Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı
Reklamlar
-
19 Nisan 2018, 17:26
#501
Hayırlı olsun, kazasız belasız bol sürüşler...
Benim de gönlümdeki motorlardan birisi bu kırmızı 500R. Bakalım artık, kısmet.
Senin bu motorla ilgili değerlendirmelerini bekliyoruz artık. Maliyeti, şehir içindeki kullanım kolaylığı/zorluğu, yakıtı vb.
Reklamlar
-
24 Nisan 2018, 12:53
#502
Erenk34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba aranıza 2018 CBR500R kırmızı rengiyle katılmış bulunuyorum. Motor hakkında farkettiğim eksilerden biri aksesuar kıtlığı. Eski kasada az da olsa aksesuar bulunabilirken yeni kasa için nerdeyse hiç aksesuar bulamadım.Yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum ama kargo gibi sıkıntılar çıkıyor.
hayırlısı olsun evet honda tr bu konuda tırt taşıma demiri vs givi mivi çok pahalı gelmesi uzun sürse de neyse ki aliexp var koruma takozu vs herşey mevcut
https://tr.aliexpress.com/item/For-H...311.0.0.rjQiCP
https://tr.aliexpress.com/item/waase...311.0.0.rjQiCP
https://tr.aliexpress.com/item/For-H...311.0.0.rjQiCP
arama yaparsan cb-cbr500 olarak envai çeşit aksesuar bulabilirsin
ne imzası beaaa
-
16 Mayıs 2018, 18:36
#503
-
19 Mayıs 2018, 10:52
#504
S.a
Arkadaşlar yaş 31 aracımı satmak zorunda kaldım hatun çenesinden dolayı otomatik aldık artık 4 tekerle işim bitti araçsızım yani bunun içinde şart koştum arabamı satarsam motor alırım diye kabul gördü
şöyle bir problem var motor ehliyetim yok en son da 7-8 yıl önce kullandım bu hafta ehliyete yazılıp cbr500 almak istiyorum öyle agresif takılan biri değilim hafif sport görüntü olsun fıtı fıtı gideyim diyorum 250 cc almayı düşündüm alırsam birdaha değiştirme imkanım yok cbr500r için dengeli hata affeden motor olarak tanıdım sizler aracılığıyla, alırsam bu sezon trafiğe çıkmam istanbulda tenha bir yerde oturuyorum boş alan çok yavaş yavaş 1 sezon takılırım öğrenirim diyorum. okuduklarıma göre öyle gaza basınca kafamıza geçecek bir motor değilmiş, zaten top speed meraklısıda değilim. kullanım amacı sadece haftasonu olacak keyfi belki mesaiye gidersem trafiğe çıkarım. sürekli tenhalarda olacam yani.
Yaş 31 ama hayat tecrübelerle dolu, yeri geldiğinde 18 yaşındakilere de danışmak lazım. Yanlış mı yaparım yorum ve tavsiyelerinize açığım.
Bu arada Boy 174 kilo 74
2014 model 30 bin civarında motor almak ne derece mantıklı olur herhangi bir problemle karşılaşırmıyım, alırken nelere dikkat etmeli ve en önemlisi piyasası nedir.
Değerli tavsiye ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
-
19 Mayıs 2018, 11:19
#505
OkNisT adlı üyeden alıntı
S.a
Arkadaşlar yaş 31 aracımı satmak zorunda kaldım hatun çenesinden dolayı otomatik aldık artık 4 tekerle işim bitti araçsızım yani bunun içinde şart koştum arabamı satarsam motor alırım diye kabul gördü
şöyle bir problem var motor ehliyetim yok en son da 7-8 yıl önce kullandım bu hafta ehliyete yazılıp cbr500 almak istiyorum öyle agresif takılan biri değilim hafif sport görüntü olsun fıtı fıtı gideyim diyorum 250 cc almayı düşündüm alırsam birdaha değiştirme imkanım yok cbr500r için dengeli hata affeden motor olarak tanıdım sizler aracılığıyla, alırsam bu sezon trafiğe çıkmam istanbulda tenha bir yerde oturuyorum boş alan çok yavaş yavaş 1 sezon takılırım öğrenirim diyorum. okuduklarıma göre öyle gaza basınca kafamıza geçecek bir motor değilmiş, zaten top speed meraklısıda değilim. kullanım amacı sadece haftasonu olacak keyfi belki mesaiye gidersem trafiğe çıkarım. sürekli tenhalarda olacam yani.
Yaş 31 ama hayat tecrübelerle dolu, yeri geldiğinde 18 yaşındakilere de danışmak lazım. Yanlış mı yaparım yorum ve tavsiyelerinize açığım.
Bu arada Boy 174 kilo 74
2014 model 30 bin civarında motor almak ne derece mantıklı olur herhangi bir problemle karşılaşırmıyım, alırken nelere dikkat etmeli ve en önemlisi piyasası nedir.
Değerli tavsiye ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
sıfır tecrübe ile 500cc makina ile başlanmaz,tavsiye etmem. Ağır ve güçlü bir motosiklet. 30.000km Hondanın 500cc paralel çift silindirleri için rodaj bitmiş anlama gelir. 100k deviren tanıdığım var, yurt dışında 107.000 milde sorunsuz gideni var. Honda dan bahsediyoruz, bajaj dan değil.
-
19 Mayıs 2018, 11:57
#506
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
sıfır tecrübe ile 500cc makina ile başlanmaz,tavsiye etmem. Ağır ve güçlü bir motosiklet. 30.000km Hondanın 500cc paralel çift silindirleri için rodaj bitmiş anlama gelir. 100k deviren tanıdığım var, yurt dışında 107.000 milde sorunsuz gideni var. Honda dan bahsediyoruz, bajaj dan değil.
Valla hocam çok araştırdım herkes çok dengeli,hata affeden,gaz tepkisi,yumuşak, abs oluşu falan dediler aklım çelindi. Memur motoru felan dediler az yakar az gider top speed diğer 500cc lere göre düşük ne yapsam bilemedim. fiyatlarından da haberim yok 30 binde kazasızına 19 felan çekiyorlar oda biraz sıkıntı ama cbr 250 felan bakıyordum 14-15 abssi olmayan motora vereceğime birdaha değiştirme muhabberi pek mümkün olmayacağı için sıcak baktım açıkcası.
olmaz diyorsun yani
-
19 Mayıs 2018, 12:03
#507
OkNisT adlı üyeden alıntı
Valla hocam çok araştırdım herkes çok dengeli,hata affeden,gaz tepkisi,yumuşak, abs oluşu falan dediler aklım çelindi. Memur motoru felan dediler az yakar az gider top speed diğer 500cc lere göre düşük
ne yapsam bilemedim. fiyatlarından da haberim yok 30 binde kazasızına 19 felan çekiyorlar oda biraz sıkıntı ama cbr 250 felan bakıyordum 14-15 abssi olmayan motora vereceğime birdaha değiştirme muhabberi pek mümkün olmayacağı için sıcak baktım açıkcası.
olmaz diyorsun yani
cbr250 den 21bg ve 20nm tork fazlası var(cbr250'den 2.kat fazla güç), 0-100km akselarasyonu 5sn nasıl yumuşak gaz tepkisiymiş anlamadım.2.motor ancak olur,başlangıç olmaz kardeşim. Motosiklet her zaman alırsın,y.parçası da keza, fakat kendinin y.parçanı???...Rahmetli B.Bayoğlu değil 250'lik, 125cc ile başlayın derdi duayen rahmetli.
-
19 Mayıs 2018, 12:34
#508
Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru. Sadece gazla kafaya geçecek bir motor değil. 2-3 eğitim alıp ömürlük binersin bu makineye. Kullanımı kolay bir makine. İlk başlarda ağır vs gelecek ama en fazla 1 ay. Eğitimsiz binersen tabii karenaj masrafları için biraz bütçe ayır. Motor hızlı hızlanıyor ama öyle kontrolsuz bir güç yok.
-
19 Mayıs 2018, 12:49
#509
Cbr500r ile başlanır baslanmasina ama bu motorun diğer ufak 250ccler gibi şakası olmaz. 195 kilo civarlarında 120-160 lastikli hakiki motosiklet. Racingden bozma 250lilik oyuncaklara benzemez.
130-140kmh hızlara kadar r6nin kicinda geziyor eğitim alabilecek sehirlerdeyseniz önce eğitim ile baslayin derim
-
19 Mayıs 2018, 22:38
#510
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
cbr250 den 21bg ve 20nm tork fazlası var(cbr250'den 2.kat fazla güç), 0-100km akselarasyonu 5sn nasıl yumuşak gaz tepkisiymiş anlamadım.2.motor ancak olur,başlangıç olmaz kardeşim. Motosiklet her zaman alırsın,y.parçası da keza, fakat kendinin y.parçanı???...Rahmetli B.Bayoğlu değil 250'lik, 125cc ile başlayın derdi duayen rahmetli.
Yok abi yanlış anladın parçasında motorunda değilim
ben öyle alayım 3 ay kullanayım satıp yükselteyim kafasında değilim aldımı minimum 5-6 yıl binecem o motora birde hızla top speedle işim yok daha öncede motor kullandım ama çok geçti üzerinden geçenlerde bir deneme sürüşü yaptım o kadar da unutmamışım
tecrübeliyim şöyle kullanıyorum bunu yaparım diyemem 600 cc motorları bedava verseler çıkmam üstüne gözüm kesmiyor zaten birde r25le hemen hemen aynı dediler biraz ondan gaza geldim, bu motor ne bileyim bana zapdedebilirim gibi geldi birde abs ve denge konusu cezbetmişti ondan dolayı sorma ihtiyacı duydum, teşekkür ediyorum değerli yorumların ve uyarıların için.
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru. Sadece gazla kafaya geçecek bir motor değil. 2-3 eğitim alıp ömürlük binersin bu makineye. Kullanımı kolay bir makine. İlk başlarda ağır vs gelecek ama en fazla 1 ay. Eğitimsiz binersen tabii karenaj masrafları için biraz bütçe ayır. Motor hızlı hızlanıyor ama öyle kontrolsuz bir güç yok.
Hocam eğitimsiz binmem zaten ehliyetimde yok ehliyet alsam bile mecbur eğitim alacam zaten bu sezon trafiğe çıkmayı da düşünmüyorum 250cc de alsam 500cc de alsam kendimi hazır hissetmeden pat diye trafiğe çıkmam
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Cbr500r ile başlanır baslanmasina ama bu motorun diğer ufak 250ccler gibi şakası olmaz. 195 kilo civarlarında 120-160 lastikli hakiki motosiklet. Racingden bozma 250lilik oyuncaklara benzemez.
130-140kmh hızlara kadar r6nin kicinda geziyor eğitim alabilecek sehirlerdeyseniz önce eğitim ile baslayin derim
Teşekkürler hocam eğitim kesin alacam fakat motorda henüz karar veremedim, 500r bulup ilk önce bir tartmak deneyimlemek lazım yer mi yemez mi
-
19 Mayıs 2018, 23:22
#511
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru.
Trafik kurallarına uyulan bir yerde gerçekten güzel bir başlangıç motoru olur. Ne tekere gelir, ne stoppie yapar, orta halli, her şeyi yerinde bir motor özünde.
Ancak burası Amerika değil, Türkiye. Sinyalsiz dalanlar, otoyolda U dönüşü yapanlar, sarı ışıkta gazı kökleyenler, köprü yolunda yürüyerek karşıya geçenlerle dolu memleket. Acemi sürücü motoru sürebilir, hızlanabilir ama bu gibi durumlarda 200 kiloluk motoru kaçırabilecek ya da durdurabilecek mi?
Dolayısıyla "Amerika'da başlangıç motoru zaten" deyip ilk motor olarak önermeden önce bir daha düşünün derim.
-
20 Mayıs 2018, 01:25
#512
pea adlı üyeden alıntı
Trafik kurallarına uyulan bir yerde gerçekten güzel bir başlangıç motoru olur. Ne tekere gelir, ne stoppie yapar, orta halli, her şeyi yerinde bir motor özünde.
Ancak burası Amerika değil, Türkiye. Sinyalsiz dalanlar, otoyolda U dönüşü yapanlar, sarı ışıkta gazı kökleyenler, köprü yolunda yürüyerek karşıya geçenlerle dolu memleket. Acemi sürücü motoru sürebilir, hızlanabilir ama bu gibi durumlarda 200 kiloluk motoru kaçırabilecek ya da durdurabilecek mi?
Dolayısıyla "Amerika'da başlangıç motoru zaten" deyip ilk motor olarak önermeden önce bir daha düşünün derim.
Baba öyle bir durumda 125'lik bile sakat. Çok hizlanırsa basar frene çat ABS devreye girer. Ki duruş dışında o 200 kiloyu hiç hissettiğimi hatırlamıyorum. Zaten eğitim alacağını söylüyor arkadaş. 2-3 adam gibi eğitimden sonra bu motoru çok kolay kullanır. R25, CBR250 ile filan uğraşmaz parasını harcamaz.
-
20 Mayıs 2018, 16:58
#513
Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.
-
20 Mayıs 2018, 18:28
#514
OkNisT adlı üyeden alıntı
Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.
Benim motor 4000'dir bende yeni 10000'e gireceğim sadece hasar kaydı var diye 17.5 düşünüyordum ki daha da inerdim. Büyük ihtimalle motoru zorlayabildiği kadar zorlayıp eline almış. Bunlar kolay kolay arıza çıkaracak aletler değil.
500R'dan ucuz Ninja var onun dışında pek bi şansın da yok zaten SS kategorisinde. Daha ucuzlar ama parça fiyatları daha tuzlu.
-
20 Mayıs 2018, 18:44
#515
OkNisT adlı üyeden alıntı
Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.
subap ayarı dışında 100.000 e kadar açılmaz bu motor...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
22 Mayıs 2018, 13:30
#516
6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?
-
22 Mayıs 2018, 17:16
#517
RoofRoof adlı üyeden alıntı
6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?
bu motoru bilmiyorum ama verimli devir aralığı diye bişey var kullandığın yakıtın yanma hızı yakıt hava karışım oranı avans açısı vs olayları sebebiyle çok düşük devirlerde yakıtı fazla yakabilir.
Bi ara kullanmış olduğum SMG 4 vitesli e46 bmw nin son viteste en az yaktığı hız 130 km/h civarı, zaten manuel modda bile 100 ile giderken 4. vitese attırmıyor atınca geri düşürüyor...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
22 Mayıs 2018, 18:58
#518
RoofRoof adlı üyeden alıntı
6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?
Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.
bi ekleme yapayım; bu veri 3'lü Givi çanta seti( Arkada B47 litre+ 2x V35 litre dolu çantalar)+185 boy ve 90kg sürücü...çantaları söktüğümde aynı yolda aynı hz ve viteste 3,2lt/100km de.
-
22 Mayıs 2018, 21:13
#519
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
bi ekleme yapayım; bu veri 3'lü Givi çanta seti( Arkada B47 litre+ 2x V35 litre dolu çantalar)+185 boy ve 90kg sürücü...çantaları söktüğümde aynı yolda aynı hz ve viteste 3,2lt/100km de.
250 110 civarında giderken daha fazla yakıyor. 3.4-3.5 gibi yakıyor, ben ve sportif kumaş yan çanta ile... 85 90 gibi giderken de 2.7 gibi bi rakam oluyor.
-
26 Mayıs 2018, 17:39
#520
Merhaba arkadaşlar 2.el motor satan arkadaşlar sağolsun beni CBR250R ve R25'den soğuttular.
Bende yeni arayış olarak az yaktığı için CBR500R arayışına geçtim.
Ama gel gelelim şöyle bir soru işaretim var.
Benim bütçeme uyan 1 motor var 2015 model 11 bin full servis bakımlı Fiyatı:23 lira ama gel gelelim 2015 model . Bunu 1 sene sonra satarken sorun yaşar mıyız ve Fiyatı nasıl ? Kendimden örnek veriyorum ben motor alacağım zaman yeni model ve az km arıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)