Bende türkiye ye geldiği zaman pulsar 400 ss yi düşünüyordum ama 2016 cbr 500 almaya karar verdim. Sonuçta kullananların demesine bakarsak da aldığımıza hiç pişman etmeyecek bir makina anlaşılan ( yedek parça fiyatları dışında )
lastik işi biraz cep ile alakalı
daha cok dabilek ve yurek işi
suanki 222 benim ikinci lastğim ilk de o vardı
gec ısınıyor bir ısındımı da asvaltı deli ısırıyor
kle650 de de bu lastği kullandım cok memnunum
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Yeni gelecek 2016 honda 500r gri rengi de olmalıydı bence. Beyaz da fena değil ama gri başka bir güzel görünüyor
selam
28 bin bakımı ama ne bakım bakım değil cebe yıkım
3 lt yağ hava filitresi yağ tıpası 295 tl
arabama bu kadar masraf yapmdım yahu
Merhaba arkadaşlar Yalova da 500 r kullanıcısı arkadaş var forumdan mi kendisi bana ulasabilirmi
Evet kırmızı elcik Manet gri olan
Yalova da yim bende 250 yi sattım 500 e niyetim var da o yüzden sordum
msx 125 in bile 86 sayfa lık forumu varken 500r ı 4 sayfada kalması bir utançtır bence.
Bayide son kalanları 19.800 e bırakıyorlar. ABS ve yüksek tork düşünülürse 15 e R25 bakanlar değerlendirebilir.
R25 ler 50 bin de yüksek devirden anası ağlarken bu motor 100 binde bebek gibi olur bence
R25'in yüksek devirden dolayı aglayacagini düşünmüyorum.
Fakat cbr 500un daha uzun gideceği kesin
Gerçi grenajli makinada düşük devir olmamalı. 13-14 te redline ye girmeli
Az yakıt tartışılır
Zaten r25 alsın demedim. İkiside güzel. Devirli isteyen r25 ninja 300e yönelmeli.
Tork isteyen buna yönelmeli.
Sıfır motor alacaklara tavsiyem r25 olur
Scooter 'dan vazgeçemez oldum ancak motor keyfi doğal olarak alamıyorum. Yaklaşık 1,5 senedir de sccoter yanına ikinci bir vitesli motor arıyorum. Bu arayış döneminde KTM 390 Duke, Honda cbr 500, mt07 ..vs bir kaç motor radarıma girdi ancak tam manasıyla beklentilerimi karşılamaktan uzaklar.
Hondanın farklı bir kültürü var aşırı korumacı ve maliyet tedbirli hareket eden bir firma, motosiklet ruhuna zarar vermeye başladılar. Son zamanlarda çıkardıkları motorlar heyecan yaratmaktan bana göre çok uzaklar.
CBR 500'e gelince radarımdan çıkmasının sebebi son devrinin 8500 olması. HRC rengi muhteşem , gücü yerinde ancak 8500 devir çeviriyor!! Ne anlamı var derseniz çok anlamı var. Benim gibi motoru ulaşım aracı olmakla birlikte hobi amaçlı da kullanıyorsanız 8500 devirde kesilen yarış tipi bir motor sürüş zevki vermeyecektir. Gerçi motoru kağıt üstündeki verilerin aksine canlı ve keyifli de olabilir bilemiyorum.
Ayrıca 2016 modelleri daha da hoş olmuş.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)