Sonucu merakla bekliyoruz
Sonucu merakla bekliyoruz
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Bunun ikinci silindiri nerde arkadaslar?ben farkında olmadan çift silindirli kanuniye binmişim demekki ))))))
Bu motor daha çok yeniyken ön balata pat diye düştü sonrada motor üstüme düştü ve hemen sattım.Üzgünüm ama gerisi size kalmış...
Arkadaşım çift silindir olduğuna inanmıyor musun? Sen de bilip bilmeden karalama motoru. Tigerla karıştırma bunu. İki tane silindir yanyana paralel çalışıyor. Virago gibi V motor değil yani.UCANLAZ adlı üyeden alıntı
Benim motorun 3. senesi daha bir yeri dökülmedi.
UCANLAZ valla benim gördüğüm kanunilerin bi yeri düşmüyo sana üzüldüm ben şimdi kanuni diye başka bişey mi sattılar acaba?Hani çift silindir nerde diyon ya acaba üzerindeki marka yazısından da mı farkında değil motoruna binerken
Ewet arkadaşlar.Ben de defalarca SEYHAN kullanma fırsatı buldum...
makine_muhendisi ; motorun hayırlı olsun.hevesini kırmak istemem ama bahsettiğin özellikler bütün seyhanlarda maalesef var.
1.Vibrasyon (TİTREŞİM) = motorda çok yüksek bir titreşim var.Belki yeni motorda pek fazla yoktur ama , ilerleyen km lerde ve bakımdan sonra yani , bazı parçalar sökülüp tekrar takıldıktan sonra bile inanılmaz bir titreme oluyor.
2.Hız , bahsettiğiniz gibi 4. vites en iyi hızlanmayı sağlayan vitesdir. 5. vitese geçince büyük bir düşüş olduğuna birkaç defa tanık oldum.
3.Doğrudur vites konusunda ben de anlaşamıyorum.
1 deyken boşa alacam diye 2
2 deyken boşa alacam diye 1 e geçti.Birçok defa ...
Ama merak etme bu motorların , modifiyesi mümkündür.Yani motorda şase ile motor bloğu arasına koyulan , egsoz ile şase arasına konulan ve bazı parçalara takılan vibrasyon contaları ile titremeyi kesebilirsin.
Görünüş zaten ortalığı yakıyo...
Viper sağolasın. Titreşim sorununu çözdüm. Lastik havaları aşırı fazlaymış. Azaltınca düzeldi.170 km yol gittim şehirler arası bana mısın demedi. Eski titreşimli hali olsaydı kemiklerim sızlardı heralde.
Dediğin gibi boşa atmak zor bu motorda. Yarım santim fazla basarsan 1'e geçiyor vites. Zaten benim de boşa attığım nadir. Eve gelip garajın kapısını açmadan önce lazım oluyor boş vites sadece. Bir de kaskı yamuk taktıysan düzeltirken.
Öncelikle herkese merhaba..Arkadaşlar bu konu sadece hız testi için açılmadı sanırım..Ben bilgi almak ve kullananların deneyimini gözlemek için girmiştim ama olmadı maalesef..Bende Seyhan 250 cc nin görüntüsüne hastayım,fakat teknik konular hakkında pek bir bilgim yok Gecen günde 2. elini buldum uygun fiyata fakat bu ara finallerim olduğu için ilgilenemedim..Ayrıca yakıt sarfiyatı hakkındaki bilgiyi görünce moralim bozuldu.km başına 170-200..Günde 50 km yapacak bir öğrenci için fazla tuzlu olur..Başka arkadaşlar da yakıt sarfiyatı hakkında bilgi verirse çok memnun olurum..Ayrıca ben 1.68 boyundayım,sizce motor altımda fazla mı büyük kalır
Herkese teşekkürler
böyle benzini çok yakan başka hangi motorlar sıralarmısınız? yarın bir gün alacağız hata yapmayalım
araba gibi benzin yaktığı için araba gibi hızlı gitmesi de normal ama çok yakıyor yaaww
masai de tip olarak çok benziyor, aynı kasa, acaba aynı motor mu jinlunda öyle...
haftasonu gördüm, benim Masai Grand Eagle ile birebir aynı, fiyatı 4.600 yazıyor cok yuksek geldi bana. Grand'ı 3300 ruhsat dahil'e edindim ben. bir tek far'lar farklı onun dışında kullanım da aynı sanırım.
tercih meselesi ama "para konuşur" diyorsanız Masai'yi önerebilirim. aynı motoru 1-1.5 milyar ucuza almış olursunuz.
ve ne yazık ki
aynı sorun Grand'da da var. cihaz tamamen aynıymış )Dediğin gibi boşa atmak zor bu motorda. Yarım santim fazla basarsan 1'e geçiyor vites. Zaten benim de boşa attığım nadir. Eve gelip garajın kapısını açmadan önce lazım oluyor boş vites sadece. Bir de kaskı yamuk taktıysan düzeltirken.
zaten bu çinliler dedinmi ben hepsine bakdım ence görüntü olarak en iyisi bir seyhan birde jinlun gerisi cılız çelimsiz duruyor ama sağlamlıık dedinmide rreptor ben bunu bile bile jinlun aldım seyhan alıcakdım banada çok yakıyor dediler ama jinlundan daha sağlammış gerçi ben jinlununda henüz bir şeyini görmedim ama :D
evet bende kanuni seyhan 250c kullanıcısıyım ve cok memnunum motordan cıdden cok saglam cıktı tek sorunu ıste yakıt
yukarıda yazılanlar genelde dogru motorun gucu 4, vıteste ama ben o kadar kanırtmadım 5, vıteste 145 ı gordu motor ama yol bıttı garıp bı motor ne zaman hızını tam alıcagı bellı olmuyo ama hıc tereddut etmeden tavsıye debılecegım bı motor
m € c l ü q
arkadaşlar bende kendime temiz bi seyhan buldum ve aldım
öncelikle şünü söyleyeyim evet biraz fazla yakıyor ama sağladığı performans yanında o kadarda olsun dimi yanii
ayrıca bu benim ilk motor daha üç hafta bile olmadı alalı ama herkesin çok zor demesine rağmen bana çok kolay geldi
viteste biraz problem yaşadım, zaten vites sola sağa biras hareket ediyo yerinden oynamış heralde ilk hafta boşa atmak için bayaa uğraştımm
sonunda kolay bi yöntem buldum birden boşa zaten biraz zor oluyo ikiye alıp burunla deil ufak bi topuk hareketiyle çok başarılı bi şekilde boşa atabiliyorum
arkadaşların hızlanma hakkında sölediklerine katılıyorum şöyleki; motor bi noktadan sonra gazı sanki daha iyi yiyor ve o anda hızlanmaya başlıyor alacak olanlara tavsiye ederim
ben sahibinden de gördüm satılık bir seyhan ağzım düşdü adam harley davidson custom motor yapmış zannedersin harley çok çok hoş olmuş
logaritma, sanırım bahsettiğin şu:
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
evet hocam aynen bu motor çok hoş olmuş ben buna kanuni diye binmem harley diye binerim hiçde uğraşmıycaksın çevir kontağı git adam zaten yapılabiliceğin maksimumda yapmış jinlunu almasam bunu alırdım
hocam zaten motor normalde tok bir motor adam birde ufak motorun boşluklarını doldurmuş ön tarafı falan boşluklarını kaplamış kapatmış motor sanki 1000cc lik fatboy harleylere dönmüş başarılı bir çalışma gerçekden bu motora keisn hatırı sayılır bir para harcamışdır
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2145661
2004 model,7800 km'de imiş.3900YTL istiyor.
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
kanuni herhalde ramzey masai zealsun gibi markalar aynı kasayı getirttiği için bu kasayı getirtmeyi kesdi ama bence bu kasalar içinde 250 likler içinde özellikle en iyisi seyhandır. hiç olmassa kanuni gidipde bilinmedik markalarda maceralar yaşanıcağına bilindik marka alına bilir. ramzey de eskidir ama scooterda eskidir chopperda onlarda yeni sayılır
evet 4. vıteste 150 yı goruyorum bnede ama 5 te dusuyo hız 5. vıtes uzun yol ıcın ıdeal
m € c l ü q
logaritma adlı üyeden alıntı
kanunuyi mi tercih edersin yoksa suzuki yi mi (masai) ben suzuki olanını seçtim (kanuni zaten motoru geri çekmişti) çok memnunum izmir karışık trafikde rodajda motorum ortalama 100 km de 4,5 litre yakıt serfiyatı ile tamamladı
makine mühendisi arkadaşım bişey soracam bende de aynı motor varavatarındaki ön camı nerden buldun bana da lazım??
Eğleniyor muyuz?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)