Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
64. sayfa BirinciBirinci ... 14546263646566 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1261
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Arkadaşlar daha önce belirtilen şu akü değişikliği olayını garantiden yakın zamanda yaptıran var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

    7 amper jel aküyke mi değiştiriyorlardı ne kadar sürüyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

    Devir kesici iptali diye birşey olmaz discoverlarda elektrik kesen birşey varmış galiba onu iptal edebilirsiniz ama devir kesici iptali diye birşey yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1262

    Üyelik
    05 Nisan 2016
    Ben de ehliyet konusunda aynı sıkıntıyı yaşadığım için Discover 125 alıyorum, (yoksa Boxer alacaktım çok şık bir makina) dün faturası, uygunluk belgesi gibi gerekli evrakları Motoser'den aldım, ruhsat işlemlerinin ardından aranıza katılacağım.

    Kısaca neden aynı segmentteki diğer motorlar değil de bununla başlama kararı aldın derseniz:

    -Motordan anlamıyorum, o nedenli 2. el almak bir süre daha bana göre değil.
    -Fiyatı uygun, belki 1 sene sonra daha büyük hacimli bir motor almak isteyeceğim, fiyatı bu nedenle iyi geldi.
    -İlk motorum olacağı için elbette bir yerler çizilecek, bir şeyler bozulacak, yedek parça fiyatı avantajlı.
    -Az yakıyor.
    -Bir de Ekrem Ata Bey'in sorular bu denli aktif cevaplar vermesi motorla ilgili bir sorunum olduğunda firmanın sessizliğe gömülmeyeceğini hissettirdi.
    -Son olarak Motoser'deki Doğan Usta ve Kardeşi çok ilgilendiler, açıklamalarını çok güzel yaptılar.



    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Melih; DİSCOVER 125ST A1 için uygundur. Zira 13 ps gücü (9,70 kw) ile yönetmeliğin belirttiği sınırın altındadır.

    Discover 125ST modelimizin halen devam eden 4.200 tl parekende fiyatı ile çok iyi bir başlangıç motosikleti olduğunu kesinlikle ifade edebilirim.

    selamlar...

  3. #1263

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar

    Bajaj Discover 150s aldım bir kaç izlenim paylaşayım burada..

    Öncelikle tecrübeli bir motosiklet kullanıcısı olduğumu belirteyim geçen ay Mt09'umu sattıktan sonra motorsuz kalmamak ve işe gidip gelmek adına ( günde 50km ) uygun fiyatlı bir motosiklet almam gerekiyordu.

    Fiyatların Bajaj'da uygun olduğunu biliyordum hiç araştırmadan Bajaj bayisine girdim ve 10dk içinde Yeşil Renk Discover 150s e 4200tl ödeyere alıp çıktım :D ( 2015 model olduğu için bu fiyat )

    http://i.hizliresim.com/nM9ggM.jpg

    Oradaki arkadaşlar Neden Pulsar200 almıyorsun MT'den sonra kesmez dediler haliyle ancak gel görki zaten amaç kesip kesmemesi değil Metro'dan otobüsten kurtulmak ve fiyatının uygun olması.

    Her neyse eve gelir gelmez neredeyse bu forumda yazan tüm yazıları okudum. İçime bir fenalık geldi.
    Çoğunluk motora yeni başlamış arkadaşlar ve motordan titreşim yönünden şikayetçi... Bende tedirgin oldum ve nerdeyse daha sürmeden aldığıma pişman oldum...

    Bugün 50km kadar motoru test ettim. Ve izlenimlerim şu şekilde.
    Not: Bu izlenimler elbette kriter olmayacaktır çünkü daha yolun çok başı. Lakin bu 15.motorum ve her segmentte motor kullanmış test etmiş biri olarak yorumlarımı ciddiyete almanız ve tarafsız yargısız dinlemenizi rica ederim.

    Kısa Kısa değiiniyorum yakın zamanda detaylı bir inceleme yazacağım ( Rodaj bitince )

    Tasarım:
    Güzel tatlı bir tasarımı var, Selenin uzunluğunu beğenmedim belki o kısım biraz modifiye edebilirim.
    Yeşil rengi hakikaten tatlı. Ben naked sevdiğimde F modeline göre S'i daha çok beğendim. Herşey yerli yerinde malzeme gerçekten beni şaşırtacak derecede kaliteli. Göstergeler de fena değil. Motor genel anlamda tasarım açısından fiyatına göre çok iyi.

    Genel İzlenimler
    Motorun Sesi tahmin ettiğimden çok daha güzel tır tır tok bir sesi var. Bir şekilde sesi bana mutluluk verdi.
    Oturuş posizyonu rahat Gidon açısı vb tam yerinde. ( Boy 1.74) Motora oturup yola doğru baktığımda gösterge gidon falan rahatsız etmiyor herşey iyi ayarlanmış. Ayak pegi ve vites biraz önde gibi geldi bana ama commuter tarzında belkide doğrusu böyle olmalı.

    Viteslerin en altta boş sonra 1,2,3,4,5 diye gidiyor olmasını beğenmedim. Klasik sistem olsaydı çok daha iyiydi. Boş vites en altta olmasının sakıncalarını sonra yazacağım. Yinede çok önemsemiyorum.
    Her seferinde tek marşta güzelce çalışıyor. Asla yolda kalacağım gibi bir endişe verdirtmiyor sesi. Yani motor üzerindeykende bu motor yolda kalmaz güvenle binebilirsin havasını sezimledim.

    Depo'yu fulledim ve biraz yola koyuldum beni en çok endişelendiren yere geldim TİTREŞİM...
    Acaba titreşim varmıydı yokmuydu veya ne kadardı bu kısım önemliydi işte bu konudaki görüşüm..

    Motor kesinlikle TVS Apache kadar titreşimli değil, Alttan alttan tatlı bir titreşim var kabul. Ben titreşimli motoru hafiften severim bana motor üzerinde olduğumu hatırlatır. Rahatsız etmesin elleri uyuşturmasın aynaları sallayıp görüşümü bozmasın kabülümdür.

    Şimdi Discover 150s titreşimsiz bir motor değil lakin, aynaları çok titretim görüntüyü bozacak kadar ya da üzerinde durulmayacak kadar değil. 50km sonrasında ellerim uyuşmadı. Bacaklarımla depoyu kıstıtır ve öyle durursam evet rahatsız etti. O yüzden depoyu bacaklarımla çok fazla kıstırmamaya karar verdim. Keşke bu kadar olmasa... Ammmaa kardeşim bu motor titreşimli alınmaz denemez asla.. Motorun gidişi rahatı konforu tatlı titreşimi bence güzel Ama dediğim gibi kime göre güzel? Bana göre güzel çünkü bir günde taş çatlasın 100km kullanacağım uzun yol yapmayacağım.
    Daha farklı beklentileri olanlar elbette tercih etmeyebilirler.
    Dolayısıla bu motor titreşimli Alınmaz veya titreşimsiz alınır gibi genel yorumlar içersine girilmemesi gerektiğini düşünüyorum
    4200TL'ye bu motor bence hakkını veriyor diye düşünüyorum.

    Bunun dışında torkıda güzel 5.viteste 30-40 la falan gidebiliyorsun motor kesilmiyor.
    Arka fren müthiş tutuyor ama ön fren daha zayıf.

    Titreşim yönünden umarım cevap arayan arkadaşlara biraz olsun yardımcı olmuştur bu yazım.

    Gelelim bana göre beğenmediğim yönlerine.
    -Göstergede Saat yok. Buna şahsen çok üzüldüm.
    -Göstergede vites yok, Motor hangi vitese atarsan at gidiyor ama hep 60dan sonra bir vites daha artırmaya çalışıyorum ama bakmışım zaten 5.vitesteyim. Olsa iyi olurdu. Devir saatide olsa tadından yenmezdim ama ne yapalım bu paraya malzeme bu.
    -Rodajda olduğum için çok basamadım ama 80'den sonra motor zorlanacak ve zor gidecek gibi. 60'da falan motor sakin beni hep bu hızda sürersen sorun çıkarmam diyor. Ama 100km hızda falan uzun süre herhalde kalmak zor olur zaman gösterecek bunu.
    -Lastikler.. Berbat ötesi inanılmaz kayıyor. yol tutuşu çok kötü. En kısa zamanda değiştirilmesi gerekli

    Genel olarak bu paraya umduğumdan daha kaliteli bir motor. Eskilerde kullandığım Apache'ye göre Egsoz sesi, torku, gidişi oturuş pozisyonu kıyaslanamayacak kadar kaliteli. Ayrıca yedek parça fiyatlarına baktım şaka gibi. Gerçekten bedevaya yakın herşeyi.
    Gerçi MT09'dan sonra sadece yağ değişimine 300lira vermiş biri olarak bu motorun arka dişslinin 30tl olduğunu fren balatasının 19 lira olduğunu görünce şaşırmamak elde olmuyor tabi.

    Dediğim gibi daha sadece 50km kullandım ve ilk izlenimler böyle. Biraz yol alıp daha fazla bilgi ile bir yazı daha yazarım.

    Herkese keyifli sürüşler

    Hoşça Dostça


    Not: Mesajı yanlış yere yazmışım Discover 150F sayfasına yazacaktım )
    Neyse burada da kalsın ne yapalım.
    Hangi Bajaj bayisine gittiniz? Eğer 150'lik 2015 model bu kadar ucuz ise 125lik olanından 2015 model var mıdır acaba?

  4. #1264
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı denizildir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi Bajaj bayisine gittiniz? Eğer 150'lik 2015 model bu kadar ucuz ise 125lik olanından 2015 model var mıdır acaba?
    Yeşilyurt Motor / kartal
    125st 3900 tl den satılmış sanırım ama kalmamış. Sadece 1 adet daha Bajaj 150s var ellerinde.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  5. #1265
    svsmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST

  6. #1266

    Üyelik
    10 Nisan 2016

    Bajaj 125 ST

    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar iki hafta önce aldığım bajaj 125 st motorsikletim hakkında bilgi vermek istiyorum
    Teknik özelliklerini zaten biliyorsunuz
    İlk hafta rodajını tamamladım ve 500 km de servise götürüp yağını değiştirdim genel bakımlarını yaptılar
    bakımdan sonra motor yağı alışsın diye 150 km yol yaptım Alanyada oturmaktayım manavgata gidip geldim
    Motor 650 km civarlarındaydı ertesi gün yani dün sabah 10 da alanyadan ankara istikametine doğru yola çıktım tek kişi bir adet sırt çantası ve orta boy spor çantamla yola çıktım 100 km sonra benzin doldurdum 35 tl benzin aldı motor dünle birlikte 250 km de 35 tl yakmış bence kötü bir rakam değil. motor dağa tırmanırken tek kişi fazla zorlanmadı 80 90 km sabit hızlarda tırmandım tırmanırken genellikle 4. vitesi kullandım 5. vites biraz boğuk kalıyordu seydişehirde 10 dakika mola verdim sigara filan içtim biraz dinlendim. 2 gibi konyadaydım 350 km yol yapmıştım bir arkadaşıma uğradım yaklaşık yarım saat durdum biraz konya içersinde gezindim. 3 gibi yola çıktım konyadan cihanbeyliye geldiğimde benzinim bitti yedek depoyla cihanbeyliye ulaştım 40 tl lik benzin aldı motor. yağış vardı 30 dakika kadar. daha sonra yola koyuldum ankaraya vardığımda saat 19.00 dı yaklaşık 9 saat sürdü 650 km yol yaptım benzin göstergem hala full dü yaklaşık 60 tl lik bir yakıt yaktığını düşünüyorum.motor 125 lik hava soğutmalı diye gidemezsin işte 100 km de bir 1 saat dinlendirmen gerekir motoru dediler falan filan ustam rahat gidersin demişti gerçektende motorda en ufak boğulma olmadı aksine kendine geldi rahatladı üstünde orjinal lastikleri vardı biraz kötü ama dünyanın en kötü lastikleri değil sonuçta yol tutuşu kuru zeminde çok ta kötü diyemem ama daha iyi olabilirdi dublex lastik tercih etmekte fayda var konyadan ankaraya 100 120 arası geldim ancak bu hızlarda iken seledeki titreşim biraz artıyor kıç ağrısı yapıyor bunun için arada sırada dinlenmekte fayda var motorun yakıtı çok iyi süspansiyonlar beni hiç tedirgin etmedi gayet tatminkar frenlere gelince önde çift sıkıştırmalı disk mevcut pek anlamam ama kombine bir frende rahat duruyorsunuz trafikte falan rahat aklıma gelenleri yazdım motor şu an 1200 km lerde sanırsam bir hafta kadar ankaradayım ondan sonra tekrar alanyaya dönücem uzun yol yapıcam görüşleriniz önerileriniz sormak istediğiniz herşeyi yazazbiirsiniz seve seve cevaplarım öğrenciyim okula gidip gelmek için almıştım motoru memleketime giderken kullanacağımı düşünmemiştim bi cesaret çıktım yola hiçte pişman değilim tek sıkıntısı biraz kıç ağrısı Sorularınızı cevaplamaktan keyif duyarım

  7. #1267
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Kryatabay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar iki hafta önce aldığım bajaj 125 st motorsikletim hakkında bilgi vermek istiyorum
    Teknik özelliklerini zaten biliyorsunuz
    İlk hafta rodajını tamamladım ve 500 km de servise götürüp yağını değiştirdim genel bakımlarını yaptılar
    bakımdan sonra motor yağı alışsın diye 150 km yol yaptım Alanyada oturmaktayım manavgata gidip geldim
    Motor 650 km civarlarındaydı ertesi gün yani dün sabah 10 da alanyadan ankara istikametine doğru yola çıktım tek kişi bir adet sırt çantası ve orta boy spor çantamla yola çıktım 100 km sonra benzin doldurdum 35 tl benzin aldı motor dünle birlikte 250 km de 35 tl yakmış bence kötü bir rakam değil. motor dağa tırmanırken tek kişi fazla zorlanmadı 80 90 km sabit hızlarda tırmandım tırmanırken genellikle 4. vitesi kullandım 5. vites biraz boğuk kalıyordu seydişehirde 10 dakika mola verdim sigara filan içtim biraz dinlendim. 2 gibi konyadaydım 350 km yol yapmıştım bir arkadaşıma uğradım yaklaşık yarım saat durdum biraz konya içersinde gezindim. 3 gibi yola çıktım konyadan cihanbeyliye geldiğimde benzinim bitti yedek depoyla cihanbeyliye ulaştım 40 tl lik benzin aldı motor. yağış vardı 30 dakika kadar. daha sonra yola koyuldum ankaraya vardığımda saat 19.00 dı yaklaşık 9 saat sürdü 650 km yol yaptım benzin göstergem hala full dü yaklaşık 60 tl lik bir yakıt yaktığını düşünüyorum.motor 125 lik hava soğutmalı diye gidemezsin işte 100 km de bir 1 saat dinlendirmen gerekir motoru dediler falan filan ustam rahat gidersin demişti gerçektende motorda en ufak boğulma olmadı aksine kendine geldi rahatladı üstünde orjinal lastikleri vardı biraz kötü ama dünyanın en kötü lastikleri değil sonuçta yol tutuşu kuru zeminde çok ta kötü diyemem ama daha iyi olabilirdi dublex lastik tercih etmekte fayda var konyadan ankaraya 100 120 arası geldim ancak bu hızlarda iken seledeki titreşim biraz artıyor kıç ağrısı yapıyor bunun için arada sırada dinlenmekte fayda var motorun yakıtı çok iyi süspansiyonlar beni hiç tedirgin etmedi gayet tatminkar frenlere gelince önde çift sıkıştırmalı disk mevcut pek anlamam ama kombine bir frende rahat duruyorsunuz trafikte falan rahat aklıma gelenleri yazdım motor şu an 1200 km lerde sanırsam bir hafta kadar ankaradayım ondan sonra tekrar alanyaya dönücem uzun yol yapıcam görüşleriniz önerileriniz sormak istediğiniz herşeyi yazazbiirsiniz seve seve cevaplarım öğrenciyim okula gidip gelmek için almıştım motoru memleketime giderken kullanacağımı düşünmemiştim bi cesaret çıktım yola hiçte pişman değilim tek sıkıntısı biraz kıç ağrısı Sorularınızı cevaplamaktan keyif duyarım
    O kadar yolu hangi makineyle yapsan büyük ihtimale o ağrı olurdu popya özel bi takviye yaptın miss

  8. #1268

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    bende öyle düşünüyorum kıç ağrısı olmaması için biraz üst segment motor gerekiyor sanırsam birazda titreşimden dolayı olduğunu düşünüyorum dönerken kıç ağrısı ile başa çıkabilmem için öneriniz varmı ?

  9. #1269
    ANATOLİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ BANDİT GSF 600S
    Formda ki arkadaşlara saygılar. Discover imle Ankara dan, 07.04.216 tarihinde, 1478 Km de depoyu fulleyerek Çayyolu Shell den aldığım 95 oktan Nitro benzinle, SABAH SAAT 9.30 DA Yalova ya hareket ettim. Planım yolda 3-4 defa mola vererek hem motoru hem de kendimi dinlendirmek ve resimler çekmekti. Ama plan bir türlü tutmadı. Neden mi: İşte şurada durayım işte burada durayım derken motorumla soluğu İnegöl de aldım. İnegöl de 5 dakika kadar bir poğaça ve meyve suyu ile açlığımı bastırdıktan sonra Bursa, Balıkesir yol ayrımında ki PO istasyonunda resim çekmek için 3 dakika kadar durdum. 1837 Km. Gösterge hala full gösteriyordu. Bu şekilde Yalova Çınarcığa kadar da hiç durmadan devam ettim. Çınarcığa gelmeden Koruköy Elit sitesinin önünde dikkatsiz bir köpek sahibinin köpeğini bırakması vede köpeğin karşı istikamette gelen bir araca saldırması ve hemen akabinde beni farketmeyerek önümde dona kalması ile köpeğe çarptım. Allahtan süratim çok azdı. Ama motorda ki ağırlıklıklar yüzünden frenleme son derece zayıftı. Çok kısa mesafede ve yerleşim birimindeki bir viraj çıkışında gerçekleşen bu olayda çok hafif hasar ile olayı atlattım. Köpek; kendisine zarar vermemek için motoru bırakmama ve de üzerine yatmamak için ağırlığım dengeleyip başka tarafa doğru hamle yapmama rağmen beni ıssırmaya çalıştı. Fakat koruma elbisesi yüzünden sadece pantolonu parçaladı. Pantolon köpeğin dişlerinden dolayı bir jilet gibi kesildi. Köpek motorun altından kalkarak bana bir süre baltı sonra kaçıp sitenin içinde kayboldu. Burada hata kesinlikle o köpeği başıboş bırakan site sakinlerinde. Site sakinlerinden bir tanesi bunu sürekli yaptığını ve yoldan geçen arabalara saldırdığını söyledi. Bende neden bağlamıyorsunuz bu çok tehlikeli süratli olsam ölebilirdim demem üzerine, bağladığımız zaman çok havlıyo ve bizi rahatsız ediyor yanıtı oldu . Şaşırdım.. Yaptıkları bu davranış suç teşkil ediyordu çünkü. Neyse motoru ayağa kaldırdım ve ileriye doğru itmeye çalıştım. Motor ilerlemiyordu. Sonra kontrol ettiğimde amortisörlerin yamulduğunu gördüm. O kadar yavaş olmama rağmen motordaki ağırlıkların etkisi ve de ön freni panikleyerek sıkmamdan olsa gerek. Ne yapacağımı düşünürken bir motor tamircisi gelerek yardım edebileceğini söyledi. Anlaşarak motoru gönderdim. Burada garip olan motorda hiç bir hasar oluşmamasıydı. Amortisör dışında . Motorumu ertesi gün aldım. Motorum şu an rodajı bitmiş vaziyette ve zevk bana gerçekten veriyor. Motoruma yapmış olduğum yolculuk ve bu olay sonrası yaşadığım travmadan sonra daha çok bağlandım.

    Ankara-Yalova arası motorun olumlu yanları:
    1. Yakıt mükemmel. 468 Km de, 43 lira benzin yakmış. O kadar yüke ve 80-100 aralığında kullanmama rağmen.
    2. Selesinde en ufak bir ağrı hissi yaşamadım. Honda CBF rahatlığında diyebilirim.
    3. Motorun sesi çok güzel. Önceleri bunu fark etmemiştim.
    4. Ara hızlanmaları çok iyi. Sollamalarda beni asla beni mahcup etmedi.
    5. Süspansiyon çok başarılı.
    6. Vites geçişleri yumuşak ve iyi huylu.
    7. 468 Km boyunca toplam 20 dakika durmuşumdur. Hiç yorgunluğum yoktu. Sadece biraz kulaklarım çınladı.
    8. Uzun yolda kullanılabilecek bir motor. Keşke Pulsar daki motoru Discoverin üzerine koyup biraz daha motoru kalıp irileştirseler.

    Olumsuz yönleri:
    1. Motor 80 Km sonrası titremeye başlıyor. Ama o Km ye kadar çok iyi. Ondan sonra titreşim, gidonda hissedilmeye başlıyor. Ama klasik olarak abartılmayacak derecede.
    2. 90-100 Km arası gaza yüklendiğim de teklemeler ile karşılaştım. Motor kesik kesik tekliyordu. Bu geçmedi ve hala devam ediyor.
    3. Lastikler gerçekten uzun yol için çok kötü. Şambrelli olmasından dolayımı bilmem ama hep yol çizgileri beni sağa sola attı. Islaklık gördüğünde ise dehşet verici derecede kayıyor. Bunun için çok dikkatli olun.

    Genel olarak motor fiyatını gerçekten hak ediyor. Resimleri yakında atacağım. Arkadaşlar lütfen ama lütfen koruma elbiselerinizi giyin. Kaza esnasında koruma ekipmanının ne kadar önemli olduğunu anladım. Eldivenlerimin avuç içleri parçalanmış, dirsek kısmının korumasının kumaş kısmı soyulmuştu. En önemlisi ise kaskımın yere düştüğü andaki darbeyi ve köpeğin kaskımı ısırmaya çalışmasıydı. Canının yanmasından dolayı iç güdüsel olarak boynuma saldırdı. Ama şükürler olsun bu kazaya rağmen ne köpeğe ne de bana bir şey oldu. Dikkatli olmalı ve kurallara uymayı bir kez daha acı tecrübeyle öğrenmiş oldum. Sağlıcakla ve hep iki teker üzerinde kalın.

  10. #1270
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    St 125 yakıt sarfiyatı

    Yaklaşık 40 gün önce aldığımda depoyu doldurdum ve bugün 7 lt. Alıp full yaptım 323 km yol yapmışım malesef uzun yola gidemedim %80şehir içi ve 100km.2.16 lt dehşet bir rakkam benim 100cc cub tan daha düşük

  11. #1271

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Günaydın arkadaşlar,

    Motoru alalı 18 gün oldu, 850 km de şu an. 2 defa karşılaştığım bir sorunum var. Depoda yakıt olduğu halde sanki yakıt yok gibi tekleme yaptı. Yakıt yok diye yedeğe aldım fakat devam etti. Yavaşlayınca stop etti. Defalarca marşa basmama rağmen çalışmadı. 3~4 dakika bekledikten sonra çalıştı. Bunun sebebi ne olabilir? Nasıl giderebilirim?

  12. #1272

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    ALANYA-ISPARTA
    Motosikleti
    BAJAJ DİSCOVER 125/HONDA SPACY ALPHA, SYM HD 200İ
    Alıntı rabbace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar,

    Motoru alalı 18 gün oldu, 850 km de şu an. 2 defa karşılaştığım bir sorunum var. Depoda yakıt olduğu halde sanki yakıt yok gibi tekleme yaptı. Yakıt yok diye yedeğe aldım fakat devam etti. Yavaşlayınca stop etti. Defalarca marşa basmama rağmen çalışmadı. 3~4 dakika bekledikten sonra çalıştı. Bunun sebebi ne olabilir? Nasıl giderebilirim?
    benzin depo kapağındaki kilit mekanizmasının içerisinde 2 tane klindirik conta var oların çıkarılıp alınması lazım. bu contalar havalandırma deliğini kapattığı için depo içerisinde hava almadığından dolayı vakum etkisi oluşuyor ve karbüratöre benzin gitmiyor. servise uğrarsan 2 dakikada hallederler. vaya kendim yaparım dersen depo kapağını aç 2 adet yıldız vidayı sök, bir altta bir de üstte 2 adet pembe renkli klindirik contayı alıp vidalarını tak, bir daha sıkıntı olmaz.
    tr100a bunu beğendi.
    BAJAJ DİSCOVER 125 MT - HONDA SPACY ALPHA

  13. #1273
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    fiyatına göre iyi motordur

  14. #1274
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı fabialife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin depo kapağındaki kilit mekanizmasının içerisinde 2 tane klindirik conta var oların çıkarılıp alınması lazım. bu contalar havalandırma deliğini kapattığı için depo içerisinde hava almadığından dolayı vakum etkisi oluşuyor ve karbüratöre benzin gitmiyor. servise uğrarsan 2 dakikada hallederler. vaya kendim yaparım dersen depo kapağını aç 2 adet yıldız vidayı sök, bir altta bir de üstte 2 adet pembe renkli klindirik contayı alıp vidalarını tak, bir daha sıkıntı olmaz.
    evet çok büyük bir ihtimal sorun bu

  15. #1275

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    ALANYA-ISPARTA
    Motosikleti
    BAJAJ DİSCOVER 125/HONDA SPACY ALPHA, SYM HD 200İ
    15 gün kadar önce motorun ilk yağ değişimini ve bakımını yaptırdım. sonrasında km. göstergesinin 60 km. den sonra nazlı yükseldiğini ve 80 km. yi geçince tekrar geriye düştüğünü fark ettim.
    servise gidip durumu söylediğimde usta hemen motorla test sürüşü yaptı. sıkıntı yok beyefendi hemen parçayı isteriz ve bir kaç gün içerisinde komple km.tablası gelir ve değiştiririz dedi. araya hafta sonu girmesine rağmen 5-6 gün sonra servis beni aradı ve beyefendi parça geldi ne zaman uygun olursanız gelin hemen değiştirelim dedi.
    aynı gün servise gittim, km tablası komple sökülüp yenisi ile değiştirildi. zincir yağlandı, boşluğuna bakıldı. sağı solu kontrol edildikten sonra motor teslim edildi.
    toplam süre yarım saat.
    ben bu motoru alırken Kanuni hakkında hiç bir fikrim yoktu, forumda başlarda çokta olumsuz yorumlar yapılmıştı. başta Ekrem Ata beyin samimiyeti ve dürüstlüğüne sonra da Bajaj markasına güvenip motoru bırakın test etmeyi yazın başka şehirde olduğum için motoru görmeden bayisi tanıdığım ve güvendiğim insan olduğu olduğu için telefonla işi bitirip kredi kartına mail order yaptırarak almıştım.
    mevcut bir motorum daha olduğu için discoveri bir kaç ay bayide ve depoda yattıktan sonra havalar düzelince kullanmaya başladım.
    bu süre içerisinde ciddi bir sıkıntı ile karşılaşmadım, oldukça memnunum.
    biliyorum reklam vs. diyecek arkadaşlar çıkacak ama reklam değil. nasıl şikayetçi olduğumuz zaman şikayetimizi paylaşıyorsak memnun olduğumuz zaman da memnuniyetimizi paylaşalım ve hakkını teslim edelim.
    bu satırları sadece km. tablası değiştiği için yazmadım, daha öncesinde akü teklediği için garantiden hemen akü değiştirildi, forumda arada bir depo kapağındaki contadan dolayı stop etme problemlerini okuduğum için servise uğradım ve depo kapağındaki contalar alındı.
    aklıma takılan şeyleri sormak için servise uğradığım zamanlarda hep ilgilendiler, gerektiğinde test sürüşü yaptılar, sorularımı cevaplayıp bilgilendirdiler.
    üstelik Alanya gibi motosiklet sayısı çok fazla olan bir yerde yoğun çalışan bir servis olmasına rağmen hiç bir zaman bugün git yarın gel demediler, her gittiğimde memnun döndüm.
    bu sebeple gösterdikleri ilgi ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarından dolayı; başta Ekrem Ata bey'e, Alanya bayisi Mega Motor Ümit bey'e ve Alanya servisi Ahmet ustaya teşekkür ederim.

  16. #1276

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Bu gün motorumu alıp bende size katıldım 4 aylık bir araştırma sonucu motoru aldım ilk izlenimlerime göre motorun gidişi güzel 80km ye çok rahat hic kasmadan ulaşabilirsiniz ama belirli bi devirden sonra devir kesici giriyor devreye o biraz sıkıntı olabiliyor lastikleri gayet başarılı buldum forumda kötü diyorlardı şimdilik güzel bir başlangıç yaptım hayırlısı artık şimdilik bu kadar ara sıra yazmaya devam ederim bu arada fiyatına gore çok güzel bir motor sigorta fiyatı da çok iyi çıktı bence alınır almayı düşünen arkadaşlara da burdan gönderme yapalım çünkü ben baya okumuştum forumu tavsiyeler iyi oluyor tekeriniz düz bassın

  17. #1277

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Arkadaşlar selamlar tekrardan,
    Motor yağını kontrol ettiğimiz şeffaf yerin çevresinde yağ kaçağı olduğunu gördüm bugün. Normalde üst çizgide idi fakat şuan tam iki çizgi arasına düşmüş. Bu yerden yağ kaçırmasının nedeni ne olabilir ? Başka bu sorunu yaşayan oldu mu aramızda ?

  18. #1278
    svsmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    Alıntı FalconX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar tekrardan,
    Motor yağını kontrol ettiğimiz şeffaf yerin çevresinde yağ kaçağı olduğunu gördüm bugün. Normalde üst çizgide idi fakat şuan tam iki çizgi arasına düşmüş. Bu yerden yağ kaçırmasının nedeni ne olabilir ? Başka bu sorunu yaşayan oldu mu aramızda ?
    Ordan yağ sızıyor mu yoksa sen ordan yağ sızdığını mı düşünüyorsun yağ seviyesi her zaman aynı gözükmez motor soğukken eksik gibi görünür sıcakken fazla görünür en sağlıklı ölçüm motoru rolantide çalıştırıp ısıttıktan sonra stop edip orta sehpaya alacaksın birkaç dakika yağın süzülmesini bekleyip öyle ölçeceksin

  19. #1279

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    O şeffaf şeyin dışında yağ birikintisi var çember şeklinde. Dışardan sildim ama sonra bir daha olmadı.

  20. #1280

    Üyelik
    01 Nisan 2016
    devir kesiciyi nasıl iptal edebiliriz.farklı bir yere konuda açtım 1 tane cevap veren olmadı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

    Alıntı fabialife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin depo kapağındaki kilit mekanizmasının içerisinde 2 tane klindirik conta var oların çıkarılıp alınması lazım. bu contalar havalandırma deliğini kapattığı için depo içerisinde hava almadığından dolayı vakum etkisi oluşuyor ve karbüratöre benzin gitmiyor. servise uğrarsan 2 dakikada hallederler. vaya kendim yaparım dersen depo kapağını aç 2 adet yıldız vidayı sök, bir altta bir de üstte 2 adet pembe renkli klindirik contayı alıp vidalarını tak, bir daha sıkıntı olmaz.
    bu dediğinizin benzin göstergesinin birden düşmesi ile alakası olabilirmi?birde contayı sökersek yağmurda bi sorun olmaz değil mi?


64. sayfa BirinciBirinci ... 14546263646566 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler