken yokuşta gaz açtım hızlanmaya devam etti. Bunlar zaten büyük cc'ye geçme nedenlerimiz. Kısaca, kullanımı çok kolay ama gaz ayarı önemli. Dikkatimi çeken bir konu da, Duke'ta gaz kolunu tek harekette dibe vurabiliyorken, bu motorda 2-3 tur bilek çevirmek gerekiyor, o yüzden zaten tepkileri çok daha yumuşak oluyor.

    Bu 250 km'yi yaklaşık 5 saatte yaptım; otoban, yoğun trafik, viraj, bozuk zemin gibi bir çok koşulda denedim. Ciğeri büyük motor güzel bir şey zaten, yolda sürüş konforum düşük devirde gidebilmek ve daha sessiz olması nedeniyle epeyce arttı. Sele de daha rahat, diz kavraması Duke'ten iyi olsa da 600 lük motorlar kadar iyi değil, depo daha dar olduğu için. Virajları motor daha iyi dönüyor, ama lastiklerden emin olamadığım için pek zorlayamadım. Eski motorumda rosso II vardı, bundaki dunlop'lara ne kadar güvenilir bilemedim. Şile-Ağva arası orman yolları ıslaktı, ufak tefek kayıyor gibi hissettiğimden virajlarda çizgimi pek koruyamadım. Amortisörleri Duke'ten daha sert, bozuk zeminde daha fazla takur tukur ediyor ama idare eder yine de yol tutuşa katkısı nedeniyle kabul edilir. Sıkıntı yaşadığım iki konudan biri tabii oturuş pozisyonu. Açıkcası hiç belim ağırmadı, ben kesin ağırır diyordum, ama sırt bir yerden aonra "baba yeter, azcık da düz durmak istiyorum laan" diye bağırıyor. Onun dışında, çok yatık pozisyon değil tabii ama biraz da olsun yattığım için kollara yüklenmişim. Kollarım yoruldu bayaa. Kollara yüklenmeyince de belime yüklenmek durumunda kaldığımı farkettim. Bu pozisyon konusunda daha rahat edebilmek için yorumlarınızı bekliyorum. Diğer sıkıntı da sağ bileğimde oldu, ya daha fazla gaz kolu çevirmekten, ya da gidonun eğimli olması nedeniyle bileğimde huzursuzluk ve hafif ağrı oldu günün sonunda.

    Son hız konusunda acemilik oldupundan fazla abanıp denemedim. Ama farettim ki 155-160 yaptıktan sonra hızlanma epeyce yavaşlıyor gibi. 160'da gaz kolu açıkken 2-3 saniye hiç hız artmadı mesela. Demek ki 180'lere çıkmak için bir ömür gerekir ama neyse, bu da gayet yeterli ve güzel şimdilik

    Garip bir şekilde belli bir devirden sonra titreşim Duke'ten daha fazla gibi :S bacaklarımın arasında ve ayaklarımda titreşimi epey hissettim, aynalar da titriyor. Duke'te hiçbir zaman hissetmemiştim bunları. Ama 4 bin devirde öyle değil tabii, yağ gibi akıyor.

    Vites geçişleri fena değil. Yüksek hızdan sıfıra düşerken peş peşe yapılan vites küçültmelerde zorlandım. Normal geçişlerde sıkıntı yaşamadım. Yalnız, vites göstergesi olmamasına alışamadım. Bir türlü hangi viteste olduğum aklıma yer etmedi. Artık zamanla olur diye umuyorum.

    Neyse, günün özeti olarak gayet memnunum. Duke'ten sonra ilaç gibi geldi. Kolay sürüşü var. Hacim, güç tam kıvamında. Tork yüksek olması iyi, virajlı yollarsa 3. viteste 35-70 km arası vites değişmeden sürdüm. Duke'te bu imkansız, sürekli vites değişmek gerekiyordu.

    Aklıma geldikçe yazarım daha...

  10. #230
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR500'e 250'likten geçmeyi düşünenler için izlenimlerimi aktarmak isterim. İlk kez bugün motoru düzgün sürebildim. 250 km kadar kullandım. Öncelikle kullanması Duke'den daha kolay. Duke'un o tek silindirli patlama yapan gaz tepkisine göre bu motor çok daha yumuşak tepkiler veriyor. O yüzden şehir içi yoğun trafikte ben daha rahat ettim. Alışma süresi gibi bir sıkıntı çekmedim. Haa tabii bu motor gitmiyor demek değil, birinci viteste pati çekerek kalkıyor, 5 saniyede ikinci vitesin sonuna geliyorsunuz, motor 95 km ye yakın hıza ulaşıyor. 145 ile giderken yokuşta gaz açtım hızlanmaya devam etti. Bunlar zaten büyük cc'ye geçme nedenlerimiz. Kısaca, kullanımı çok kolay ama gaz ayarı önemli. Dikkatimi çeken bir konu da, Duke'ta gaz kolunu tek harekette dibe vurabiliyorken, bu motorda 2-3 tur bilek çevirmek gerekiyor, o yüzden zaten tepkileri çok daha yumuşak oluyor.

    Bu 250 km'yi yaklaşık 5 saatte yaptım; otoban, yoğun trafik, viraj, bozuk zemin gibi bir çok koşulda denedim. Ciğeri büyük motor güzel bir şey zaten, yolda sürüş konforum düşük devirde gidebilmek ve daha sessiz olması nedeniyle epeyce arttı. Sele de daha rahat, diz kavraması Duke'ten iyi olsa da 600 lük motorlar kadar iyi değil, depo daha dar olduğu için. Virajları motor daha iyi dönüyor, ama lastiklerden emin olamadığım için pek zorlayamadım. Eski motorumda rosso II vardı, bundaki dunlop'lara ne kadar güvenilir bilemedim. Şile-Ağva arası orman yolları ıslaktı, ufak tefek kayıyor gibi hissettiğimden virajlarda çizgimi pek koruyamadım. Amortisörleri Duke'ten daha sert, bozuk zeminde daha fazla takur tukur ediyor ama idare eder yine de yol tutuşa katkısı nedeniyle kabul edilir. Sıkıntı yaşadığım iki konudan biri tabii oturuş pozisyonu. Açıkcası hiç belim ağırmadı, ben kesin ağırır diyordum, ama sırt bir yerden aonra "baba yeter, azcık da düz durmak istiyorum laan" diye bağırıyor. Onun dışında, çok yatık pozisyon değil tabii ama biraz da olsun yattığım için kollara yüklenmişim. Kollarım yoruldu bayaa. Kollara yüklenmeyince de belime yüklenmek durumunda kaldığımı farkettim. Bu pozisyon konusunda daha rahat edebilmek için yorumlarınızı bekliyorum. Diğer sıkıntı da sağ bileğimde oldu, ya daha fazla gaz kolu çevirmekten, ya da gidonun eğimli olması nedeniyle bileğimde huzursuzluk ve hafif ağrı oldu günün sonunda.

    Son hız konusunda acemilik oldupundan fazla abanıp denemedim. Ama farettim ki 155-160 yaptıktan sonra hızlanma epeyce yavaşlıyor gibi. 160'da gaz kolu açıkken 2-3 saniye hiç hız artmadı mesela. Demek ki 180'lere çıkmak için bir ömür gerekir ama neyse, bu da gayet yeterli ve güzel şimdilik

    Garip bir şekilde belli bir devirden sonra titreşim Duke'ten daha fazla gibi :S bacaklarımın arasında ve ayaklarımda titreşimi epey hissettim, aynalar da titriyor. Duke'te hiçbir zaman hissetmemiştim bunları. Ama 4 bin devirde öyle değil tabii, yağ gibi akıyor.

    Vites geçişleri fena değil. Yüksek hızdan sıfıra düşerken peş peşe yapılan vites küçültmelerde zorlandım. Normal geçişlerde sıkıntı yaşamadım. Yalnız, vites göstergesi olmamasına alışamadım. Bir türlü hangi viteste olduğum aklıma yer etmedi. Artık zamanla olur diye umuyorum.

    Neyse, günün özeti olarak gayet memnunum. Duke'ten sonra ilaç gibi geldi. Kolay sürüşü var. Hacim, güç tam kıvamında. Tork yüksek olması iyi, virajlı yollarsa 3. viteste 35-70 km arası vites değişmeden sürdüm. Duke'te bu imkansız, sürekli vites değişmek gerekiyordu.

    Aklıma geldikçe yazarım daha...
    sen daha alışamamışın motora 180 e çok rahat çıkıyor ama altlardan devirli gelmen lazım. bide 6 vitese hiç atma 170 e kadar gidiyor 5. vites. bende 380 km gündüz sürdüm. Vites devir oranların alışınca fena gidiyor. Bende ilk sürdüğümde senin gibi hissetmiştim ama karakteri farklı çözmen gerekiyor. 1 kere daha sürersem daha iyi yorum yapabilirim. DÜn 250 ile çıktım.

  11. #231
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir

  12. #232

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    26100 nedir ya 24 bekliyorduk

  13. #233
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    defalarca yazıldı çizildi alacaksanız alın diye , geçmiş olsun artık.
    forza46 bunu beğendi.

  14. #234
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Zamlar beklenendende bol keseden geldi.

    500R ciler dikkat etsin yedek parçalarda da astronomik zamlar yapar bu kafadaki mantık. CBR500 ü bi yatırdın depo far sinyal karenaj 10.000 tl çıkartırlar allah muhafaza...

  15. #235
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamlar beklenendende bol keseden geldi.

    500R ciler dikkat etsin yedek parçalarda da astronomik zamlar yapar bu kafadaki mantık. CBR500 ü bi yatırdın depo far sinyal karenaj 10.000 tl çıkartırlar allah muhafaza...
    satılık 2014 cbr 500r 4.000km de 21.000 tl

  16. #236
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    2015 modeller LED farlı, pardon badem gözlü oldu.... yok artık Lebraaaaam Jemes!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35197225/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...48161516/detay

    Hatta Michael jordan, Lary Bırd diyorum. Bazı bayiler sallama konusunda NBA efsanelerini geçti.


  17. #237
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 modeller LED farlı, pardon badem gözlü oldu.... yok artık Lebraaaaam Jemes!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35197225/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...48161516/detay

    Hatta Michael jordan, Lary Bırd diyorum. Bazı bayiler sallama konusunda NBA efsanelerini geçti.

    https://www.youtube.com/watch?v=_oACRt-Qp-s
    Adamlar kampanyali satamadiysa bu motoru bu fiyata kimseye satamazlar...
    GP500-1st bunu beğendi.

  18. #238
    adenizkusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Motosikleti
    Honda Cbr 500 R
    hararet göstergesi yok dimi bu motorda benmi görmedim

  19. #239

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı adenizkusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hararet göstergesi yok dimi bu motorda benmi görmedim
    Yok...hararet ışığı vaRR...
    adenizkusu bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  20. #240
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar kampanyali satamadiysa bu motoru bu fiyata kimseye satamazlar...
    Babama 2 hafta önce arabasını yenilemek için Passat bakıyoruz. Bayide 2015 passatlar tükenmiş 2016 zamlı fiyattan söylediler. Liste fiyatı giriş modeli 77.200 dü 80.800 oldu liste fiyatı dedi. 80 bin liralık arabaya 3800 tl zam geliyor yüzde 4.6 ya tekabül ediyor. 110-120 binlik dizel otomatiklerede fiyatı dahilinde bu yüzde 4.6 orandan zam yiyor

    80 bin lik araba 3800 zam alırken 23 bin lik motor neredeyse aynı zamı alıp 3100 lira zam yiyor. Hondanın zammı yüzde 11.25 e denk geliyor. VW araba modellerine göre kıyaslayınca zam oranı 2.5 kat daha fazla

    Milleti yemliyorlar...

    Satışlar sektörde 2015 de yüzde 10 düşmüş. 2016 da yüzde 15-20 düşer. Azalan satışların karını motor fiyatlarını şişirerek müşteriden çıkarmaya çalışıyorlar. Zamların böyle abartı yapılmasının sebebi bu.
    __bakteri__ ve ardacik bunu beğendiler.


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)