Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
38. sayfa BirinciBirinci ... 283637383940 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

    REKLAM ALANI
  1. #741
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    500R şehir içinde 250'liklerden yakıt konusunda bile yarışır.Yüksek tork yükek vitesle 50 ile 6. viteste gidiliyor.Gazı açınca hiç yorulmadan da uzuyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742

    Üyelik
    21 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500R '17
    Arka plakalığı aldım rahatlıkla taktım ihtiyacı olan varsa bakabilir gayet kaliteli ürün. Orjinaline zaten sahipseniz tavsiye etmem yağmurda çamuru falan çok sıçratıyor görüntüsü için değmez bence :D

    https://tr.aliexpress.com/item/32795334899.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2de47dc 94dZJng&algo_pvid=f1d7eedf-a993-4758-8467-051cf6774ef2&algo_expid=f1d7eedf-a993-4758-8467-051cf6774ef2-1&btsid=0b0a555916075015010263374e8fb8&ws_ab_test= searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_


    Ayak peglerini de buradan aldım orjinali gibi ağır ve lastiği rahat (kalite olarak hafif çapaklar var mükemmel değil ama fiyatına göre iyi bence)

    https://tr.aliexpress.com/item/4000059273343.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.24e51 8bdpBrLwc&algo_pvid=a9088759-1954-41a3-99e9-0a5266253bcf&algo_expid=a9088759-1954-41a3-99e9-0a5266253bcf-40&btsid=0b0a555916075016878465541e8fb8&ws_ab_test =searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

    Telefon şarj edici n11den bir tanesini aldım aküye bağladım hızlı şarj değil ama navigasyon falan açıkken şarjı doldurmaya yetiyor.

    Takozu ustaya götürürüm dediğiniz gibi onu açacak alet yok bende.

    Ayrıca kayarlı led sinyal alıp bağladım arka tarafa dörtlüleri yaktığımda çok güzel çalışıyor ama sağa ya da sola sinyal verince çok hızlı yanıp sönüyor. Flashing relay (türkçesini bilmiyorum) tstnin bu motor için yaptığı var ama 25 dolar :D Onun yerine yine aliexpressten uyguna alacağım bakalım uyacak mı

  3. #743

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    İyi günler herkese. 30 yaşında ve 187 boyunda bir cfmoto Nk250 kullacisiyim ve bu sene değiştirmek istiyorum. Alternatif motosiklet arayışımda değerlendirdiğim ve yakın olduğum modellerden birisi de CBR500R. Uzun süredir konuda bir hareket yok anladığım kadarıyla; kullanan arkadaşlardan aşağıdaki soru işaretlerim konusunda yardımcı olabilecek var mıdır?

    Konuyla ilgili başlık da açmıştım ama özetlemek gerekirse temel beklentilerim 187 boyuma uygun, naked motosiklete göre daha az rüzgar yiyeceğim ve gerektiğinde kısa mesafe şehir dışı turlarda da kullanabileceğim bir günlük motosiklet almak. Alternatiflerim arasında R25, Dominar UG400 gibi motosikletler var. Aslında istediğim herşeyi karşılayacağını düşündüğüm motosiklet Tracer 700 fakat hem bütçe anlamında bu sene beni çok zorlayacak olması, hem de bir üst vergi diliminde bulunması sebebiyle erteledim.

    - En yeni kasa R25'e göre daha yüksek vergi ve işletme maliyetleri ödemeye değecek kadar güç, sürüş hissiyatı ve kalite anlamında fark var mıdır?
    - Aksesuar ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşar mıyım?
    - Her ne kadar uzun vadeli düşünsem de bir kaç sene sonra satmak istersem yeni modeli gelmediği için ciddi değer kaybı yaşar mıyım?

  4. #744

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Bu motosikleti R25 ile kıyaslamak ikisine de küfür bence, yapmayın...

    Bende 2016 model naked versiyonu var, bir parça sıkıntısı yaşamıyorum.

    Değer kaybını zaten yaşamış olmalı; 2018'den sonra yenisi gelmedi, yani bu modelin gelmediği 3. senedeyiz.

  5. #745

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosikleti R25 ile kıyaslamak ikisine de küfür bence, yapmayın...


    Bende 2016 model naked versiyonu var, bir parça sıkıntısı yaşamıyorum.

    Değer kaybını zaten yaşamış olmalı; 2018'den sonra yenisi gelmedi, yani bu modelin gelmediği 3. senedeyiz.
    Elma ile armut karşılaştırıldığımın farkındayım hocam; sadece isteklerime hangisi daha makul şartlarda hizmet edebilir onu tartmaya çalışıyorum. Fiyatları arasında da uçurum olmayınca ve tarz olarak aynı kategoride yer alınca ister istemez bi karşılaştırma oluyor

  6. #746

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Yakıtta daha az yakarsınız o kesin, benim şehir içi ortalamam 3,6 şehir dışı otoban uzun yol 4,2 (istanbul - bodrum - istanbul).

    Son iki bakıma 450-500TL arası verdim.

    Kategorileri kesinlikle aynı değil, biri yüksek devir çeviren ss tarzında, diğeri sport touring.

  7. #747

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıtta daha az yakarsınız o kesin, benim şehir içi ortalamam 3,6 şehir dışı otoban uzun yol 4,2 (istanbul - bodrum - istanbul).

    Son iki bakıma 450-500TL arası verdim.

    Kategorileri kesinlikle aynı değil, biri yüksek devir çeviren ss tarzında, diğeri sport touring.
    Şehir içi kullanıma da gelir diyorsanız ciddi ciddi düşüneyim o zaman

  8. #748

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    burak bey nk 250 hakkında ne düşünüyorsunuz? olumsuz gördüğünüz yönleri neler? ben de alma arefesindeyim daha tam kararımı veremedim.

  9. #749

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Alıntı frustrated adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burak bey nk 250 hakkında ne düşünüyorsunuz? olumsuz gördüğünüz yönleri neler? ben de alma arefesindeyim daha tam kararımı veremedim.
    Hocam memnunum açıkçası hala biniyorum zaten sadece boyum uzun olduğu için naked bir motosiklette çok rüzgar yediğimi düşünüyorum ve biraz daha kaslı bir motosiklete geçmekte fayda görüyorum. 200-250 CC Naked bir motosiklet düşünüyorsanız fiyat/fayda olarak en iyi motosikletlerden biri olduğunu düşünüyorum.

    Servis ağı ve aksesuar çeşitliliği ile ilgili çekinceleriniz yoksa gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
    frustrated bunu beğendi.

  10. #750

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı burak_unsal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi kullanıma da gelir diyorsanız ciddi ciddi düşüneyim o zaman
    Tabi ki gelir. Bende naked versiyon var; gidon turu da çok yeterli aralardan çok kıvrak sıyrılabiliyorum trafikte. CBR500R versiyonun gidon turundan emin değilim; çok farklı olmaması gerekir, gidon naked versiyondan sadece 2 parmak (3-3,5cm) aşağıda...

    Ben %90 şehir içi kullanıyorum, sadece yazları birkaç sefer İstanbul - Bodrum yapıyorum o kadar.

  11. #751

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    CBR500R kullanıcısı olarak söylüyorum şehir içinde hiçbir problem yaşamıyorum. için ferah gönlün rahat olsun yani. oturuş pozisyonu da rahat alt devirler de canlı gidon turu da yeterince geniş

  12. #752

    Üyelik
    22 Şubat 2021
    Alıntı Barisozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR500R kullanıcısı olarak söylüyorum şehir içinde hiçbir problem yaşamıyorum. için ferah gönlün rahat olsun yani. oturuş pozisyonu da rahat alt devirler de canlı gidon turu da yeterince geniş
    Yanıtınız için teşekkürler Barış Bey. Eleye eleye iki motosiklete indirdim şu an, listenin başında CBR500R var. Biraz daha maddi imkanım olur ise de 390 Duke ADV seçeneklerimden birisi olacak ama onunla ilgili CBR500R kadar net değilim; sadece daha teknolojik ve güncel bir motosiklet olması artı olur diye düşündüğümden..

  13. #753
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı burak_unsal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanıtınız için teşekkürler Barış Bey. Eleye eleye iki motosiklete indirdim şu an, listenin başında CBR500R var. Biraz daha maddi imkanım olur ise de 390 Duke ADV seçeneklerimden birisi olacak ama onunla ilgili CBR500R kadar net değilim; sadece daha teknolojik ve güncel bir motosiklet olması artı olur diye düşündüğümden..
    390'lar Hint yapımı o yüzden alırken 2 kere düşünürdüm.Arazi filan hevesiniz yoksa sadece uzun yol için alıyorsanız 500R derdim.

  14. #754

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390'lar Hint yapımı o yüzden alırken 2 kere düşünürdüm.Arazi filan hevesiniz yoksa sadece uzun yol için alıyorsanız 500R derdim.
    Ben de yukarıdakine bir ekleme yapayım: Honda'nın 471cc çift silindir motorları (burada motor = kelle motor) tank gibidir; 2013'ten beri kendini defalarca ispatlamış motorlar bunlar. 50.000km bu motorlar için hiçbir şey değil, 2. el alırken bunu göz önüne alabilirsiniz. Mühim olan düzgün bir sahipten olsun, bakımları aksatılmamış / zamanında ve düzgün yapılmış olsun...

    KTM'in odağı performanstır, dolayısıyla birim km'de Honda'dan fazla sorun çıkaracağı garanti gibidir. (Özellikleri çok iyi ve çekici tabi 390 ADV'lerin, o ayrı...)

  15. #755

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    yurt dışında durum nedir çok merak ediyorum ?

    bence türkiye için en uygun motor cbr500 dür. Ben 650r aldım ama 250lik yerine 500lük ile başlamış olsaydım halen kullanıyor olurdum. Nedense pek tutan bi model olmadı.

  16. #756

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yurt dışında durum nedir çok merak ediyorum ?

    bence türkiye için en uygun motor cbr500 dür. Ben 650r aldım ama 250lik yerine 500lük ile başlamış olsaydım halen kullanıyor olurdum. Nedense pek tutan bi model olmadı.
    Orada çok kullanan var. Her üç varyantı da. Bence İstanbul gibi otoyol da sık kullanılan geniş alana yayılmış şehirler için mükemmel bir seri. Burada fiyatı MT-07 yaninda rekabetçi olamadığı / kitlesi "3-5 daha veririm MT-07 alırım" kafasında olduğu için tutmadı bence. Ben bugün X versiyonu gelse ona geçerim ömürlük kullanırım. (Artçılı seyahat etmiyorum, artçılı olsam en az NC / DL 650 falan tarzı bakarım o ayrı; tork çift kişi için biraz zayıf kalabilir...)

  17. #757

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    devam edeyim biraz daha yardımcı olsun düşünen arkadaşlara. arka çanta demiri yaptım 2 kişi + arka çanta içinde kişisel eşyalarımız ve hatta çantanın üstünde kamp ekipmanları ile rüzgar yokken 140 ile elimi bıraktığımda dümdüz gidiyordu rüzgarlıyken bu 90dan sonra başlıyor. tork olarak da dediğim gibi 2 kişi çok seyahat ettim torkla alakalı hiç bir problem yaşamadım. ben uzun yol kamp vs seven biriyim sadece nakedının şeklini sevmediğim için grenajlıya yöneldim. cb500x trde olsa çok uzun süre başka motora bakmazdım açıkçası hı şuanda da çok memnunum orası ayrı. onun dışında km çok önemli değil bu motorlarda arkadaşların da dediği gibi çünkü kısıtlanmış bir motor biliyosunuz yani sen ne kadar yormaya çalışırsan çalış motor tam gırtlağına kadar sıkılmıyor düzenli bakım, bilinçli kullanımla çok uzun kmlerde alınır. satacak olsam kendi motorumu önerirdim valla ama uzun bir süre daha beraberiz mutluyuz darısı sana olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

    TR de tutmamasının en büyük sebebi ilk geldiğinde aynı ya da 2 3 fazlasına mt07 alınabiliyor olmasıydı. Bizim insanımız için ama abi gaç basıyor bah nası tekere geliyor kısmı daha önemli olduğundan mt07 çok sattı ki bişey diyemem gerçi tercih meselesi motordan ne beklediğinle alakalı. benim için şasi rijitliği, motorun kararlılığı vs çok önemli konular. Hala cbr500r ile r25 kıyaslayanlar var ben de ona tavım artık laf anlatmaya bile çalışmıyorum
    bu arada çanta demiriyle ilgili ölçü vs isteyen arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkese iyi forumlamalar

  18. #758

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Barisozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devam edeyim biraz daha yardımcı olsun düşünen arkadaşlara. arka çanta demiri yaptım 2 kişi + arka çanta içinde kişisel eşyalarımız ve hatta çantanın üstünde kamp ekipmanları ile rüzgar yokken 140 ile elimi bıraktığımda dümdüz gidiyordu rüzgarlıyken bu 90dan sonra başlıyor. tork olarak da dediğim gibi 2 kişi çok seyahat ettim torkla alakalı hiç bir problem yaşamadım. ben uzun yol kamp vs seven biriyim sadece nakedının şeklini sevmediğim için grenajlıya yöneldim. cb500x trde olsa çok uzun süre başka motora bakmazdım açıkçası hı şuanda da çok memnunum orası ayrı. onun dışında km çok önemli değil bu motorlarda arkadaşların da dediği gibi çünkü kısıtlanmış bir motor biliyosunuz yani sen ne kadar yormaya çalışırsan çalış motor tam gırtlağına kadar sıkılmıyor düzenli bakım, bilinçli kullanımla çok uzun kmlerde alınır. satacak olsam kendi motorumu önerirdim valla ama uzun bir süre daha beraberiz mutluyuz darısı sana olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

    TR de tutmamasının en büyük sebebi ilk geldiğinde aynı ya da 2 3 fazlasına mt07 alınabiliyor olmasıydı. Bizim insanımız için ama abi gaç basıyor bah nası tekere geliyor kısmı daha önemli olduğundan mt07 çok sattı ki bişey diyemem gerçi tercih meselesi motordan ne beklediğinle alakalı. benim için şasi rijitliği, motorun kararlılığı vs çok önemli konular. Hala cbr500r ile r25 kıyaslayanlar var ben de ona tavım artık laf anlatmaya bile çalışmıyorum
    bu arada çanta demiriyle ilgili ölçü vs isteyen arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkese iyi forumlamalar
    İki kişi rahat kullanabilmenize sevindim, büyük ihtimalle (yolcunuz ile birlikte) çok iri yapılı değilsiniz... Benim durumda sadece ben ve hanım ekipmanlı olarak en az 190kg geliriz, daha yük eklemeden istiap haddinin üzerinde kalıyoruz, yük taşıyacak kapasite kalmıyor hatta eksiye düşüyor...

    Bu serinin tamamı 10 numara 5 yıldız motosiklettir. Bilinmeyen mücevher.

  19. #759

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Barisozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devam edeyim biraz daha yardımcı olsun düşünen arkadaşlara. arka çanta demiri yaptım 2 kişi + arka çanta içinde kişisel eşyalarımız ve hatta çantanın üstünde kamp ekipmanları ile rüzgar yokken 140 ile elimi bıraktığımda dümdüz gidiyordu rüzgarlıyken bu 90dan sonra başlıyor. tork olarak da dediğim gibi 2 kişi çok seyahat ettim torkla alakalı hiç bir problem yaşamadım. ben uzun yol kamp vs seven biriyim sadece nakedının şeklini sevmediğim için grenajlıya yöneldim. cb500x trde olsa çok uzun süre başka motora bakmazdım açıkçası hı şuanda da çok memnunum orası ayrı. onun dışında km çok önemli değil bu motorlarda arkadaşların da dediği gibi çünkü kısıtlanmış bir motor biliyosunuz yani sen ne kadar yormaya çalışırsan çalış motor tam gırtlağına kadar sıkılmıyor düzenli bakım, bilinçli kullanımla çok uzun kmlerde alınır. satacak olsam kendi motorumu önerirdim valla ama uzun bir süre daha beraberiz mutluyuz darısı sana olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

    TR de tutmamasının en büyük sebebi ilk geldiğinde aynı ya da 2 3 fazlasına mt07 alınabiliyor olmasıydı. Bizim insanımız için ama abi gaç basıyor bah nası tekere geliyor kısmı daha önemli olduğundan mt07 çok sattı ki bişey diyemem gerçi tercih meselesi motordan ne beklediğinle alakalı. benim için şasi rijitliği, motorun kararlılığı vs çok önemli konular. Hala cbr500r ile r25 kıyaslayanlar var ben de ona tavım artık laf anlatmaya bile çalışmıyorum
    bu arada çanta demiriyle ilgili ölçü vs isteyen arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkese iyi forumlamalar
    Çanta demiri bana lazım aldınız.mi kendiniz mi yaptırdınız

  20. #760
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Artçılı veya çantalı kullanacaklar için bence tercih 500 r ın kardeşi cb500 f olmalı.


38. sayfa BirinciBirinci ... 283637383940 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)