Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ocak 2015, 18:54
#2541
Motor ısınırlen debriyajı 10-15 defa sık bırak. Yağ oralara da ulaşssın. Sonrasında ise vitese geçirirken ayaklarınla hafif one doğru yurut motoru. Sarsılmanın geçtiğini goruceksin. Zaten sarsıntı ilk başta zararsız gibi gözükse de uzun vadede zararlıdır. Tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
-
25 Ocak 2015, 22:05
#2542
FalconX adlı üyeden alıntı
Motor ısınırlen debriyajı 10-15 defa sık bırak. Yağ oralara da ulaşssın. Sonrasında ise vitese
geçirirken ayaklarınla hafif one doğru yurut motoru. Sarsılmanın geçtiğini goruceksin. Zaten sarsıntı ilk başta zararsız gibi gözükse de uzun vadede zararlıdır. Tekeriniz düz bassın.
Bunu denemistim daha once evet bu sarsilmayi onluyor fakat ben sorunun temelini ogrenmek adina bu soruyu soruyorum. Benim gorusum debriyajin tam olarak ayirmadigi ve bunu sogukken daha fazla yaptigi tesekkurler oneri icin
-
26 Ocak 2015, 01:28
#2543
-
26 Ocak 2015, 03:56
#2544
Şahsen ben yan çantalar, elcik koruma, amortisörlere körük, bazı yerlere karbon ve mat siyah, ön cam siperlik,sissy bar ve sizinki gibi jantlar mat siyah ve güzel bi egzoz taktırmayı düşünüyorum. :O Güzel olur sanırım, Sizinki de çok hoş, Tekeriniz düz bassın.
-
26 Ocak 2015, 08:49
#2545
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
maşallah çok güzel olmuş.
ben de farklı kombinasyonlar yapmak istiyorum,
benim için de güzel fikir oldu.
-
26 Ocak 2015, 16:29
#2546
Merhaba arkadaşlar bajaj boxer 128 sayfaya ulaşmış...benim bi tavsiyem olacak aradığımızı kolay bulmamız ve hatırlamamız için boxer konusunun bir kaç şekilde ayırmamız lazım mesela resimleri ayrı bi sayfada modifiye tavsiyeleri ayrı bi sayfa ne bilim istenilen özeliklere göre dişli sayıları tabi bizzat deneyenlerin tavsiyesi önemli ve bunun gibi lastik tavsiyeleri yana modifiye yapmak isteyenler veya yapanlar hangi markanın parçasını uydugu nu yazması...gibi olması çok daha uygun ve kullanışlı olacaktır şimdi ben mesela arka dişliyi 40 dişe düşürsemmi kim derede ne yazmıştı diye 128 sayfayı arayamam ki veya zincir korumasını degiştireceğim biri yazmıştı şu marka uyuyor diye ama neredeydi acacaba..nasıl buluayım valla ben çok kez bu duruma düştüm düşen arkadaşların olduğuna da inanıyorum bu konuyla ilgilenecek bir arkadaş olur konuları bölerse çok dahaiyi olur..herkese iyi günler..
-
26 Ocak 2015, 16:56
#2547
technomix adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bajaj boxer 128 sayfaya ulaşmış...benim bi tavsiyem olacak aradığımızı kolay bulmamız ve hatırlamamız için boxer konusunun bir kaç şekilde ayırmamız lazım mesela resimleri ayrı bi sayfada modifiye tavsiyeleri ayrı bi sayfa ne bilim istenilen özeliklere göre dişli sayıları tabi bizzat deneyenlerin tavsiyesi önemli ve bunun gibi lastik tavsiyeleri yana modifiye yapmak isteyenler veya yapanlar hangi markanın parçasını uydugu nu yazması...gibi olması çok daha uygun ve kullanışlı olacaktır şimdi ben mesela arka dişliyi 40 dişe düşürsemmi kim derede ne yazmıştı diye 128 sayfayı arayamam ki veya zincir korumasını degiştireceğim biri yazmıştı şu marka uyuyor diye ama neredeydi acacaba..nasıl buluayım valla ben çok kez bu duruma düştüm düşen arkadaşların olduğuna da inanıyorum bu konuyla ilgilenecek bir arkadaş olur konuları bölerse çok dahaiyi olur..herkese iyi günler..
konu içinde sitenin arama motoruyla arama yapmanız mümkün.
-
26 Ocak 2015, 17:49
#2548
Ben olsam kolayına kaçmaz, mesajların tamamını hatmeder sonra yetmez bir daha okurdum. Zira bir sürü faydalı olacağını düşündüğüm ayrıntılı bilgi yazıldı çizildi. Sırf birileri faydalansın diye bu paylaşımlar yapıldı.
-
26 Ocak 2015, 19:22
#2549
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
maşallah çok güzel olmuş.
ben de farklı kombinasyonlar yapmak istiyorum,
benim için de güzel fikir oldu.
Çok teşekkür ederim hocam sağolun.ben motor ile çok uğraştım askeri mat yeşile de boyadım M direksiyon da taktım sonunda huzuru orijinal tipinde buldum ama mecburen yeniden boyatmak gerekiyordu Cin Siyahı diye tabir edilen piano black e boyattım.Sorularınız olursa yardımcı olmak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Ensar.. adlı üyeden alıntı
Şahsen ben yan çantalar, elcik koruma, amortisörlere körük, bazı yerlere karbon ve mat siyah, ön cam siperlik,sissy bar ve sizinki gibi jantlar mat siyah ve güzel bi egzoz taktırmayı düşünüyorum. :O Güzel olur sanırım, Sizinki de çok hoş, Tekeriniz düz bassın.
Sağolun hocam inşallah gönlünüze göre yaptırırsınız.sissy bar ve ön siperlik ben de istiyorum bir pleksi büktürme fikrim var inşallah olursa güzel olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Dişli ile ilgili ben de çok araştırma yaptım yeterli bilgi bulamadım o yüzden denedim inşallah tecrübelerim birilerinin işine yarar.ön dişliyi tornacıda açtıramadım cup dişlisi aldım senteden dolayı torna işleyemedi ben de arka dişli değiştirdim.40-41-38-36-32-34 kullandım.41 ve 40 da motor çok düştü keyif vermedi.radikal bir değişiklik yapıp arkayı 32 yapıp çanakkaleye gittim tam bir vites fark etti yokuş aşağı 135 e kadar dayandı ama dönüş yolunda rüzgarda zayıf kaldığını gördüm dönünce 34 taktım o da olmayınca 36 taktım şu an çok memnunum kalkışta bir problem yapmıyor her halukarda kalkıyor iki kişi ile 120 yapıyor şu an.Ve performans olarak da gayet güzel
-
27 Ocak 2015, 02:01
#2550
yerileyeksan kardeşimiz arka dişli için farklı dişli sayıları denemiş.
32 dişin yetersiz olduğunu söylüyor, 36 dişin ise güzel performans verdiğinden söz ediyor.
Lastik değişimi yapan arkadaşlarımız vardı. Onların ön ve arka tekerlek çaplarında da azalma olduğunu sanıyorum.
Bu lastik çaplarındaki eksilmelerden dolayı, aynı türden lastik takacak olan arkadaşlarımızın arka dişli çarkında
dişli sayısı 32 olursa, performans 36 dişlideki ile aynı düzeye gelebilir.
Düşük çaplı lastik takılması durumunda diş sayısının arka teker için azaltılması zorunlu hale gelmekte.
Aksi halde, yapılan hız saatte 90 kilometrenin altına düşer.
Değişme durumunda göstergelerdeki hız gerçek hız olmaktan çıkar, kilometre sayacı da gerçek sayaç olmaktan.
Zira hız ve kilometre göstergeleri için tekerlek dönme sayısı esas alınmakta.
Bu yüzden takılan lastik çaplarına göre hesaplar yapılmalı, gerçek kilometreyi bulmak için bu güne kadar yapılan
kilometreler hesaba katılmadan yeni yapılacak kilometreler yeni bir hesapla yapılmalı ve eskilerin üzerine eklenerek
gerçekte alınan yol öyle hesaplanmalıdır.
Eski tekerleklerle 90 bin kilometre yol alındığını farz edersek, çapı düşük tekerlek takılması durumunda gösterge belki 80 bin
kilometreyi gösterecek, ama motor harabiyeti 90 bin kilometredeki gibi olacaktır motor aynı devri yaptığından.
İleride yapılacak alım ve satım işlerinde göstergelerin lastik değişimlerine göre göz önüne alınması bir zorunluktur.
Kazasız belasız sürüşler dileklerimle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
"ama motor harabiyeti 90 bin kilometredeki gibi olacaktır motor aynı devri yaptığından."
Yukarıda motor aynı devri yaptığından ifadesi yanlış anlaşılabilir diye bu açıklamayı yapıyorum.
Üzerinde gelen (eski lastik olarak tabir ettiğim) lastiklerle 60 bin kilometre yapan diyelim Ali arkadaşımızın motoru var.
Lastiklerini daha düşük çaptakilerle değiştiren Veli arkadaşımızın motorunda da 60 bin kilometre gösteriyor.
Bu durumda Ali arkadaşımız gerçekten 60 bin kilometre yapmış olabilir. Veli arkadaşımızın gerçekte aldığı yol ise, lastik çapının az olmasından
ve bir turda daha az yol alması gerçeğinden dolayı belki 55 bin kilometre olacaktır.
Toplamda Ali kardeşimizin motoru ile Veli kardeşimizin aldıkları yolda (aynı vites kombinasyonlarını kullandıklarını var sayarsak) motorlarının
yaptıkları devir toplamı aynı olacak (yaklaşık olarak ve tahminen).
Ali kardeşimiz 75 bin yaptığında ve Veli kardeşimiz 70 bin yaptığında kimse Ali kardeşimizin motorunun daha fazla kilometre yaptığını,
Veli kardeşimizin daha az kilometre yaptığını ve bu yüzden Ali kardeşimizin motorunun daha pahalı olması
gerektiğini ileri süremeyecek. Çünkü kilometreler farklı görünse de toplamda yapılan motor devri belki de eşitlenmektedir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
DÜZELTME:
Üstünüze iyilik yazarken biraz rahatsızlığımdan dolayı gözümden kaçan noktalar oluyor.
Ali kardeşimiz 75 bin yaptığında ve Veli kardeşimiz 70 bin yaptığında kimse Ali kardeşimizin motorunun daha fazla kilometre yaptığını,
Veli kardeşimizin daha az kilometre yaptığını ve bu yüzden Ali kardeşimizin motorunun daha pahalı olması
gerektiğini ileri süremeyecek.
Yukarıda geçen ifade "...bu yüzden Ali kardeşimizin motorunun daha ucuz olması gerektiğini ileri süremeyecek."
şeklinde olacaktı.
-
27 Ocak 2015, 09:47
#2551
3500 kmlerdeyim yola devam...
Saygılar.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
27 Ocak 2015, 10:31
#2552
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim hocam sağolun.ben motor ile çok uğraştım askeri mat yeşile de boyadım M direksiyon da taktım sonunda huzuru orijinal tipinde buldum ama mecburen yeniden boyatmak gerekiyordu Cin Siyahı diye tabir edilen piano black e boyattım.Sorularınız olursa yardımcı olmak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Sağolun hocam inşallah gönlünüze göre yaptırırsınız.sissy bar ve ön siperlik ben de istiyorum bir pleksi büktürme fikrim var inşallah olursa güzel olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Dişli ile ilgili ben de çok araştırma yaptım yeterli bilgi bulamadım o yüzden denedim inşallah tecrübelerim birilerinin işine yarar.ön dişliyi tornacıda açtıramadım cup dişlisi aldım senteden dolayı torna işleyemedi ben de arka dişli değiştirdim.40-41-38-36-32-34 kullandım.41 ve 40 da motor çok düştü keyif vermedi.radikal bir değişiklik yapıp arkayı 32 yapıp çanakkaleye gittim tam bir vites fark etti yokuş aşağı 135 e kadar dayandı ama dönüş yolunda rüzgarda zayıf kaldığını gördüm dönünce 34 taktım o da olmayınca 36 taktım şu an çok memnunum kalkışta bir problem yapmıyor her halukarda kalkıyor iki kişi ile 120 yapıyor şu an.Ve performans olarak da gayet güzel
dostum merak ettiğim renklerden biri de mat Yeşildi.
onun fotografi var mi onu da yükler misin
-
27 Ocak 2015, 13:40
#2553
centaur adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar yeni katılanlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
Anlamadığım bir konu var sürüşle alakalı AEA nın kontra tekniği videolarına baktım ve bişey anlamadım diyoki kontra ters demek ve gidonun solunu itersen motor sola sağını itersen motor sağa döner. bizim boksördemi problem bendemi sağı itersen sola dönüyoruz yav
Şaka bi yana sağı itersen sola dönmezmi?
Önceki mesajları okurken (haziran 2014) dikkatimi çekti cevap veren olmamış ben söyleyeyim. Kontra tekniğini 2 aşamalı bir hareket gibi düşünün, örneğin sağ gidonu ileri doğru ittiginizde 1. aşamada gidon sola döner 2. aşamada ise motor komple sağa doğru yatar böylece sağa viraja girilebilir veya sağa kaçış hareketi yapılabilir, bu 2 aşama tek hareketle oluyor ve hızlı oluyor. Bunu bisiklet ile de deneyebilirsiniz.
-
27 Ocak 2015, 14:03
#2554
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
dostum merak ettiğim renklerden biri de mat Yeşildi.
onun fotografi var mi onu da yükler misin
tabi ki hocam şu an işyerindeyim daha kaliteli fotosu evde var fakat buradan elimde olanları yükleyeyim fikir verir umarım.
http://hizliresim.com/oYpL29][img]http://i.hizliresim.com/oYpL29.jpg
http://hizliresim.com/l0poLr][img]http://i.hizliresim.com/l0poLr.jpg
http://hizliresim.com/VgNZAv][img]http://i.hizliresim.com/VgNZAv.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
dostum merak ettiğim renklerden biri de mat Yeşildi.
onun fotografi var mi onu da yükler misin
tabi ki hocam işyerindeyim o yüzden çok fotoğraf bulamadım umarım bunlar fikir verir.
http://hizliresim.com/g4pN2b]
http://hizliresim.com/ZAprMz]
http://hizliresim.com/oYpL0q]
http://hizliresim.com/l0po3p]
-
27 Ocak 2015, 14:39
#2555
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
tabi ki hocam şu an işyerindeyim daha kaliteli fotosu evde var fakat buradan elimde olanları yükleyeyim fikir verir umarım.
http://hizliresim.com/oYpL29][url]http://i.hizliresim.com/oYpL29.jpg
http://hizliresim.com/l0poLr][url]http://i.hizliresim.com/l0poLr.jpg
http://hizliresim.com/VgNZAv][url]http://i.hizliresim.com/VgNZAv.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
tabi ki hocam işyerindeyim o yüzden çok fotoğraf bulamadım umarım bunlar fikir verir.
http://hizliresim.com/g4pN2b]
http://i.hizliresim.com/g4pN2b.jpg
http://hizliresim.com/ZAprMz]
http://i.hizliresim.com/ZAprMz.jpg
http://hizliresim.com/oYpL0q]
http://i.hizliresim.com/oYpL0q.jpg
http://hizliresim.com/l0po3p]
http://i.hizliresim.com/l0po3p.jpg
fotoğraflar için teşekkür ederim. rengi biraz daha koyu olsaymış harika olurmuş.
biraz sarımtrak olmuş bu renk. daha koyu bir yeşil yakışıyor hakikaten.
havalar biraz düzelsin ben de rengini değiştirmeyi düşünüyorum.
-
27 Ocak 2015, 15:44
#2556
rengi muhteşem olmuş tebrikler tonu vs gayet iyi tuzla jeep'i ne benzemiş
arka çanta demirini ve akü koruma plastiklerini de hakiye boyatsanız daha da hoş olur sanırım
MUHTEŞEM
-
27 Ocak 2015, 18:43
#2557
renk aslında biraz daha koyu ama fotoğraflarda tam tutmadı ton.teşekkür ederim Murat_71.
@uçnkaplumbğa komple kazıdığım halde boyayı astar ve 3 kat da normal atmama rağmen çok ince oldu.bayağı da kalite bir alman boyası kullandım.direkt gidip bir otoboyacısında boyatırsanız daha iyi olur
-
27 Ocak 2015, 21:53
#2558
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
renk aslında biraz daha koyu ama fotoğraflarda tam tutmadı ton.teşekkür ederim Murat_71.
@uçnkaplumbğa komple kazıdığım halde boyayı astar ve 3 kat da normal atmama rağmen çok ince oldu.bayağı da kalite bir alman boyası kullandım.direkt gidip bir otoboyacısında boyatırsanız daha iyi olur
dostum merhaba,
ben sadece boxer yazısını sökmek istesem ne yapmamı tavsıye edersin?
malum boxer yazısının üstünü de cila ile kapatmışlar.
-
28 Ocak 2015, 00:22
#2559
BİLDİĞİMİZ KÖYLÜ MOTORUNU BU KADAR ABARTMAYA GEREK YOK.3000 TL BİRAZ YÜKSEK BİR FİYAT.ALİBABADA YÜKSEK ALIMLARDA 400 DÜŞÜK ALIMLARDA 900 DOLAR CİVARINDA FİYATLARI DOLAŞIYOR.YOL+GÜMRÜK SİZ HESAPLAYIN.DİĞER GENEL OLARAK CG KASALARA BAKTIĞIMIDA 2000 TLDEN BAŞLAYAN 150 LİK MOTORLAR VAR.BEN 2250 TL YE XCG KUBA ALDIM VE HERŞEYİNDEN MEMNUNUM..SONUÇTA BU MOTORLARI AL BİRİNİ VUR ÖBÜRÜNE FİYATI DÜŞÜRÜN.DAHA ÇOK SATARSINIZ BU KADAR BASİT HAYIRLI SATIŞLAR ,SAYGILAR...
-
28 Ocak 2015, 00:26
#2560
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
dostum merhaba,
ben sadece boxer yazısını sökmek istesem ne yapmamı tavsıye edersin?
malum boxer yazısının üstünü de cila ile kapatmışlar.
Ben plastidip isimli kaplama malzemesini tavsiye ederim. Sprey boya gibi boyanıyor ama kuruduğunda elastik kaplama halini alıyor. Söküldüğünde de altta pırıl pırıl orjinal boyası kalıyor. Tek dez avantajı boya gibi pürüzsüz yüzey elde edilemiyor olması ve mat durması. Benim ilk yapacağım şey plastidip olacak motosiklete.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)