Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 14:06
#1021
Twona kardeşime teşekkür ediyorum, bu sayede soruna zamanında müdahale edebildik. Başta ben lastiklerden şüphelenmiştim. ( Daha önceki transalpimde ayni tank slap olayı lastik kaynaklıydı.) Ancak bu sefer ki twona kardeşime çıkan piyango ile aynı sanırım.
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 16:00
#1022
Merhaba,
Az önce kask için vizör almaya motosikletçiye gittim. Mt09 sahibi biri de arka çanta alıyordu.
46lt mi 30 lt mi olsun diye konuşuyorlardı.
Ben de dedim ki o motora 46 lt olmaz bence falan.
Benim motoru da görmüştü. Sanırım çok fakir gözüktüm. Cevap bile vermedi...
Bu da boyle bir anımdır.
Selamlar.
-
03 Temmuz 2014, 16:23
#1023
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Twona kardeşime teşekkür ediyorum, bu sayede soruna zamanında müdahale edebildik. Başta ben lastiklerden şüphelenmiştim. ( Daha önceki transalpimde ayni tank slap olayı lastik kaynaklıydı.) Ancak bu sefer ki twona kardeşime çıkan piyango ile aynı sanırım.
ben bu sorunu farketmedim ama bi bakıcam acaba hepsindemi bazı serilerde galiba deniyordu sizinkilerin seri nosune merak ettim..
-
03 Temmuz 2014, 20:13
#1024
Kocaeli testi kaçırmışim gitmişler aradigimda saat 1 di cok oldu onlar gideli dedi sinirim bozuldu.
-
03 Temmuz 2014, 21:24
#1025
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Az önce kask için vizör almaya motosikletçiye gittim. Mt09 sahibi biri de arka çanta alıyordu.
46lt mi 30 lt mi olsun diye konuşuyorlardı.
Ben de dedim ki o motora 46 lt olmaz bence falan.
Benim motoru da görmüştü. Sanırım çok fakir gözüktüm. Cevap bile vermedi...
Bu da boyle bir anımdır.
Selamlar.
bende bir benzincide bmw gs 1200, tenere falan enduro kullanan arkadaşlarla karşılaştım. çay içiyolardı selam verdim ama birkaçı selam verdi yarım ağız birkaçı kafasını bile çevirmedi. motor ufak yada ucuzsa motor kullanıcısınıda öyle görüyorlar ne yazıkki. o yüzden kafan takma ve alışmaya çalış
-
03 Temmuz 2014, 22:07
#1026
twona adlı üyeden alıntı
bende bir benzincide bmw gs 1200, tenere falan enduro kullanan arkadaşlarla karşılaştım. çay içiyolardı selam verdim ama birkaçı selam verdi yarım ağız birkaçı kafasını bile çevirmedi. motor ufak yada ucuzsa motor kullanıcısınıda öyle görüyorlar ne yazıkki. o yüzden kafan takma ve alışmaya çalış
Malesef böyle şeyler var. Yolda motor sevdalısı çok az diye bende denk geldiğime korna el slmı yada selektör yapıyorum ve geri dönmeyenler genel pahalı motor sahipleri. Aslında belki çoğu o hava için aç geziyo yurdukoru demişti komşum garson 600rr aldı diye bu emsal çok. Benimde arkadasta cbf1000 var sırf 3lü çantaya 2bin civarı ödedi ama çok yakıyor diye garajda yıkayıp örtüyor napayım öyle motoru.Ben motor seviyorum bunuda ucuza köreltiyorum neden benim ailemin rızkını başkası yesin. Neyse takılmayın böyle şeylere siz yazın rüzgarın tasını çıkarın biz Türkler asgari ücrete çalışır 2000 liralık 36 ay taksitle alınmış telefon kullanırız.
İyi akşamlar
-
03 Temmuz 2014, 22:08
#1027
slm arkadaşlar yarın itibari ile kırmızı boxer ımla aranızdayım..
dün kawasaki en 500 motorumu sattım hayırlı bir iş için..
motorsuzda kalamayacağım için ucuz ve kaliteli bir motorum olsun diyerek, sizlerin yorumlarını okuyarak
ve de en önemlisi 150cc bir motorun bana ne vereceğini ve hangi amaçla kullanacağımı bilerek
boxer dan yana tercihimi kullandım..
burdur da ikamet ediyorum burada bayii olmadığı için antalya dan alacağım ellerinde bulunduğunu söylediler.
3050 lira karta tek çekim diyorlar.. 3037 lira diye hatırlıyordum ya neyse..
en kısa zamanda fotoları da gönderirim..
saygı ve sevgilerimi sunarım
-
04 Temmuz 2014, 01:05
#1028
Sevgili arkadaşlar
Durumu çok güzel özetlemişsiniz. İşin özü de bu. Boxer'ımı seviyorum çünkü motosiklet benim için bir araç.
Dünyanın en pahalı benzinin satıldığı bu ülkede gösteriş merakı ile savurganlık birleşince motosiklet, araç değil amaç oluyor maalesef.
Thailand'da ortalama1300 $ a satılan (üstelik çok daha üstün bir modeli) Honda scooterlar bizde 8000 liralara satılıyor. Amerikada 10 bin $ lık harley ise burada 30 bin $ lara çıkiyor. Aprilia nın uyduruk bir plastik karenaj parçasına 120 euro, bir farına 430€ verdikten sonra bir daha bu tarz cep düşmanı motorlara bulaşmayacağıma kendime söz verdim. (Ülkemizde günde 30 liraya(10€)ev geçindiriliyor) Burası bir Luxembourg, Danimarka ya da Japonya değil.
Şu ana kadar hiç bir parçasını değiştirme ihtiyacı duymadım. İhtiyaç duysam da parça bol ve bedavadan biraz pahalı. Gönül rahatlığıyla sürüyorum zira herhangi bir durumda örneğin komple marş motoru bile 50 lira. ( GS 650 varken tamirine 600 lira vermiştim...)
Bu arada serviste bugün yalpalama olayının arkaya taktığım büyük çantadan kaynaklandığı tespit edildi, zira çantayı çıkarınca olay bitiyor, sanırım dengeyi ve aerodinamiğini bozuyor 45 lik çanta.
Boxerımı seviyorum...
-
04 Temmuz 2014, 01:06
#1029
demek jantta sorun yokmuş ama çantadan yalpa yapması çok ilginç. çantalı olarak bir çok model kullandım ama hiç yalpalama olmadı şimdiye kadar. lastiği hızlıca döndürüp jantta yalpa yada atlama varmı diye baktınızmı? yada en kolay yolu motoru orta ayağa alıp tazyikli suyla ön lastiği olabildiğince hızlı döndürüp kontrol etmek. bence tekrar bir kontrol edin ben çantadan olacağını sanmıyorum çünkü...
-
04 Temmuz 2014, 01:21
#1030
Evet ben de anlamadım. Kesin janttır diyordum ama lastiği hızlıca çevirdik ışık tuttuk lastik gayet muntazam düzgün izinde gidiyor, gelgelelim yüksek hızda elimi bırakınca gidon biraz yalpalıyor. Çantayı çıkarıp denedik % 100 olmasa da yalpalama % 90 azalıyor. Demek ki motor hafif olduğu için arka çanta ve yük dengeyi yüksek hızda biraz bozuyor. Bakalım hayırlısı artık. Çok da rahatsız edici bir durum değil zira sadece ellerimi bırakınca 80 km üstü hızda oluyor. Dandik çantanın marifeti işte. Ileride daha aerodinamik bir çanta alacağım.
-
04 Temmuz 2014, 01:33
#1031
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Evet ben de anlamadım. Kesin janttır diyordum ama lastiği hızlıca çevirdik ışık tuttuk lastik gayet muntazam düzgün izinde gidiyor, gelgelelim yüksek hızda elimi bırakınca gidon biraz yalpalıyor. Çantayı çıkarıp denedik % 100 olmasa da yalpalama % 90 azalıyor. Demek ki motor hafif olduğu için arka çanta ve yük dengeyi yüksek hızda biraz bozuyor. Bakalım hayırlısı artık. Çok da rahatsız edici bir durum değil zira sadece ellerimi bırakınca 80 km üstü hızda oluyor. Dandik çantanın marifeti işte. Ileride daha aerodinamik bir çanta alacağım.
hocam siz yinede benim dediğimi yapın. bir yıkamacıda motoru orta ayağa alıp ön lastiğe tazyikli su tutup hızlıca döndürün. yada en garanti ön lastiği söktürüp bir lastikçiye gidip ona kontrol etttirin. ben hala çanta ile alakalı yada motorun hafif olmasıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. bundan önceki motorum crypton depo ve yağ dolu 100 kg dı ve 100 km dede gitse yalpa yapmazdı ki hiç bir motor yapmaz. gidonun yalpa yapmasının tek sebebi ya bozuk lastik yada eğilmiş yada hatalı janttır.
-
04 Temmuz 2014, 02:22
#1032
Arkadaşlar, ahengi bozan birkaç şişik egolu haricinde hepinizi saygıyla, muhabbetle selamlıyorum. Özellikle Yurdukoru, twona, centaur, uçnkaplumbğa, savannah kardeşlerime teşekkürü bir borç bilirim.
Hiç sıkılmadan 50 sayfayı zevkle okudum. Bu kadar aklı başında "usta" yı bir arada görmek, bütün dikkatimi foruma ve Boxer 150'ye çekti. Pulsar düşünürken sayenizde Boxer aşkı beni de sardı. Hemen bayiye gidip siyah Boxer istediğimi söyledim. Elindeki maviyi vermek istedi ama siyaha takmıştım. 3 gün bekledim ve nihayet bugün KaraBoxer'a sahip oldum. Forumdan edindiğim tecrübeyle bayiye dedim ki motoru benden başkası kullanmayacak. O yüzden İlk marşa ben bastım ve ilk ben kullandım. Arabamı aldığımda bu kadar heyecanlanmamıştım. Yaklaşık 30 km kullandım ve çok beğendim. Rodaja dikkat edeceğim, sakin kullanıyorum o yüzden. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. En kısa zamanda fotoğrafları eklerim. Forumu takip etmeye ve tecrübelerinizden istifade etmeye devam edeceğim...
-
04 Temmuz 2014, 02:27
#1033
bikr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ahengi bozan birkaç şişik egolu haricinde hepinizi saygıyla, muhabbetle selamlıyorum. Özellikle Yurdukoru, twona, centaur, uçnkaplumbğa, savannah kardeşlerime teşekkürü bir borç bilirim.
Hiç sıkılmadan 50 sayfayı zevkle okudum. Bu kadar aklı başında "usta" yı bir arada görmek, bütün dikkatimi foruma ve Boxer 150'ye çekti. Pulsar düşünürken sayenizde Boxer aşkı beni de sardı. Hemen bayiye gidip siyah Boxer istediğimi söyledim. Elindeki maviyi vermek istedi ama siyaha takmıştım. 3 gün bekledim ve nihayet bugün KaraBoxer'a sahip oldum. Forumdan edindiğim tecrübeyle bayiye dedim ki motoru benden başkası kullanmayacak. O yüzden İlk marşa ben bastım ve ilk ben kullandım. Arabamı aldığımda bu kadar heyecanlanmamıştım. Yaklaşık 30 km kullandım ve çok beğendim. Rodaja dikkat edeceğim, sakin kullanıyorum o yüzden. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. En kısa zamanda fotoğrafları eklerim. Forumu takip etmeye ve tecrübelerinizden istifade etmeye devam edeceğim...
aramıza hoşgeldininiz, kazasız ve keyifli günlerde kullanın boxerınızı...
-
04 Temmuz 2014, 02:32
#1034
Hoşbulduk, ortam hoş zaten, her yazınızla renk katıyorsunuz foruma. Teşekkür ederim...
-
04 Temmuz 2014, 08:01
#1035
Arkadaşlar hoşgeldiniz. İnşallah bu Boxer ailesi böyle bilinçli arkadaşlarla büyüyecek ve forumun bu kategorisinde faydalı bir yardımlaşma ve paylaşım platformu haline gelecek.
Rodajda dikkat ederseniz motor ilerki zamanlarda harika bir şekilde açılıyor. Motorum 2 binlere geldi ve inanın daha yeni açılmaya başladı. Son zamanlar ben bile ivmelenmesine şaşırır oldum. ( özellikle motor ısındıktan sonra)
Tam yük ve artçı ile dik rampalı virajlı köy yollarının, tozunu attırıyor. Dün 39° sıcağa rağmen hiç bir şişme yaşamadan 2 bin rakımlı bir tepeye durmadan tırmandık. Hatta bir kısmı vardı ki inerken bile zorlandık (Normalde çoğu motor yazın o yolda şişiyor.) Güney Amerikada kullandığı enduro lastikleri gelirse tadından yenmez. Daha önceki su soğutmalı aprilia scooterım aynı yolda şişiyor ve soğumasını bekleyerek devam etmek zorunda kalıyorduk.
Bir de bir şey dikkatimi çekti. Onca yükle kontrollü olarak kompresör artı ön ve arka fren ile inerken ara ara ani fren yapmak zorunda kaldım, ne ön ne arka teker hiç bir zaman kilitlemedi. Belki de kampana kullanmalarının sebeplerinden biri de buydu. Çok güzel yumuşak bir frenlemesi var.
Boxer sanki görev için yapılmış, yük verin taşıyayım rampa gösterin çıkayım der gibi bir hali var sürekli...Belki bu yüzden düz yolda kalkıştaki gaz tepkimesi ve torku yüksek geliyor. Tek silindirin katkısı bunda büyük.
Tüm bu dik rampalara rağmen yakıtta oldukça cimriydi. 350 km yaptım ve hala ibre çeyrek deponun biraz altında.
Herkese keyifli sürüşler.
@twona kardeşim bu arada dediğini mutlaka yapıp deneyeceğim, seninle bu konuda hemfikirim.
-
04 Temmuz 2014, 09:38
#1036
Selamlar arkadaşlar yeni boxer cılara hayırlı olsun öncelikle . . Plaka işlemlerimi bitirdim ruhsatımı da plakamı da aldım şükürler olsun .. Artık sadece yarın izmir e gidip boxer ımla tanışıp teslim almak kaldı son 24 saat ) yarın sabah kavuşuyoruz inşallah .. Kappa K30 çantada karar kıldım..
-
04 Temmuz 2014, 09:47
#1037
bikr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ahengi bozan birkaç şişik egolu haricinde hepinizi saygıyla, muhabbetle selamlıyorum. Özellikle Yurdukoru, twona, centaur, uçnkaplumbğa, savannah kardeşlerime teşekkürü bir borç bilirim.
Hiç sıkılmadan 50 sayfayı zevkle okudum. Bu kadar aklı başında "usta" yı bir arada görmek, bütün dikkatimi foruma ve Boxer 150'ye çekti. Pulsar düşünürken sayenizde Boxer aşkı beni de sardı. Hemen bayiye gidip siyah Boxer istediğimi söyledim. Elindeki maviyi vermek istedi ama siyaha takmıştım. 3 gün bekledim ve nihayet bugün KaraBoxer'a sahip oldum. Forumdan edindiğim tecrübeyle bayiye dedim ki motoru benden başkası kullanmayacak. O yüzden İlk marşa ben bastım ve ilk ben kullandım. Arabamı aldığımda bu kadar heyecanlanmamıştım. Yaklaşık 30 km kullandım ve çok beğendim. Rodaja dikkat edeceğim, sakin kullanıyorum o yüzden. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. En kısa zamanda fotoğrafları eklerim. Forumu takip etmeye ve tecrübelerinizden istifade etmeye devam edeceğim...
hayırlı olsun sizede bizede allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------
gurblood adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar yeni boxer cılara hayırlı olsun öncelikle . . Plaka işlemlerimi bitirdim ruhsatımı da plakamı da aldım şükürler olsun .. Artık sadece yarın izmir e gidip boxer ımla tanışıp teslim almak kaldı son 24 saat
) yarın sabah kavuşuyoruz inşallah .. Kappa K30 çantada karar kıldım..
sizede hayırlı olsun..
-
04 Temmuz 2014, 10:17
#1038
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hoşgeldiniz. İnşallah bu Boxer ailesi böyle bilinçli arkadaşlarla büyüyecek ve forumun bu kategorisinde faydalı bir yardımlaşma ve paylaşım platformu haline gelecek.
Rodajda dikkat ederseniz motor ilerki zamanlarda harika bir şekilde açılıyor. Motorum 2 binlere geldi ve inanın daha yeni açılmaya başladı. Son zamanlar ben bile ivmelenmesine şaşırır oldum. ( özellikle motor ısındıktan sonra)
Tam yük ve artçı ile dik rampalı virajlı köy yollarının, tozunu attırıyor. Dün 39° sıcağa rağmen hiç bir şişme yaşamadan 2 bin rakımlı bir tepeye durmadan tırmandık. Hatta bir kısmı vardı ki inerken bile zorlandık (Normalde çoğu motor yazın o yolda şişiyor.) Güney Amerikada kullandığı enduro lastikleri gelirse tadından yenmez. Daha önceki su soğutmalı aprilia scooterım aynı yolda şişiyor ve soğumasını bekleyerek devam etmek zorunda kalıyorduk.
Bir de bir şey dikkatimi çekti. Onca yükle kontrollü olarak kompresör artı ön ve arka fren ile inerken ara ara ani fren yapmak zorunda kaldım, ne ön ne arka teker hiç bir zaman kilitlemedi. Belki de kampana kullanmalarının sebeplerinden biri de buydu. Çok güzel yumuşak bir frenlemesi var.
Boxer sanki görev için yapılmış, yük verin taşıyayım rampa gösterin çıkayım der gibi bir hali var sürekli...Belki bu yüzden düz yolda kalkıştaki gaz tepkimesi ve torku yüksek geliyor. Tek silindirin katkısı bunda büyük.
Tüm bu dik rampalara rağmen yakıtta oldukça cimriydi. 350 km yaptım ve hala ibre çeyrek deponun biraz altında.
Herkese keyifli sürüşler.
@twona kardeşim bu arada dediğini mutlaka yapıp deneyeceğim, seninle bu konuda hemfikirim.
Benimde önceki mesajlarda söylemeye çalıştığım bunlar aslında 18 yaşında apaçi değilim çoluk var çocuk var ama motor kullanmayı seviyorum ne kadar çevre baskım devam etsede ve bunu alımda,bakımda,yakıtta,parçada bana göre performansdada (herkezin beklentisi aynı olmayabilir)ucuza hallediyorum takıyorum kaskı giyiyorum ceketi açıp gazı keyfini sürüyorum. en sevdiğimde beni habire dürten sizin dediğiniz exhaust özelliği yada motorun özelliği bilmiyorum hangi vites hangi hızda olursa olsun gazı açınca bana o cevabı vermesi.
yeni katılan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum inşallah kazasız belasız kullanın bence pişman olmayacaksınız tabi tekrar söylüyorum ne beklediğinize bağlı.
-
04 Temmuz 2014, 10:39
#1039
bikr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ahengi bozan birkaç şişik egolu haricinde hepinizi saygıyla, muhabbetle selamlıyorum. Özellikle Yurdukoru, twona, centaur, uçnkaplumbğa, savannah kardeşlerime teşekkürü bir borç bilirim.
Hiç sıkılmadan 50 sayfayı zevkle okudum. Bu kadar aklı başında "usta" yı bir arada görmek, bütün dikkatimi foruma ve Boxer 150'ye çekti. Pulsar düşünürken sayenizde Boxer aşkı beni de sardı. Hemen bayiye gidip siyah Boxer istediğimi söyledim. Elindeki maviyi vermek istedi ama siyaha takmıştım. 3 gün bekledim ve nihayet bugün KaraBoxer'a sahip oldum. Forumdan edindiğim tecrübeyle bayiye dedim ki motoru benden başkası kullanmayacak. O yüzden İlk marşa ben bastım ve ilk ben kullandım. Arabamı aldığımda bu kadar heyecanlanmamıştım. Yaklaşık 30 km kullandım ve çok beğendim. Rodaja dikkat edeceğim, sakin kullanıyorum o yüzden. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. En kısa zamanda fotoğrafları eklerim. Forumu takip etmeye ve tecrübelerinizden istifade etmeye devam edeceğim...
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın
Ben de günlük takip etmeme rağmen siparişi vermeye gitmeden bütün forumu baştan sona okumuştum çok hoş ve seviyeli bir muhabbet var bunda ve bu bence forum takip eden bir motorsever için çok önemli
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hoşgeldiniz. İnşallah bu Boxer ailesi böyle bilinçli arkadaşlarla büyüyecek ve forumun bu kategorisinde faydalı bir yardımlaşma ve paylaşım platformu haline gelecek.
Rodajda dikkat ederseniz motor ilerki zamanlarda harika bir şekilde açılıyor. Motorum 2 binlere geldi ve inanın daha yeni açılmaya başladı. Son zamanlar ben bile ivmelenmesine şaşırır oldum. ( özellikle motor ısındıktan sonra)
Tam yük ve artçı ile dik rampalı virajlı köy yollarının, tozunu attırıyor. Dün 39° sıcağa rağmen hiç bir şişme yaşamadan 2 bin rakımlı bir tepeye durmadan tırmandık. Hatta bir kısmı vardı ki inerken bile zorlandık (Normalde çoğu motor yazın o yolda şişiyor.) Güney Amerikada kullandığı enduro lastikleri gelirse tadından yenmez. Daha önceki su soğutmalı aprilia scooterım aynı yolda şişiyor ve soğumasını bekleyerek devam etmek zorunda kalıyorduk.
Bir de bir şey dikkatimi çekti. Onca yükle kontrollü olarak kompresör artı ön ve arka fren ile inerken ara ara ani fren yapmak zorunda kaldım, ne ön ne arka teker hiç bir zaman kilitlemedi. Belki de kampana kullanmalarının sebeplerinden biri de buydu. Çok güzel yumuşak bir frenlemesi var.
Boxer sanki görev için yapılmış, yük verin taşıyayım rampa gösterin çıkayım der gibi bir hali var sürekli...Belki bu yüzden düz yolda kalkıştaki gaz tepkimesi ve torku yüksek geliyor. Tek silindirin katkısı bunda büyük.
Tüm bu dik rampalara rağmen yakıtta oldukça cimriydi. 350 km yaptım ve hala ibre çeyrek deponun biraz altında.
Herkese keyifli sürüşler.
@twona kardeşim bu arada dediğini mutlaka yapıp deneyeceğim, seninle bu konuda hemfikirim.
Sevgili yurdukoru Boxer ile ilgili biraz uzun bir Hint reklam ve tanıtım filmi var linkini bulursam buraya eklerim; o reklam filminde aslında motorun yapılma amacını çok güzel anlatmışlar.
Hindistandaki bozuk ve çamurlu köy yollarında rahat gitmesi, Hint otobüsleri tarafından sıkıştırılmadan yola devam edebilmesi, toprak rampalı köy yollarında sıkıntı çıkarmadan devam edebilmesi ve gerektiğinde 3 kişi taşıması
Bu filmden sonra dedim tamam tam bizim metroköy İstanbul yollarına göre bu motosiklet
Ride hard or stay at home
-
04 Temmuz 2014, 15:33
#1040
Merhaba,
Bugün 515 kmde bakıma gittim. Yapılanlar:
1. Yağ filtresi değişti.
2. Yağ değişti.
3. Tüm vidalar tekrar sıkıldı.
4. Zincir gerginliği ayarlandı.
Selamlar.
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Evet ben de anlamadım. Kesin janttır diyordum ama lastiği hızlıca çevirdik ışık tuttuk lastik gayet muntazam düzgün izinde gidiyor, gelgelelim yüksek hızda elimi bırakınca gidon biraz yalpalıyor. Çantayı çıkarıp denedik % 100 olmasa da yalpalama % 90 azalıyor. Demek ki motor hafif olduğu için arka çanta ve yük dengeyi yüksek hızda biraz bozuyor. Bakalım hayırlısı artık. Çok da rahatsız edici bir durum değil zira sadece ellerimi bırakınca 80 km üstü hızda oluyor. Dandik çantanın marifeti işte. Ileride daha aerodinamik bir çanta alacağım.
Merhaba,
Büyük çanta olmuyor demiştim.
Selamlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)