Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Ekim 2006, 17:19
#1121
ilbera adlı üyeden alıntı
Teşekkür ediyorum ilginiz için Voyager arkadaşım, sevgilerimi yolluyorum.
Daha öncede yazdığım gibi benim sym ile hiç bir sorunum yok çok kaliteli bir makina, sorunum Motana ile , Motana'nın satış sonrası hizmet politikasıyla...
Hepinize stressiz günler dileğiyle.
şimdi burada bir gerçek ortaya çıkıyor. bende birkaç elektronik firmasının yetkili servisi olarak bu tür problemleri görüyorum. ihtalatçı firmalar çok iyi olabilir ama servislik hizmetini verecekleri yerleri iyi seçmemeleri bu tür sorunlara yol açıyor burada ilk problem yetkili servisin sorunu motana ya gitmeden halledememesi, yani servisin beceriksizliği (burada servisin motanadan ne derece yardım aldığıda önemli tabi, bunu bilemiyoruz ve genel konuşuyoruz) bu servis hizmetinde en önemli konu. siz ne kadar iyi olursanız olun müşteri ilk önce servisle muhattab ve sorununu orada çözmeli zaten. serviste çözülemeyen sorunu siz ithalatçıda çözmeye çalışırsanız işte böyle olur. yani bir motor alıyorsunuz ve randımanlı kullanamıyorsunuz insanlar zaten çoğu zevk için alıyor bu aletleri, zevkin bir azaba dönüşmesi üzücü. ama benim edindiğim izlenim motananın müşterileriyle ilgili olduğu ve bu konudada arkadaşımıza yardımcı olacaklarıdır. hiç bir firma müşterisini kaybetmek istemez
Reklamlar
-
11 Ekim 2006, 17:43
#1122
ilbera adlı üyeden alıntı
Teşekkür ediyorum ilginiz için Voyager arkadaşım, sevgilerimi yolluyorum.
Daha öncede yazdığım gibi benim sym ile hiç bir sorunum yok çok kaliteli bir makina, sorunum Motana ile , Motana'nın satış sonrası hizmet politikasıyla...
Hepinize stressiz günler dileğiyle.
THAİ , PAŞAM , MERT
Bu arkadaşımıza , hocamıza yardım için ne yapabiliriz ?
Ayrıca yetkılılerın soyledıgı asagıdakı cumle benımde kafamı karıstırdı cunku benım motor no : MH500948
"tamam hocam 48 ile 77 şase nolu (numaralarda yanılabilirim bunlara yakındı) motorlarda fabrikasyon hata var, servisinizle temasa geçin lazım olan parçaları istesin" dediler.
-
11 Ekim 2006, 18:02
#1123
-
11 Ekim 2006, 18:08
#1124
zuhtupasa adlı üyeden alıntı
Thai ile su an beraberiz..(Zaten artık devamlı beraberiz..Bugün itibariyle aynı iş yerinde çalısıoruz..
)
Motana ile görüşüoruz..Konuya en kısa sürede yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız..
S&S
PAŞAM ,
Sizlerden de bunu beklerdim zaten....
Demek o pankartlı resim , arkandaki sevenler kitlesi , mağrur ve alçakgönüllü duruşun hepsi gerçekmiş. (bazıları PHOTOSHOP falan zannetmiş olabilir !! )
Bu arada bu ŞASE VEYA MOTOR NO meselesininde aslını astarını bır arastırıverin bakalım bir zahmet.
HEPİMİZ ADINA SİZLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM.
-
11 Ekim 2006, 18:51
#1125
yaa konu açılmışken antalyadaki serviste bayaaa bi saçmalıklar yapıo.motoru bakıma götürdüm ve dedimki motora ne gerekiosa yapın balataları fln deişcekse değştrin fln dedim tamam dediler ve motoru yarın almamı sölediler tamam dedim
ertesi gün geldim motoru aldım 65 ytl işçilik parası aldılar tamam haklarıdır verdim.sonra nelerin yapıldığını sordum bana hiçbir problem olmadığını balataların sağlam olduğunu sölediler ii dedim 2 gün sonra arka balatadan acaip bi ses gelmeye başladı disk çizilmeye başladı hemen servise götürdüm bana ne diolar biliomusunuz'bu balatalar bitmiş değiştirmek lazım'dedi.ee arkadaşım daha 2 gün önce sağlamdı bu balatalr noldu yani 2 günde mi bozuldular dedim işte ağızlarında bişiler geveleyip duruolar ayrıca daha 2 gün önce getirdim ve hiçbişiyine doğru düzgün bakılmamış motor için tekrar işçilik parası istediler 30 ytl yani gerçekten hiç yakıştıramadım ben bunu motanaya gereken önlemleri almalılar
-
11 Ekim 2006, 20:01
#1126
Sevgili Voyager;
Hepinize çok teşekkür ediyorum, harika insanlarsınız hepiniz.
SEVGİLİ ARKADAŞLAR;
MOTANA SORUNUMLA İLGİLENMEKTEDİR
"Motorcunun motorcudan başka dostu yok."
Bekir S.YILMAZ
Burgman AN650 Executive ABS
Vespa 150 LX0 Rh(+) 0505 595 01 15 Eğitim Şart!
-
11 Ekim 2006, 20:40
#1127
Forumdan Uzaklaştırıldı
Şasi nummaralarının hepsi 900 ile başlar zaten, ama önce bir teyid almam gerekli.
@libera
Motana kimseye cevap vermiyor mail ile ama attığınız mailler gerekli yerlere ulaşıyor merak etmeyin. Çünkü tek bir mail hesabına geliyor, ilgili departman hangisiyse oraya forwardlanıyor.
Servis ile ilgili şikayetlerinizi direk telefonla Servisler Sorumlusu Ali Bey'e iletirseniz gerekli özeni kendisi gösterecektir.
Sadece motana değil diğer markalarda da bu servis sorunu büyük problem oluşturuyor. Nitekim motosiklet ile ilgili yeterli kalifiye eleman bulmak biraz zor.
Anadoluda birçok bisiklet tamircisinin yetkili servis olarak gösterildiğini diğer markalarda biliyorum.
Altan motora Manisa'dan, İzmir'den, Mersin'den hatta Diyarbakırdan motor geldiğini biliyorum. Ayrıca diğer servislerin Altan motoru arayıp abi şu işi nasıl yapacaz arızayı bulamıyorum dediğine bizzat şahit oldum.
Eh adamlar boru değil MotoGP Türkiye ayağında Pitteydiler yani...
ilbera bence sorununu burda çözmeye çalış, olmadı atarsın motoru otobüsün bagajına burada yapılır, için rahat bir şekilde kullanırsın sonra. Ama Türkiyedeki bu servis rezaleti ne zaman bitecek bilemiyorum.
Distiribitörlerde haklı, adamlar seminer yapıyor, eğitim veriyorlar. Eğitimi alan alan 2 ay sonra işten çıkıyor yada o markayı bırakıyor. Kalıyor motorlar cahil cüheylanın eline.
Ancak senin probleminle ilgili bizzat ilgineleceğim, yanlız dediğim gibi motorun burda olması gerek, uzaktan arıza tesbiti yapmak, ezbere iş demek ki o da sağlıklı bir çözüm yolu değil.
Sen biraz düşün, bir şekilde çözelim problemini. Ama anlattıklarından anladığım kadarıyla motor sürekli sente kaçırıyor. Egsantrikte problem olabilir, ateşleme zamanlaması ile ilgi bir sorun gibi görünüyor. Ama dediğim gibi ezbere konuşmak yanlış olur.
-
11 Ekim 2006, 20:53
#1128
Teşekkür ederim Sevgili Thai;
Ali beyle de bir görüşeyim, olmazsa müsait bir zamanda oraya gelmenin yollarını araştırayım( biliyorsunuz biz devlet memuruyuz her an istadiğimiz yere gidemeyiz).
Sevgilerimle.
Bekir S.YILMAZ
Burgman AN650 Executive ABS
Vespa 150 LX0 Rh(+) 0505 595 01 15 Eğitim Şart!
-
11 Ekim 2006, 21:03
#1129
selamlar,
motorundaki sorunlar için üzüldük.. ama senin şansızlığın bence servisin.... varyatör aynasını nasıl kırar bir usta... içindeki bilyeler değinizde varyatör bilyeleri sadece yağsız kalırsa kısa sürede aşınır.... motorunun 1000 bakımını kim yaptı???? 1000 bakımında bu yağın kontrolünün yapılması gerekiyordu.... şase numarası dediğin gibi bitenler bunlardan biride benim... debriyaj ile ilgili sıkıntılar yaşadı... 1 ay debriyaj seti bekledik ... motana getirdi ve sorun düzeldi..(kalkıştaki titreme ve giderken gelen sesler burdan geliyor)
kısacası sana yardımcı oluruz istersen.. şu an durum nedir? hangi parçaları bekliyorsun? ateşleme sistemi ile ilgili hangi parça eksik... eğer motanada yoksa tüm setin tamamı yedek olarak melik arkadaşımızda var.. seninki gelene kadar belki sana verebilir... varyatör kapağı türkiyede olmayabilir.. çünkü normalde uzun yıllar bozulmadan çalışır..belki stok olmasın diye getirmemişlerdir ama her ay parça geliyor motana getirecektir...
varyatör bilyeleri için motanayı beklemek zorunda değilsin.. istersen istanbul eminönünde var....20 milyon birşey.... ihtiyacın varsa hala ben uğrayıp alırım sana.. kargolarım....(hata olmasın diye numune lazım... artık birimizinkini sökücez ..napalım)
görüşmek üzere...
thai yeni işin hayırlı olsun.. paşayı üzme... güsel güsel çalış heueheeueh
-
11 Ekim 2006, 21:51
#1130
-
11 Ekim 2006, 21:55
#1131
Sevgİlİ ArkadaŞlar;
Motana Sorunumla İlgİlenmektedİr
Bekir S.YILMAZ
Burgman AN650 Executive ABS
Vespa 150 LX0 Rh(+) 0505 595 01 15 Eğitim Şart!
-
11 Ekim 2006, 22:49
#1132
SEVGILI THAI,
Sana yeni işinde başarılar dilerim....
PAŞAM ,
Sende arkadaşı fazla sıkıştırma. Hamili kart yakinimizdir ne de olsa...
-
11 Ekim 2006, 23:02
#1133
Forumdan Uzaklaştırıldı
VOYAGER adlı üyeden alıntı
SEVGILI THAI,
Sana yeni işinde başarılar dilerim....
PAŞAM ,
Sende arkadaşı fazla sıkıştırma. Hamili kart yakinimizdir ne de olsa...
HER İKİNİZEDE HUZURLU VERİMLİ BİR ÇALIŞMA DİLERİM...
Bu resim işte süper olmuş yaw...
Taylandda darbe oldu, paşanın yanındaki kazmalarla çalışmaya başladık işte, bende cıvırlar var diye gittim bi baktım, zıncı bana kötü kötü bakıyor....
Ehehe
Sağolasın Voyager, neşemiz hep daim olsun.....
-
11 Ekim 2006, 23:47
#1134
ARKADAŞLAR ,
Bildiğiniz gibi MERTDG arkadaşımızı uzun süredir işlerinin yoğunluğu nedeniyle forumumuzda göremiyorduk. Bu arada bazı arkadaşlar işte çok çalışıyorda , ofisten çıkmıyorda , bu kadar parayı ne yapacakta gibi muhabbetler yaptılar.
/img105/6160/mertmn2.jpg[/IMG][/URL]
-
12 Ekim 2006, 00:57
#1135
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
12 Ekim 2006, 20:42
#1136
Sevgili arkadaşlar;
Motana sorunumla ilgilenmekte.
Bekir S.YILMAZ
Burgman AN650 Executive ABS
Vespa 150 LX0 Rh(+) 0505 595 01 15 Eğitim Şart!
-
12 Ekim 2006, 21:20
#1137
Forumdan Uzaklaştırıldı
Bence debriyaj yerine servisi değiştir sen ilbera...
-
12 Ekim 2006, 22:57
#1138
Forumdan Uzaklaştırıldı
Bencede servisi değiştir dicem ama serviside bi dinlemek lazımmı acaba?
S&S
-
12 Ekim 2006, 23:12
#1139
-
12 Ekim 2006, 23:30
#1140
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler