Yine bir kar soğuğunda çalışmadı motor. Marşa basıyorum ışık yanıp yanıp sönüyor. Ayak marşını da süs olarak koymuşlar zaten çalıştırabilene aşk olsun.
Yine vurdurduk. Rodajdaki motoru vurdurtuyorlar adama. Ne biçim bi akü ya bu?
Yine bir kar soğuğunda çalışmadı motor. Marşa basıyorum ışık yanıp yanıp sönüyor. Ayak marşını da süs olarak koymuşlar zaten çalıştırabilene aşk olsun.
Yine vurdurduk. Rodajdaki motoru vurdurtuyorlar adama. Ne biçim bi akü ya bu?
Ben aküyü şarj ettim dışarıda. Normalde zorla çeviren marş uçuşa geçti. İlk çevirmedeki ıkınmayı bile yapmadı.. Canavara döndü marş.
Akü voltajı 12.80 12.90 volt olması şart
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
boxer arka lastiği bitik durumda hangi marka kar lastiği almalıyım
Orjinal ön lastiğimiz 90 mm'den daha mı geniş acaba ? 90/80 17 ön arka içinde 110/80 17 lastik aldım.
Motoru aldığım yer aynı zamanda servis. Orada değiştirdim. Önce şokladık bir günlüğüne düzelir gibi oldu sonra yine aynı. Zaten herkes biliyor akünün sorunlu olduğunu. Marş basmıyor derseniz itiraz etmeden değiştirirler. Baktınız değiştirmiyorlar kuralkanı arayıp şikayet edin. Forumda Ekrem Ata diye biri var kuralkan satış sorumlusu onla irtibata geçebilirsiniz.
Arkadaşlar az önce servisten geldim.benimde aküde sorunum vardı.adamlar aküyü söktü bi baktılar akü suyu minimum yazan yerinde altında yani su boşalmış resmen.motor daha 100 km de bu nasıl olur dediğimde mırın kırın ettiler ve suyunu ilave edip şarja takarız bi şeyi kalmaz şeklinde cevap aldım.(aslında satılan her motorun aküsünün yaklaşık 3-4 saat BAYİDE şarj edilmesi gerekiyormuş) yeni alanlar mutlaka bu konuya dikkat etsinler.şimdilik bi sorun yok gibi.tek marşta alıyo hemen.stop etme olayınıda rölantiyi baya bi arttırarak çözdüler.500 km ye kadar böyle bin sonra ayarlarız dediler.bence servisdekiler iyi niyetli ancak onlarda daha bu motorları tam olarak çözmüş değiller ve emin olarak birşey diyemiyorlar.şimdilik bu kadar kazasız sürüşler herkeze
Söylemeyi unuttum akü hemen değişmedi. Şokladıktan sonra düzelmeyince servis hemen akü siparişini verdi. Siparişi verirken garanti kağıdı da lazım. Sipariş 3 gün sonra geldi o zaman taktılar aküyü.
Benim motorda aynı 110 kmde. Aküyü servis şarj etmişti motoru vermeden önce. Zayıfladı. Bende şarj ettim. Çeviriyor ıkına sıkıla şimdilik. dün iyidi bugün ise cansız.
Ben zaten akü parasını motoru alırken ayırmıştım.( yorumlara bakıldığında bütün boxerların aküsünün sorunlu olduğu belliydi)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
https://youtu.be/EZI-mq_0soo gazı açtığımda bile amortisörde hareket var, 70kiloyum ekipmansız ona göre hesaplayın.
sabahlari jiklesiz calismiyor bu meret
Arkadaslar su benzin muslugu hakkinda sorum olacak. Benzin deposu ve yedek depo iliskisini nasil ayarlayip kavrayacagiz? benim musluk yukari gosteriyor bu sadece benzin deposu mudur ? orta ve asagi kisimlar ne oluyor ? yedek depo kac lt ? depomda benzin bittigi zaman yedek depoya alip kac km gidebilirim ? bu gibi sorularima usenmeden cevap verecek arkadaslarin bilgisine ihtiyacim var
Ön lastik 90/80 17 olunca km saatim 5 km civari fazla göstermeye başladı. 1 cm alçaldı diyebilirim. Lastikler rodajda olmasına rağmen hissedilir bir yol tutuşu var. Sava mc 18 baya iyiymiş.
Merhaba,kesin kararımı verdim inşallah mayısta bende boxer alıp scrambler yapıcam.Stickerlar verniğin altında mı ? Eğer öyle ise zımpara şart.Yoksa sticklar direk sökülebiliyor mu ? Jantların bide ön maşanın elektrostatik boya ile boyanmasının maliyeti ne kadar ? Bide depoyu kendim zımparaladıktan sonra Akçalı sprey boyayla 2 kat geçtikten sonra verniklesem atma gibi sıkıntı olur mu yoksa fırın boya şart mı ? Bide depoyuboyatmanın maliyeti ne kadar olur. Çok soru sordum farkındayım.Kullanıcı sayfasını bölük pörçük takip ettiğim için bi çok şeyi kaçırdım.En baştan okumaya başladım şuan 60.sayfadayım,öyle hemen okunmuyorda o yüzden dayanamayıp yazmak istedim.Teşekkür ederim.
Benzin musluğunu çevirince kapalı, bir kez daha çevirip alt konuma getirince de yedek depo oluyor. Yedek deponun kaç litre aldığı konusunda emin değilim ama basit bir hesapla bulabiliriz sanırım. Bomboş depoyu 58 liraya fulledim. Benzin bittiği anda yedeğe almadan direkt dolum yaptım. 45 liralık aldı depo. Litresi 4.20 desek yaklaşık 3 litrelik bir fazlalık olmuş oluyor. Yine de tam emin değilim.
@Onurhan
bitek depodaki boxer yazısı verniğin aldında. Onda işin zor. Gerisi sticker kolay.
Teljant olmadan yapılan scrambler ların hep bi tarafı eksik durur söyliyeyim.
@Bilalefe
Çevirdiğin şeyin üzerinde yön göstergesi var. Onu baz al. Yarım depo gösteriyosa yedekte gidebilir. Tam depo gösterirse normal depoda gidiyorsun. O gösteriyorsa benzin kapalı.
Gösterge tam depoyu göstermeli.
Bu arada ayrı yedek depo diye bişey yok. Biri uzun biri kısa 2 hortum giriyor benzin deposuna. Kısa hortum tam depo işaretindeken, uzun hortum yedek depo işaretindeyken depodan benzin çekiyor.
@asper
İrc almadığına sevindim. Kazasız belasız kaymasız sürüşler
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
merhaba arkadaşlar.akü ile olan sorunum çözüldü sanırım.şarj ettikten sonra tek marşda çalışıyor maşallah.3 gündür geziyorum özellikle sabahları rüzgardan dolayı soğuk oluyor(antalyadayım).kontağı ve jikleyi açıyorum tek marşla çalışıyo motor.2 dk kadar jiklede çalıştıktan sonra yola çıkıyorum ne stop etme ne başka bi sorun yok.anladığım kadarıyla bu motorlar geç soğuyor.buda kış için sıkıntı gibi gözüksede yazın hararet sorunu olmayacak gibi herkeze iyi sürüşler
Bende sorunumu buldum galiba
Dün motoru çalıştırdım jikleyi açık olarak marşa bastım 2dk kadar bekledim sonra jikleyi kapattım 10sn sonra stop etti,ardından tekrar marşa bastım (jikle kapalı) çalıştı biraz ara gaz verdim ki o an farkettim gene gaz yemiyor o ara biraz daha ara gaz verince egzozdan benzin atıyor veya başka bişey patladı egzoz 1-2 ( tahminim jikle ile yanmamış benzini atıyor) ardından bi kendine geldi motor rahatladı ne stop etti ne başka bişey 15km yol yaptım hiç bi sorun da gözlemedim.benim tahminim benim karbüratör ayarımda hiç sorun yok hatta iyi ayarlı jikle açınca boğulmaya başlıyor motor
Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum dediğim gibi ilk motorum ve bilmediğim şeyler var özellikle @mengu16 dan yorum bekliyorum
Unutmadan motoru 3 haftadır çalıştırmıyordum ilk marşta aldı ve motorun çalışırken farının pırpır yapması da düzeldi
İlk aldığımda aküde de sorunum vardı kendi kendine düzeldi( daha doğrısı günde en az 20km falan yapıyordum o ara şarj etti) daha da sıkıntı yaşamadım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k..*****ambler.html
İncelersen çoğu soruna cevap bulabilirsin
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)