Ben bisiklet sporu yapıyorum. cst yi oradan biliyorum. tabi ama bisiklete yorumlayacak olursam. arazi kullanımına gelmiyor. motosiklet olarakta bir tane gsr600 de kullanan bir arkadaşım vardı fena değil ama yinede çok güvenmemek lazım diyordu. ben az önce sipariş ettim. toptan fiyatı 55 tl imiş. arkaya 100/80/17 öne 90/8017 takınca deneyimlerimi paylaşırım
Michelin lastikleri daha yağmurlu hava kullanmak nasip olmadı. Yağmur Yağmadı
Ayrıca, Bu arka lastiğin OK un ters yönüne takılması gerektiği için ve takılmadığı için arka şuan orjinal lastikten daha da fazla kayıyor. Ben ona yordum.
Ayabusah ın dediğine bakarak yorum yapıyorum.
Arka lastiği olmasının gerekenin ters yönünde takınca lastiğin yol tutacağını ümid ediyorum. Eğet hala aynı performans'ta ise para iadesi isteyeceğim.
Distribütör'ü aradım oda aynı şeyi söyledi, lastiğiniz de şuan montaj hatası var, OK'un ters yönüne takılması gereklidir dedi ve ben lastiğin yol tutmaması sebebiyle 2 kere ciddi ciddi düşüyordum. Orjinal Nyloon lastiğin salmadığı yerde Michelin şuan salıyor.
Değişim yapıldıktan sonra izlenimleri tekrar aktarırım.
ÖN lastik performansı çok iyi, Ani frenlemede de kaymıyor, Yani benim fren sıkmam ile kaymıyor, Orjinaller kayıyordu.
Şuan lastik alacak olsaydım, Bu ebatlarda Diablo Rosso 2 alırdım.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Geçmiş olsun. Lastik konusu şakaya gelmez. Ciddiyetle üstünde durulması gerekiyor. Lastiğinizi bir an evvel değiştirin ok yönünün tersine.
Birde önemli olan tubeless olayı ben irc taktırdım iç lastikler çıkarıldı ama sonra hava kaçırdı devamlı nedeni ise yanaklardan kasislerden geçerken hava bırakması diye tahmin ediyorum ki jant tubeless jantlara göre farklı
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
İç lastiksiz kullanan arkadaşların bu gibi sıkıntıları oldumu hiç yada tubeless lastiğide iç lastikli kullansak ne olur?
irc nin yanakları bu jant'a sert geliyor. o yüzden hava kaçırıyor eminim. başka bir arkadaşın aynı sorun ybr de olmuştu. lastiklere sıvı kauçuk sıkarak sorunu çözmüştü. bunu deneyebilirsin.
Benim lastikler yarın geliyor. bakalım ne olacak. ama şundan eminim irc ye on basar o kesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
sizde Rolantide bir süre çalıştıktan sonra. gaz verdiğinizde anlık boğulma. devamında stop etme gibi sorun oldumu hiç?
Evet oluyor yazın jikle ile çalıştırmadım ilk kmlerde rölantide ısınıyor sonra çıkıyordum yola sonraları ısınırken boğulup stop etmeye başladı bende soğuk havalar başlayınca jikle pedalı ile çalıştırıyorum ama rölantide çalışmıyor yine kısa zamanda stop ediyor. Yani belli bir gaz verince toparlıyor 2 dk sonra yine stop ediyor. Bir usta hiç bekleme jikle ile çalıştır düşük devirde düşük km giderek motoru ısındır sonra jikleyi kapat ve istediğin gibi ver gazı dedi. Şimdilik böyle gidiyor valla
Çok saçma bir şey söylemiş. bunu zaten motor sıcakken yapıyor. soğukta falan tekte almasada ikinci marşta jiklesiz alıyor zaten. ilk gaz vermede kalıkşta. ısıtırken rolantide çalışışında hiçbir şey yok. mesela çalıştırdık motoru ısıttık, taktık vitese gittik ilerde durduk. rolantide çalıştı motor atıyorum 30 saniye sonra kalkacağımız zaman hafif hafif gaz versem bile boğuluyor. sendeki sorunda böylemiydi_?
Tubeless lastikleri iç lastikli kullansak ne olur motoru yorarmı? Yanı jantlar kısa süreli çözümde sıvı kaucukla gider ama ya sonra ben geçenlerde ufak bir çukura geldim göremedim yenisahra Optimum önünde ön lastik aniden indi patladı sandım ama yok değil sonra shell den hava bastım sıkıntı yok ama kasis yada çukura girince ani hava bırakıyor.
Emin olun diztrisütörde yanlış biliyor. Ok yönü dogru. Ön lastikle arkanın desenleri ters oluyor böylelikle ve evet öyle olması gerekiyor. Michelin global siteye girin orda ön arta set lastiğe bakın. Teşhir fotosu bile desenler ters birbirine. Ama tabiki dayanak noktam o fotolar değil. Lastiğin kayması başka sebeptendir emin olun. Türk işi yapmayın oka uyun.
bende mesela stop etti. marş masınca gaz vermeden hemebn alıyor. ilk gaz vermede kalkışta bir şey olmuyor. sanırım bizim farklı nedenlerden dolayı sorunlarımız var
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------
o zaman demek oluyor ki arka lastik için tasarlanan lastiklerden alıp takıcaz?
sn. Gargi amca,
benim desenler önde arkada aynı yöne bakıyor.
bu arada ben hiç jikle kullanmıyorum. tek marş yarım gaz verip bırakıyorum 1 dakka sonra yola çıkıyorum. Boğulma, tekleme yok.
CST aman aman diyim, mondial drift sayfasına bakın, ben bile 20-30km hızlarda kaymıslıgım 1 defa da düşmüşlüğüm var.
Asfaltla ilk teması cst marka lastik sayesinde yaptım 20-30km hızla
Ben o driftin üzerindeki lastikleri biliyorum. O lastiklerden değil daha doğrusu nylon değil bu lastikler. Şuan link veremiyorum mobilden girdigim için ffakat. Mc 605 mc 606 bu lastiklerden bahsediyorum. Sade e arka 160 lira ön ise 110 lira olması gerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Irc ve sava dediginiz lastiklerin hepsi nylon. Nasıl oluyorda iyi diyorlar hayret
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)