85-90 stabil gidilebilir mi peki ? düzde gazı açtığınızda kaç yapıyor ? (güvenli sollama için soruyorum),birde yakıt ölçümü yaptığınızda sonuç nedir ?
85-90 stabil gidilebilir mi peki ? düzde gazı açtığınızda kaç yapıyor ? (güvenli sollama için soruyorum),birde yakıt ölçümü yaptığınızda sonuç nedir ?
ah bu kediler :D
dostum kedi ile falan alakası yok durumun. sıkıntı %90 yakıt hava karışımında
git karbütratörünü ayarlattır bi güzel bakım yaptır motoruna düzelir.
dostum ilk motorun olacak bir makineyle ne şekilde limitleri zorlayacaksın ki lastik tavsiyesi istiyorsun?
tavsiyem şudur bence sen önce motosiklet ile bi tanış nerede ne şekilde ne tepki veriyor gör
daha sonra baktın ki o lastiğin limitleri sana yetmiyor kullanım şekline göre en uygun lastiğin konusunu tartışalım.
ama şimdilik motoru tanı.
o kediler yok mu :(( benim motorun arka koltuğunu tırmaladılar tırnaklarını çalıştırmışlar sanki güzelim koltuğu mahvettiler :(
Farın gaz açınca düzelmesi ise ; motorun elektriğiyle alakalı tek sizin boxer ile alakalı değil tüm boxerlarda öyle gaz ı bırakınca hafif hafif yanıp sönüyor açınca düzeliyor. benimki 5 bin km ye az kaldı 3 aydır çok şükür hiçbir problem çıkarmadı. Çok şükür. Motor 80 den sonra bağırmaya başlıyor. zorlarsan 125 kmh yi gördüm ama çok bağırdı. 90 - 100 görüyosun ama titriyosun ideal 80 kmh bu motorun
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
bajaj boxer ile virajlara çok dikkatli girin arkadaşlar birazcık fazla eğdim mi hop yerdesin. tekerler fabrika çıkışlı olduğundan çok iyi değil frenler kötü değil çok iyi de değil ama tutuyor yani durduruyor. 1 kere zor durdum mesafem azdı trafikte ama durdu çok şükür ambulans a arkadan vuruyodum az daha. güzel motor tavsiye ederim kesinlikle...
dostlar peki cafe racer yapmaya uğraşanlar,seleyi kolay değiştirebildi mi ? arkadaşlarım seleyi zor uydurursun diyorda
ben cafe racer yapacağım için içimnüi dışını sağını solunu iyice detayına kadar inceledim zor bir kısmı yok . tabi bu senin hayalindeki sele ile de alakalı. azcık el işçiliğin varsa kendin bile uğraşarak yapabilirsin
Aklım çok karışık ya 2.el Apache - Sıfır Boxer arasında gidip gidip geliyorum. Şimdilik Apache alıp yaza doğru satıp 2.el Boxer alsamda öyle cafe racer yapsam daha mantıklı dimi dostlar ? Çünkü şuanda 2.elde Boxer çok az var.
boxer ile discovery 125st arasında gidip geliyorum. 125stden yana gönlüm ancak motor konusunda sanırım contalardan yağ kaçırma durumu varmış.
Arkadaşlar detaylı net bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevap verebilir mi?
adamlar sıfır motor alıp tapa gaz allah ne verdiyse yapıştırıyor sonra contalardan yağ atıyor tabiki. düzgün bir rodaj yapılmazsa motora olacak şeylerden biri bu
sıfır motosikletlerde rodaj yağı bulunuyor
rodaj yağı bildiğimiz yağın aksine su gibi birşey
çapakları ilk değişimde atmak için konuluyor
ilk yağ değişimine kadar yani makina rodajda iken
contalar fazla ısınabilir buda daha çabuk sertleşmesine ve
rodaj yağı daha ince bir yağ olduğundan
contalardan geçmesine neden olur
ki sonrasında normal yağ koyduğunda
normal kullanımda kaçak yapmasada
yüksek devirlerde illa ki kaçacaktır.
Cevaplar için teşekkürler,aydınlattınız Büyük ihtimal uygun fiyata 2.el bir apache alacağım şimdilik,yaza doğruda satıp 2.el boxer ve cafe racer yapımı...
Arkadaşlar, bu 100km/s. üzeri gidenler orijinal haliyle mi gidiyor? Benimki 100 görene kadar çatlayacak gibi oluyor, üzerinde durmak bile zor? Ön dişliyi 15'lik yaptım çok az rahatladı, şimdi arkayı 38'lik yapsam?
Arkadaşlar merhaba, çokça sorulmuştur ancak o kadar sayfayı okumaya vakit bulamadım kusura bakmazsanız sizi biraz rahatsız edeceğim
Şehir içi kullanım amacıyla ve arada bir 80-90 km yol yapmak için küçük, az yakan,süspansiyonları yumuşak,selesine 2 kişi rahat oturabileceğim motosiklet arıyorum. Bu kriterlerin tam karşılığı boxer olabilir mi ? Öneri ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum
Ortalama 1,5 yıldır boxer kulanıyorum ve şuan motorum 8300 km civarında. Genel kullanım amacım şehir içi ama arada şehir dışı 100 km mesafeye kadarda yolculuk yaptım. Geçen zaman içinde servise yağ değişimi, silindir alt ve üst kapak ,benzin göstergesi ve egsoz değişimi için gittim hariçinde bir sıkıntı ve arıza yapmadı.. İlk aldığım gün servisten çıktığım gibi 110 120 km gibi hızlarda kullandım ve bu sebepten kaynaklı 500 km bakımına gittiğimde aşırı sıkıştırmamdan kaynaklı silindir üst kapak contası zamanla devam eden kötü kullanım sonucu da silindir alt kapak contası değişti. Devam eden kulanım kötü kullanımım sonucu egsozumu çatlattım benzin göstergemide bozdum ve hepside garantiden değişti. Ama bunlar halledilmeyecek sorunlar değil ve garanti kapsamında bakımlar hariçinde bir kuruş işçilik ve parça parası vermedim.. Arkadaşlar boxerı alırken nerede ve nasıl bineceğiniz kullanım amacınız önemli ha babam de babam basarım derseniz boxer bu tarz bir motor değil. Ama siz dersenizki şehir içi 80-90 km hız arada şehir dışı 80-90 yada 100 km hızlarda gezeyim dere tepe düz giden basit bir motor istiyorsanız boxer size fazlasını verebilecek bir motor. Bazı arkadaşlarda olan atlama zıplama bende olmadı şahsıma ait herkez kullandığı makinanın huyunu suyunu bilmeli arada anahtar tutmalı boş vakitlerinde makinayı kurcalamalı civataları sıkmalı lastik basıncına bakmalı sinyale ışığına vs bakmalı. Arka dişli 38 olarak değiştirdim tork ta %10 gibi bir kayıp olmasına rağmen vites aralıkları açıldı. Yakıt tüketimi olarak 2 lt altına hiç düşmedi ama 2.7 lt üstüne de hiç çıkmadı. Sakin kullanımda ömürlük motor titreşimi yalan değil var ama aman aman bir çinli gibi değil 8 sene windy 125 kullandım 2006 model titremeyen yeri yoktu hatta 2 defa garantiden benzin deposunu değiştirdim siz düşünün artık.. Neyse ara ara foruma girerim sorularınız olursa cevaplarım tabiki modifiye sorular sormayın ben orjinalciyim ve bu motoru alma amaçım tork.. Sağlıcakla kalın..
Sakin kullanımda çok güzeldir özellikle rampalarda sizi mutlu eder hızlanması da çok güzeldir ama bir noktaya kadar..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)