''Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol''
çünkü fiyat yüksek, çünkü hedef 1 yılda çok motor satmak değil, motorlarına güvendikleri için belki 10 yılda ayakta kalan motorları ile 20 yıla damga vurmak.
koskoca fabrika 1 yılda ölümünr dandik üretip ucuza satıp her yeri motorla doldurayım diye bir strateji uygulamaz herhalde
çok nadirdir 1. mondialinden sonra 2. mondial alan insan. parası değerli olan almaz.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Ölümüne dandik motor ürettikleri tamamen iftira, üretim amacına göre motor satın alınırsa ve bakımı düzgün yapılırsa çin malının da bozulduğu yolda bıraktığı yok. Aynı şartlarda kullanılan 125'lik mondial ile 125'lik bajajda, motor aksamında aynı oranda eskime gözlenir. Ufak tefek farklar uzun vadede çıksa bile çin malında işletme maliyetinin daha düşük olmasından dolayı mondial alan zarar etmez. Mondial'de garanti hikaye olsa bile gerek yok zaten, sizin bir bakım paranıza üst kapak veya silindir değişimi yapabilirim. Piston sekman silindir 70 lira, 30 bin km'de yağ yakmaya başlasa ne olur Çin malı adamı usta eder, japon malı hint malı ustalara esir eder. Fark bu, hangisi daha keyifli
Arkadaşlar merhaba; her iki lastiğimi de kaliteli lastiklerle değiştirmek istiyorum. Ancak discover için takım olarak lastik; conti, metzeler, haidenau, ve pirelli de yok. Başka da lastik takmak istemiyorum. Ön (3.00-17)=(76/90-17) arka 90/80-17 ölçülerinde taksam ne gibi sonuçları olur/janta uyar mı ? Orijinal lastikler: ön (2,75-17) = (70/90-17) , arka 3.00-17.
Bu ölçülerde kaliteli lastik yok bajaj jant ölçülerini seçerken pek çok konuda olduğu gibi bütün dünyada geçerli olan standartları yok saymış.(Commuterlar için 2.75-18 90/90-18 lastik ölçüsü standarttır hem ekonomik hem de çok kaliteli lastikler var) Pulsarın ön far hüzmesine bakın mesela, görülmüş şey değil. Muayenede sıfır km Pulsar'lar bile kusurlu çıkar. Adamlar hint standartlarına göre motor üretip bütün dünyaya satıyor.
Arkadaşlar benim bi sorum olucak.Neden discover 125cc 4.666 lirayken mondial 150z one 4.339 tl farkları nedir.Teşşekürler.Sonuçta biri 150cc biri 125cc.
Evet o ölçülerde tek markanın lastiği takım olarak yok fakat ön arka olarak ayrı markalarda mevcut. Benim sorduğum tabanı 0,6- 1,5 cm kadar genişletsek tabi yükseklik de 0,8-1,0 cm arası artacak. Bi sorun olur mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Bu arada max.tork hız değerlerini buldum. malum devir saati yok 5.vites:63 km/h 4.vites:52 km/h 3.vites:43 km/h 2.vites:32 km/h 1.vites:20 km/h
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
discover şehir içi 2,0-2,2 litre/100km yakıyor (hala rodajda) ve 20w/50 yağ kullanılıyor (en ucuzu), yağ filtresi 3,42 tl vs. sebeplerden olabilir mi ?
Merhaba, depo kılıfı görünce kıllanıyorum hep, acaba bi sıkıntı varda onu mu gizliyorlar diye.
İlk defa motor alacağım ve niyetlendiğim motorda depo kılıfı var ve motorun düştüğünü biliyorum.
Acaba bu kılıf motora bakmaya gittiğim zaman kolay sökülen çıkartılan bişey midir? Sahibine soy bakayım şunu diyeyim.
Aynen katılıyorum.
Bu biraz da firmanın kendi malını satabilmesi için yaptığı bir uygulama gibi. İhtiyaç anında sadece ben satayım mantığı olabilir.
17 inch lastik kullanan neredeyse başka hiç bir commuter yok.
Geçen gün ışıklarda beklerken yanıbaşımda küçük sandığım Suzuki Vanvan durdu. Resmen Boxer onun yanında bile cüce kaldı.
Basit sökülür takılır. Dert etme
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------
Dicover 125 ler kaç litre yağ alıyor filitresi değişince bilen varsa yazabilirmi
Cadde34 Motosiklet Tutkunlari
Cadde34MT
1100 ml yazıyor ama 1200 ml alıyor. Yani filtre değişince 1 lt lik yağ yetmeyecek.
Servis her bakımda 2 tane 1 litrelik yağ şişesi açıp koyuyorsa ciddi masraf.
Megu kardeş, ben aynı şartlarda kullandığım mondial motordan 800 TL zarar ettim, ve aynı şartlarda kullandığım bajaj'a servis bakımı dışında (5000 km de bir) herhangi bir ücret ödeyip bir yerini tamir ettirmedim,
aldığım mondial, 2. bakıma gelmeden silindir piston gitti, 4. bakıma gelmeden bir daha gitti bu sefer krangıyla birlikte, motoru satmaya götürürken egsozu koptu,
yani o iş senin bahsettiğin gibi değil.
ben motorcu değilim tamirci değilim, bin km de bir servise uğramak zorunda değilim,Mondial servisine soruyorum abi motoru ne zaman getiriym, KM sinde getir ama arada yağına bak diyor. bu nedir ya? salak saçma işler
Mondial pişmanlıktır.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
An itibarı ile parasını ödeyip sıfır km Discover'imi satın almış bulunmaktayım pazartesi işlemleri halledip aranıza katılırım büyük ihtimal...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)