Üstad kaç diosun
Üstad kaç diosun
Ben sizlere soruyorum aslında kaça satılır diye. Düşündüğüm 3000 yinede fazla fikrim yok. yer izmir.
Selam
boxer yağını değiştirecem mengu sen bu işlerin pirisin yiğenim neler gerekli takım taklavat motor yağı ne alalım
Servis 2500 km'de bakıma gel demişti. Garanti belgesinde ikinci bakım 5000 km olarak gözüküyor. Muhtemelen yağını değiştirip 100 lirayi kilitleyecekler bi şekilde.
Yağı kendim alıp değiştirsem bi sıkıntı olur mu acaba? Veya 2500 bakımı diye bir bakım var mı?
Garanti belgesindeki bakım aralıklarına gitmen yeterli garanti dışı falan olmaz onun dışında gitmezsen.
Beyaz renkli boxer var mıydı yeni mi çıktı arkadaşlar? Sahibindende denk geldim, nasıl sizce? Güzel geldi gözüme. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99477192/detay
Merhaba bu motorun sigorta masrafi ortalama ne kadar olur?
Rica ederim. Genel olarak memnunum. Eksi yönleri var mı dersen var tabiki ama ben bu motoru neredeyse bi telefon fiyatına aldım ve ne aldığımı bilerek beklentilerimi ona göre ayarlıyarak aldım. Bunları göz önünde tutarak söyleyebileceğim verdiğim parayı sonuna kadar hak eden bir motosiklet.
Selamun Aleyküm. Eylül gibi bu motoru almayı düşünüyorum. İlk motorum olacak önceden paketçilik yaptığım yerden viteslii motorlara tecrübem var. A2 Ehliyetinden sonra almayı düşünüyorum.
1- Üniversiteye gidiş geliş için kullanacağım. Bu yüzden 4-5 sene idare eder mi?
2- Motor çok masraf çıkartıyor mu? 100km de 3 lt benzin yaktığını okumuştum ama tek etken benzin değil. İlerde durmadan sorun çıkartır mı?
3- Sıfır motor alacağım için ruhsat, plaka, sigorta yaptıracağım yaklaşık bunların masrafı ne kadar tutar?
4- Bu motora uygun 4 Mevsim temiz lastik var mı varsa fiyatı ne kadar?
5- İleri motor bilgisi gerekiyor mu? İlk motorum olacak hiç motor bakım tecrübem yok o yüzden bakımı falan çok zorlar mı?
Cevaplarsanız sevinirim.
1) Düzgün kullanırsan. Yağsız bırakmazsan idare eder. Ufak tefek sorunları olur.(Mesela geçen gün benzin ibrem bozuldu. Garantiden değişecek) Ama kolay kolay yolda bırakmaz.
2) Ben motoru tapagaz kullanıp benzine acımadığım halde 2,5 litre yakıyorum. 2,7 litre diyende duydum. Sakin kullanırsan 2 litre yaktığını iddia edenler de var. Genel bakımları hariç masraf çıkarmaz bu motor. 5.000 km'de bir 100 lira bakım masrafını gözden çıkar. Onun haricinde kendin yağ değiştireceksen 2500'de bir yağ masrafı ekle. Zaten bunlar her motor için olacak masraflar. Ekstra bir şey benim aklıma gelmiyor.
3)Ruhsat plaka 200 tutar yaklaşık. Ama asıl masraf sigorta. Sıfırda alsan ikinci elde alsan sigortacı seni bi öpecek önce. Yaşına göre 1000 lira bile çıkabilir.
4)Lastik konusunda pek bir bilgim yok. Anlas wintergrip önereni duymuştum bir kereseinde. Ben hala orjinalleri kullanıyorum. Lastik önemli ama değiştirmek zorunda da değilsin.
5)Motor bozulsa bile sen tamir etmicen sonuçta. Dolayısıyla kullanmayı bilsen yeter. Zincir temizlemeyi, yağ değiştirmeyi bilsen iyi olur. Ama bilmek zorunda değilsin. Götür servise yapsınlar. Öyle aman aman çok para istemezler. Bilmek istediğin bir şey varsa servise sorarsan anlatırlar. Ya da forumda sorabilirsin. Cevapsız bırakılmazsın.
Son günlerde motor rolantide çalışırken belli bir süre sonra canı bitiyor. Marşa basıyorum 10-15 saniye güzel. Sonra sesi yavas yavaş kesilip stop ediyor.
Ne yapabilirim?
Arkadaşlar motosikletim satılıktır. siyah kazasız düşmesiz 1800 kmde izmirde fiyat 2750
Merhaba arkadaşlar bende tvs cup vardi neox3i sattim boxer aldım. 2015 model mavi renk 900kmde ls2 kask çanta ve kilitle beraber 2500 tl aldim hayalimdi boxer iyiki almışım dağ taş demiyorum.bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete
bende de daha önce cup vardı dediğin gibi cuptan sonra boxer roket gibi hele uzun yolda 38 dişli taktırdıktan sonra sabit 100 km hızla git motora sanki bir vites eklenmiş gibi oldu tek eksiğim uzun yolda motorun 80 de bağırmasıydı o da gitti
Dişli değişiminden sonra düşük devirlerdeki tork kayboluyor mu? Ne gibi dezavantajları oldu? Ve İstanbul'da nerede yaptırabilirim?
Uzun süren git geller sonucunda ben de sonunda aranıza katıldım arkadaşlar, ilk izlenimlerim gayet güzel inşallah böyle devam eder, beğendim kara şahini
Motorunu çok zorlama 60 ila 80 arasında sakin kullan, dişlisiyle ve hayati aksanlarıyla oynama, ortalama 2000 de bir yağını değiştir hiç arkana bile bakma devam et. Aşırı zorlamalar ve dişli değişimlerinden dolayı motorda terleme baş gösteriyor tavsiye etmem. Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)