Allah razı olsun arkadaşlar mat siyah yaptıracağım o yüzden siyah aldım ruhsat işlerinde sıkıntı olmasın diye.
Allah razı olsun arkadaşlar mat siyah yaptıracağım o yüzden siyah aldım ruhsat işlerinde sıkıntı olmasın diye.
Merhaba,
Motorsikletimle bugün 100 kilometreyi devirdik.
İlk izlenimlerim:
1. Torku çok iyi. Henüz rodajda olduğum için 50 km hızı geçmedim fakat
makine beni bırak gideyim diyor adeta.
2. Titreşim yok denecek kadar az.
3. Süspansiyonlar harika.
4. Sinyaller ve stop lambası kocaman, dikkat çekmede yeterli.
5. Ön far bir acayip. Kesinlikle çok büyük ve camı düz olduğu için saçma
sapan yerleri aydınlatıyor, bu da ışık kaybına neden oluyor.
Bence yetersiz. Mercekli bir cam olabilirdi. Sanırım yeni imajı vermek için böyle
yapılmış fakat gece sürüşlerinde yetersiz kalıyor.
Daha güçlü bir beyaz ampülle bu sorunu çözmeyi düşünüyorum.
6. Yakıt konusunda birşey diyemem. 5 litre benzin koymuştum hala gidiyoruz bakalım.
7. Özellikle sesi çok hoşuma gidiyor. Adeta bir enduro sesi var. Beni en çok şaşırtan da bu.
Kesinlikle düşük silindir hacmine sahip motorlar arasında en güzel sesi olan motorsiklet.
Selamlar.
bende ümraniye bayiden almak zorunda kaldım çünkü başta 2 el almıştım problemliydi geri almadı mecbur 0 döndük boxer aldım bazen çalişma sorun yaşıyorum bunun dışında memnunum servis hep yenidir ondandır diyor bencede ilği alaka eksik ters cevap veren bi adamı var ahmet abiye söylemedim ama böyle giderse gitmeyi düşünmüyorum dün motorun plakasını taktırdım yamuk deldi söyledim düzeltti ama plaka delik deşik oldu bir blakayı bile takamyana nasıl motoru getireyim..aslında 2 ustası var biri daha sıcakkanlı ama benim işime hep öbürü denk geldi bilmiyorum ne yapacağim iyi bir servis ögrenirseniz bende ögrenmiş olurum...
bu stop etme olayı için bi fırsat bulamadım servise gitmeye sizinki düzeldimi? jikle açık hiç sıkıntı yok ama kapatayım stop ediyor bide hava filtresi çok yağlı bundanmıdır bilmiyorum fabrikasyon önlem için yağlı olabilir bi arkadaş demişti.yoksa motor canavar çok memnunum şu ufak sorunu hallettimmi sorunsuz binerim.sonuçta eski tarz motor ve ilk başları biraz ufak şeyler olması normal sonra düzene girince gık demez sanırım.
valla bileniyorum sorunlar düzelir diye umit ediyorum servis yeni makina ondardır diyo bişey demiyo bakalım ne olacak...stop etme azaldı ama dün çalıştırmada çok zorlan dım bi kaç sefer oldu ayak marjı da olmadı sanki akü bitiyo gibi oldu sonrada birden çalıştı hayırlısı
Arkadaşlar öncelikle motorlarınız hayırlı olsun.
Şunu açıkça izah edeyim stop etme diye bir sorun yok. Bende niye olmuyor? Çünkü ben ilk çalıştırmada bir 30 saniye motoru ısıtıyorum. Bu, motorunuzun ömrü için olmazsa olmaz. Tek yapmanız gereken motor soğukken jikle ile çalıştırıp bir 30 saniye motoru ısıtıp, jikleyi kapatıp sonra yola gitmek. Motorumuz eski usul çalışmalı bir motor, enjeksiyonlu, pompalı sensörlü vs. değil, elbette jikle ile hazırlayacaksınız. Sabah kalkar kalkmaz koşabilirmisiniz?
sizinkinde olmayabilir. dediğinizi hatta daha fazla bekleyerek bende yapıyorum.jikleyi kapatır kapatmaz duruyor. hatta bazen bi 10 dkka kullanımdan sonra sürüş sırasında kapatıyorum sürekli gaz beslemezsem stop ediyor. seside fazla çıkmıyor motorun zaten fıtı fıtı boşta yokuş falan inerken bazen stop ettiğini bile anlamıyorum. sonra gaz veriyorum bakıyorum kimse yok tekrar çalıştır. bi sıkıntı olduğu belli en kısa zamanda servise götürmem lazım. ilk aldığımdada vardı satan yeni ondan dedi inandık 150 km oldu değişen yok.ki başka arkadaşlarda bu sorun yok onların motoru yeni değilmi zaten inanmamıştım o gün.ama hiç kapatmadan jikleyle kullanırsan 10 numara hiç bi derdi yok.
arkadaşlar, motorun ruhsat sigorta plaka işleriyle uğraşınca baya yoruldum,bitirdim sayılır..
şöyle az da olsa denedim motoru.. güzel bir motora benziyor,, ilk alırken bazı ayarlamalarda eksiklikler olabilr.
mesela bende ön far ayarı bozuktu, havaya bakıyordu, onu düzelttik, serviste..
motorun stop etme olayına gelince bence tedirgin olacak bir şey yok.. sorun rölantı ayarının düşük olmasından olabilir, rölantı ayarının yapılması gerekir, bir de motor bir dakika kadar jikle ile ısındırılmalı.. kalkış yaparken hafif devirli kalkış yapılmalı..sorun bunlar değilse, kullanılan benzine de bakılmalı,sahte benzinden olabilir,95 oktav kurşunsuz benzin olmalı,, bir de karbüratörde tıkanıklık falan olabilir,, servise de baktırılmalı.. iyi bir servisçi hemen anlar ve çözer olayı.. bende pek sorun görülmedi, ama ısınmadığında stop etmeolayı oldu, sabahları yarım dakika ısındırarak çalıştırmak daha makul..
şu kase olayı aklıma takıldı
bu motora kaç litrelik arka kase uygun olur.. 45 litrelik uygun olur mu, daha buyüğü motorun formunu bozar mı acaba.. ben biraz büyük taktırmak istiyorum da.. kaçlık taktıran var acaba, fotolar var mı...
Honda Titan ile Bismillah,
Honda Cbf ile Elhamdülillah,
Bajaj Boxer ile Maşaallah, Triumph Tiger ile İnşallah!
arkadaşlar 600 TL denildi plaka ruhsat işlerini 360 TL'ye hallettim abim sağolsun.Plakam 17 oldu inşallah polis zırt bırt durdurmaz Ayrıca ben aldım bir kere stop etti çalıştırırken yarım dakika jikleye basılı tutun sonra bir problem olmadan devam edersiniz yani benimki o şekilde.yazın ve kışın rolantiler ve subap ayarları değişir.rolanti karbüratördeki vidanın sıkılmasıyla değiştirilebilir.
Arka çanta konusunda;
Ben genelde artçılı bindiğim için çift kask artı ıvır zıvır alsın diye 45 litrelik aldım, 100 lira, yerli malı beyaz renkte, gayet te şık durdu.
46 lt iyidir bu arada ilk resmimide paylaşayım çantam 46 lt..
Arkadaşlar motorun stop etme sorunu benim motorda da vardı.
Benim motor Kanuni Windys150; sürekli gaz istiyordu, çalışmayla, jikleyle, ısınma ile alakası yok.
Usta baktı ve sorunun KARBÜRATÖR'den olduğunu söyledi, 50 tl ye değişti ve şuan bir sorun yok.
Bilginize.
Bu ürüne yeni kavuşan tüm arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum. Uzun yıllar sürecek bir dostluğumuz başladı. Bu ürünü yıllar geçtikçe çok daha iyi anlayacağınıza, onu daha fazla tutku ile seveceğinize ve sizde bir tutku oluşturacağına eminim.
Üründe hiç bir kronik sorun yoktur. Sadece tecrübeli kullanıcı yorumlarını ve tavsiyelerini dikkatli izleyin.
Selam ve saygılarımı sunuyorum...
Merhabalar Ekrem Bey size bir sorum olacak.Ben Bajaj Boxer 150 aldım henüz 50 kmde.Haftasonu Canakkale'ye oradan da Bergama'ya gideceğim.500-750 bakımını İzmir veya Çanakkale'de yaptırmam lazım o da haftasonuna denk geliyor.yaptıramazsam 500 km aşmış olacağım bakımı.Konya'da tamircilik yaptığımız için yağın nasıl değiştiğini biliyorum ben değiştirsem garantiden çıkacak ne yapayım siz yardımcı olun.
Evet arkadaşlar motorum satıldı bugün itibarı ile
Artık son karar aşamasındayım ben de
Şu stop etme durumu kafamı karıştırsa da büyük ihtimalle ekonomikliği nedeni ile tercihim Boxer olacak
Büyük ihtimalle geriye renk seçimi kalacak
Değerli yerileyeksan;
Boxer 150 ilk bakım 750 km dedir. Bakımı mutlaka yetkili servisimizde yaptırın. Aksi halde garanti sorunu yaşarınız. Tüm Boxer kullanıcı arkadaşlarımın çok basit olarak yazılmış kullanma klavuzlarını okumalarını öneririm. Bir çok sorunuzun cevabı orada. bajaj.com.tr den modeller/klavuz bölümünü seçip indirebilirsiniz.
Selam ve saygılarımı sunuyorum...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)