İyi dileklerin için teşekkür ederim
Yeni aldığım Motor 2018 model CB650F sıfır aldım. Çok uyguna 2.el CB650F motorlar vardı ama bu tarz motorların nasıl kullanıldığını ortaköy/bebekte çok gördüm halada görüyorum, onun için 5 daha veririm sıfır alırım!. Düzgün kullanan kişileri kesinlikle bu katagoriye koymuyorum
Neden naked aldım?
Motorun temizliğine çok önem veririm. Hedırs tan grenaja, vidasından lastiğine vs. herşeyiyle kendim parlatır cilalar ilgilenirim. Fakat grenaj beni daha fazla yoruyor ve motor bloğunun her yerini detaylı temizleyemiyorum. CB temizlik için Tam benlik çıplaklıkta
Motoru şehir içi %80 şehir dışı gezi %20 kullanıyorum. CBR yapısı itibari ile daha yatık bir sürüşü var, bana etkisi daha fazla yorması oldu. Fakat CB daha dik duruşu sebebi ile bir süre sonra belimde oluşan baskıyı büyük ölçüde azalttı, kollarımdaki baskı gitti ve trafikte kolay kontrolü beni mest etti.
Neden yamaha MT07/09 vs. değil neden X marka 4 silindir değilde Neden CB650F?
CBR500r'dan sonra Honda'da hem yakıtı (sakin kullanırım) hemde tasarımını beyendiğim 4 silindir model buydu. Aşırı güce ihtiyacım yok hızıda sevmem, ama azda olsa ufak tefek adrenalinler yapmayı severim
Bütün başlıkları okudum inceleme videoları izledim, bahsedilen konu titreşimde titreşim?.
2018 öncesi CB yada CBR 650F kullanmadım, haklılık payı olabilir bilemem fakat 5000rpm ile 6000rpm arasında oluşan ince bir titreşimden bahsediliyor ise ve bundan rahatsızlık duyanlar var ise yorumum yok.
CBR500r 4800-5200rpm devirde titreme yapıyor ön grenaj'da zıngır zıngır ses geliyor şasede titriyor ama dert edilecek bir titreşim değildi. Arkadaşımın BMW F800r kullandım 5000-5500rpm arasında oluşan titreşim o kadar kötüydüki ne ne ayna yerinde duruyor ne avucumun içini hissedebiliyorum o deviri çabucak geçmek için ya vites küçültüyordum yada müsait ise hızı düşürüyordum.
Kısaca motor şahane gerisi bahane, herkesin gönlünce motor sahibi olması dileğiyle sağlıcakla kalın.