günaydın iyi pazarlar arkadaşlar..
2-3 gün önce dediğim gibi bende boxerıma kavuştum..
kırmızı olsun 5 fazla olsun diyerek kırmızı boxerım burdura hayırlı olsun :D
gelelim izlenimlere...
öncelikle eksilerden başlayayım..
öncelikle Kawasaki en500 den indiğimden dolayı biraz yadırgadım ve uzun yollarda kullanamayacağımı anladım.
her viteste yüklenildiği zaman limitler aşıldığında motora zarıltı çöküyor...
sele yüksekliği (bana göre) oldukça yüksek iki ayağım tam olarak yerle temas etmiyor..
bu kadar eksi yeter sanırım, gelelim artı yönlerine..
asıl alma amacım düşük devirdeki torku idi ve kesinlikle sınıfının başında bir özellik..
dengesi ve lastikleri diğer hemcislerinden daha başarılı.
60-80 km aralarında şehir içi ve köy yolu diyebileceğim yollarda kullanımlar için biçilmiş kaftan
yakıtına şaşırdım doğrusu.. 160 km de 13.72 liralık benzin aldı.. 150cc bir motorda inanılmaz bir değer.( benzinlikte depoyu açtığım zaman depoda görünür biçimde benzini görmek güzel bir duygu imiş..)
kullanımı rahat.. amortisörlerin hendek çukur gibi yerlerdeki absorbe yeteneği çok iyi.
benim için öemli olmayan son hız önergesine gelecek olursak..
son hızı 90-110 arası görüyorum tabiki rodajdaki bir motor için erken yorum yapmak doğru değil..
sonuç olarak kendi düşüncelerim..
alacak arkadaşlar öncelikle 150cc bir motordan ne beklediğini bilmeli ve ona göre hareket etmeliler.
ben daha öncede belirttiğim gibi bu motoru seçmemdeki beklentilerime ulaştım ve ddoğru karar verdiğim için kendimi kutluyorum :D
düşük devirdeki torku , yakıttaki cimriliği ve rezilliğe gelebilecek olması benim alma sebebimdi ve aldım.
pişmanmıyım HAYIR
not: arkadaşlar yorumlarım şahsi fikirlerimdir. kimsenin etkisi altında kalmadan yazdım.. gerçekten