Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Haziran 2014, 16:13
#561
Ben kime sorsam hep kendi motorlarını övuyorlar honda cı honda yı yamaha cı yamaha yı.
Bende boxer e yakınlık duydum herkes bunu biraz kaba buluyor discovery e de fena değil diyorlar .
Hep arada kalıyorum .Haziran dan sonra bir tercih yapmam lazım.
Suan İstanbul da kallanıcam şehir içi kıvraklığını merak ediyorum nasıl acaba.
Discovery mi Boxer mi ???
Reklamlar
-
09 Haziran 2014, 16:39
#562
gencomix adlı üyeden alıntı
Ben kime sorsam hep kendi motorlarını övuyorlar honda cı honda yı yamaha cı yamaha yı.
Bende boxer e yakınlık duydum herkes bunu biraz kaba buluyor discovery e de fena değil diyorlar .
Hep arada kalıyorum .Haziran dan sonra bir tercih yapmam lazım.
Suan İstanbul da kallanıcam şehir içi kıvraklığını merak ediyorum nasıl acaba.
Discovery mi Boxer mi ???
İllaki honda yamaha bu işin iyileri cbf ybr de kendini ispat etmiş ama fiyatları malum 2 boxer 1 cbf parası ve boxer ın sunduklarıda bence cbf den çok farklı değil yani bütçe durumuna göre alır kullanır bakarsın ben pişman olacağımızı sanmıyorum çünkü bu motor türkiyede yeni ama başka yerlerde kendini ispatlamış.
discover boxer dersen işler değişiyo benim gibi klasikçiysen discovera oturmazsın bile ama discoverda yeni modern tarzda tercih meselesi.
Birde kullananlara sorum olacak bu motor alarmları kullanışlımı yada zincir falan güvenlik anlamında tavsiyeleriniz neler? hem alarm hem radyo müzik çalar tarzı şeyler yağmurdan falan etkilenirmi?
teşekkürler.
-
09 Haziran 2014, 17:46
#563
gencomix adlı üyeden alıntı
Ben kime sorsam hep kendi motorlarını övuyorlar honda cı honda yı yamaha cı yamaha yı.
Bende boxer e yakınlık duydum herkes bunu biraz kaba buluyor discovery e de fena değil diyorlar .
Hep arada kalıyorum .Haziran dan sonra bir tercih yapmam lazım.
Suan İstanbul da kallanıcam şehir içi kıvraklığını merak ediyorum nasıl acaba.
Discovery mi Boxer mi ???
hocam 2 motorunda kendisine göre artı ve eksileri var. ben iki motoruda kullandım, maddi durumumda yerinde çok şükür yani istesem discover da alabilirdim ama boxer aldım.
discover ın bana göre en büyük artısı 5 vites olması. bana göre güç, ekonomiklik, sağlamlık, görünüş ve konfor olarak boxer daha önde. boxer için tek eksik yön 5 vites olmayışı. eğer bu motor 5 vites olsa 500 tl fazla vermeyede razı olurdum. şunuda söyleyeyim. benim sürdüğüm 2 discover modelindede gazı açtığımda önce bir yığılma sonra toparlama olmuştu. şimdi discover forumunu okuduğumda bazı kullanıcı arkadaşların bu problemden yakındıklarını gördüm. ben bunu 2 ay önce söylediğimde discover kullanıcılarının bana bir küfür etmediği kalmıştı.
neyse, klasik tarz seviyorsan boxer sağlam ve güzel bir model. cub mortorlardan az yakıyor, alt devirleri çok canlı. biraz titreşim var oda 80 i geçince hissediliyor. herşey yazdım bak karar senin aertık
-
09 Haziran 2014, 19:21
#564
Geçen gün 460 kmde benzin aldım. 8,38 litre yani 100 kmde 1,83 litre yakıyor ki bence süper. Rodaja bayağı uyuyorum, maksimum 80 yaptım oda çok kısa bir süre.
Şuan 600 kmdeyim objektif olarak görüşlerimi yazmak isterim.
Aynalar fena değil, görüş açıları konumu iyi.
Vitesler konusunda ilk servisten sonra daha iyi fikir verebilirim ancak ters vitese alışmak 1 hafta alıyor.
Sele çok rahatsız 15 dakikadan sonra ağrılar başlıyor. (183 boy 88 kiloyum)
Karbüratör hava ayarı iyi değil gibi ilk serviste baktıracağım.
Titreme bana göre fazla ve bağırıyor, ancak daha önceki motorlarım büyük hacimli oldukları için sadece 10 gün kullandığım CBF 150 ile mukayase edebilirim. CBF ile karşılaştırırsak daha torklu ve seri ancak son sürati ve rahatlığı konusunda rodajdan sonra bakmak lazım diye düşümüyorum. CBFin bayıldığı durumlarda iyi performans veriyor. ( CBF i satıp bunu almıştşm ve doğru karar verdiğimi düşünüyorum ancak
Gaz tepkisi iyi.
Virajı iyi.
Lastikler beklemediğim kadar iyi, geçen hafta yoğun yağış altında kullandım hiç bir riskli durum yaratmadı.
Frenler konusunda fikir sahibi olamadım çünkü 40-50 km ile gittiğimden pek ihtiyaç duymadım. bir kere deneme için biraz asıldım kampana için fena değiller gibi, yağmurda iyi çalıştı, fakat dediğim gibi frenleri daha tam test etmedim.
Mobil 1 racing 4T yağ aldım ilk serviste koyduracağım daha iyi performans alırım diye düşünüyorum. Önümüzdeki hafta uzun yola çıkacağım gelişmeleri bildiririm.
-
09 Haziran 2014, 19:24
#565
Bana motoru sattırıp, bunu aldıracaksınız sonunda. Eleştirin biraz yahu
-
09 Haziran 2014, 19:57
#566
Her iki motoru da kullandım. Kıyaslarsak özet olarak şöyle diyebilirim;
Cbf sıfır titreşimli kendini kanıtlamış bir motor, öte yandan tork konusunda sınıfta kalır. Düz yolda gayet güzel ama yokuşlarda iki kişi hantal kalıyor, çekmiyor, bayılıyor. Parçaları pahalı, bakımı pahalı. Yağ yakıyor. Zincir koruma yok, yan ayak yok, koruma demiri yok, arka çanta demiri yok, yan çanta demiri yok, yağ süzgeci yok, yağ filtresi bile yok... Her şeyden öte fiyatı 2 adet boxerdan daha pahalı!
Boxerda ise neredeyse tüm aksesuarlar standart. Tork muhteşem! Son hız düşük, biraz da titreşimli ama hiç bir 150 cc de olmayan canavar ruhlu bir torku var. Kaya gibi sağlam, gaddar ve uzun ömürlü. Servis son derece ilgili. (Bulunduğum yerdeki mükemmel) Parçaları bedavadan biraz pahalı. Görüntü değil kullanışlılık var.
Discovery modelini Boxer aldıktan sonra test ettim. İyi ki Boxer almışım dedim. SNS amortisör çok daha yumuşak ve daha iyi darbe emiyor. Boxer'ın sürüşü daha keyifli. Zaten spor görünüm bana hitap etmiyor. Ben klasikçiyim.
Karar sizin
-
09 Haziran 2014, 20:10
#567
Arkadaşlar, zaten sabırsızlanıyorum. 2 hafta sonra ehliyet sınavına girip ehliyet alacağım daha. Yangına körükle gidiyorsunuz.
-
09 Haziran 2014, 21:39
#568
bu yağmurlar artık kabak tadı verdi. doğru düzgün motora binemez olduk
-
10 Haziran 2014, 00:14
#569
solmyr adlı üyeden alıntı
Bana motoru sattırıp, bunu aldıracaksınız sonunda. Eleştirin biraz yahu
sen daha satıp almadın mı?.. neyını elestırelım 3 bın tl ye boyle motor bulup almısız ALLAH' tan belamızı mı isteyelim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
almayı dusunen kardeslerımıze tavsıyem gıdın bı deneyın bız ne desek bos goruntuyle surusu arasında daglar kadar fark var baktıgında klasık kalkıslara racıng gıderken tourıng arazıde enduro tadı verıyo ama hepsınden azar azar cokta buyuk hayallerle gıtmeyın ama vırajları acayıp tatlı bı makıne
-
10 Haziran 2014, 00:29
#570
sahibindende 8 tane discovery, 3 tane pulsar, 0 tane boxer 2. ele düşmüş
-
10 Haziran 2014, 00:35
#571
twona adlı üyeden alıntı
hocam 2 motorunda kendisine göre artı ve eksileri var. ben iki motoruda kullandım, maddi durumumda yerinde çok şükür yani istesem discover da alabilirdim ama boxer aldım.
discover ın bana göre en büyük artısı 5 vites olması. bana göre güç, ekonomiklik, sağlamlık, görünüş ve konfor olarak boxer daha önde. boxer için tek eksik yön 5 vites olmayışı. eğer bu motor 5 vites olsa 500 tl fazla vermeyede razı olurdum. şunuda söyleyeyim. benim sürdüğüm 2 discover modelindede gazı açtığımda önce bir yığılma sonra toparlama olmuştu. şimdi discover forumunu okuduğumda bazı kullanıcı arkadaşların bu problemden yakındıklarını gördüm. ben bunu 2 ay önce söylediğimde discover kullanıcılarının bana bir küfür etmediği kalmıştı.
neyse, klasik tarz seviyorsan boxer sağlam ve güzel bir model. cub mortorlardan az yakıyor, alt devirleri çok canlı. biraz titreşim var oda 80 i geçince hissediliyor. herşey yazdım bak karar senin aertık
solmyr adlı üyeden alıntı
sahibindende 8 tane discovery, 3 tane pulsar, 0 tane boxer 2. ele düşmüş
fark ortada
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
DİSCOVERY KONU OLARAK TIKANDI AMA BOXER MAŞALLAH.. EMİN ADIMLAR İLE İLERLİYOR...
-
10 Haziran 2014, 02:48
#572
ilginçtirki çok ses getiren pulsar ve discover 2. ele düşmüş fakat boxer alıpta satan yok şu ana kadar arkadaşlar. demekki satın alanların beklentilerini karşıladı boxer. satın almak isteyenler için bu çok öenmli bir olay bence. kullanıcıların ne derece memnun olduğunu buradan anlayabiliriz aslında...
-
10 Haziran 2014, 05:04
#573
twona abi bende boludayim. Öğrenciyim bu motora çok heveslendim ilk motorum bu olacak inşallah. Bir kere scooter surdum sadece. Ama dediğim gibi bu aralar çok istekliyim motor konusunda. Yazın çalışıp almayı düşünüyorum inşallah.
Sizce bu motor başlangıç motoru olabilir mi çok agresıf bir motor okuduğum kadarı ile , yeni başlayanlara sıkıntı olur mu bu durum ? ( genel bir soru )
Bir de havanın güzel olduğu ve müsait olduğun gün bir yerde görüşüp motoru canlı canlı görme ihtimalim olabilir mi acaba ? ( twona abi )
-
10 Haziran 2014, 09:52
#574
4Vale adlı üyeden alıntı
twona abi bende boludayim. Öğrenciyim bu motora çok heveslendim ilk motorum bu olacak inşallah. Bir kere scooter surdum sadece. Ama dediğim gibi bu aralar çok istekliyim motor konusunda. Yazın çalışıp almayı düşünüyorum inşallah.
Sizce bu motor başlangıç motoru olabilir mi çok agresıf bir motor okuduğum kadarı ile , yeni başlayanlara sıkıntı olur mu bu durum ? ( genel bir soru )
Bir de havanın güzel olduğu ve müsait olduğun gün bir yerde görüşüp motoru canlı canlı görme ihtimalim olabilir mi acaba ? ( twona abi )
başlangıç olarak gayet uygunbir motor, sonuçta 150 cc o kadarda gözün korkmasın. bana tel numaranı yollarsann müsait olduğumda seni ararım motoru incelersin kardeşim.
-
10 Haziran 2014, 11:25
#575
twona adlı üyeden alıntı
hocam 2 motorunda kendisine göre artı ve eksileri var. ben iki motoruda kullandım, maddi durumumda yerinde çok şükür yani istesem discover da alabilirdim ama boxer aldım.
discover ın bana göre en büyük artısı 5 vites olması. bana göre güç, ekonomiklik, sağlamlık, görünüş ve konfor olarak boxer daha önde. boxer için tek eksik yön 5 vites olmayışı. eğer bu motor 5 vites olsa 500 tl fazla vermeyede razı olurdum. şunuda söyleyeyim. benim sürdüğüm 2 discover modelindede gazı açtığımda önce bir yığılma sonra toparlama olmuştu. şimdi discover forumunu okuduğumda bazı kullanıcı arkadaşların bu problemden yakındıklarını gördüm. ben bunu 2 ay önce söylediğimde discover kullanıcılarının bana bir küfür etmediği kalmıştı.
neyse, klasik tarz seviyorsan boxer sağlam ve güzel bir model. cub mortorlardan az yakıyor, alt devirleri çok canlı. biraz titreşim var oda 80 i geçince hissediliyor. herşey yazdım bak karar senin aertık
Zaten burda bir kac arkadaşdan takip ettiğim en çok yorum yazanlardan sınız ve artısı eksi siyle.
Sizin yorumlarızla suan alıp test etmek isterdim fakat bi düğün mevzumuz var onu bir atlatırsam inşallah olucak gibi.
Son bi merak ettiğim konuda lastikler dublex yaptırsakmı yoksa boylesi iyimi yani büyük sorun cıkarırmı.
-
10 Haziran 2014, 14:17
#576
gencomix adlı üyeden alıntı
Zaten burda bir kac arkadaşdan takip ettiğim en çok yorum yazanlardan sınız ve artısı eksi siyle.
Sizin yorumlarızla suan alıp test etmek isterdim fakat bi düğün mevzumuz var onu bir atlatırsam inşallah olucak gibi.
Son bi merak ettiğim konuda lastikler dublex yaptırsakmı yoksa boylesi iyimi yani büyük sorun cıkarırmı.
dublex lasik tabiyki daha iyi. patladığında içine köpük sıkarak devam etme şansınız var. irc gibi markaların ucuz dublex lastikleri var çifti 100-120 tl yada metzeler yada michaleni pirelli gibi lastiklerde 250-350 arası bu problemi çözebilirsiniz. ben sava marka lastik alacağım. goodyear kalitesinde tam f/p lastiğidir çin mallarından iyi michalenden de eksiği yoktur hemde yarı fiyatına sava tavsiye ederim...
-
10 Haziran 2014, 16:05
#577
Gördüğüm kadarıyla biz Boxer kullanıcıları ne istediğini bilen, gösterişten çok işlevselliğe inanan klasikçi ruhta insanlarız.
İleri tarihlerde Boxerların dublex lastikli getirilmesi planlanıyormuş. O zaman biz de değiştiririz. Şimdilik üzerindekiler idare eder.
İlk motor kullanacaklara uygun, zira düşse kalksa parça bol ve ucuz(en azından şimdilik).Öte yandan yüksek torku, kalkışlarda acemi ve zayıf birini huysuz at gibi üzerinden atabilir. Temkinli kullanması, elinin ayarına dikkat etmesi lazım.
Özellikle artçılı binenler, benim gibi iri yapılı arkadaşlar torku daha çok sevecek. Yokuş çıkarken işte budur diyecek.
Daha önce de belirttiğim gibi titreşim rodajdan sonra ciddi derecede düşüyor, sadece en yüksek devirde ve dip gazda hissediliyor ve abartı bir titreşim de değil. (Cup motorlara vs kıyasla)
Riallinin sitesinde yerli üniversal camlar var klasik tarzda. Hem görünüş hem de kullanışlılık açısından alıp taktırmayı düşünüyorum. Kullanan var mı acaba bu camlardan?
-
10 Haziran 2014, 17:15
#578
Tescil işlemlerini bitirip bugün motoru aldım. 6 km kadar kullandım. Henüz boxer hakkında yorum yapacak tecrübem yok ama kısa zamanda ben de fikirlerimi paylaşacağım. İlk izlenim olarak sadece torku çok iyi diyebilirim.
Yakıt hesabı yapmak isteyenler şu linki kullanabilir:
http://www.thecalculatorsite.com/con...onsumption.php
-
10 Haziran 2014, 17:46
#579
twona adlı üyeden alıntı
dublex lasik tabiyki daha iyi. patladığında içine köpük sıkarak devam etme şansınız var. irc gibi markaların ucuz dublex lastikleri var çifti 100-120 tl yada metzeler yada michaleni pirelli gibi lastiklerde 250-350 arası bu problemi çözebilirsiniz. ben sava marka lastik alacağım. goodyear kalitesinde tam f/p lastiğidir çin mallarından iyi michalenden de eksiği yoktur hemde yarı fiyatına sava tavsiye ederim...
benim scootere sava maxiscot 38 aldım tanesi 80 liraya 120-70-12. 3 hamurlu mükemmel bir lastik.
yol tutuş, fren mükemmel sava tavsiye ederim nylon lastik parasına.
-
10 Haziran 2014, 21:13
#580
boxer alıp memnun değilim diyen yok şu kadar sayfada.hakkat bajaj güzel iş çıkarmış...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)