Çok sevdim ben bu motoru . Çok eğleniyorum . Hemde sıfırını 2750 liraya aldığım bir makine daha ne olsun Maşallah
Çok sevdim ben bu motoru . Çok eğleniyorum . Hemde sıfırını 2750 liraya aldığım bir makine daha ne olsun Maşallah
çok amatörce bir çekim ama olsun. motora bakın diye çektim
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de Perşembe (dün) itibarı ile sıfır mavi boxer 150'im ile aranıza katıldım.
Motosikletimi Istanbul Anadolu Yakasında bir bayiden 2.750 tl nakit ödeme ile aldım.
Plaka 34 olacak, yaşım nerede ise 40 , Trafik sigortası Ergo'dan 179 tl (3 taksit) çıktı.
Önümüzdeki çarşamba plaka işlemlerini halledip motoru trafiğe çıkartıyorum.
Aslında Boxer ile Scrambler/ Tracker projem için donör motor ararken, bu forum sayesinde tanıştım.
Dolayısı ile kendisi ile yaz boyu devam edecek bir modifikasyon serüvenimiz olacak.
Sırası ile yapılacaklar,
1. Tel jant (eğer aynı göbek takımında tel jant bulamazsam) mevcut jantlara plasti dip uygulaması ( gun metal ya da siyah renginde)
2. Lastiklerin değişmesi (istediğim profil Sava MC60 olmasına rağmen, ölçüden dolayı MC32 olacak gibi gözüküyor)
3. Gidonun daha yüksek bir gidon ile değişimi ( gun metal ya da siyah)
4. Ön çamurluk iptali/ krom (gun metal ya da siyah kısa çamurluk ile değişimi
5. Arka çamurluk gun metal folyo ile kaplanması (siyah olarak ta kalabilir)
6. Arka çanta bağlama, ayak koyma vs demirleri iptali
7. Arka far ve sinyal grubunun sele altı / çamurluk üstü montajı
8. Kafa karenajının iptali
9. Sele kaplamasının füme çizgili dikim deri kaplamaya çevirilmesi (dikişleri amortisörün içerisindeki turuncu renkte olacak)
10. Plasti dip uygulamalarından memnun kalırsam ve bu kaplamanın ısı geçirgenliği/dayanımı problem yaratmayacaksa motor blogunuda gun metal ya da siyaha cevirebilirim.
11. Stickerların iptali ve yeni sticker uygulaması (orjinal depo rengini koruyacağım)
12. benzin deposu kenarı tank pad uygulaması.
Planladıklarım şimdilik bunlar.
Çarşamba günü motoru teslim almaya gittiğimde, özellikle yaptırmam gereken ayar, aldırmam gereken boşluk, sıktırmam gereken vida var mı acaba?
Şuna dikkat et diyeceğiniz tavsiyelerinizi bekliyorum.
Selamlar,
Recep
Gidon boslugunu kontrol ettirin. Bir de far ayarini iyi yaptirin (yaptik demelerine ragmen binalarin 2, 3. katlarini aydinlatiyor. Az asagi baktirirlarsa muthis bir fari var).
Herkese Merhabalar ,
Arkadaşlar boxer ile 3000+ km yapıp satmak zorunda kalmıştım. Bir başka hindu olan TVS yi denemeye karar verdim. 3-4 yıl binip Pulsar 200 NS almayı düşünüyorum. Karşınızda TVS NeoX3i çok tatlı bir sürüşü var
Herkese selamlar. O kadar arastirip test edip bu motor istanbulda gitmez deyip almaktan vazgectigim motorun bugun siparisini verdim. Yarin bir aksilik olmassa kirmizi boxerle aranizdayim insaallah. (Ne yapmiyomusss... Bundan sonra oyle atip tutup buyuk komusmuyomusuuzzz😞😞😞)
Hayırlı olsun kullandıkça çok seveceksiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Rodajda motora nazik davranın yeter. En azından ilk 500 km. Sonra kademeli olarak Allah ne verdiyse yapıştırın. Lastikleri acil değiştirin üzerindekiler ıslak zeminde çöp. Mesnet somunu bir kaç kez sıkılınca yerine tam oturuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Fren ve km telleri çamurluğun boyasını kaldırıyor, ilk önce plastik kelepçeyle, çamurluğa sürtmeyecek şekilde bağlayın.
Ön far, kafa grenajı sökülüp yan vidaları gevşetince aşağı yukarı ayarlanıyor.
Arka çanta olarak kappa sh 40 tavsiye ederim.
peki sogukken calismama ya da vitese alinca stop etme ile ilgili calisan bir prosedur gelistirmis bir arkadasim var mi?
Selamlar. 1 saat once motorumu teslim aldim. 2. Marstan sonra aku bosaldi ayak marsiyla calistirdim. Direksiyonu saga cevirince motor kendi kendine gaz veriyor tellerde bi sikinti var. Aynalari hic sikmadan gondermisler fildir fildir donuyo. On freni ayarlamam lazim cunki fren yok. Hadi hayirlisi bakalim...
Bence hemen aldığınız bayinin servisine dönün gerekirse Bajaja şikayet edin, Ekrem beye de durumu izah edin eminim yardımcı olacaktır. Belli ki baştan savma iş yapmışlar... Zira bu sorunların hiç biri normal değil. Bende olmadı ama bu forumda bir kaç arkadaşın daha başına geldi. Ben olsam vakit kaybetmeden geri götürürdüm.
Abi mecburen nakliye ile geldigi icin kontrol etme sansim yoktu. Sormak istedigim sey su yakindaki bir servise gitsem benden ucret alirlarmi birde kullanim kitapcigi yokmus yani basilmiyomus internetten indirmemiz gerekiyormus bu konuda bilginiz varmi
Herkese merhaba, borana hayirli olsun guzel gunlerde keyifle insallah.
Araniza katilan en yeni uye olarak saygilarimi sunuyorum. Forumda hatiri sayilir sayida paylasim okudum,cok sey ogrendim tabikide ve nihayet bende siyah boxer le aranizdayim ilk motorum olusundanmidir bilmem ama beni cok
heycanlandiyor. Zamanla birbirimizi daha iyi taniycagiz heralde
Tesesekkurler kardesim. Senin motorda hayirli olsun tekerin duz bassin.
Karton gibi bir garanti defteri olacak, üzerinde her bakımda damga basılacak yerleri var. Onu yanınızda götürürseniz ücret alamazlar.
Kullanma kılavuzu ise pdf olarak Bajajın sitesinde var. Forumun ilkk sayfasında da olacaktı.
Ben de Boxerı başka bir yerden 60 km uzaktan aldım, kamyonetle getirdiler ama önce buradaki servisine uğramış. Servise uğramasaydı muhtemelen benimki de aynı şekilde arızalı gelecekti. Allah'tan bulunduğum yerde işinin ehli bir servis var.
Tahminim Kuralkan fabrikasında Boxerları baştan savma ve gelişi güzel montajlayıp gönderen birileri var ki bu sorunlar hep nüksediyor...
Akü her ne kadar çok düşük amperli (12 v/5 Ah) olsa da bende hiç teklemedi. Kaldı ki ben kışın neredeyse ayda bir anca çalıştırdım. Bunu da başta yapılan doğru şarja bağlıyorum. Yeni akünün suyu eklendikten bir saat soğumaya bırakmadan şarj edilirse o akü iflah olmuyor.
Marşa basarken gaz vermeyin jikleyi açın 2 saniye basılı tutun yeter. ilkinde almazsa en fazla 2. Basışta alıyor. (Kesinlikle gaz vermeyin boğuluyor) Ben en soğuk havada bile bu şekilde çalıştırıyorum.
Aynalar zaten çok iyi değil, kollarımı ve kendimi görüyorum, herkes tvs aynası ile değiştirdi. İlk fırsatta ben de tvs takacağım.
Herkese iyi akşamlar. Dün motosikletin ilk yağ değişimini Karayol Lastikte Uğur Amcam ile değiştirdik Liqui Moly 20-50 yağ kullanıp yağ filtresini de değiştirdik.
Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkurler. Bugun kendim halledebildigim cogu seyi hallettim ilk bakima kadar beni idare eder diye dusunuyorum. Aynalari ayarladim disa dogru acinca sorun kalmadi. 20 km kadar kullandim ve baya alistim hatta baya sevdim. Ilk benzinimi aldim 10.5 litre aldi depo baya buyukmus. Ilk kazamida ucuz atlattim onumde ani duran trafikte frenlere abandim ve arka lastik 2-3 metre kaydi. Lastikler baya kotu ama klavuzda 160 km kadar lastik rodaji yaziyor ilerde biraz duzelirmi bilinmez. Simdilik bu kadar herkese saygilar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
Bu arada sormak istedigim birsey daha var bugun motor rolantide calisirken durdugu yerde devir bi artiyor bir azaliyor sanki gaz verip kesiyomus gibi kendi kendine biseyler oluyo bunun sebebi nedir bilen varmi.
daha once baska markalar dusunuyordum herkes forumda boxer memnum olunca almaya karar verdım 2736tl ıken uzunkopru dramalılara sordum 2000tl pesın kkartı gerı kalanını taksıt olurmu bana kalan 736tl ıcın 116tl fark ısteyınce vazgectım konu ıle alakası yok ama yazdım
daha 14 yasındakı küçük kayınçom bile motaruma aşık oldu şimdi nereye gitsem enişte motorla mı diyo giderken de bu bajaj aga deyip sağa sola bağırıyor iyice bajaj cı oldu bizim fırlama yahu :D
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)