Ne diyem ki simdi sana kanuni gt yi hic gormedim. Motosiklet bilgimde hic yok desem yeridir.. ama aradaki cc farki ve tecruben yuzunden gt daha yatkin geliyor.. yada biraz daha butceni yukseltip 200 luk 250lik bir motosiklet de bakabilirsin?
Boxerların yapısı hakkında bilgim yok fakat olacağı kanaatindeyim.
Bir kaç mesaj önce aldığım fyatı yazmıştım. Tekrarlıyayım Sava türkiyeden 200 TL ye aldım
yanaklarla ilgili sıkıntı yok.
@uçnkaplumbğa
MC18 de tek ebat var.
Lastikleri değiştirdikten sonra , viraj aramaya başladım . ve yağmurda limitleri zorladım.
Açıkcası ıslakta bu kadar fark olacağını tahmin etmiyordum.
Tabiki bunları lastikleri soğukken yapmıyoruz. En kaliteli lastik olsa bile soğuk ise kayar.
Alacağınız yolun ilk km 'lerinde onun için lastiğiniz ne olursa olsun çok dikkat etmek gerekir.
Passionately in love with Motorcycle
tgouc arkadaşım, bunlar hızlı motosikletler değil. sen bakma 110-120 140/s diyenlere, makul hızları 90-100/s
hangisini alırsan al, alınca anlayacaksın.
sana şöyle bir örnek vereyim, sen 100 metreyi 20 saniyede koşabilirsin, en hızlı turun bu olabilir ama 1000 metreyi aynı sür'atle koşabilir misin?
koşabilmek için neye ihtiyacın olacak?
bir insan zorlanmadan 40-50 kilo taşıyabilir ama kaç metre gidebilir?
ben bir keresinde aciliyetim olduğu için 180km sürekli 100-110 km/s hızla gittim, son hızı 115/s dir discover ın, fakat dönerken aynı hızla dönemedim. Çünkü 110-115 sür'atlerde seyretmek hem motoru hem sürücüyü yoruyor.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Herkese merhabalar ilk motorum olan mondial 100 mfh'ı sattım şuan yeni bir motosiklet arayışı içindeyim.
Listemde 3 model var: Mondial Drift ( Sıfır ) - Bajaj Discovery ( 2. El ) - 2005 - 2009 eski kasa Yamaha YBR 125 ( 2. El )
İlk motorum mondial 100'den dolayı çinliden epey dilim yandı ama drift için farklı diyorlar, bu motorlar arasında seçim yapmam gerekecek ybr - discovery'nin 2. Eli 3.000 lira ama driftin sıfırı 3000 lira, sizce ne yapmalıyım ?
Bajaj Discovery'nin son hızı nedir ? uzun yola çıkacağım alacağım motor ile sabit 100 km ile gidebilirmiyim ? yedek parça fiyatları nasıldır ? yakıtının epey düşük olduğunu biliyorum ( drif'e pek iyi gözle bakamamamın sebebi'de hunharca yakıt tüketimi )
Discovey'nin sağlamlığı nasıl ? 10 - 20 - 30 bin km'yi aşmış kişiler memnun'mu ?
Discovery'nin neyinden şikayetçisiniz ?
Discovery hakkında biraz bilgi verirseniz sevinirim hayırlı günler
Sürekli agresif kullanım şehir için yakıt şahsi yakıt tablom,
KM arttıkça verileri burada paylaşabilirim.
Yakıt ölçümü biraz hassas olduğu için, aldığın benzini bitirmek gerekli olduğu için, benzin koyarken içinde ki benzini hesaba katamadığın için, sürekli ölçüm alınmıştır ve bir sonra ki benzin alışımda aylık olarak ne kadar TL ye ne kadar yol gittiğim çıkmaktadır.
acemi ölçümü diyelim
mesela orada 20 TL benzine 133 km gittiğim gözüküyor, halbuki yolumun üzerinde başka benzinlik bulamayacağım için orada doldurmam gerekti ve içindeki benzini hesaba katmadan bu tabloyla komple ölçüm alabiliyorum.
dün lastiklerimiz de takıldı, her kafadan bir ses çıksa da, aklın yolu Michelin
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
İzmir Bornova Buzz motor, 510 Nakit
Teşekkürler jemalizm... Bence 125 lik bir motor almak isteyenler bu tabloya baksın.. yaklaşık hepimizin yakıtları aynı seviyede.. Hatta daha sakin kullanımlarda biraz daha düşebilir... Bilgi için sağol... Kazasız sürüşler
10 günde 2 mesaj , valla çok akıcı , bu kadar kullanıcı var.
Ivır zıvır bişileri koymak için kapalı çanta istiyorum .
Topcase için BAgaj demiri almak gerekcek ve cezai durumları var, açıkcası motorumda böle bişide istemiyorum
Kappanın K21 gibi veya onun çakması çinli plastik çantalar var ,sağ soluna koyulabilecek ve devamlı üstünde durucak.Ve kilitli
Böyle bişi kullanan var mı ? Ve bunun için üniversal yan çanta demiri yaptıran varmı? veya satışta olup bizim motora uyan
Passionately in love with Motorcycle
Evet forum cok durgun bende arada takip ediyorum yeni birseyler varmi diye ama =( canta olarak ben ufak bi depo ustu (hem ivir zivir hemde gps) fazla malzeme oldumu sirt cantasi ama kaplumbaga misali butun malzemeleri yanimda tasiyorum motosikleti park etsemde..
Cemal arkadaşımız, yakıt bilgisi vermişti. bende bir depo ile 456 km de sıfırladım doldurttum 45 lira ile doldu. İçinde hala varmış
İnanılmaz keyifli rakamlar.ki yarısı da tapa gaz'dır.
Ömer burak, Maalesef bende takip ediyorum. fakat hareket yok , face grubu daha aktif.
Grupta ön dişli değişimi hakkında bayağı bi konu döndü .
Ciddi anlamda takiplerimden sonra, Dün 16T dişli taktırdım. Sanki Motora 6. vites geldi.
4.vites 100 km/h yapıyor ve 5'e attığınızda sakin bir şekilde düşük devirde 100km de gidebilirsiniz. uzun yol için ideal, Ama daha fazla sürat yapmıyor. Amaç Motoru rahat bi şekilde seyrini sağlamak.
Fakat Bu işin dezavantajı,
Rüzgarda yokuş çıkarken 5 viteste gücü düşüyor. Bende 90 kilo zaten.
80 km yaptım.
Ve 15 Dişlinin Daha mantıklı olacağı yönünde idi. Bugün mesai çıkışında 15T taktırdım.
Şimdi deneme maksatlı 60 km dolaştım.
Harika arkadaşlar. Çok daha stebil. Akselarasyon 14T ile aynı ve vites oranları daha rahat oldu.
Tavsiye ederim.
Soldaki 14T sağdaki 16T
Passionately in love with Motorcycle
sanırım bende 15t ye döneceğim.
bunlarda motorumdan bir kaç resim
Merhaba arkadaşlar
Çanta/topcase Takin artik herhangi bir caza işlemi yoktur başka şeyler aramayin 45 lt yi Takin gocca bi bagajiniz olsun
merhaba arkadaşlar.
Motosikletimi ilk çalıştırıyorum herşey normal. yürüyorum mesela. bir süre sonra duruyorum, tolantide çalışıyor gayet güzel. fakat tekrar gaz verdiğimde. çok yavaş yavaş versem dahi motor boğuluyor. stop ediyor. kısaca mesela 30-40 saniye rolantide çalışırsa, kalkacağım zaman boğuluyor, seyir halinde sorun yok, duruken arada fıt fıt gaz verirsemde sorun yok. başına böyle bir şey gelen varmı acaba?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)