Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1041

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Bugün 515 kmde bakıma gittim. Yapılanlar:

    1. Yağ filtresi değişti.
    2. Yağ değişti.
    3. Tüm vidalar tekrar sıkıldı.
    4. Zincir gerginliği ayarlandı.

    Selamlar.



    Merhaba,

    Büyük çanta olmuyor demiştim.

    Selamlar.
    Çantanın büyüklüğünden çok dandikliğinden olduğunu düşünüyorum Sonuçta bohçacı çuvalı gibi birşey ne aerodinamik var ne rüzgar kanalı...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1042

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    arkadaşlar, yalpalanmanın en önemli sebebi arka ve ön tekerleklerin mil üzerinde tam ortada olmamasından kaynaklanır.. tekerlek göbekteki milde sağa ya da sola eğilimli ise motorun ağırlığı dengelenmeyeceği için sağa ya da sola doğru yalpalanma da olacaktır.. milin dışındaki ve içindeki somunlar gevşetilerek mil ortada olmak şekliyle ayarlanabilir..
    eğer sorun bunlar değlse, arka çanta da ağırlık tam ortada olmak şekliyle monte edilmeli.. çantanın büyüklüğü yalpalanmaya etki ettiğini sanmıyorum..
    diğer husus motorun bir tarafında yük ağır ise diğer tarafındaki yük ya da çanta hafif ise sağa ya da sola yalpalanmaya sebeb olacaktır..
    geçenlerdeki motorumun denemesinde hafif yalpalanma olduğunu farkettim.. mil ayarına baktım tam ortada değil.. ama daha motorla uğraşamadım..
    kendimi bulursam eğer kendim de ayarlayabilirim.. bir kaç gün içinde şu motorun tadına bakmış olacağım, az kaldı... selam ile...
    twona bunu beğendi.

  3. #1043
    technomix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul çengelköy
    Motosikleti
    Bajaj Boxer BM150
    uçnkaplumbğa servise ne ücret ödedin ögrene bilirmiyim yakında bende gidicemde birde ümraniye hariç tavsiye edeceğin servis varmı..teşekkürler..

  4. #1044

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı technomix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uçnkaplumbğa servise ne ücret ödedin ögrene bilirmiyim yakında bende gidicemde birde ümraniye hariç tavsiye edeceğin servis varmı..teşekkürler..
    Merhaba,

    Servise 50 lira ücret ödedim.
    Yağ + yağ filtresi= 30
    İşçilik= 20

    Bana motosikletçim böyle söyledi.
    Ben Konya'da ikamet ettiğim için size Konya hariç tavsiye edebileceğim bir servis malesef yok.

    Selamlar.

  5. #1045
    HeruNolweo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Buldum videoyu

    http://youtu.be/5a6-YYPyj64

    Dil Hintçe ama dertleri anlaşılıyor
    twona bunu beğendi.

  6. #1046
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    arkadaşlar nette bakarken bazı ybr leri cross gibi yaptıklarını ve motoru yerden yükselttiklerini gördüm. sanırım arka maşa ve ön amortisörleri yükseltmişler. bunu nasıl yaptıkları hakkında bilgisi olan varmı? acaba bir kit falanmı var motoru yerden yükseltmek için?

  7. #1047

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar nette bakarken bazı ybr leri cross gibi yaptıklarını ve motoru yerden yükselttiklerini gördüm. sanırım arka maşa ve ön amortisörleri yükseltmişler. bunu nasıl yaptıkları hakkında bilgisi olan varmı? acaba bir kit falanmı var motoru yerden yükseltmek için?
    Arkada bir değişiklik göremedim lastik hariç. Ama öndeki kit harika olmuş. Ön amortisörler hava ve yağ basılarak yükseltiliyor bildiğim kadarıyla. Daha önceki transalpimde bu işlem uygulanmıştı. Ben de indirtmiştim. Bu işi bilen bir motor ustası gerekli yağı ekleyerek 2 dakikada yapar. Ancak sökünce amortisör keçeleri de değişmesi gerekir diye biliyorum. Asıl iş ondan sonrası tabi. O yüksek çamurluk galiba bir tek Peru ve Kolombiyada var. Cross lastikler ve tel jant bir gelse o da gelir. Farın üzerindeki o demir sele de çok orjinal olmuş.
    twona bunu beğendi.

  8. #1048
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    kpss den çıktım çok zordu:( benden başka kpss ye giren varmı arkadaşlar?

  9. #1049

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kpss den çıktım çok zordu:( benden başka kpss ye giren varmı arkadaşlar?
    Merhaba,

    Ben de girdim Kpss'ye. Türkçe kolaydı, tarih saçmaydı, matematik de zordu.
    Kendimi denemek için girmiştim.

    Selamlar.
    twona bunu beğendi.

  10. #1050
    centaur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj boxer 150cc
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kpss den çıktım çok zordu:( benden başka kpss ye giren varmı arkadaşlar?
    ben bu telaşı 2 sene önce yaşadım ve sonra atandım. biri askere gidiyoken hep böyle bi sıkıntı girer içime şimdi askeremi gidilir diye aynısı kpss dede oluyor. şimdi sizler mevzuyu açınca içime sıkıntı girdi
    twona bunu beğendi.

  11. #1051

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    arkadaşlar ilk bakım yaklaşıyor bakımda hangi yağı kullanmamı tavsiye edersiniz ? servisin farklı ucuz değişik yağ kullanmasından endişeli olduğum için kendim yağı alıp götürsem mi diyorum.

  12. #1052

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı zaralı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilk bakım yaklaşıyor bakımda hangi yağı kullanmamı tavsiye edersiniz ? servisin farklı ucuz değişik yağ kullanmasından endişeli olduğum için kendim yağı alıp götürsem mi diyorum.
    Servis benim Boxerda 1 litrelik kapalı kutuda Castrol 20/50 kullandı. 100 gr da ekledi. ( toplamda 1100 gr alıyor. Bilinen markalar dışında kullanacak olursa kapalı olmak kaydıyla Castrol öneririm .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Alıntı HeruNolweo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buldum videoyu

    http://youtu.be/5a6-YYPyj64

    Dil Hintçe ama dertleri anlaşılıyor
    Nasıl bir reklammış böyle yarım saat. Hayatın anlamını tartışıyorlar mübarek. Valla sizde Eyüp sabrı varmış. İleri sarmama rağmen sabredemedim sonunu... Galiba çamurda batmaz rampada tırsmaz falan demek istemişler özet olarak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

    Alıntı seyyit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, yalpalanmanın en önemli sebebi arka ve ön tekerleklerin mil üzerinde tam ortada olmamasından kaynaklanır.. tekerlek göbekteki milde sağa ya da sola eğilimli ise motorun ağırlığı dengelenmeyeceği için sağa ya da sola doğru yalpalanma da olacaktır.. milin dışındaki ve içindeki somunlar gevşetilerek mil ortada olmak şekliyle ayarlanabilir..
    eğer sorun bunlar değlse, arka çanta da ağırlık tam ortada olmak şekliyle monte edilmeli.. çantanın büyüklüğü yalpalanmaya etki ettiğini sanmıyorum..
    diğer husus motorun bir tarafında yük ağır ise diğer tarafındaki yük ya da çanta hafif ise sağa ya da sola yalpalanmaya sebeb olacaktır..
    geçenlerdeki motorumun denemesinde hafif yalpalanma olduğunu farkettim.. mil ayarına baktım tam ortada değil.. ama daha motorla uğraşamadım..
    kendimi bulursam eğer kendim de ayarlayabilirim.. bir kaç gün içinde şu motorun tadına bakmış olacağım, az kaldı... selam ile...
    Seyyit kardeşim sanırım bendeki sıkıntı da janttan çok mil gibi. Mil ayarına nasıl bakabilirim. Yani ortada olup olmadığını nasıl anlarım? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

  13. #1053

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Seyyit kardeşim sanırım bendeki sıkıntı da janttan çok mil gibi. Mil ayarına nasıl bakabilirim. Yani ortada olup olmadığını nasıl anlarım? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]

    sevgili yurdukoru, somunların başlarını taşan mil fazlalığından anlaşılır.. hangi tarafta mil somundan çok taşmışsa o kadar bir ayarsızlık var bilirim.. bir de tekerlekler mesela ön çatallar içinde sağ ya da sol taraflarından hangi tarafa yakınsa ayarsızlık var demektir.. tekerlekler çatalın tam ortasında olmalı.. arka tekerler de arka amortisörlerin ortasında olmalı ya da arka tarafta bakıldığında çamurlukların tam ortasında olmalı.. somun başlarında taşan milden de anlaşılıyor.. ama milin ayarlanması nasıl yapılır açamadığım için tam bilemiyorum.. ya ek bir pul eklenilir ya da mil göbeğin içinden ayarlanması gerekir.. benim motorda ön tekerde yarım santim, arka tekerde bir santim civarı kayma var.. normalde servisin bu ayarları yapması gerekir..
    bizden de teşekkürler...

  14. #1054
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    http://www.youtube.com/watch?v=qw-RwzbIvc0

    Boxer CT 100 ün en ekonomik motor seçildiği test. (2011)

    Test sonuçları video 6:22'de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

    Ben Boxer 150 ile ilk depoyu (10 lt) 454 km.de bitirdim. Rodaj bitmediğinden rodajda belirtilen hız limitlerini çok geçmeden artçısız ve şehiriçi trafikte.

  15. #1055
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Çanta konusunda motorun klasik görünümüne bu daha iyi gidermiş gibi görünüyor. Sisi bar da cabası. Ne dersiniz? Veya kullanan var mı?

    Marka/model: Armode AR-501 (1-2 yerde var aratın çıkıyor)


  16. #1056

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Herkese iyi pazarlar.

    Armodenin o modelini ben de düşündüm güzel çanta, forumda bir arkadaş takmıştı. Hem kilitli hem 80 lira gibi bir şey ve sırt dayamalı. Lâkin 2 kask alamıyor. 40 lt olması lazım. Yanlarda 2 adet de yan AR-750 olursa takım olur.

    Seyyit kardeşim çok sağol pazartesi bu ayarlara baktıracağım. Tekerler burada monte edildiği için oluyor bu sorun. Yoksa Hindistanda herşeyi monteli kurulu geliyor. (Bir tek tekerler hariç. )Onu da bizimkiler düzgün takamıyor anlaşılan...

    Bu arada herkese iyi gezmeler. Resimlerinizi bekliyoruz.

  17. #1057

    Üyelik
    02 Eylül 2013
    Şehir
    Istanbul
    Arkadaşlar hepinize hayırlı pazarlar, Boxer almama ramak kaldı, bu benim başlangıç motorum olacak ve cbf 150 ve cb 125e'den başka da motor kullanmamıştım, herhalde cbf ya da ybr ile başlarım diyordum ki Boxer çıkageldi deneme sürüşü de yaptım ve çok beğendim nerdeyse 2 katı para vermektense Boxer almak çok mantıklı geldi, yalnız kafama takılan bir husus var; iri yapılı olduğum için aynaların görüş alanı çok sınırlı geldi omuzlarımdan dolayı kör nokta oluşuyor bunu bayiye sorduğumda tatmin edici bir cevap alamadım değiştirilebilir v.s dedi.
    Bu konu hakkında şikayetiniz oldumu bunu merak ettim hepinize iyi tatiller dilerim

  18. #1058
    centaur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj boxer 150cc
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi pazarlar.

    Armodenin o modelini ben de düşündüm güzel çanta, forumda bir arkadaş takmıştı. Hem kilitli hem 80 lira gibi bir şey ve sırt dayamalı. Lâkin 2 kask alamıyor. 40 lt olması lazım. Yanlarda 2 adet de yan AR-750 olursa takım olur.

    Seyyit kardeşim çok sağol pazartesi bu ayarlara baktıracağım. Tekerler burada monte edildiği için oluyor bu sorun. Yoksa Hindistanda herşeyi monteli kurulu geliyor. (Bir tek tekerler hariç. )Onu da bizimkiler düzgün takamıyor anlaşılan...

    Bu arada herkese iyi gezmeler. Resimlerinizi bekliyoruz.
    Bende topcase almadım benimde ucuz yollu bi üçlü geçiyor içinden ama karasızım choppera benzer soğurmuyum diye. Bu çanta olayınızı takipteyim.

    Bide bizim boksör ve discover burada üretim diye yazmıştı Ekrem bey öyle hatırlıyorum. Bi pulsar kapalı kutu direk Hindistan'dan bayiye gelip ufak bi montajla teslim oluyormuş ben öyle anladım.

  19. #1059

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    günaydın iyi pazarlar arkadaşlar..
    2-3 gün önce dediğim gibi bende boxerıma kavuştum..
    kırmızı olsun 5 fazla olsun diyerek kırmızı boxerım burdura hayırlı olsun :D
    gelelim izlenimlere...

    öncelikle eksilerden başlayayım..
    öncelikle Kawasaki en500 den indiğimden dolayı biraz yadırgadım ve uzun yollarda kullanamayacağımı anladım.
    her viteste yüklenildiği zaman limitler aşıldığında motora zarıltı çöküyor...
    sele yüksekliği (bana göre) oldukça yüksek iki ayağım tam olarak yerle temas etmiyor..

    bu kadar eksi yeter sanırım, gelelim artı yönlerine..
    asıl alma amacım düşük devirdeki torku idi ve kesinlikle sınıfının başında bir özellik..
    dengesi ve lastikleri diğer hemcislerinden daha başarılı.
    60-80 km aralarında şehir içi ve köy yolu diyebileceğim yollarda kullanımlar için biçilmiş kaftan
    yakıtına şaşırdım doğrusu.. 160 km de 13.72 liralık benzin aldı.. 150cc bir motorda inanılmaz bir değer.( benzinlikte depoyu açtığım zaman depoda görünür biçimde benzini görmek güzel bir duygu imiş..)

    kullanımı rahat.. amortisörlerin hendek çukur gibi yerlerdeki absorbe yeteneği çok iyi.

    benim için öemli olmayan son hız önergesine gelecek olursak..
    son hızı 90-110 arası görüyorum tabiki rodajdaki bir motor için erken yorum yapmak doğru değil..

    sonuç olarak kendi düşüncelerim..
    alacak arkadaşlar öncelikle 150cc bir motordan ne beklediğini bilmeli ve ona göre hareket etmeliler.
    ben daha öncede belirttiğim gibi bu motoru seçmemdeki beklentilerime ulaştım ve ddoğru karar verdiğim için kendimi kutluyorum :D
    düşük devirdeki torku , yakıttaki cimriliği ve rezilliğe gelebilecek olması benim alma sebebimdi ve aldım.

    pişmanmıyım HAYIR

    not: arkadaşlar yorumlarım şahsi fikirlerimdir. kimsenin etkisi altında kalmadan yazdım.. gerçekten
    technomix ve bikr bunu beğendiler.

  20. #1060
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    arkadaşlar, A2 ehliyetimi aldıktan hemen sonra bu ramazan ayı içinde boludan çıkıp ege ve akdenizi gezme planım vardı motosikletimle fakat aksilik oki A2 ehliyetimde bir sorun çıktı.

    sorun şu; öğrencilik yıllarımda 2 kez alkolden ehliyetimi kaptırmıştım. ehliyetimi geri alırken sudge diye bir belge almam gerekiyomuş fakat 8 sene önce 2006 da benden bu belgeyi memur istemeden 6 ay sonunda ehliyetimi teslim etti. neyse, bende geçen ay motor ehliyetimi kazandıktan sonra (aradan 8 sene geçmiş) emniyete gittim ve B araç ehliyetimi verip yeni ehliyetimide eklemeleri için tüm işlemleri tamamlayıp memura verdim fakat memur A2 ehliyetimi veremeyeceğini, 2006 yılında sudge belgesi getirmediğimi söyledi ve 8 sene geçmesine ve hatanın kendilerinde olmasına rağmen sudge belgesi almadan A2 ehliyetimi vermedi. ehliyet dosyam elimde öylece kalakaldım ve gezi planım malesef suya düştü sudge kursunda sıra var ve almak 6 ayı geçiyor malesef! (530 tl)

    şimdi, ben ege ve akdeniz turu olmasada boludan 550 km ayvalık, sarımsaklı, altınoluk tarafına gezmek istiyorum. ehliyetim yok ama hakkediiğime dair evraklarım yani dosyam topcase de duruyor. olaki yolda polis çevirme yaptığında bu dosyayı göstersem sıkıntı yaşarmıyım yoksa bu dosya ile derdimi anlatıp devam edebilirmiyim kararsız kaldım. yaz aylarında tem de trafik kontrolu çok olurmu polisle sorun yaşarmıyım çünkü tura eşimle çıkacağım ne dersiniz? dün aracımla yalovaya gidip geldim bir tane ekip yoktu yazları aracımla alanyaya gidiyorum keza yine hiç çevirmeye denk gelmedim. hala karar veremedim, duruma göre yarın bile yola çıkabilirim bu konuda uzun yol yapmış arkadaşların fikirleri benim için önemli...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)