Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3181
    fazil1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik hangi motorda tork yok Ali reis.
    Valla mondial çalışanı ya da belki de daha kötüsü mondial fan boyu olduğun o kadar belli ki... Senin yorumlarına bakarak tercih yapanlara üzülürüm...

    Normalde forumlara yazmak pek tarzım değil. Daha ziyade edebimle yazıları okumayı tercih ediyordum ama birkaç farklı forumda yazdıkların dikkatimi çekince, sırf senin hakkındaki düşüncellerimi yazabilmek için üye oldum

    Bahsettiğin motorları mondial ağırlıklı olmak üzere kullanan bir çok arkadaşım var etrafımda. Hepsi ağız birliği etmiş gibi, "sakın çin malı motor alma" diyorlar. Honda yamaha gibi büyük markaları al; alamıyorsan, honda yamaha ktm kawasaki gibi markalara üretim yapan firmalardan al diyorlar.

    Benim etrafımdaki 8-10 örnekten bir markayı kötülemek istemem ama, arkadaşlarım motor sezonu açılmış olmasına rağmen, motorlarına binemiyorlar. Motorlarının arızalarından bıkmış ya da servislere gitmekten yılmış vaziyetteler. Çalıştığımız işyerinden belli bir saatten sonra dolmuş geçmemesinden dolayı, sürekli son dolmuşu kaçırma tedirginliği yaşıyorlar.

    Mondiallerin tamamını incelemedim ama senin bahsettiğin motorlar o torku çok yüksek devirlerde veriyorlar. Dolayısıyla motoru canlı kullanmak için, yüksek devirde kullanmak zorundasın ki bu da daha fazla yakıt, daha kısa motor ömrü ve yüksek gürültü kirliliği demek...(bu kısım benim şahsi düşüncem; zira arada sırada motor sesi keyifli bile gelebilir ama sürekli yüksek zırıltı bana "eeeh yeter be " dedirtiyor.) Malzeme ve üretim kalitesinden bahsetmiyorum bile...

    Boxer ise yüksek torku çok daha düşük devirde veriyor ki bir çok kullanıcının boxeri bu kadar beğenmesinin sebebi de bu düşük devirdeki yüksek torku...

    Yüksek torku düşük devirde vermesinin daha az vites değiştirme zorunluluğu, düşük devirde çalışmasından dolayı daha uzun motor ömrü, daha keyifli motor sesi (ki boxerin sesi, benim uzun zamandır dinlediğim en iyi 150 cc seslerinden biri... ) gibi de bir sürü artısı var.

    Daha önce bahsedildi;
    Boxer bir hız motoru değildir;
    sesiyle, görüntüsüyle, modifiyeye gelmesiyle, seriliğiyle, sağlamlığı, problemsizliğiyle keyif motorudur diye... Hız düşüncesi olanlar başka motora bakmalıdır diye.

    Dolayısıyle rakip marka modelleri kötülemeye çalışarak mondial satışlarını artırmak isteyenler, başka forumları bombalamalıdır :D

    Ha, diyebilirsin ki ben mondial çalışanı değillim..

    Valla farklı motor forumlarındaki mesajların da dikkatimi çekti; Şu saatten sonra inanmam dersem de kusuruma bakma...
    06Serhat, ROT, slyman_b ve 5 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3182
    degisik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kundial 150RF
    Mengu16 Bu yazdıklarım sadece size,ne mondiale ne kundiale.Siz her forumun sayfasında karşıma çıkıyorsunuz,ne tesadüftür ki her motor sizin mondialinizden kötü benim anlamadığım bu sorunlu elde patlayan mondialler kimde o halde?Ha kalite kalite değişiyor ancak siz her mondiale kaliteli diyorsunuz bunu anlayamıyorum gözlerimle görmesem neyse... X treme Max ede güzel dediniz ancak forumu açıp baktığınızda paslanan,rengi değişin,boya soyulması yaşayan,parçaları bozulan bir sürü kullanıcı var.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  3. #3183

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Bu modelimiz ile ilk tanışmamızda bizim de ilk sorumuz niçin 4 vites sorusu idi. Hatta ilk lansman toplantısında bayilerimiz de sıklıkla bunu sordular. Bajaj yetkililerince yapılan çok güzel bir görsel sunumda niçin bu şekilde dizayn edildiği ile ilgili net cevaplar sunuldu. Kısaca söyleyebileceğim şudur. Bu modelimizin ilk tasarımında 5 vites olarak çalışma yapıldı. Ancak ARGE çalışmalarında 4 vites ile çok daha verimli tork değerleri yakalandığı rakamlarla ifade edildi. Nitekim kullanıcılarımız bunu hissediyor. 3 nci vites ile geniş bir hız aralığında çok rahat kullanım yapabiliyorsunuz. Zaten maksimum tork değerine (12,26 Nm) 5000 devirde ulaşması olağanaüstü bir rahatlık sağlıyor. Gayet vasat hızlarda bu torkun gücünü her an hissetmek müthiş keyifli bir duygu.

    Kısaca Boxer 150 4 vites tercihi bilinçli bir seçim.

    BOXER 150 kullanım maksadı da göz önüne alındığında uzun yıllar, sorunsuz, çok az yakıt ve dağ tepe demeden keyifle kullanabileceğiniz bana göre şu anda bu sektörde bir çok yönden ayrışan çok ilginç bir model. Her geçen gün boxer ailesi genişliyor. İşin güzel tarafı aileye girenlerin bu ürünü tanıdıktan sonra sevgilerinin artması. Şahsen bu ürünün daha yolun başında olduğunu hissediyorum.

    Saygılarımla...

  4. #3184
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Arkadaşlar Boxer Scrambler'ımı cc yükseltmek için satıyorum. Eş, dost ve yakınlara duyurunuz lütfen

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-emsalsiz-boxer-scrambler-213926940/detay/

    Yurdukoru, Ali reis 17, chcts1 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #3185
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Chapelle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim debriyaj problemi ile ilgili bir fikriniz var mıdır acaba ??
    Abicim debriyaji tahminimce biraz yemissin debriyaji yedikce yukari dogru kavramaya baslar az biraz daha yer isen kavrama yapamaz olur git servise ayar cektir biraz asagi alirlar hatta alinacak pay kalmamis ise degistirebilirler..

    Bu arada boxer kullandim pulsar sahibiyim izlenimlerim nedir suanki fiyati baz alalim 3000 liralik motordan 5000 yada 10000 liralık beklentin olmayacak ilk basta bu cin mali motorlar icinde gecerli ilk discover 125 kullanmistim çokta hosuma gitti sonra pulsari aldim sonrasinda boxer kullanma firsatim oldu rahat bir motor 1.86 boyumla oturus pozisyonu zorlamadi gidisat guzel guclu frenleride oldukca iyi ben kullanirken cok keyif aldim sunu soyleyebilirim verdigin ve karsiliginda beklediginden kat ve kat fazla karsiladi bugun bir cep telefonu olmus 3000 bin kusur lira bence bu fiyata bedava bir motor frenlere gelince en kotu disk en iyi kampanadan iyidir falan filan girmeyecegim her motorun kendine gore sistemi vardir fren sistemide onu durduracak seviyededir fakat neye gore bunlari bilmek onemli oyle motoro binim tapagaz gidim allaha emanet durayim duramazsam frenler kotu demekle olmaz mondial 100 luk superboy da kullandim ve kullaniyorumda kisin neler cektim on fren kullanmak kaza sebebiydi resmen frene dokunmanla kitliyordu elim frende isita isita gidiyordum isinincada duzeliyordu parca dandikligindenmidir nedir ama kampanada iyi frenleme yapiyor disklerin olmadigi zamanlarda unutmayalim kampana vardi bana kampananin tek eksi olarak gordugum noktasi balatalar asindıkca ayar yapilmasi gerekmesiydi diskte bu yok ama fren olarak motorun sinirlarini bilirseniz sikinti yok mondiali kotulemiyorum ama belirli hizlarda 60 70 de sagi solu oynuyor direksiyonu biraksan depo tokatlayacak derecede sallaniyor titresim deli gibi ama fiyati belli ne kadar para okadar kofte sahin alip bmw konforu beklemiyeceksin mondial de tek sevmedigim nokta servisleridir kapidan iceri girdiginde sana para gozuyle bakmalaridir parcadan degilde daha cok iscilikten kosturmesidir sorunlarini soyleyip motor hazir desiklerinde aldiginda sorunun s sini bile halletmeden bir dunya iscilikle fatura etmesidir bence sinifinin en iyisidir boxer bunlari anlatmaya gerek yok az biraz anlayan adam zaten test aracina biner kullanir anlar
    Yurdukoru ve slyman_b bunu beğendiler.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  6. #3186
    degisik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kundial 150RF
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Bu modelimiz ile ilk tanışmamızda bizim de ilk sorumuz niçin 4 vites sorusu idi. Hatta ilk lansman toplantısında bayilerimiz de sıklıkla bunu sordular. Bajaj yetkililerince yapılan çok güzel bir görsel sunumda niçin bu şekilde dizayn edildiği ile ilgili net cevaplar sunuldu. Kısaca söyleyebileceğim şudur. Bu modelimizin ilk tasarımında 5 vites olarak çalışma yapıldı. Ancak ARGE çalışmalarında 4 vites ile çok daha verimli tork değerleri yakalandığı rakamlarla ifade edildi. Nitekim kullanıcılarımız bunu hissediyor. 3 nci vites ile geniş bir hız aralığında çok rahat kullanım yapabiliyorsunuz. Zaten maksimum tork değerine (12,26 Nm) 5000 devirde ulaşması olağanaüstü bir rahatlık sağlıyor. Gayet vasat hızlarda bu torkun gücünü her an hissetmek müthiş keyifli bir duygu.

    Kısaca Boxer 150 4 vites tercihi bilinçli bir seçim.

    BOXER 150 kullanım maksadı da göz önüne alındığında uzun yıllar, sorunsuz, çok az yakıt ve dağ tepe demeden keyifle kullanabileceğiniz bana göre şu anda bu sektörde bir çok yönden ayrışan çok ilginç bir model. Her geçen gün boxer ailesi genişliyor. İşin güzel tarafı aileye girenlerin bu ürünü tanıdıktan sonra sevgilerinin artması. Şahsen bu ürünün daha yolun başında olduğunu hissediyorum.

    Saygılarımla...
    Merhabalar Ekrem Bey.Motora yeni başlayacak biri olarak Bajaj Boxerda karar kıldım.Öğrenci olmamdan dolayı bu soruyu sormassam olmaz(Bajaj Öğrencilere bir indirim yapsam sanırım Türkiye'nin en çok konuşulan motosiklet markası olurdu Aynı zamanda öğrenciden iyi reklam yapanda olamaz sanırım Bajaj Boxer için özellikle birde Cafe Racer dönüşümü yapıldıktan sonra bir Üniversitenin kolayca ilgi odağı olabilir ).Bajaj Boxerlarda yakın zamanda herhangi bir fiyat değişikliği düşünüyor musunuz? Malum geçmiş zamanlarda fiyatı 2700 lira dolaylarına gerileyip geri yükseltilmişti.

    İyi çalışmalar.

  7. #3187

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    Alıntı fazil1978 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla mondial çalışanı ya da belki de daha kötüsü mondial fan boyu olduğun o kadar belli ki... Senin yorumlarına bakarak tercih yapanlara üzülürüm...

    Normalde forumlara yazmak pek tarzım değil. Daha ziyade edebimle yazıları okumayı tercih ediyordum ama birkaç farklı forumda yazdıkların dikkatimi çekince, sırf senin hakkındaki düşüncellerimi yazabilmek için üye oldum

    Bahsettiğin motorları mondial ağırlıklı olmak üzere kullanan bir çok arkadaşım var etrafımda. Hepsi ağız birliği etmiş gibi, "sakın çin malı motor alma" diyorlar. Honda yamaha gibi büyük markaları al; alamıyorsan, honda yamaha ktm kawasaki gibi markalara üretim yapan firmalardan al diyorlar.

    Benim etrafımdaki 8-10 örnekten bir markayı kötülemek istemem ama, arkadaşlarım motor sezonu açılmış olmasına rağmen, motorlarına binemiyorlar. Motorlarının arızalarından bıkmış ya da servislere gitmekten yılmış vaziyetteler. Çalıştığımız işyerinden belli bir saatten sonra dolmuş geçmemesinden dolayı, sürekli son dolmuşu kaçırma tedirginliği yaşıyorlar.

    Mondiallerin tamamını incelemedim ama senin bahsettiğin motorlar o torku çok yüksek devirlerde veriyorlar. Dolayısıyla motoru canlı kullanmak için, yüksek devirde kullanmak zorundasın ki bu da daha fazla yakıt, daha kısa motor ömrü ve yüksek gürültü kirliliği demek...(bu kısım benim şahsi düşüncem; zira arada sırada motor sesi keyifli bile gelebilir ama sürekli yüksek zırıltı bana "eeeh yeter be " dedirtiyor.) Malzeme ve üretim kalitesinden bahsetmiyorum bile...

    Boxer ise yüksek torku çok daha düşük devirde veriyor ki bir çok kullanıcının boxeri bu kadar beğenmesinin sebebi de bu düşük devirdeki yüksek torku...

    Yüksek torku düşük devirde vermesinin daha az vites değiştirme zorunluluğu, düşük devirde çalışmasından dolayı daha uzun motor ömrü, daha keyifli motor sesi (ki boxerin sesi, benim uzun zamandır dinlediğim en iyi 150 cc seslerinden biri... ) gibi de bir sürü artısı var.

    Daha önce bahsedildi;
    Boxer bir hız motoru değildir;
    sesiyle, görüntüsüyle, modifiyeye gelmesiyle, seriliğiyle, sağlamlığı, problemsizliğiyle keyif motorudur diye... Hız düşüncesi olanlar başka motora bakmalıdır diye.

    Dolayısıyle rakip marka modelleri kötülemeye çalışarak mondial satışlarını artırmak isteyenler, başka forumları bombalamalıdır :D

    Ha, diyebilirsin ki ben mondial çalışanı değillim..

    Valla farklı motor forumlarındaki mesajların da dikkatimi çekti; Şu saatten sonra inanmam dersem de kusuruma bakma...
    uzun süreden beri formu takip ederim mengü kardeşle hiçbir münasebetim yok, belki yorumlarına yorum yapmışımdır belkide yapmamımışımdır hatırlamıyorum, ama fazil arkadaşım bir kişiye düşüncelerinden dolayı foruma üye olma işine takıldım, mengünün yorumlarını bende senelerdir okurum ama hiçte senin gibi bir düşüncem olmadı, arkadaşımız elinden geldiğince dilinin döndüğünce yardımcı olmaya çalışıyor,görüşünüze katılmıyorum.

  8. #3188
    cftc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2006 Yamaha YBR 125 - 2007 Honda CBR 125R
    Merhaba arkadaşlar bende uzun süre olan motosiklet sevdama bajaj boxer ile çare bulmayı düşünüyorum.
    Fakat sizlere sormam gereken sorularım var forumda fazla aktif olamadığım için bu soruların cevabını bana özel mesaj olarak atabilirseniz çok sevinirim.
    1- Motoru aldığımda depo-ön çamurluk ve yan kapakları mat siyah boyamak istiyorum bunun masrafı nekadar olabilir?
    2- Arka lastiği 120 veya 130 yapmak mümkünmü? (Bu ölçülerde sava mc32 varmı?)
    3- Seleyi söküp daha kısa bir sele takmak çok zor ve masraflımı? (Forumdaki ve sahibindende gördüğüm birkaç boxerda aynı sele vardı bunları nerden temin edebiliriz?)
    4- Arka çamurluğu kesip stop ve sinyalleri seleye montajlamak istiyorum zor olur mu?
    5- Kafa grenajını sökünce ön farı değiştirmek gereklimi (yani ön far çok büyük duruyormu?)

    Bunları sormamın sebebi öğrenci olmam ve haliyle bütçem çok kısıtlı. Önceden bu tür şeyleri hiç yapmadım bana çok masraf ve uğraş olur diye korkuyorum motosikletimi almak için gün sayıyorum çok sabırsızlanıyorum. Forumda custom boxer yapan abilerim sorularıma cevap verirse çok sevinirim.
    Lütfen cevaplarınızı özelden atarsanız sevinirim çünkü konuyu pek takip edemiyorum.

  9. #3189

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı cftc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bende uzun süre olan motosiklet sevdama bajaj boxer ile çare bulmayı düşünüyorum.
    Fakat sizlere sormam gereken sorularım var forumda fazla aktif olamadığım için bu soruların cevabını bana özel mesaj olarak atabilirseniz çok sevinirim.
    1- Motoru aldığımda depo-ön çamurluk ve yan kapakları mat siyah boyamak istiyorum bunun masrafı nekadar olabilir?
    2- Arka lastiği 120 veya 130 yapmak mümkünmü? (Bu ölçülerde sava mc32 varmı?)
    3- Seleyi söküp daha kısa bir sele takmak çok zor ve masraflımı? (Forumdaki ve sahibindende gördüğüm birkaç boxerda aynı sele vardı bunları nerden temin edebiliriz?)
    4- Arka çamurluğu kesip stop ve sinyalleri seleye montajlamak istiyorum zor olur mu?
    5- Kafa grenajını sökünce ön farı değiştirmek gereklimi (yani ön far çok büyük duruyormu?)

    Bunları sormamın sebebi öğrenci olmam ve haliyle bütçem çok kısıtlı. Önceden bu tür şeyleri hiç yapmadım bana çok masraf ve uğraş olur diye korkuyorum motosikletimi almak için gün sayıyorum çok sabırsızlanıyorum. Forumda custom boxer yapan abilerim sorularıma cevap verirse çok sevinirim.
    Lütfen cevaplarınızı özelden atarsanız sevinirim çünkü konuyu pek takip edemiyorum.
    Valla öğrenciysen,
    bütçen kısıtlıysa,
    bu işlerden anlamıyorsan,

    orijinalliğini hiç bozma.
    daha foruma bile giremiyosun bi yerde takılsan kalsan kime sorcan
    başın çok ağrır.
    cftc ve Ali reis 17 bunu beğendiler.

  10. #3190

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    yan ayaklığın kısa olmasından dolayı motor çok yatık duruyor , acaba ayaklığın yere basan kısmına 1cm karar demir kaynak yapsam nasıl olur sizce ustalar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

    birde aramızda ayak marşı ile çalıştırmayı başaran varmı acaba

  11. #3191

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yan ayaklığın kısa olmasından dolayı motor çok yatık duruyor , acaba ayaklığın yere basan kısmına 1cm karar demir kaynak yapsam nasıl olur sizce ustalar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

    birde aramızda ayak marşı ile çalıştırmayı başaran varmı acaba
    Ben başardım 😄

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

    Alıntı Ygz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben başardım 😄
    Videosu da var anlattım ama nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum fotoğraf gibi atılmıyor

  12. #3192

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    anlatırsanız memnun olurum veya özelden bir şekilde videoyu rica edicem ayak marşı gün gelecek işe yarayacak
    HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......

  13. #3193
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kontağı açıp hafif gaz verip, marş pedalının boşluğunu alıp sonra sertçe basacaksınız. Debriyajı çekerseniz marş boşa gider elektrikli marş gibi değil, debriyajı bitik motorda ayak marşı da çalışmaz.

  14. #3194
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yan ayaklığın kısa olmasından dolayı motor çok yatık duruyor , acaba ayaklığın yere basan kısmına 1cm karar demir kaynak yapsam nasıl olur sizce ustalar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

    birde aramızda ayak marşı ile çalıştırmayı başaran varmı acaba
    Yan ayaklığı çukur yere gelmeyecek şekilde olursa problem olmuyor.
    Ayak marşı ile çalışması gayet güzel,bu benim içinde önemliydi,hatta motoru almadan kullananlardan denemelerini istedim.Kışın 10 Gün çalışmayan motorumu ayak marşı ile denedim bir defada çalıştı.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  15. #3195
    trcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2014
    Şehir
    arnavutköy ist
    Motosikleti
    Boxer bm 150
    Arkadaşlar boxer motorumu sattım herkese selam
    Ali reis 17 bunu beğendi.

  16. #3196

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    Alıntı Ali reis 17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan ayaklığı çukur yere gelmeyecek şekilde olursa problem olmuyor.
    Ayak marşı ile çalışması gayet güzel,bu benim içinde önemliydi,hatta motoru almadan kullananlardan denemelerini istedim.Kışın 10 Gün çalışmayan motorumu ayak marşı ile denedim bir defada çalıştı.
    ali reis abim geçenlerde hanım evde su yok kalmammış git şu suyu al yoksa yemek yapmam bak, deyince aldım 19lt damacanayı attım bizim karakaçanın port bagajına 45lt bagaj, kızımda baba benimde küçük suyum kalmamış onada 12 adet küçük su ve 19lt damacana ile eve geldim motordan indim yan ayaklığı açtım motoru yatırırken baktım motor 50 derecelik açıya doğru geliyo dedim hooooop karakaçan , haklı olarak bagajın ağırlığı yanal baskı uyguladığı için motor yatıyor dicem tabiki bagaj her zaman bu kadar yüklü olmaz ama genede akranlarına göre çukura falanda denk gelmesede fazla yatıyor (sakın bagaja o kadar yük konmaz falan demeyin her şeyi bilerek ve isteyerek yapıyorum motoru almamın amacı bu zaten hizmet aracı şimdi çok bilen hayatında milim yanlış yapmayan tipler yorum yaparsa önceden hazırlıklı olayım dedim)
    ayak marşı ve zincir muhafazası motoru tercih nedenlerimdendi aynı tercihleri yapmışız kışın sorun oluyor akü
    Ali reis 17 bunu beğendi.

  17. #3197

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS150
    Ben 110 la gidiyorum sorun yok frenler de tatminkar, 4. Vites 40 tan 110 a kadar çekiyor, gps görüntüsü var son hızla ilgili isteyene yollarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

    Ayak marşı ile 1-2 denemede çalışıyor facebook ta grubumuz var videoları orada paylaşıyoruz takip edin, seleyi 2 tane alyan vida tutuyor , bu motoru kullanıcıdan öğrenin öyle uzaktan görüp atıp tutandan değil , boxer efsanesi devam ediyor... istanbulda ikamet eden bilir istoçtan başakşehire inen virajlı bi rampa var her sabah artçılı şekilde giriyorum bir kere kızaklamadı, motorunuzun sınırlarını bilin efendi gibi kullanın 110 km/ s maksimum gidiyor duracagınız zaman kombine fren ve vites düşürün ... eliniz anahtar tutuyorsa hertürlü şekil şemal yaparken para ödemenize gerek yok yalnız bakımlarınızı servistr yapın yoksa fren ayarlamak debriyaj ayarlamak hava ayarı bilmemne için kafa agrıtmanıza gerek yok, bilmeyen adam profesyonel yardım alsın servisten, istanbulda oktay motoru tavsiye ederim..
    Yurdukoru, gurblood ve Ali reis 17 bunu beğendiler.

  18. #3198

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatırsanız memnun olurum veya özelden bir şekilde videoyu rica edicem ayak marşı gün gelecek işe yarayacak
    Benzin açık konumda (jikle değil) motor orta sehpadeyken 3-4 defa boşluk alın sonra basın(bende çalıştıramamıştım gaz vermiyorum o yüzden) gaz vermiştim ilk zamanlar çalıştıramadım ben gaz vermeden çalıştırıyorum

  19. #3199

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    biraz efor sarfederek çalıştırmayı başardım yanlışı tam aşağıya kadar basmamakta yapıyormuşşum ama tık diye almıyor gavur biraz hırpaladı beni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------



    bu arada bizim karakaçan amacına hizmete başladı
    Ali reis 17 ve idinc bunu beğendiler.

  20. #3200
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Aaaah rodaj zalım rodaj ...






    Aquarist, Ali reis 17 ve peacetrain bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)