Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı
Reklamlar
-
CBR500R’nin performansı ilk sportif motosikletini arayanlara virajlı bir yolda ve hatta yarış pistinde heyecan verici bir sürüş sağlayabiliyor. Şehir içinde de aynı derecede başarılı ve her boyda ve vücut yapısındaki insan tarafından kullanılabilecek ve son derece zevk alınabilen bir motosiklet olarak tasarlandı.
DOHC iki silindirli yakıt enjeksiyonlu motor etkileyici yakıt tüketimine sahip. Honda’nın mühendisleri bu makineyi "erişilebilir bir CBR motoru" olarak görüyor ve adını da hak ediyor.
Çelik elmas şasisi ve yüksek kaliteli süspansiyonu, teleskopik ön çatallar ve tekli Pro-Link arka amortisör, kendinden emin, hassas bir kullanım sağlıyor. Güçlü, dalga şekilli disk frenler standart donanımdaki ABS ile destekleniyor.
Teknik Özellikler
Motor: Sıvı soğutmalı, Paralel ikiz, DOHC, çift silindirli
Motor hacmi (cc): 471
Silindir çapı x strok (mm): 67 x 66,8 mm
Sıkıştırma oranı: 10,7 : 1
Yakıt sistemi: PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak): 35 Kw @ 8500 (47,6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak): 43 Nm @ 7000
Ateşleme: Motor
Çalıştırma: Elektrikli
Şanzıman: Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı: Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2.075 x 740 x 1.145
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1.410
Sele yüksekliği (mm): 785
Yerden açıklık (mm): 140
Yakıt kapasitesi (litre): 15,7 lt.
Reklamlar
-
Arkadaşlar cbr 500 alan kullanan kimse yok mu ?
-
25 Haziran 2014, 14:39
#3
Demin merak edip sahibinden den baktım motoru sıfır alıp şu anda satan sayısı gerçekten beni şaşırttı 600cc ye yakın bir motorun kasasının şekli cbr250 den çok farklı olmaması açıkcası beni de biraz düşündürdü.
Sanırım kullanıcıları pek memnun kalmadı bu modelden satış grafiğini zayıf gördüm.
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
-
25 Haziran 2014, 16:49
#4
Aynı miktara mt07 varken gereksiz bir motor.
-
Cbr 250r'dan sonra 600 cc'ye geçmeden ara motor olarak almak istediğim bir motor cbr500r..
Sizce de doğru mu yapmış olurum..
1 sene sonra almak gibi düşüncem var..
Ortalama yakıt tüketimi ve performansı nasıldır.. Kullanan arkadaşlar varsa bilgi verebilirler mi ?
-
Cbr650F bir sene sonraki süreçte daha mantıklı gibi görünüyor...cbr 500e kolay alışıp kolay vazgeçmek isteyebilirsin...
...Bir acaip Mühendis...
..3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
-
OnurTr adlı üyeden alıntı
Cbr650F bir sene sonraki süreçte daha mantıklı gibi görünüyor...cbr 500e kolay alışıp kolay vazgeçmek isteyebilirsin...
Hocam önerin için saol.. Yalnız 650f büyük ve güçlü kaçmasından şüpheliyim.. O yüzden daha arada bi motor olsun istiyorum aslında.. Ama yinede önerini düşünücem teşekkürler..
-
Sanırım yakında 500r sahibi olacağım.
Gereğinden fazla eleştirildiğini düşünüyorum, bakalım kullanıcısı olunca fikrim değişecek mi..
-
300le eş değer performansa sahip
bundan dolayı 300 aldım
son hızda cb500le giderken geçebiliyorum grenaj farkıyla
-
13 Temmuz 2014, 11:54
#10
Bence cbr500 gereksiz motor ben olsam cbr 650f alırdım herturlü kullanıma cevap verecek motor
-
15 Temmuz 2014, 01:57
#11
Her motorun lezzeti ayrı kanısındayım.
Ki 30hp motosikletten 120hp motosiklete geçmek çok mantıklı mı sizce?
Yeni bi motosiklet çıktığında;
Bakıyoruz fiyata, 20bin lira hmm..
Bakıyoruz beygirine, 50 beygir hmm..
Bakıyoruz silindir sayısına, 2 silindir hmm..
Bakmıyoruz abs'ye, nasıl olsa dururuz..
Hemen bi matematik hemen bi işlemler falan sonuç aynı.
Baba ben buna rr alırım yeaa :D
Al kardeşim rr, al rrrrrr al yani ama sen motosikleti yanlış anlamışsın.
Zaten bineceksin o istediğin rr a, ne bu acele.
Ayrıca maalesef şu an için yirmi bin lira bi kaç yıl öncesine göre çok çook büyük bi miktar değil araçlar için, aksine kazanması hala ne kadar zor olsa da..
2014 rr fiyatı >>> http://honda.com.tr/motosiklet/super...br-600rr/fiyat
-
16 Ağustos 2014, 17:33
#12
Biz ara motor gibi değerlendiriyoruz ama aslında bir çok batı ülkesinde ve ABD'de başlangıç motoru sınıfında da sayılıyor. Tercih meselesi, doğru ekipman ve eğitimle başlangıç motoru olarak bile değerlendirilebilir kanısındayım. Performans ve bazı donanım özellikleri KTM390 ve Ninja300 ile yakın. Tabii ki cc ve teknoloji farkı CBR500 lehine. Türkiye'de tutar mı bilinmez, malum MTV yüzünden. Başlangıç motoru olarak değerlendirilirse vergi dilimi vs. fiyat biraz fazla gibi, ikinci motor denilince de sanki daha iyi seçenekler var (600 lükler gibi). Tabii konunun uzmanı değilim, sadece internet karıştırmakla bu fikre kapıldım.
Oğluma başlangıç motoru araştırıyorum ve kafam çok karıştı açıkçası. Bu BG seviyelerinde ikinci el endurolar da var.
Görüşlerinizi almak isterim...
-
21 Ağustos 2014, 18:34
#13
cbr 500 süper bir araç ilk defa honda adam gibi motor yapmış ya
yakıt 100 km de 3.1 90 km sabit hızla bu yakıtı ninja 250 degil cbr 250 bile zor yakalıyor.
koltuk cbr 250 bibi sert değil yumuşacık süspansiyonda öyle cbr 250 sanki 600 rr gibi sert firenler ve denge viraj mümkemmel çocuk bie bu motor ile viraj yapar orjinal lastikleri dunlop ve çok güzel
cb 650 lerin süsüpansiyonu sert tir bu öyle değil 194 kg dolu agırlık ile dengesi mükemmel ilk defa honda güzel bir motor yapmış bizim türk milleti işte binmeden denemeden yorum yapmış bence hondanın türkiye şartlarına uygun en iyi motorudur.
-
21 Ağustos 2014, 18:51
#14
acun0 adlı üyeden alıntı
cbr 500 süper bir araç ilk defa honda adam gibi motor yapmış ya
yakıt 100 km de 3.1 90 km sabit hızla bu yakıtı ninja 250 degil cbr 250 bile zor yakalıyor.
koltuk cbr 250 bibi sert değil yumuşacık süspansiyonda öyle cbr 250 sanki 600 rr gibi sert firenler ve denge viraj mümkemmel çocuk bie bu motor ile viraj yapar orjinal lastikleri dunlop ve çok güzel
cb 650 lerin süsüpansiyonu sert tir bu öyle değil 194 kg dolu agırlık ile dengesi mükemmel ilk defa honda güzel bir motor yapmış bizim türk milleti işte binmeden denemeden yorum yapmış bence hondanın türkiye şartlarına uygun en iyi motorudur.
90 Km/H hızla MT-07 de 3.0 civarında yakıyor. Yakıt tüketimi abartılacak kadar tasarruflu değil. Çünkü agresif kullanımda 8-9 Lt/100 Km değerleri görüyor dedi AEA. MT-07 aynı yakıtla %50 daha fazla güç üretiyor ona bakarsan ;)
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
21 Ağustos 2014, 20:42
#15
ne kadar akresif kullansan cbr 500 r 5.5 i geçemiyor malesef bu arada mt 7 nin virajları bir o kadar rezalet vergiside cabası
-
21 Ağustos 2014, 20:47
#16
acun0 adlı üyeden alıntı
ne kadar akresif kullansan cbr 500 r 5.5 i geçemiyor malesef bu arada mt 7 nin virajları bir o kadar rezalet vergiside cabası
acun gelmiş hoş gelmiş eski üyeler tanır kawasakiyi övmemiş hayret , Ninja 300 ün 500 r ın top speed de içinden geçtiğini söyleyenlerde var bilginize
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
21 Ağustos 2014, 20:58
#17
söylemekten öteye gidemiyorlar o ayrı
-
cbr500'la yalnız kovboy oldum neredesiniz :D
-
Ben de bugün cbr 500r sahibi oldum. Kullanıcısı oldukça az sanırım.
-
sariyeron adlı üyeden alıntı
Ben de bugün cbr 500r sahibi oldum. Kullanıcısı oldukça az sanırım.
Hayırlı uğurlu olsun, hoşgeldin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)