Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2015, 11:24
#2921
Merhaba,
Ruhsat ve plaka islemlerini hallettim.
1. Artik motosiklet yeni tescil icin EK-1 belgesi istenmiyor.
2. Pembe karton bir dosya var ondan almaniz lazim. 10tl
2. Ruhsat belgeleri toplam 178.5 tl
3. Plaka basim 15 tl
Yani toplamda 203.5 tl + trafik sigortasi (kisiye ve ile gore degisiyor.)
Ben sigortayi 180 tl ye yaptirdim. (39 yas, Istanbul, Ergo)
Yani toplam maliyet 380 tl
Bayi 750 tl istemisti.
Reklamlar
-
15 Nisan 2015, 11:35
#2922
Ek1 istenmiyorsa o vakit ek1 satan yere de gitmemize gerek yok, pembe dosyayi kirtasiyeden aliriz. Dogru mu? Zaten ek1 yoksa baska ne ise yararki o tip yerler
-
15 Nisan 2015, 11:44
#2923
çelik jant opisyon olarak getirtilse çok iyi olur bende 1-2 ay içinde boxer alıp scramble a çevirmeyi düşünüyorum
Ekrem bey sesimizi duyup aksesuar olarak getirttirilse çok iyi olur. bir çok kişide çelik jantlı olanını istiyor aslında, insanların isteklerini duymamazlıktan gelmeyiniz.
-
15 Nisan 2015, 12:43
#2924
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Ek1 istenmiyorsa o vakit ek1 satan yere de gitmemize gerek yok, pembe dosyayi kirtasiyeden aliriz. Dogru mu? Zaten ek1 yoksa baska ne ise yararki o tip yerler
Kirtasiyede bulabilirseniz eminim max. 1tl odersiniz. Uyduruk karton bir dosya sonucta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
re_death adlı üyeden alıntı
çelik jant opisyon olarak getirtilse çok iyi olur bende 1-2 ay içinde boxer alıp scramble a çevirmeyi düşünüyorum
Ekrem bey sesimizi duyup aksesuar olarak getirttirilse çok iyi olur. bir çok kişide çelik jantlı olanını istiyor aslında, insanların isteklerini duymamazlıktan gelmeyiniz.
Tel jant demek istediginizi dusunuyorum.
-
15 Nisan 2015, 12:44
#2925
Selam birader plaka ruhsat alman ne kadar zaman sürdü. Bu işler randevulu mu yapılıyor. Sen hangi yakada yaptırdın. Bendeki durum şöyle istanbul avrupa bahcelievler ikametim... iş yerim ise anadolu kartal da genelde kartal da işleri hallediyorum. Motoru hangi yakadan alınırsa işlemler de ordan oluyormuş diye duydum. Bilgin varmı bu kınuda
-
15 Nisan 2015, 12:56
#2926
ROT adlı üyeden alıntı
Kirtasiyede bulabilirseniz eminim max. 1tl odersiniz. Uyduruk karton bir dosya sonucta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
Tel jant demek istediginizi dusunuyorum.
evet tel jant yazıcaktım , yanlışlıkla çelik yazmışım
-
15 Nisan 2015, 13:04
#2927
justlook78 adlı üyeden alıntı
Motordan cok memnunum rodaja uygunda gidiyorum su an 190 kmdeyim motoru ilk aldığımdan beri toplam 40 liralık benzin aldım tahminlerime göre 165 civarı kmlerdeyken (o zaman a kadar 30 tllik almıştım sadece) sabah okula gittim giderken hiç sıkıntı çıkmadı derse girdik motor 2 saat falan güneşin altında bekledi çıktık dönecez tek marsta çalıştı kampüsün içinde aşağı inerken pat stop etti bende daha tam durmadan debriyaji bırakıp vurdurdum 100 metre git!eden gazı kestim biraz yine stop etti bu defa çektim sağa benzinden galiba dedim yedek depoyu acayim derken depoyu komple kapaltmışım motor yine çalıştı kampüsten çıktım bayır çıkıyorum çevre yoluna bağlanacakken motor yine gitti bu defa depoyu kapattigim aklıma geldi derken ordan geçen bi Pulsar li arkadas sağolsun ilgilendi. Öyle benzinlige gittim benim burda merak ettiğim konu ilk baştaki stop etme benzindenmi kaynaklı yoksa sıcak altında kalmasından direk çalıştırıp gitmemden olabilirmi. Çünkü pulsarci gidince ben motoru biraz boşta çalıştırıp yedekten normale aldım ve yola öyle devam ettim.
Merhabalar,
Bu sorunu ben de yaşamıştım, bakınız;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-136.html
Güneşli havalarda gaz sıkışma yapıyor ve hava oluşuyor. Bu nedenle motor bir müddet gittikten sonra stop ediyor. Ben önce motoru yıkatınca depo kapağından su almıştır diye düşünüyordum ancak daha sonra yıkatmadan da aynı problemi yaşayınca uçankaplumbağa arkadaşın tavsiyesi olan "motor kapağını aç kapa" yöntemini kullanıyorum. Bu şekilde depoda oluşan havayı almış oluyoruz. O tarihten sonra pek motorumu süremedim güneşli havalarda ancak bir kere denediğimde sorun yaşanmamıştı.
-
15 Nisan 2015, 19:13
#2928
turanelmas adlı üyeden alıntı
Selam birader plaka ruhsat alman ne kadar zaman sürdü. Bu işler randevulu mu yapılıyor. Sen hangi yakada yaptırdın. Bendeki durum şöyle istanbul avrupa bahcelievler ikametim... iş yerim ise anadolu kartal da genelde kartal da işleri hallediyorum. Motoru hangi yakadan alınırsa işlemler de ordan oluyormuş diye duydum. Bilgin varmı bu kınuda
Ikametiniz nerede ise işlemleri o ilçe emniyetinde yaptiriyorsunuz. Randevu internetten alınıyor. Randevu saatleri sabah 09.00 gibi açılıyor. Randevusuz islem yok. Hazırlıklarını yaparak giderseniz, ek1 yerine geçen belgeyi doldurmanız dahil 15-20 dakika emniyete, 15 dakika plakada harcaniyor.
-
15 Nisan 2015, 19:32
#2929
Dolar fıttırdı! An itibariyle 2.72 yi bularak bir haftada 20 kuruş arttı. Boxer düşünenler bence elini çabuk tutsun. Sebebini tahmin edebilirsiniz. Demedi demeyin...
-
15 Nisan 2015, 21:05
#2930
Bugun motoru aldim ve bir 50 km surdum.
Genel izlemimlerim,
1. Fiyati ile dogru orantili parca kalitesi, cok buyuk beklentide olmayin.
(Hatta alirken fark etmemisim arka jantin uzerinde kabarmalar olusmus. Fabrikaya resimleri gonderildi, degismesini talep ettim.)
2. Mukemmel suspansiyonlari var, gercekten cok rahat. Neden tasa topraga surduklerini anladim.
3. Ters vites ilk 5-10 km ters kose yapiyor, alisinca kolay. 1-2-3 hemen bitiyor (rodajlada alakali), 40km ve uzeri 4. vites kullanilir. Vites gecisleri cok yumusak.
4. Tork iyi ama sonucta 150cc ve 12 nmden bahsediyoruz. Yani iyi derken sinifinda iyi.
5. Motor iri bir motor, bisiklet gibi cg serisi motorlardan degil.
6. 180 cm ben icin gidon alcak 50 kmde pozisyon sirtimi agritti. Gidonu degistirmem lazim.
7. Frenlerin kampana olmasina aldanmamak lazim iyi tutuyorlar. Ama disk performansi beklemeyin tabii. Dinamiklere alisana kadar daha genis takip mesafesi tavsiye ederim.
Sonuc: Bu fiyata sifir 150cc daha iyi bir motor alamazsin. Bajaj bu motorda stratejiyi bunun uzerine kurmus.
Ilk 50km itibari ile verdigim/aldigim oranindan cok memnunum.
Ps: Ilerleyen zamanlarda jant problemi hakkinda kuralkan/bajaj yaklasimi ile ilgilide bilgi verecegim.
-
15 Nisan 2015, 22:57
#2931
ROT adlı üyeden alıntı
Ikametiniz nerede ise işlemleri o ilçe
emniyetinde yaptiriyorsunuz. Randevu internetten alınıyor. Randevu saatleri sabah 09.00 gibi açılıyor. Randevusuz islem yok. Hazırlıklarını yaparak giderseniz, ek1 yerine geçen belgeyi doldurmanız dahil 15-20 dakika emniyete, 15 dakika plakada harcaniyor.
sağol bilgiler için cok faydalı oldu.
-
15 Nisan 2015, 23:24
#2932
Baktım plaka işleri uzayacak bugün ben de dün satınaldığım motoru gidip teslim aldım. Motoru Tuzla Üçerler'den aldım, Satış Müdürü Hakan Bey çok yardımcı oldu, sağolsun. Teslime de Mustafa Usta hazırladı, hiç acele etmeden tüm ayarları beraberce yaptık. Özellikle debriyaj manetinde kavrama noktasının ayarı ve fren boşlukları önemli. Aynaların pozisyonları da ayrıca güzel bir şekilde ayarlandı.
Motoru alınca önce depoyu doldurdum ardından E5 ten Acıbadem'e eve gittim yaklaşık 40km. İlk izlenimler olarak; motorun torku gerçekten çok güzel. 3. vites 40-80 km/h arasında scooter gibi hiç değiştirmeden gereken torku sağlıyor neredeyse. 60-70 den sonra 4 istiyor gibi geldi bana. 4. vites 80km ile Kartal rampasında gaz açınca aldığım tepki fena değildi ve hızlıca 105 km kadar çıktık gazda hala yer vardı fazla zorlamadım. Akşam da Beşiktaş'a gidip gelip köprü geçme tecrübesi de yaptım neticede 80km kadar kullanmış oldum.
Motor titreşimli denemez. 1200GS de bile 4500-6000 devir arası oldukça titreşimlidir, titreşimden aynalar bulanıklaşır , hele 650 Verseys te arka hiç görünmez. Bunda aynalar hiçbir devirde bulanıklaşmadı, frenler çok iyi değil ama zaten iyi motorcu fren kullanmayan değil mi? Motor kompresyonu 2 ve daha fazla silindirli makinalara nazaran zayıf ama fena değil. Gece far yetersiz gibi geldi bana lakin diğer motorumda led sisler var, hep yanık gezerim ona alıştığımdan zayif gelmiş olabilir. sele gayet rahat, süspansiyon gayet iyi. İnce işçilik çok iyi değil, arka sinyallerin biri yere diğeri havaya bakıyor, arka çamurluk tekerleğe göre hafif sağa kayık takılmış vs.
Sonuç: Bu paraya bu motor alınır ve gayet güzel binilir.
-
15 Nisan 2015, 23:54
#2933
konig adlı üyeden alıntı
Gece far yetersiz gibi geldi bana lakin diğer motorumda led sisler var, hep yanık gezerim ona alıştığımdan zayif gelmiş olabilir.
Far ayarsız, kafa grenajını söküp ayarlamak lazım.
-
16 Nisan 2015, 10:41
#2934
ROT Bey far ayarına bakacağım, hatta kafa karenajını sökmeyi öyle binmeyi düşünüyorum. Galiba dün siz de diğer mavi motoru aldınız Üçerler'den Mustafa usta bugün aynısından bir tane daha teslim ettik dedi.
-
16 Nisan 2015, 12:49
#2935
ROT adlı üyeden alıntı
6. 180 cm ben icin gidon alcak 50 kmde pozisyon sirtimi agritti. Gidonu degistirmem lazim.
Ağrı konusunda ben de mustaribim. Benim boy 1,74cm, gidon olayına nasıl bir çözüm bulmayı düşünüyorsunuz. Gidon ağrıyı minimize etmek için hangi pozisyonda olmalıdır?
-
16 Nisan 2015, 13:36
#2936
Depo kilifi konusunda yardim edebilirmisiniz. Cizilmeden care bulmaliyim.
-
16 Nisan 2015, 14:19
#2937
Aquarist adlı üyeden alıntı
Ağrı konusunda ben de mustaribim. Benim boy 1,74cm, gidon olayına nasıl bir çözüm bulmayı düşünüyorsunuz. Gidon ağrıyı minimize etmek için hangi pozisyonda olmalıdır?
Sırt kaslarını en az çalıştıracak pozisyon ağrıyı da minimize edecektir diye düşünüyorum. Dik oturmak lazım yani.
Elçiklerin konumu 5 cm yükselip 5 cm'de sürücü tarafına yaklaşmalı sanki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
konig adlı üyeden alıntı
ROT Bey far ayarına bakacağım, hatta kafa karenajını sökmeyi öyle binmeyi düşünüyorum. Galiba dün siz de diğer mavi motoru aldınız Üçerler'den Mustafa usta bugün aynısından bir tane daha teslim ettik dedi.
Kafa grenajını bende sökmeyi düşündüm ama tutan kulaklar şasiye kaynaklı ise ve onları çıkartamazsak görüntü abesle iştigal olur.
Hatta daha sökeceğim çok yer var motorda, çamurlukların plastik uzantıları, arka çanta demiri, yan demirler.
Evden eve nakliyat kamyoneti görüntüsünden kurtulsun biraz.
-
16 Nisan 2015, 15:00
#2938
valla ben de dayanamadım ikinci kez boxer sahibi oldum, büyük motor kullanıcısıyım imkan dahilinde hep ikinci motorum oldu hart hurt geziler için enduro sağlamlığında kırsalda korkmadan gideceğim bir model boxer... Hızla işim yok üzerinde çok mutluyum keyifli bir parça köy yolları keşif gezileri fotoğraf vs diğer motorumun yatmaktan aküsü bitmiş ....
Tubiles lastik konusunda forumda çok fazla yorum var ... Gerçek orj ölçülerinde iyi seviye bir tubiles lastik önerisi var mı? teşekkür
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
motorumu alır almaz haze marka kuru akü ile değiştirdim, 1 hafta 10 gün bile çalışmasa tek marşta çalıştırabiliyorum...
vites ters sistem ancak kolay alışılıyor
-
16 Nisan 2015, 22:28
#2939
Ben de 1 yıldır bunu dile getiriyorum. Gidon çok alçak ve rahatsız. Gidon yükseltme aparatları var ama biraz pahalı 150 lira civarı. Onun yerine aluminyum gidonlar takılabilir, sanırım bir arkadaş taktırdı. Ancak dikkat etmek lazım km ya da fren teli kısa gelebilir.
-
16 Nisan 2015, 23:28
#2940
Merhaba,
Boxer rodaj aşamasında bir depo ile kaç km yapabiliyor. İlk depo km 350km de yedeğe düştü normal midir. Şehir içi seri imkan olan yerlerde ve 80-90km lerde kullanıldı. Rodaj ilerledikçe daha iyi km çıkaracaktır tahmin ediyorum. Tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. Kazasız keyifli sürüşler.
Boxer candır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)