Yeni bir sorunla sizlerleyim.
Pazar günü biraz gazladım kapının önüne geldiğimde motorumdan devir daim pompası (su pompası) kısmından yeşil renki antifiriz aktığını gördüm, bu olayı yaşamadan önce sol ayak peginde titreşim vardı çömez olduğumdan anlayamamıştım neden olduğunu.
arkadaşlara ve bir bilene danıştıktan sonra ve yabancı forumlarda biraz araştırdıktan sonra devir daim pompasının ayvayı yediğini öğrendim ağlama deliği veya tahliye deliği ne derseniz oradan su atıyor sürekli, yabancı forumlarda fabrika montajından kaynaklandığı falan yazılmış ingilterede çoğu motorun garantiden değişmiş.
sigortamın çekici hizmeti yokmuş, başına böyle bir olay gelen oldu mu bilmiyorum, servise sürerek yolda su ilave ederek 20 km mesafe gitsem motora zarar verirmiyim ?
Motorum 2015 model 15.2k km de her yıl bakımları düzenli olarak yapıldı, servisi arıyorum bazısı garanti şartlarını karşıladığı için 4 yıllık garanti dahilinde diyor garantisi var diyor, olayı anlattığımda ise garanti yok falan demeye başlıyorlar, sizce ne yapmalıyım. birazdan video ekleyeceğim
Egsoz görsel işlevsel değil.
Ekran şimdi baktım hoş olmuş. Kaydırmalı debriyajda işe yarayan işlevsel değişiklerden .
Ama motor aynı motor 2013 (TR de 2014 den sonra geldi) de ki motor ile ,Yürür aksam değişik bu önemli faktör.
2-3 senede bir honda bu işlemi yapıyor ama .
NC 2013-2016
2016-2018
2019-xxx
Eskiden günceleme olayında daha fazla değişiklik olurdu .Motor da günceleme yapılırdı , Revizyonlar komple yapılırıdı .
Örnek ;
VFR 800 crosruner X ..
Şimdi para olmadıgından çok masarafa girmeden motor gibi aksamları yenilemeden uydur kaydır makyaj yapılıyor .
Bunun sebebi de ticari satış olayı...
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Bildiğim kadarıyla 2019 500'lerde ekstra olarak;
hava emiş bölümü geliştirildi,
subaplar somunlu sistemden şimliye geçti,
arka salıncak değişti,
sinyaller led oldu.
Subap ayarının değişmesi dışında %95 kozmetik değişiklik yapmışlar.
Arka salıncak gözüme aynı gibi geldi benim. Ama yazılı bir kaynak varsa doğrudur elbet. Asıl değişiklik süspansiyon ve yeni göstergede bence. Arka amortisör ve ön çatalların içi tamamen yeni. Ve göstergede yok yok.
Kaynak: https://www.motorcyclenews.com/bike-.../cbr500r/2019/
Güzel oldu 2019'lar. Getirseler ben yükseltmeyi düşünürdüm. Kısmet...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
2016'ların bile süspansiyonları gayet iyi, NC'ninkiler bomboktu, ön yay ve yağ ile arka komple üniteyi değiştirmiştim. Motor bambaşka bir şey olmuş çıkmıştı. CB500F'te hiç öyle bir ihtiyaç hissetmedim, çok stabil ve güvenli geliyor.
Tek taraflı maşa lazım, zincir gerginliği ayarlamak çok kolay tek taraflılarda.
o nasıl yağlamadır yahu?
Vites göstergesi 19 modellerde geldi ama 19 modeller memlekete gelmedi
Getirseler çok az kişi NC alır, ondan getirmiyorlar... Ancak NC satışları projeksiyon altına düşerse CB500X'i düşünürler herhalde. (NC çok tutan bir model olduğu için de zor...)
2018 modeliyle 2 3 gün önce aranıza katıldım. Şimdilik çok memnunum motor kendine güvendiriyor. Uzun yıllar kullanmayı planlıyorum. İnşallah sorun yaşamadan kazasız belasız kullanırım.
Selamlar, bu yakınlarda almayı düşünüyorum herhangi bir modelinde bir kronik sıkıntı var mıdır?
Bu arada pulsar rs 200 motorum var takas düşünen olursa bana yazabilir (22 bandına kadar arıyorum)
Arkadaşlar yardımınız gerekiyor
Yanlış hatırlamıyorsam zincir ayarladıktan sonra oldu tam emin değilim daha sonra tekrar gevşettim falan sorun devam etti, sorun şu.
Sol ayak peginde titreşim var 70km hızdan sonra başlıyor gaz açıkken yapıyor, sanki gazı kapattığımda sağdada oluyor ama motor yükteyken sadece solda.
Zincirim yeşil seviyede dişlilerin durumuda iyi motosiklet 16 bin kmde.
Honda esengüle götürdüm geçen hafta, test sürüşü yaptılar sıkıntı yok dediler, ama bariz var.
Daha önce başına gelen oldumu yardımcı olabilecek var mı ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)