Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    19 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Boxer 150 , CBF 150
    Alıntı haldun_86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruda denedıgıme gore tek sıkıntım topcase. twona kardesım kaca maloldu senın canta ayrıca ona sırtlık ta takılabılıomu cunku bu motoru hep esımle kullanacam son olarak dıyecegım otomobıl ıcın reno 12 toros nasılsa motosıklet ıcın bajaj boxer odur!...
    Hocam ben şöyle bir kombinasyon yaptım boxer için;

    MOTOVENTO SHAD SH33 ARKA ÇANTA SİYAH (145 TL)
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...5290448/detay/

    SHAD SH26 SH33 ARKA ÇANTA SIRT DAYAMA APARATI (49 TL)
    http://www.sanalpazar.com/Shad-Sh26-...i__isp11235267

    Ürünler elime ulaştı motorumda yarın gelecek inşallah.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim ingilizce ile pek aram yok. bi akrabam ing. öğretmeni ona yazdıracağım maili. umarım olumlu sonuç alırım.

    ben bu motoru scrambler yapmak için aldığımı daha öncede söylemiştim. fakat kafama takılan bir kaç konu var. örneğin istediğim ölçüde lastik ve desen bulamıyorum. tel jant bulamıyorum. cross gidon alacağım ama fren, gaz ve debriyaj hortumu kısa gelirse daha uzununu nerde bulup değiştirecepim. bu sorunları bolu gibi küçük bir ilde çözmek zaten çok zor.
    Bajaj muhtemelen kendi Ar-ge sini kullanıp, çinliler gibi japon kopyası yapmadığından olsa gerek piyasadaki birçok parça uymayacaktır. kısa gelen teller, tel jant için uymayan miller vb. Neyse Sen ne yazmak istiyorsan yaz bana özelden yolla, ben yazarım. sen yolla, sonra ben kendi adıma ayrıca yazarım. İnternetten biraz araştırayım, hem sizin, hemde boxer almak üzere olan kuzenim için. 4 yıldır yurtdışından alışveriş yapıyorum, eğer hindistanda falan öyle bir site yakalarsam güzelce kutulatır alırız. Paypal ile ödeme yapılan yerlerde zaten sıkıntı çıkmaz.
    twona ve savannah bunu beğendiler.

  3. #403
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    söğüt e uğra bence
    muhabbeti demleyelim...

  4. #404

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    ANTALYA/KEPEZ
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı ceniver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam
    ben şöyle
    bir kombinasyon yaptım boxer için;

    MOTOVENTO SHAD SH33 ARKA ÇANTA SİYAH (145 TL)
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...5290448/detay/

    SHAD

    SH26 SH33 ARKA ÇANTA SIRT DAYAMA APARATI
    (49 TL)
    http://www.sanalpazar.com/Shad-Sh26-...i__isp11235267

    Ürünler

    elime ulaştı motorumda yarın gelecek inşallah.

    valla aga sen al tak . sorunsuzsa bende hemen sıparısını geceyım

  5. #405
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    aklıma takıldı kardeşim boxer 150 ilemi 120 km yi gördün
    muhabbeti demleyelim...

  6. #406

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    ANTALYA/KEPEZ
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER BM 150
    bu arada artcı ıle bınenler ıcın kasklar arası kablolu ınterkom aldım 35 lıraya ılgılılenlere detay verebılırım
    twona ve yuti bunu beğendiler.

  7. #407
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Ayrıca Birleşik Arap Emirlikleri tamda bize lazım olan modeli satıyor. 100cc lik modele bakarsan, tel jant ve o sade klasik görüntü ile göreceksin.
    http://www.bajajuae.com/Boxer.html
    http://www.bajajuae.com/Imges/big_images/big_Boxer.jpg
    savannah bunu beğendi.

  8. #408
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    bugünkü abant turumdan. 1550 km yi devirdim arkadaşlar, herşey çok güzel. son sürat olarak denedim 115 km yi geçemedim zaten bu hızda sanırım yeterli bu motor için. yalnız size tavsiyem şiddetle öne 15 yada 16 dişli. 14 dişlide motor 90-100 km gibi hızlarda seyahat ederken çok devir çeviriyor ve doğal olarak sürtünmede arttığından motorun ömründe yiyor ve artçı olan eşimi titreşim çok rahatsız ediyor. örneğin 14 dişli ile 4. vites 9000 devirde 90 yapıyorsa 15 yada 16 dilşi ile 90 km hızda devir 7000 lere kadar düşecektir. hem titreşim azalıyor hem motor rahatlıyor.

    [/COLOR]
    Alıntı haldun_86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruda denedıgıme gore tek sıkıntım topcase. twona kardesım kaca maloldu senın canta ayrıca ona sırtlık ta takılabılıomu cunku bu motoru hep esımle kullanacam son olarak dıyecegım otomobıl ıcın reno 12 toros nasılsa motosıklet ıcın bajaj boxer odur!...
    hocam benim çanta 180 tl. üstteki boyalı kapağı almazsanız 140 tl civarında ama kaliteli bir çanta tavsiy ederim...

    [/COLOR]
    Alıntı cafeole adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj muhtemelen kendi Ar-ge sini kullanıp, çinliler gibi japon kopyası yapmadığından olsa gerek piyasadaki birçok parça uymayacaktır. kısa gelen teller, tel jant için uymayan miller vb. Neyse Sen ne yazmak istiyorsan yaz bana özelden yolla, ben yazarım. sen yolla, sonra ben kendi adıma ayrıca yazarım. İnternetten biraz araştırayım, hem sizin, hemde boxer almak üzere olan kuzenim için. 4 yıldır yurtdışından alışveriş yapıyorum, eğer hindistanda falan öyle bir site yakalarsam güzelce kutulatır alırız. Paypal ile ödeme yapılan yerlerde zaten sıkıntı çıkmaz.
    hocam en kısa zamanda size ne yazmak istediğimi yollıyayım sizde bana ingilizce olarak geri yollarsınız. sizde bajaj globala e posta yollarsanız belki sesimi,ze kulak verirler. eğer olmazsa hindistan yada diğer sitelerden sipariş vermeye çalışırız artık...

    [COLOR="Silver"]
    windy125 bunu beğendi.

  9. #409

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    ANTALYA/KEPEZ
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugünkü abant
    turumdan. 1550 km yi devirdim arkadaşlar, herşey çok güzel. son sürat
    olarak denedim 115 km yi geçemedim zaten bu hızda sanırım yeterli bu
    motor için. yalnız size tavsiyem şiddetle öne 15 yada 16 dişli. 14
    dişlide motor 90-100 km gibi hızlarda seyahat ederken çok devir
    çeviriyor ve doğal olarak sürtünmede arttığından motorun ömründe yiyor
    ve artçı olan eşimi titreşim çok rahatsız ediyor. örneğin 14 dişli ile
    4. vites 9000 devirde 90 yapıyorsa 15 yada 16 dilşi ile 90 km hızda
    devir 7000 lere kadar düşecektir. hem titreşim azalıyor hem motor
    rahatlıyor.

    [/COLOR]

    hocam benim çanta 180 tl. üstteki boyalı kapağı almazsanız 140 tl
    civarında ama kaliteli bir çanta tavsiy ederim...

    [/COLOR]

    hocam en kısa zamanda size ne yazmak istediğimi yollıyayım sizde bana
    ingilizce olarak geri yollarsınız. sizde bajaj globala e posta
    yollarsanız belki sesimi,ze kulak verirler. eğer olmazsa hindistan yada
    diğer sitelerden sipariş vermeye çalışırız artık...

    http://www.hizliresimyukle.com/image...83337421_n.jpg[COLOR="Silver"]
    hocam bu tıtresım olayını acarmısınız ılk defa sızden duydum bıde on dıslıyı buyutmek muhtemelen sızın dedıgınız gıbı duz yolda rahatlatacak ama rampa ve tork gereken arazı kosullarında performansı bayagı assagıya cekecektır benım ve sızın gıbı artcılı kullanıcılar ıcın bu pek ıyı olmaz gıbıme gelıyor
    twona bunu beğendi.

  10. #410

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı haldun_86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu tıtresım olayını acarmısınız ılk defa sızden duydum bıde on dıslıyı buyutmek muhtemelen sızın dedıgınız gıbı duz yolda rahatlatacak ama rampa ve tork gereken arazı kosullarında performansı bayagı assagıya cekecektır benım ve sızın gıbı artcılı kullanıcılar ıcın bu pek ıyı olmaz gıbıme gelıyor
    Öyle sanıyorum ki torku yüksek tutmak için özellikle 14 dişli kullanılmış. Zira şahsen tek başıma bindiğimde özellikle 1. Veya 2. Vitesli kalkışlarda güç çok fazla geliyor. Kaldı ki ben iri biriyim. Dolayısıyla dişli büyütmek çok da fazla torku etkilemeyecek Boxer gibi güçlü bir motorda. 16 ile şansımı deneyeceğim ben de.
    twona bunu beğendi.

  11. #411
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı haldun_86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu tıtresım olayını acarmısınız ılk defa sızden duydum bıde on dıslıyı buyutmek muhtemelen sızın dedıgınız gıbı duz yolda rahatlatacak ama rampa ve tork gereken arazı kosullarında performansı bayagı assagıya cekecektır benım ve sızın gıbı artcılı kullanıcılar ıcın bu pek ıyı olmaz gıbıme gelıyor
    hocam boxer çok kaliteli ve fiyatının tam karşılığı bir motor ama babamın fabrikasıda değil. burada yapım gereği gördüğüm eksiklikleride paylaşmak zorundayım. hep artı yönlerini yazdık tartıştık. fakat motorda titreşim hiç yok dersek ve bunu okuyup alan bir arkadaşda titreşimi gördüğünde bana bela okuyup küfür etmesin. 14 dişli ile 80 km den sonra titreşim hissedilmeye başlıyor ve 90 da bariz, 100 km de doruğa ulaşıyor. sürücü bunu az hissederken artçıda durum daha farklı yani artçı daha çok hissediyor ve eşimin söylediği 100 km ile seyir halinde iken (rüzgar arkadan esiyordu) ayaklarım uyuştu dedi ve 80 km hıza düştüm. şuda var; titreşim kişiden kişiye değişir. eğer cbf 150 den boxer a binerseniz titreşim rahatsız edebilir ama tvs apache den yada herhangi bir çinli motordan inip boxer a binerseniz titreşim kabul edilebilir yani makul seviyede olabilir. o yüzden titreşim az yada çok demek yanlış olur ama şunuda söylemeden olmaz. motorda alt devirlerde hç titreşim yokken üst devirlerde titreşim mevcut, kimseyi kandırmaya gerek yok, fanatikliğe hiç gerek yok.

    gelelim 15 yada 16 dişli olayına. 15 yada 16 dişli ile torq ta bir miktar düşüş olacak ama bu daha az titreşim ve uzun vites oranları olarak size geri dönecektir. burda tercih sizin. ya daha çok titrer ve daha torq lu binersiniz, yada daha az titreşimle ve dip gazda daha az devir çevirerek motoru yormadan seyahat edersiniz. ben şu an 15 dişliyide 16 dişliyide kullandım. çekişte abartı bir düşüş olmadı. dişli meselesi kişisel bir tercih yani...
    windy125 ve ebleksin bunu beğendiler.

  12. #412
    Uğur34-ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    İyi geceler arkadaşlar.twona; Şu anda kaçlık dişli kullanıyorsun? Ve hangisi ile daha memnunsun? Birde şu Bajaj globale bir hafta önce,ülkemizde satılan boxerların çelik jantlı olduğunu,tel jantları ve krom çamurluğu nasıl ve nerden temin edebileceğim hakkında bir kullanıcı mail'i attım.Ama hâlâ bir geri dönüş alamadım.

  13. #413
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı Uğur34-ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler arkadaşlar.twona; Şu anda kaçlık dişli kullanıyorsun? Ve hangisi ile daha memnunsun? Birde şu Bajaj globale bir hafta önce,ülkemizde satılan boxerların çelik jantlı olduğunu,tel jantları ve krom çamurluğu nasıl ve nerden temin edebileceğim hakkında bir kullanıcı mail'i attım.Ama hâlâ bir geri dönüş alamadım.
    ben şu an 15 dişli ile kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. bu motora 14 dişli ile yazık. eğer sadece şehir içi 60 ı 70 i geçmeden kullanaksanız değiştirmeyin. ama arada 100-200 km lik geziler yaparım, e-5 de yeri geldiğinde bayır aşşağı dip gaz giderim derseniz 14 dişlide motor çok yoruluyor ve devir çok yükseliyor. bu durumda titreşim artıyor, yakıt çoğalıyor, motor daha çok ısınıyor ve en önemlisi çok yüksek devirde çalışdığından aşınma daha fazla oluyor. 16 dişlide 3. vites 100 yapıyor rahatlıkla ve 4. vites tam ekonomi modu gibi oluyor. burada karar kullanıcıya kalmış.

    bu arada elimde şu an bir tane 16 dişli var kendi motorum için yaptırdığım. isteyen olursa maliyetine yollayabilirim 25 tl ye mal olmuştu. 15 tl dişli 10 tl tornacıya verdim, 25 tl ye bence denemeye değer...
    windy125 bunu beğendi.

  14. #414
    kuzeyefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul/Konya
    Motosikleti
    Honda Titan 125 - Honda Cbf 150 - Bajaj Boxer 150
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben şu an 15 dişli ile kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. bu motora 14 dişli ile yazık. eğer sadece şehir içi 60 ı 70 i geçmeden kullanaksanız değiştirmeyin. ama arada 100-200 km lik geziler yaparım, e-5 de yeri geldiğinde bayır aşşağı dip gaz giderim derseniz 14 dişlide motor çok yoruluyor ve devir çok yükseliyor. bu durumda titreşim artıyor, yakıt çoğalıyor, motor daha çok ısınıyor ve en önemlisi çok yüksek devirde çalışdığından aşınma daha fazla oluyor. 16 dişlide 3. vites 100 yapıyor rahatlıkla ve 4. vites tam ekonomi modu gibi oluyor. burada karar kullanıcıya kalmış.

    bu arada elimde şu an bir tane 16 dişli var kendi motorum için yaptırdığım. isteyen olursa maliyetine yollayabilirim 25 tl ye mal olmuştu. 15 tl dişli 10 tl tornacıya verdim, 25 tl ye bence denemeye değer...
    Twona Bey motorsiklet 16 dişlide ve 3. viteste 100 kilometre hıza ulaşıyorsa son hızı nedir peki? Deneme imkanınız oldu mu acaba?

    Teşekkürler.
    twona bunu beğendi.

  15. #415
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı kuzeyefe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Twona Bey motorsiklet 16 dişlide ve 3. viteste 100 kilometre hıza ulaşıyorsa son hızı nedir peki? Deneme imkanınız oldu mu acaba?

    Teşekkürler.
    alaycı şekilde neden güldüğünüze bir anlam veremesemde cevap vereyim. 16 dişli ile bayır aşşağı 120 yaptım eğilerek. 16 dişli ile düz yolda sabit 105 km ile gidiyor motor bağırmadan. ben 15 dişli ile bugün en fazla yatark bayır aşşağı 115 i gördüm. 90 kiloyum. 60 kiloluk biri sürse belki 3-5 km daha artar. boxer ın son hızını eğime ve rüzgara göre 95 ile 110 km gibi düşünün. haa, bir apaçi yada kurye arkadaşımız çıkıp 125-130 yaptım yazarsa inanmayın, lakin discover forumunda 100 den aşşağıya inmeden süren arkadaşlarımız var
    windy125 ve wampaa bunu beğendiler.

  16. #416
    kuzeyefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul/Konya
    Motosikleti
    Honda Titan 125 - Honda Cbf 150 - Bajaj Boxer 150
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alaycı şekilde neden güldüğünüze bir anlam veremesemde cevap vereyim. 16 dişli ile bayır aşşağı 120 yaptım eğilerek. 16 dişli ile düz yolda sabit 105 km ile gidiyor motor bağırmadan. ben 15 dişli ile bugün en fazla yatark bayır aşşağı 115 i gördüm. 90 kiloyum. 60 kiloluk biri sürse belki 3-5 km daha artar. boxer ın son hızını eğime ve rüzgara göre 95 ile 110 km gibi düşünün. haa, bir apaçi yada kurye arkadaşımız çıkıp 125-130 yaptım yazarsa inanmayın, lakin discover forumunda 100 den aşşağıya inmeden süren arkadaşlarımız var
    Estağfurullah, alaycı gülümseme değildi o. Bana harika geldi 3. viteste o hız.
    Henüz motorsikleti almak nasip olmasa da şehir içinde kıvrak hareket etmesini isterim.
    Eğer dişli değişimi de sorun etmiyorsa bu durumu dediğiniz gibi çok mantıklı gözüküyor.

  17. #417
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben şu an 15 dişli ile kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. bu motora 14 dişli ile yazık. eğer sadece şehir içi 60 ı 70 i geçmeden kullanaksanız değiştirmeyin. ama arada 100-200 km lik geziler yaparım, e-5 de yeri geldiğinde bayır aşşağı dip gaz giderim derseniz 14 dişlide motor çok yoruluyor ve devir çok yükseliyor. bu durumda titreşim artıyor, yakıt çoğalıyor, motor daha çok ısınıyor ve en önemlisi çok yüksek devirde çalışdığından aşınma daha fazla oluyor. 16 dişlide 3. vites 100 yapıyor rahatlıkla ve 4. vites tam ekonomi modu gibi oluyor. burada karar kullanıcıya kalmış.

    bu arada elimde şu an bir tane 16 dişli var kendi motorum için yaptırdığım. isteyen olursa maliyetine yollayabilirim 25 tl ye mal olmuştu. 15 tl dişli 10 tl tornacıya verdim, 25 tl ye bence denemeye değer...
    twona kardeşim forumdaki bilgi alışverişini dikkatle takip ediyorum çünkü bu makina fena halde hoşuma gidiyor bir aya kadar almayı düşünüyorum inşaallah 110 kiloyum yükümle birlikte sanırım 140-150 kiloluk bir ağırlıkla -sence- 16 dişli dağ yollarında ve rampada çekişi ne kadar zayıflar.birde orjinal dişlide 90 km modunda hangi dişliyle 110 km yi yakalarız
    twona bunu beğendi.
    muhabbeti demleyelim...

  18. #418
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı kuzeyefe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estağfurullah, alaycı gülümseme değildi o. Bana harika geldi 3. viteste o hız.
    Henüz motorsikleti almak nasip olmasa da şehir içinde kıvrak hareket etmesini isterim.
    Eğer dişli değişimi de sorun etmiyorsa bu durumu dediğiniz gibi çok mantıklı gözüküyor.
    şehir içinde kıvraklık için 14 dişli en ideali. bu yüzden hiç dişliyle oynamayın bence siz...
    windy125 bunu beğendi.

  19. #419
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    twona kardeşim forumdaki bilgi alışverişini dikkatle takip ediyorum çünkü bu makina fena halde hoşuma gidiyor bir aya kadar almayı düşünüyorum inşaallah 110 kiloyum yükümle birlikte sanırım 140-150 kiloluk bir ağırlıkla -sence- 16 dişli dağ yollarında ve rampada çekişi ne kadar zayıflar.birde orjinal dişlide 90 km modunda hangi dişliyle 110 km yi yakalarız
    Ön dişliyi 2 diş büyülterek o hız yakalanır ama tork canavarı boxerin 4 vitesi ölmesse
    twona bunu beğendi.

  20. #420
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    twona kardeşim forumdaki bilgi alışverişini dikkatle takip ediyorum çünkü bu makina fena halde hoşuma gidiyor bir aya kadar almayı düşünüyorum inşaallah 110 kiloyum yükümle birlikte sanırım 140-150 kiloluk bir ağırlıkla -sence- 16 dişli dağ yollarında ve rampada çekişi ne kadar zayıflar.birde orjinal dişlide 90 km modunda hangi dişliyle 110 km yi yakalarız
    hocam 110 kilo iseniz 16 dişli de bayırlarda sorun olabilir. şehir içi kullanım için yeterli. ama benim gibi arasıra uzun gezi yapayım derseniz 15 dişli en ideali. yada şöyle söyleyeyim. dişli 14 de olsa 15 de olsa düz yolda yapacağınız hız 100ü 105 i geçmez. ne zaman bayır aşşağı dip gaz gidersiniz o zaman belki 5 km fark olur. 14 dişlide çekiş tabiyki daha iyi ama 90 dedimide motor da devir çok yükselip rahatsızlık verebiliyor. 15 dişlide 90 da 100 de bağırma pek olmadığı için ben 15 tecih ettim. bide bu dişli olayına bu kadar takılmayın. epi topu 30 tl masrafla tecrübe edip size uygun olanı seçebilrsiniz yani kaybedeceğiniz bir şey yok. mesela ben yaz sonu 2. motorumu alacağım. ya 400-500 cc maxi scooter yada sym wolf 250 düşünüyorum. 2. motorumu aldığımda uzun gezileri yeni motorumla yapacağım için boxer ın ön dişliyi 13 yapmayı düşüyorum yani 90 yapsa yeter ama torq lu olsun istediğim bu. 2. motorumu aldığımda da boxer ın sacrambler a dönüşümü başlayacak yani sadece dağa bayıra, kısa mesafelere kullanacağım için ve büyük cc motorumla uzun yol yapacağım için 15 dişliyede ihtiyacım kalmayacak ve boxer ın gücünden maximum düzeyde faydalanacağım 13 dişli ile. tabiri caizse keçi gibi olacak boksörüm
    windy125 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)