Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005

    SYM ile ilgili tüm paylaşımı buradan yapalım arkadaşlar.
    (Sadece Türkiye'ye ithal edilen modellerin açıklamaları yapılmıştır)

    GTS 250 (Asya Pasifik Pazarında Joymax, Voyager veya RV250 isminde lanse ediliyor)
    Avrupa pazarındaki ticari ismi GTS 250 (İtalya Hariç)


    Renk Seçeneği: Siyah, Gri ve Lacivert
    Motor Hacmi: 249,4cc Euro2 Normlarında katalitik konvertörlü (Voyager ve Joymax 250,6cc)
    Uzunluk: 2165mm
    Genişlik: 870mm
    Yükseklik: 1380mm
    Aks Arası Mesafe: 1495mm
    Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip. Yumuşak, sert ve medium olmak üzere üç konfor seçeneği.
    Kuru Ağırlık: 173kg.
    Motor Tipi: SOHC 4 zamanlı 4 valfli, elektroplakalı seramik tek silindir.
    Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
    Frenler: Ön arka disk fren, CBS fren sistemi (sol kol sıkıldığında ön ve arkayı otomatik ayarlayan fren sistemi)
    Jantlar: Alüminyum 13 inc.
    Soğutma: Sıvı soğutmalı
    Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 12 Litre
    Sıkıştırma Oranı: 10,5:1
    Maksimum Güç: 21 beygir / 7500 dd
    Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
    Lastikler: Ön lastik 130/70-13 M/C (57P) Tubeless Arka Lastik: 130/70-13 M/C (57P) Tubeless
    Lastik Markası: Maxxis

    Dikkat Çeken Özellikler:

    Ledli Kuyruk lambaları.
    Amortisörlü, geniş hacimli, lambalı bagaj (bagaja 1 adet kask, mont, pantolon, dizlik, bellik rahat sığıyor.
    Litre olarak hacmini yanlışlık olmaması için yazmadım.
    Kontak anahtarı anahtar yuvası dışarıdan gelecek müdahaleye karşı, perde korumalı
    Otomatik Benzin deposu kapağı (kontaktan açılır)
    Bir küçük bir büyük olmak üzere iki adet torpido gözü. Ayrıca orta kısımda içecek koymak için göz.
    Torpido gözünde elektrikli çakmak (cep telefonu, ipod, mp3 çalar şarj etmek için)
    Sustalı artçı ayak basamağı
    Sis Farları, Ledli ön park lambası, Farlar H7 çift (bir uzun ampul, bir kısa ampul)
    Park halinde veya sıkışık trafikte kolaylık için katlanabilir, gövdeye monte aynalar.
    Full elektronik gösterge tablosu,
    Günlük kilometre sayacı, odometre, zaman saati benzin ve hararet göstergeleri dijital.
    3000 km'de bir yanan yağ lambası. Günlük dijital saat. Beyaz renkli şık gösterge tablosu.
    Rezerve kullanılmaya başladığında yanan benzin ikaz lambası. (yaklaşık 1,2 litre benzin kaldığını bildirir)
    GTS250 Kullanma Klavuzu PDF Formatında (İngilizce)
    GTS250 Kullanma Klavuzu PDF Formatında (TÜRKÇE)YENI

    Joyride 200

    Renk Seçeneği:Siyah,Gri,Lacivert
    Motor Hacmi: 171,2cc
    Uzunluk: 2010mm
    Genişlik: 760mm
    Yükseklik: 1155mm
    Aks Arası Mesafe: 1440mm
    Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip. Yumuşak, sert ve medium olmak üzere üç konfor seçeneği.
    Kuru Ağırlık: 144kg.
    Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 4 valfli, alüminyum tek silindir.
    Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
    Frenler: Ön arka disk fren, CBS fren sistemi (sol kol sıkıldığında ön ve arkayı otomatik ayarlayan fren sistemi)
    Jantlar: Alüminyum 12 inc.
    Soğutma: Sıvı soğutmalı
    Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 8,5 Litre
    Sıkıştırma Oranı: 10,0:1
    Maksimum Güç: 14,5 beygir / 8000 dd
    Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
    Lastikler: Ön lastik: 110/80-12 (61L) Tubeless Arka Lastik: 130/70-12(64L) Tubeless
    Lastik Markası: Maxxis

    Dikkat Çeken Özellikler:
    40 Litre koltuk altı bagaj hacmi (iki kask ve bir laptop bilgisayar sığar, fabrika verisi)
    Şık gösterge tablosu
    Günlük sayaç, benzin ve hararet göstergeleri dijital.
    Rezerve kullanılmaya başladığında yanan benzin ikaz lambası. (yaklaşık 1 litre benzin kaldığını bildirir)
    Joyride Kullanma Klavuzu PDF Formatında(İngilizce)

    HD 200

    Renk Seçeneği:Gri,Lacivert
    Motor Hacmi: 171,2cc
    Uzunluk: 2064mm
    Genişlik: 706mm
    Yükseklik: 1165mm
    Aks Arası Mesafe: 1385mm
    Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip arka amortisör, Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı ön amortisör
    Kuru Ağırlık: 135kg.
    Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 4 valfli, elektroplakalı seramik tek silindir.
    Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
    Frenler: Ön disk fren, arka kampana (tambur)
    Jantlar: Alüminyum 16 inc.
    Soğutma: Sıvı soğutmalı
    Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 8 Litre
    Sıkıştırma Oranı: 10,8:1
    Maksimum Güç: 15,5 beygir / 8000 dd
    Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
    Lastikler: Ön lastik: 100/80-16 (50P) Tubeless Arka Lastik: 120/80-16 (60P) Tubeless
    Lastik Markası: Maxxis

    Dikkat Çeken Özellikler:
    Geniş koltuk altı bagaj hacmi
    Şık analog gösterge tablosu
    Dijital zaman saati
    Büyük jant sayasinde konforlu ve güvenli sürüş keyfi,

    MIO 100

    Renk Seçeneği:Turuncu&Krem, Kırmızı&Krem, Gri
    Motor Hacmi: 101,2cc
    Uzunluk: 1720mm
    Genişlik: 720mm
    Yükseklik: 1020mm
    Aks Arası Mesafe: 1220mm
    Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip arka amortisör, Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı ön amortisör
    Kuru Ağırlık: 87,5kg.
    Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 2 valfli, seramik tek silindir.
    Frenler: Ön disk fren, arka fren kampana (tambur)
    Jantlar: Alüminyum 10 inc.
    Soğutma: Hava soğutmalı
    Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 4,5 Litre
    Sıkıştırma Oranı: 10,5:1
    Maksimum Güç: 7,8 beygir / 8000 dd
    Ateşleme: Elektronik ateşleme (CDI)
    Lastikler: Ön lastik: 90/90-10 (50J) Tubeless Arka Lastik: 90/90-10 (50J) Tubeless
    Lastik Markası: Maxxis

    Dikkat Çeken Özellikler:
    Geniş koltuk altı bagaj hacmi
    Şık analog gösterge tablosu (3 renkli istenilen rengi seçebilme)
    Gizli artçı ayak basamağı,
    Kontak anahtarı anahtar yuvası dışarıdan gelecek müdahaleye karşı, perde korumalı

    SYM ile ilgili linkler;
    http://www.sym.com.tw/eng/
    http://www.symscooters.co.uk/
    http://www.sachs-bikes.de/en/category.php?brand=SYM
    http://www.sym-italia.it/it/
    http://www.sym.com.es/

    Türkiye Distiribitörü
    http://www.motana.com.tr
    demirkan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    forumbabasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005

    [MT] - SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    merhabalar,
    sym hakkında bilgisi olanlar yazabilirler mi acaba ben aradim hiç birşey bulamadım.

  3. #3
    gladiator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SYM HD200
    Peki şu SYM HD 200 ü kullanan varmı hiç.Merak ettim.Güzel bir makineye benziyor.

  4. #4
    Dr_Hook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Mio 100
    Bu konunun uyumasi ve hortlamasi herhalde SYM kullananlarin cok az olmasindandir. Ben gecen eylulde esime SYM MIO 100 aldim, o gunden beri inmiyorum, 5500 km gectim, bu kadar guzel motor olur, bir civatasi gevsemedi, istedigimde gercek 80 basiyor, zaten surekli tam gaz kullaniyorum. Esim kullanmaya basladiginda ne yapacagimi aci aci dusunuyorum.

  5. #5

    Üyelik
    27 Mart 2006
    acaba sym yetkilileri motor satmak istemiyorlarmı,anadolunun birçok şehrinde sym tanınmazken neden bu kadar gizemli olmaya çalışırlarda bir tam boy fotoğraf bile yayınlamazlar bilinmez,ben hiçbir yerde gts 250 nin tam boy detaylı resimlerini göremedim,teknik verileri fena değil ama motorun büyüklüğünüde kestirebilmek lazım,bide arkadaşlar bu motorun (250 cc) yakıt tüketimini bilen varmı.

  6. #6
    beto_977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T1 ( Yiğidim Aslanım, Façası bozulsada eski günlerine geri döndü )
    Walla ben fuarda inceledim ve gts 250 ye hayran kaldım çok kaliteli bir motordu ve motor teknolojisi aslında çok ileri. ( Açıkçası ağzımın suyu aktıda almak çok istedim ama ilk motor olarak böyle bir motoru harcamak istemedim asyayı bile ilk park edişte nerdeyse deviriyordum zor tuttum, sym olsaydı kesin yerdeydi daha ağır çünkü )

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Alıntı kecan adlı üyeden alıntı
    acaba sym yetkilileri motor satmak istemiyorlarmı,anadolunun birçok şehrinde sym tanınmazken neden bu kadar gizemli olmaya çalışırlarda bir tam boy fotoğraf bile yayınlamazlar bilinmez,ben hiçbir yerde gts 250 nin tam boy detaylı resimlerini göremedim,teknik verileri fena değil ama motorun büyüklüğünüde kestirebilmek lazım,bide arkadaşlar bu motorun (250 cc) yakıt tüketimini bilen varmı.
    SYM'nin bilinmeyenleri için birkaç bilgi vereyim.
    SYM (Sanyang) Taiwan'ın en büyük motosiklet üreticilerinden biridir. 1961 yılında kurulmuştur. İlk olarak adını 1977 yılında ilk Honda Civic otomobilleri üreterek duyurmuştur.
    2000 yılında seramik pistonu motosikletlere ilk uygulayan firmadır. Sanyang'da Toplam 2400 kişi çalışmaktadır.
    Aynı zamanda Hyundai otomobillerini ve Suzuki, Honda motosikletler için yedek parça üretimi yapar.
    Ürettiği seramik pistonlar ömür boyu garantilidir.
    Asya ülkelerinde çok yaygın kullanılır ve iyi bir marka olarak bilinir.
    İtalya'da ise %8'lik bir pazar payına sahiptir.
    Türkiye'de Motana (aslında suzuki türkiye) tarafından ithal edilmektedir. GTS 250'nin ithal edilme amacı ise Burgman 150 ila AN 400 için ara model bulundurma ihtiyacıdır.

    Not; Türkiye ile ilgili olan son kısım bilgileri bizzat suzuki motosiklet bolumu muduru bay edmondo'nun kendi ifadesidir.
    Edit; Yakıt tüketimi aşağı yukarı km'de 11-12 kuruştur. (2006 Nisan ayının son haftasında gelen benzin zamlarından önce)

  8. #8
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY

    Sym Gts 250

    Arkadaslar Yeni Bir Sym Gts 250 Aldim. Henuz Rodaj Suresinde (500 Km) Kullaniyorum. Bu Aracla Ilgili Deneyimi Olan Kullanan Arkadaslarin Degerli Goruslerini Almak Istiyorum. Gorusmek Uzere....

  9. #9
    600f - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2005
    Motosikleti
    honda600F
    kazasız sürüşler dilerim ben bu motoru hiç bilmiyorum biraz biligi verirmisin kim satar fiyatı nedir varsa internet adresi lütfen...

  10. #10
    serref - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    presto pr150
    Hayırlı uğurlu olsun görüntü olarak gerçekten hoş bi maxi scooter... özellikleri hakkında biraz bilgi verirsen sevinirim. Fiyatı, performansı, yakıt tüketimi, hava soğutmalımı yoksa su soğutmalımı??? tekrar hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan

  11. #11
    kucukprens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Eli kulaginda!
    Edit: baska bir basliga link vermistim ama bilgi paylasimi buradan devam ettigi icin sildim o linki.

  12. #12
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY

    tesekkurler

    arkadaslar hepınıze tesekkurler . ozellıkle verdıgınız forum adresınden anladıgım kadarıyla ıyı bır secım yapmısım. benım sımdıye kadar edındıgım ızlenım de olumlu. henuz rodaj suresını asmamıs oldugum ıcın fazla sıkıstırmıyorum fakat makına 1/3 gazla 100-110 km surat yapıyor. tahmınım rodajdan sonra surat ve performans konusunda sıkıntım olmayacak. yakıt durumuda hesaplı sayılır . bır depo (12 lt) . 11 lt ıle rahat 300 km yol yapıyor. ozellıkle benım gıbı uzun boylu arkadaslar ıcın gosterıslı ve uzun yolda kullanımı rahat bır alet. farları super. arac tum suzukı motor bayılerınde gorulebılır hatta test surusu ımkanı da var. ınsallah memnun kalacagımı umuyorum.. bu konudakı goruslerı arkadaslarla paylasmaktan memnun olacagım. gorusmek dılegıyle..

  13. #13
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY

    rodaj suresınde kullanım

    Alıntı Thai adlı üyeden alıntı
    SYM'nin bilinmeyenleri için birkaç bilgi vereyim.
    SYM (Sanyang) Taiwan'ın en büyük motosiklet üreticilerinden biridir. 1961 yılında kurulmuştur. İlk olarak adını 1977 yılında ilk Honda Civic otomobilleri üreterek duyurmuştur.
    2000 yılında seramik pistonu motosikletlere ilk uygulayan firmadır. Sanyang'da Toplam 2400 kişi çalışmaktadır.
    Aynı zamanda Hyundai otomobillerini ve Suzuki, Honda motosikletler için yedek parça üretimi yapar.
    Ürettiği seramik pistonlar ömür boyu garantilidir.
    Asya ülkelerinde çok yaygın kullanılır ve iyi bir marka olarak bilinir.
    İtalya'da ise %8'lik bir pazar payına sahiptir.
    Türkiye'de Motana (aslında suzuki türkiye) tarafından ithal edilmektedir. GTS 250'nin ithal edilme amacı ise Burgman 150 ila AN 400 için ara model bulundurma ihtiyacıdır.

    Not; Türkiye ile ilgili olan son kısım bilgileri bizzat suzuki motosiklet bolumu muduru bay edmondo'nun kendi ifadesidir.
    Edit; Yakıt tüketimi aşağı yukarı km'de 11-12 kuruştur.
    selam thai,
    yenı bır sym gts 250 kullanıcısı olarak bu motorla ılgılı forumun cesıtlı topıclerını ınceledım ce senın hemen her topıcte bu konuda bılgı sahıbı oldugunu anladım ayrıca aynı motorun kullanıcısı oldugunda gorunuyor. benım sormak ıstedıgım rodaj suresınce (ılk 1000 km) motorun ne sekılde kullanımının uygun olacagı. kullanım katalogunda ılk 1000 km suresınce 60 km / saat hızı gecmemek gerektıgı yazıyor , dıger taraftan kımılerı de bu kullanımla motorun sagırlasacagını ve daha sonra gereklı performansı gosteremeyecegını soyluyor. bana bu konuda saglıklı bılguı verebılırsen sevınırım. tesekkurler...

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    gereksiz mesajlarla doldurmuşuz buraları, sileyim bari

  15. #15
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY

    Nazar Deydi

    arkadaslar dun aksam motoru calıstırdıgımda mars motoru takılı kaldı. motoru kontaktan ıstop edıyorum sureklı mars basıyor , kontagı acıyorum motor mars motoru ıle bırlıkte calısıyor. motoru bır turlu ıstop edemedım. sonra aku kutup basını sokmek aklıma geldı de oyle ıstop edebıldım. servısını aradım tamırcılerın deyımıyle (mars tas...agı) takılı kalmıs dedıler. hemen gelıp bızzat evden alıp tamır ıcın goturduler. bugun bakacaklar. talıhsız ve pek yasanmayan bır olay ama kul yapısı ıste. umarım bu ılk ve son olur. gelısmelerı bıldırecegım..... bu arada servısın yaklasımı ve hızmetı konusunda cok memnun kaldıgımı belırtmek ısterım.

    aksam teslım ettıgım motor bugun oglene dogru hazırdı. mars otomatıgını degıstırmısler. sımdıye kadar hıc olmayan bır arıza sansımıza bıze denk geldı. neyse bu kadarla kalsın buda nazarlık olsun.... bu arada motor secımım ve memnunıyetım konusunda dusuncelerımde bır degısıklık yok. ınsallah bundan sonra bu tur aksılıkler olmaz.

  16. #16
    PIPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Yamaha Majesty 400

    Sym Joyride 200

    Merhaba dostlarım, 1.87 boyundayım, aylardır kendime eşimle binebileceğimiz tarzda bir scooter arıyordum. Fiyatından ve görünümünden ötürü Mondial ZAT 150 ile çok ilgilendim, neredeyse alıyordum. Ta ki bir ZAT kullanıcısı, abi gözünü seveyim git Honda'dan KYMCO'dan bisiklet al bunu alma dedi. Burada anlatmayacağım ama çok dertlerini dinledim. Uygun fiyata bir maksi almak bana hayal olmuşken üç beş kuruş fazla verip SYM gibi çok kaliteli bir scooter almak fikri uyandı bende. Birçok forum inceledim. SYM sahipleri buldum, onlarla uzunca yazıştım. SYM yi tanıdıkça kalite olarak çok büyük marka olduğunu gördüm. Ülkemizde sadece ilgililerin saygıyla izlediği bu marka diğer kişiler tarafından pek bilindik değil. 2 Ay önce SYM almaya karar verdim. Bu arada hiçbir forumda SYM hakkında tek kelime olumsuz yazı bulamazsınız. Forumları takip edenler bunun önemini iyi bilirler. Çünkü genelde herkes her konuda eleştirir. Her neyse şansım yaver gitti ve sıfırı ÖTV zammıyla birlikte 6 milyar olmuş bir motoru ikinci elde (hemde bir motosiklet.net kullanıcısından) 3.900 e buldum. SYM Joyride 200. Bu aletler kullanıcısını oldukça memnun kıldığından ikinci elini bulmak çok güç. Kapalı garajda bakılmış, çok temiz kullanılmış, 3500 km'de, jantlarının arasına toz girmemiş pırıl pırıl bir makine. Anlaştık ve 2 gün önce satın aldım. Bagaj hacmi çok geniş malzemesi birinci sınıf, işçilik kendini fazlasıyla belli ediyor. Yanlış anlamayın lütfen, amacım satın aldığım motoru övmek değil, çok seçici bir insanın SYM yi nasıl seçtiğini ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak. THAI adlı arkadaşım zaten firma ile ilgili doyurucu bilgiler vermiş. normalde 172 cc olan bu makine gerçekten inanılmaz güçlü. Toplam 190 kilo iki arkadaş çok dik bir yokuşta motoru durdurup kalkış yaptık. Ok gibi fırladık resmen kalkışta. 80 ile giderken gaz verdiğinizde 120 ye kadar müthiş bir ivmelenme gücü var, 110-120 den sonra normal olarak hızlanma yavaşlıyor. Her neyse, SYM Joyride 200 böyle bir şey! Umarım yardımcı olabilmişimdir, bundan sonra da izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.
    jakuzi_1 bunu beğendi.
    Arsel Özgürdal / RC PIPER PILOT / SAMSUN

  17. #17
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY

    Sym Bilgi Paylasim Platformu Olusturulmasi

    arkadaslar merhaba , degısık platformlarda yazısmak konuyu yakın takıbı zorlastırıyor. sym scooters ıle ılgılı bır bılgı paylasım platformu olusturulması konusunda bu sıtede tecrubelı olan arkadaslardan (zannederım bu ısı thaı arkadasımız yapacaktır)yardım rıca edıyorum. boylece bırbırımızle daha derlı toplu ve olayları kacırmadan haberlesebılecegız. sımdıden tesekkurler.....

  18. #18
    kucukprens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Eli kulaginda!
    2. elini bulsam hic dusunmeden alacagim motordur kendisi (GTS 250)

    Ön cam sanki plastik gibiydi bunun disinda malzemesi guzel. boyu da guzel.
    boylari 184 ve 180 olan iki arkadasim bindi ve durusları gayet duzgundu.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Yedek parça ve servis destek konusunda hiç endişen olmasın, Voyager. Yakıt sistemi ile ilgili bir şikayetim vardı. Servis benim için komple karbüratör getirtmişti. Daha sonra başka bir ayardan kaynaklandığı anlaşıldı. Ama değiştirin desem değiştireceklerdi....
    Yanlız hava filtreni sürekli kontrol ettir. Çok çabuk tıkanıyor ve fazla benzin yakmana sebep oluyor.
    Malum en pahalı benzini dünya üzerinde biz alıyoruz...
    Devir ekonomi devri.
    jakuzi_1 bunu beğendi.

  20. #20
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    hayırlı olsun


1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler