Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Şubat 2016, 18:14
#1201
Herkese iyi günler. Arkadaşlar 1000 Km Bajaj Discover ST motorumu almış bulunmaktayım. Daha önce sırasıyla Honda CGL 125, Kuba CG 100, RKS Titanic 150, Bajaj BOXER BM 150, Asya HERO 125, Mondial DRİFT 125, Honda CBF 150 kullandım. Şimdide Bajaj DİSCOVER 125 ST kullanmakatayım. Kullanacağım motorları ihtiyacıma yönelik bir şekilde belirlemekteyim. Bajaj DİSCOVER'ide şu an ihtiyaçlarımı karşılayabilecek(Yakıt, Sağlamlık, yedek parça ve de rahat bir oturuş pozisyonu ve harika bir süspansiyon) bir düzeyde motor olduğu için seçtim.
İlk izlenimlerim;
Motor uzunca bir süre yattığı için alırken çalıştıramadık. Daha sonra bir çift buji takarak bu işi hallettim. Çalıştırdıktan sonra bir müddet kullandım. Motorda alt devirlerde stop etme ve tekleme gibi bir sorunla karşılaştım. Fakat ısınınca ve de belirli bir devir sonrasında motorun bir sorunu aştığını gördüm. (Bence bujilerin belirli bir devirde çalışmasıyla alakalı bir durum bu)Motorun gaz tepkimeleri mükemmel. Rodaj bittikten sonra motorun daha randımanlı bir şekilde isteklerime karşılık vereceği kanaatindeyim. Süspansiyonları CBF den sonra en çok hoşuma giden motor. Süspansiyon olarak Bajaj BOXER den asfaltta daha iyi, fakat bozuk arazide BOXER yukarıda kullanmış olduğum motorların hepsine fark atar(Gerek kullanım gerekse konfor ve güç açısından) İvmelenmesi ve de gücü hissettirmesi 125 lik bir motora göre çok iyi. DRİFT tin ivmelenmesi de çok iyiydi fakat DİSCOVER kadar değil. Son sürati nin ne kadar olduğunu bilmiyorum. Onuda rodajı bittikten sonra Yolova'ya giderken deneyeceğim. Yakıt konusunda da bir fikrim yok. Şu an Ankara'da motora binmek ayazından dolayı çok zor. Fakat motorda eski benzini tamamen boşalttım, 20(4.25) liralık benzin aldım. Şu anda 128 Km deyim ama depoda hala var gözüküyor. Bitene kadar da kullanacağım. Motorla havalar ısınınca Yalova ya gideceğim. Giderkende Yakıt ve de son hız ölçümleri yapacağım. Ölçümlerden sonra detaylı olarak formda ki arkadaşlarımı bilgilendiririm. Lastikler iyi değil, fakat şambriyelli olmaları benim için avantaj hem ben motoru limitlerinde kullanan bir insanım. Sürati sevmiyorum. Adrenalin yerine gökyüzünü ve ve çevremi ilgilenmeyi seçiyorum. Motorun bakımlarını kendim yapacağım. Garanti denilen şeye ben Türkiye'de oluşturulan sistemden dolayı güvenmiyorum. Yağımı ve yedek parçalarımı aldım. Yedek parçalarını (İki adet bosh buji, üç adet yağ filtresi, bir adet benzin filtre, bir adet ön fren balata) 53tl ye Kalyoncu motordan aldım. Bu parçalar Bajaj ın kendi sitesinde daha pahalı. Şimdi Kalyoncu motorun sattığı orjinal mi diyeceksiniz? evet orjinal. 4lt Motul 15.50 yağ aldım. Yazın kullandığım için. Kışında kullansam kesinlikle 10.40 olurdu. Aydın kardeşlerden arka çanta demiri siparişi verdim 65 lira. Kısaca yaptığım tüm işleri anlattım. Yaptığım geziler ve de bakımları bundan sonra ki form yazılarımda tarafsız olarak sizlerle paylaşacağım.
Reklamlar
-
10 Şubat 2016, 20:23
#1202
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
Herkese iyi günler. Arkadaşlar 1000 Km Bajaj Discover ST motorumu almış bulunmaktayım. Daha önce sırasıyla Honda CGL 125, Kuba CG 100, RKS Titanic 150, Bajaj BOXER BM 150, Asya HERO 125, Mondial DRİFT 125, Honda CBF 150 kullandım. Şimdide Bajaj DİSCOVER 125 ST kullanmakatayım. Kullanacağım motorları ihtiyacıma yönelik bir şekilde belirlemekteyim. Bajaj DİSCOVER'ide şu an ihtiyaçlarımı karşılayabilecek(Yakıt, Sağlamlık, yedek parça ve de rahat bir oturuş pozisyonu ve harika bir süspansiyon) bir düzeyde motor olduğu için seçtim.
İlk izlenimlerim;
Motor uzunca bir süre yattığı için alırken çalıştıramadık. Daha sonra bir çift buji takarak bu işi hallettim. Çalıştırdıktan sonra bir müddet kullandım. Motorda alt devirlerde stop etme ve tekleme gibi bir sorunla karşılaştım. Fakat ısınınca ve de belirli bir devir sonrasında motorun bir sorunu aştığını gördüm. (Bence bujilerin belirli bir devirde çalışmasıyla alakalı bir durum bu)Motorun gaz tepkimeleri mükemmel. Rodaj bittikten sonra motorun daha randımanlı bir şekilde isteklerime karşılık vereceği kanaatindeyim. Süspansiyonları CBF den sonra en çok hoşuma giden motor. Süspansiyon olarak Bajaj BOXER den asfaltta daha iyi, fakat bozuk arazide BOXER yukarıda kullanmış olduğum motorların hepsine fark atar(Gerek kullanım gerekse konfor ve güç açısından) İvmelenmesi ve de gücü hissettirmesi 125 lik bir motora göre çok iyi. DRİFT tin ivmelenmesi de çok iyiydi fakat DİSCOVER kadar değil. Son sürati nin ne kadar olduğunu bilmiyorum. Onuda rodajı bittikten sonra Yolova'ya giderken deneyeceğim. Yakıt konusunda da bir fikrim yok. Şu an Ankara'da motora binmek ayazından dolayı çok zor. Fakat motorda eski benzini tamamen boşalttım, 20(4.25) liralık benzin aldım. Şu anda 128 Km deyim ama depoda hala var gözüküyor. Bitene kadar da kullanacağım. Motorla havalar ısınınca Yalova ya gideceğim. Giderkende Yakıt ve de son hız ölçümleri yapacağım. Ölçümlerden sonra detaylı olarak formda ki arkadaşlarımı bilgilendiririm. Lastikler iyi değil, fakat şambriyelli olmaları benim için avantaj hem ben motoru limitlerinde kullanan bir insanım. Sürati sevmiyorum. Adrenalin yerine gökyüzünü ve ve çevremi ilgilenmeyi seçiyorum. Motorun bakımlarını kendim yapacağım. Garanti denilen şeye ben Türkiye'de oluşturulan sistemden dolayı güvenmiyorum. Yağımı ve yedek parçalarımı aldım. Yedek parçalarını (İki adet bosh buji, üç adet yağ filtresi, bir adet benzin filtre, bir adet ön fren balata) 53tl ye Kalyoncu motordan aldım. Bu parçalar Bajaj ın kendi sitesinde daha pahalı. Şimdi Kalyoncu motorun sattığı orjinal mi diyeceksiniz? evet orjinal. 4lt Motul 15.50 yağ aldım. Yazın kullandığım için. Kışında kullansam kesinlikle 10.40 olurdu. Aydın kardeşlerden arka çanta demiri siparişi verdim 65 lira. Kısaca yaptığım tüm işleri anlattım. Yaptığım geziler ve de bakımları bundan sonra ki form yazılarımda tarafsız olarak sizlerle paylaşacağım.
Öncelikle hayırlı olsun diyorum. Çubuk ta da discover 125st kullanan arkadaş vardı çok memnundu. 1 yılda sürekli Ankara-Çubuk yapıp 9000 km ye ulaşmıştı gercekten motosiklet çok kaliteli. Sattı şimdi Pulsar aldı.
Dikkat ediyorumda bajaj kullananlar hep model yükseltiyor pulsar alıyor. Bajaj cok seviliyor bakalım siz memnun kalıp pulsar a yükseltecekmisiniz
-
10 Şubat 2016, 20:42
#1203
Merhabalar ...
Ybr sayfasında da yazdım ama birde buraya yazayım özellikle motosiklet kullanıcılarından bilgi almak en doğrusu diye düşündüm..
Arkadaşlar 6000 TL bir motosiklet için net bütçem var. Gerek tip olarak , gerek sağlamlık olarak Ybr düşünüyorken, bulunduğum ilde bir Ybr Bayi olmaması nedeniyle motosiklet almayı erteleyecekken, farklı modelleri inceledim ve Bajaj Discover 125 St dikkatimi çekti,
Şimdi benim motosiklet tecrübem bilgim hiç yok, burda yazılan terimlerin birçoğunu anlamıyorum, hal böyle iken en azından bana başlarda sıkıntı çıkarmayacak bir motosiklet lazım, Ybr her ne kadar övülüyor olsa da onda da sıkıntı yaşayanlar var, fiyatı şuan 5830 TL, sizce limitimi sonuna kadar kullanıp Ybr mi alsam, yoksa yaklaşık 2000 TL daha ucuz olan 125 ST mi alsam, sizce hangisi mantıklı ?
Dediğim gibi tecrübem hiç yok, bilgim çok az, burda ki birçok arkadaşım gibi bir sorun yaşarsam pratik çözümler üretemem.
Bu arada motosikleti kullanım amacım :
- Sadece gezeceğim, öyle tek teker yapma gibi fantazilerim yok, sakin kullanacağım, şehir içi şehir dışı 80-90 km hız benim için yeterli.
-
10 Şubat 2016, 21:13
#1204
Öncelikle teşekkür ediyorum. Pulsar alternatiflerim arasındaydı. Ama Discover ihtiyacımı(Yakıt, sağlamlık, yedek parça, maliyet, ikinci el) fazlasıyla karşılayacak bir motosiklet. Pulsar'ın, ileride 150 AS modelini düşünebilirim. Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
YBR çok güzel bir motor. Şehir içi için ideal. Fakat biraz kalıplı ve iri kıyımsan, motor altında bisiklet gibi kalıyor. Güç açısından biraz zayıf ama konforlu ve sağlam bir motor. Bence öncelikli olarak ihtiyacını belirle(Gösteriş, Hız, Dayanıklılık, Maliyet, Kurye,Uzun yol vs.) ve ona göre deneyerek karar kıl. Sana tavsiyem git yakından gör ve test et. Ona göre de kararını ver. Burada ki yorumlar bazen yanıltıcı olabiliyor.
-
10 Şubat 2016, 21:21
#1205
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ediyorum. Pulsar alternatiflerim arasındaydı. Ama Discover ihtiyacımı(Yakıt, sağlamlık, yedek parça, maliyet, ikinci el) fazlasıyla karşılayacak bir motosiklet. Pulsar'ın, ileride 150 AS modelini düşünebilirim. Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
YBR çok güzel bir motor. Şehir içi için ideal. Fakat biraz kalıplı ve iri kıyımsan, motor altında bisiklet gibi kalıyor. Güç açısından biraz zayıf ama konforlu ve sağlam bir motor. Bence öncelikli olarak ihtiyacını belirle(Gösteriş, Hız, Dayanıklılık, Maliyet, Kurye,Uzun yol vs.) ve ona göre deneyerek karar kıl. Sana tavsiyem git yakından gör ve test et. Ona göre de kararını ver. Burada ki yorumlar bazen yanıltıcı olabiliyor.
1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Benim için en önemli olan şey Dayanıklılık. Aldığım zaman motoru evle servis arasında gidip gelmek istemiyorum. Güç 2. Planda benim için beni şehirde gezdirsin arasıra 100-150 km gezilere götürsün yeterli.
Bajaj bayi var test sürüşü yaptırıyorlar mı bilmiyorum ama Yamaha bayi henüz yok yaşadığım şehirde.
-
11 Şubat 2016, 11:52
#1206
1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Benim için en önemli olan şey Dayanıklılık. Aldığım zaman motoru evle servis arasında gidip gelmek istemiyorum. Güç 2. Planda benim için beni şehirde gezdirsin arasıra 100-150 km gezilere götürsün yeterli.
Bajaj bayi var test sürüşü yaptırıyorlar mı bilmiyorum ama Yamaha bayi henüz yok yaşadığım şehirde.[/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Benim için en önemli olan şey Dayanıklılık. Aldığım zaman motoru evle servis arasında gidip gelmek istemiyorum. Güç 2. Planda benim için beni şehirde gezdirsin arasıra 100-150 km gezilere götürsün yeterli.
Bajaj bayi var test sürüşü yaptırıyorlar mı bilmiyorum ama Yamaha bayi henüz yok yaşadığım şehirde.[/QUOTE][/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
YBR, Dayanıklı, güzel ve titreşimsiz bir motosiklet. Benim hoşuma gitmeyen özellikleri; Güç olarak biraz zayıf kalıyor. Uzun yolda ve rampada bir kamyon sollayacaksanız vay halinize! Ama şehir içi için çok güzel bir motor.
-
11 Şubat 2016, 13:09
#1207
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Benim için en önemli olan şey Dayanıklılık. Aldığım zaman motoru evle servis arasında gidip gelmek istemiyorum. Güç 2. Planda benim için beni şehirde gezdirsin arasıra 100-150 km gezilere götürsün yeterli.
Bajaj bayi var test sürüşü yaptırıyorlar mı bilmiyorum ama Yamaha bayi henüz yok yaşadığım şehirde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
1.78 boyunda ve 78 kiloyum. Benim için en önemli olan şey Dayanıklılık. Aldığım zaman motoru evle servis arasında gidip gelmek istemiyorum. Güç 2. Planda benim için beni şehirde gezdirsin arasıra 100-150 km gezilere götürsün yeterli.
Bajaj bayi var test sürüşü yaptırıyorlar mı bilmiyorum ama Yamaha bayi henüz yok yaşadığım şehirde.[/QUOTE][/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
YBR, Dayanıklı, güzel ve titreşimsiz bir motosiklet. Benim hoşuma gitmeyen özellikleri; Güç olarak biraz zayıf kalıyor. Uzun yolda ve rampada bir kamyon sollayacaksanız vay halinize! Ama şehir içi için çok güzel bir motor.[/QUOTE]
Bajaj nasıl? Ybr kadar olmasa da alınır mı sizce
-
11 Şubat 2016, 22:07
#1208
Kesinlikle tavsiye ederim.
-
11 Şubat 2016, 22:22
#1209
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
Kesinlikle tavsiye ederim.
Motor daha yeni 50-60 bin km olmadan kimse bilemez falan diye yorum yapıyorlar
-
11 Şubat 2016, 23:21
#1210
80.000 Km. yapan var. Çokta memnunmuş satana kadar. Tel konuştum. İsmi Hacı, İstanbul'da kuryelik yapıyorum diyor. Telefonu: 0542 343 31 31. 80.000 Km lik Discover 125 ST deneyimi var. Sana, benden daha iyi bilgi verecektir. Ben fazla kullanmadım. Fakat ön izlenimlerim göre, fiyatından çok daha fazlasını hak eden bir motor.
-
12 Şubat 2016, 10:06
#1211
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
80.000 Km. yapan var. Çokta memnunmuş satana kadar. Tel konuştum. İsmi Hacı, İstanbul'da kuryelik yapıyorum diyor. Telefonu: 0542 343 31 31. 80.000 Km lik Discover 125 ST deneyimi var. Sana, benden daha iyi bilgi verecektir. Ben fazla kullanmadım. Fakat ön izlenimlerim göre, fiyatından çok daha fazlasını hak eden bir motor.
Son olarak lastikleri ne durumda hocam. Kaliteli lastik takılamıyor 17 inç olduğu için deniyor?
-
12 Şubat 2016, 10:59
#1212
merhaba arkadaşlar,
http://www.aliexpress.com/item/HIGH-...999.261.m6TBgV
çinde satılan şu tür digital vites göstergelerinden bizim motora takabilirmiyiz?
bu konuda bilgi ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
-
12 Şubat 2016, 12:21
#1213
SAVA ve IRC ikisi de kuryelerin tercih ettiği lastik. Lastikte sorun olmaz. Kafanıza takmayın böyle şeyleri, daha çok kafanız karışır. Parçası bol ve sağlam motor.
-
12 Şubat 2016, 13:04
#1214
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
SAVA ve IRC ikisi de kuryelerin tercih ettiği lastik. Lastikte sorun olmaz. Kafanıza takmayın böyle şeyleri, daha çok kafanız karışır. Parçası bol ve sağlam motor.
Sormadan insanın içi rahat etmiyor. Irc marka lastikten illallah ettik diyen birsürü insan var youtube motovloglarında falan. Gönül bi Michelin takmak isterdi
-
12 Şubat 2016, 13:24
#1215
İrc kullanıyorum 5 aydır kar hariç bindim motora sıkıntı yok çok fazla yatirmayin sıkıntı çıkarmaz kontra ile dönün virajlara 90 km hızla viraja ( siz denemeyin )girdiğimde oldu yerler kuru iken sıkıntı yok genelde daha düşük hızlarda viraj alırım dikkatli kullanımda sıkıntı cikaran lastik degil
-
12 Şubat 2016, 15:23
#1216
Bana göre lastik olayı o kadar abartılacak olay değil. İnan Discover'in üzerinde ki lastiklerde abartılacak kadar kötü değil. Bu formda ki bir çok kişi, İnternet üzerinden ders alarak ve de kopyala yapıştır yaparak mühendis olmuş! Herkes, bir lastik tutturmuş gidiyor, fakat kimse Türkiye de ki yolların durumundan bahsetmiyor Bugün, Discoverim le Ankara sokaklarında dolaştım. Lastik bana göre makul. Abarttıkları kadar değil yani. Dikkatli kullanırsan bir sorun yaşamazsın! Her ayrıntıya bu kadar takılırsan hata yaparsın.
-
20 Şubat 2016, 17:10
#1217
Bugün motordaki tüm benzini boşalttım. Motor uzun bir süre kullanılmadığı için benzinden dolayı eksozundan siyah duman atıyordu. Denemek maksadıyla Baydarlar Shell benzinliğinden 5 liralık benzin aldım. Benzinlikten çıkarak Kırıkkale istikametine doğru benzin bitene kadar devam ettim. Ankara-Kırıkkale il sınırının biraz ilerisinda Kılıçlar yol ayrımını geçtikten sonra ki akaryakıt istisyonun da(Meram Petrol) benzinim bitti. Tam 56 km. 5 liralık benzinle 1000 Km deki daha henüz rodajı bitmemiş motorla 56 Km. Çok iyi bir rakam. Yolda 80 Km kesinlikle aşmadım. Hava rüzgarlıydı. Motor bana gerçekten keyif verdi. Motoru alacaklara kesinlikle tavsiye ederim.
-
21 Şubat 2016, 19:54
#1218
Arkadaşlar discover 150f düşünüyorum kusura bakmayın konunun o olmadığını biliyorum ama kendi başlığı altında hic kayda değer bir şey bulamadım hep taraflı yorumlar birisi başının üstüne koymuş diğeri yerin dibine sokmuş varmı kullanan
-
26 Şubat 2016, 21:55
#1219
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
Herkese iyi günler. Arkadaşlar 1000 Km Bajaj Discover ST motorumu almış bulunmaktayım. Daha önce sırasıyla Honda CGL 125, Kuba CG 100, RKS Titanic 150, Bajaj BOXER BM 150, Asya HERO 125, Mondial DRİFT 125, Honda CBF 150 kullandım. Şimdide Bajaj DİSCOVER 125 ST kullanmakatayım. Kullanacağım motorları ihtiyacıma yönelik bir şekilde belirlemekteyim. Bajaj DİSCOVER'ide şu an ihtiyaçlarımı karşılayabilecek(Yakıt, Sağlamlık, yedek parça ve de rahat bir oturuş pozisyonu ve harika bir süspansiyon) bir düzeyde motor olduğu için seçtim.
İlk izlenimlerim;
Motor uzunca bir süre yattığı için alırken çalıştıramadık. Daha sonra bir çift buji takarak bu işi hallettim. Çalıştırdıktan sonra bir müddet kullandım. Motorda alt devirlerde stop etme ve tekleme gibi bir sorunla karşılaştım. Fakat ısınınca ve de belirli bir devir sonrasında motorun bir sorunu aştığını gördüm. (Bence bujilerin belirli bir devirde çalışmasıyla alakalı bir durum bu)Motorun gaz tepkimeleri mükemmel. Rodaj bittikten sonra motorun daha randımanlı bir şekilde isteklerime karşılık vereceği kanaatindeyim. Süspansiyonları CBF den sonra en çok hoşuma giden motor. Süspansiyon olarak Bajaj BOXER den asfaltta daha iyi, fakat bozuk arazide BOXER yukarıda kullanmış olduğum motorların hepsine fark atar(Gerek kullanım gerekse konfor ve güç açısından) İvmelenmesi ve de gücü hissettirmesi 125 lik bir motora göre çok iyi. DRİFT tin ivmelenmesi de çok iyiydi fakat DİSCOVER kadar değil. Son sürati nin ne kadar olduğunu bilmiyorum. Onuda rodajı bittikten sonra Yolova'ya giderken deneyeceğim. Yakıt konusunda da bir fikrim yok. Şu an Ankara'da motora binmek ayazından dolayı çok zor. Fakat motorda eski benzini tamamen boşalttım, 20(4.25) liralık benzin aldım. Şu anda 128 Km deyim ama depoda hala var gözüküyor. Bitene kadar da kullanacağım. Motorla havalar ısınınca Yalova ya gideceğim. Giderkende Yakıt ve de son hız ölçümleri yapacağım. Ölçümlerden sonra detaylı olarak formda ki arkadaşlarımı bilgilendiririm. Lastikler iyi değil, fakat şambriyelli olmaları benim için avantaj hem ben motoru limitlerinde kullanan bir insanım. Sürati sevmiyorum. Adrenalin yerine gökyüzünü ve ve çevremi ilgilenmeyi seçiyorum. Motorun bakımlarını kendim yapacağım. Garanti denilen şeye ben Türkiye'de oluşturulan sistemden dolayı güvenmiyorum. Yağımı ve yedek parçalarımı aldım. Yedek parçalarını (İki adet bosh buji, üç adet yağ filtresi, bir adet benzin filtre, bir adet ön fren balata) 53tl ye Kalyoncu motordan aldım. Bu parçalar Bajaj ın kendi sitesinde daha pahalı. Şimdi Kalyoncu motorun sattığı orjinal mi diyeceksiniz? evet orjinal. 4lt Motul 15.50 yağ aldım. Yazın kullandığım için. Kışında kullansam kesinlikle 10.40 olurdu. Aydın kardeşlerden arka çanta demiri siparişi verdim 65 lira. Kısaca yaptığım tüm işleri anlattım. Yaptığım geziler ve de bakımları bundan sonra ki form yazılarımda tarafsız olarak sizlerle paylaşacağım.
hocam ben de nakit ihtiyacı nedeniyle pulsar satıp cbf 150 aldım. 30.000 km deki motorum 2013 model. cbf bana birkaç sorun çıkardı. arka dişli göbeği dağıldı beni yolda bıraktı falan filan. biraz da kazası vardı ve yaptırdım ancak motordan soğudum biraz sanki. ne kadar da japon olsa , 0 ayarında bir motosiklet gibi olmuyor sanırım. bu yüzden discover lere bakıyorum şimdi. çünkü hata yaptığımı düşünüyorum. daha düşük kalite de olsa bildiğim motor en azından beni yolda bırakacaksa bile nerde bırakacağını bilirim.
cbf ile karşılkaştırabilecek sizi bulmuşken sormak istediğim şeyler var.
cbf den performans olarak farkı ne kadar
titreşim olarak çok rahatsız edici düzeyde titreşim var mı , sineye çekilir mi
cbf motorum sabahları 2-3 dakika boyunca jikle sonuna kadar açık ısıtmadan asla rölantiye gelmiyor. jikleyi kapattığım an istop ediyor. bu durum discover motorunda ne durumda. özelliklke bu canımı çok sıkıyor benim. pulsardan sonra sanki 50 sene öncesi teknolojiye düşmüş gibi oldum.
cevaplarınızı merakla bekliyorum teşekkür ediyorum.
-
28 Şubat 2016, 18:19
#1220
Sevgili Murat kardeşim. Motor, CBF'e göre kalkışlarda daha atik. Manevra ve şehir içi kullanım açısından gerek denge gerekse kıvraklık açısından CBF'den daha iyi. CBF kadar rahat değil. Yaktı mükemmel. Titreşim abartılacak kadar değil. Oturuş pozisyonu çok iyi. Uzun yol yapacaksan ve de yakıt o kadar da önemli değil diyorsan CBF. Ama ekonomik olsun, kıvrak olsun, şehir içi kullanım kolaylığı olsun diyorsan Discover. Bir de CBF çok sıcak zamanlarda özellikle uzun yol rampalarda sorun yaşıyordum. BOXER BM 150 yi Didimden gelirken kullandım. Bana en ufak bir problem yaşatmadı. Selesi dışında. Özetle Discover alnır mı alınır. Tabi senin bu motoru kullanım amacına bağlı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler