Arkadaslar ramazan ayinda Boludan motorumla Ege ve Akdeniz kiyilarini Dolasmak istiyorum. Yaklasik 1 haftalik bir gezi olsun istiyorum. Bazen cadirda bazen otelde kalacagim. Bu gezi icin bir rota ve harita hazirlamak istiyorum. Bu konuda bana yol gosterecek, yardimci olabilecek varmi?
Arkadaşlar 2. Benzin alışımdan beri 400 km'yi doldurdum (45 liraya doldurmuştum) ve gösterge henüz yedeğe düşmedi daha. Benzini geçen ay almıştım...
Sürekli artçılı ve şehiriçi biniyorum. Sanırım menzili bir hayli uzun olacak. Eminim zayıf ve hafif arkadaşlarda tüketim daha da düşer.
Normalde çoğu motor şehiriçi çok yakar, bizimki ise tam tersi, hesaplarıma göre şehir içinde 100 kuruştan az yakıyor. Ancak 60 ı geçmiyorum zira burada trafik çok yavaş ve yoğun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
Dostum tarihi uydurabilirsek biz de buradan eşimle artçılı katılırız. Biz sürekli bu civarda kamp kuruyoruz. Bölgedeki tüm kampları aşağı yukarı ezberledik. Örneğin;
Bafa gölü kenarında Çeri restaurant var yan taraftaki bahçesinde göle sıfır ücretsiz çadır kurabilirsin. Sıcak su duş wc mutfak çadır yeri hepsi ücretsiz. Kimseler de yok.
Patarada Camel camping var o da ücretsiz. Plaja çok yakın. Bu ikisi beleş ve güzel kampingler. Paralı olanlar da var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Çeşme ıldır ile karaburun balıklıova arasında mükemmel kamp yerleri var burası da 10 numara bir kamp alanı. Genelde 10-15 lira veriyoruz. Denize sıfır.
Ölüdenizde Denizatı Camping. Burası Türkiyenin en nezih en temiz kamp yeri. Biraz tuzlu 40 lira. Ancak 5 yıldız bir ortam çimler, mutfak wc banyo tertemiz. Òzel plajı var. Kamptan çok klüp havasında. Genelde motorcular kalıyor.
Datça palamutbükü koyu. Knidos yolunda Turkiyenin en temiz koyu denizi havası burada. Köyde Bir kaç kamping var. Saklıbahçe favorim. Denize sıfır.
Kuzenim cumartesiye kalmadan gider bakarız, bence Taşbaşında yada Hamamyolundaki eldem de vardır. Keşke şunun tel jantlısını getirselerdi de bu klasik görüntüyle hemen tracker'a bağlardık. Ha Peru da satılan enduro tipi gelse zaten elimdeki motoru satıp hemen basarım boxer a.
Merhaba,
Dün bende boxer satın aldım. Belki saçma gelecek ama motorda canımı sıkan hatta almamayı bile düşündüren tek tarafı tekerlek ve jantları oldu. Yazılan mesajların hepsini okudum, uyacak fazla model de bulunmuyormuş ama uyacağını düşündüğünüz model varsa linki ile paylaşır mısınız?
hocam motor klasik görünümlü bir motor olduğu için bir kere tel jant görünümüyle tam uyuyor yani çok yakışıyor. ikincisi benim gibi dağda bayırda süren birisi için tel jant esnek olması ve yamulsada düzeltilmesi bakımından çok daha avantajlı. madem bu motor kırsal yerler için yapılmış neden çelik jantla ithal edildi? kırsal bölgeler, köy, taşra gibi yerleşim yerlerde asfalt değil daha çok toz, toprak, çukur, patika yollar hakim yani bu durumda çelik jant bu motorun mantığına ters. diğer ülkelerdeki boxer 150 lere göz atarsanız hemen hemen hepsinin tel jant ile satıldığını görürsünüz ama malesef bizim ülkemize çelik jant ile gelmiş :(
bu arada motorumun egzos sesini çektim, şu anda video yükleniyor. yarım saat sonra motorun egzos sesini merak edenler videoyu izleyebilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
evet arkadşlar videomuz yüklendi . baja boxer egzos sesini merak edenler videoyu izleyebilirler...
KARDEŞ ELİNE SAĞLIK TEŞEKKÜR EDERİM VİDEO İÇİN... ÇOK HOŞ AMA BİR O KADARDA GARİP VE FARKLI BİR SESİ VAR ..
Valla çok güzel açıklamışsınız hocam, bence durum aynen şöyle; tel jant esnekliği avantaj, akord ayarı bisikletçide dahi yapılabilir, iç lastik yamanabilir, kırsal için harika bir seçenek. Enjeksiyondan çıkmış üretimi daha hızlı olan Alüminyum jant ise yamulduğunda çöpe atar yenisini en az 150 liraya sipariş etmek zorunda kalırsın. Hangisi üretici (ithalatçı) için daha karlı? Öte yandan sen ben gibi Cafe Racer, Street Tracker, Flat Tracker tarzı klasik seven motorcular için de tel jant harika (ki %90 bu şekilde satılmış) Hadi tel jant ile satmayacaksın tel jant da getirmeyeceksin, bari 5 kollu yıldız tarzı bir jant falan getirt ne bileyim. Bajaj Global a bende mail atıp destek olurum.
benim ingilizce ile pek aram yok. bi akrabam ing. öğretmeni ona yazdıracağım maili. umarım olumlu sonuç alırım.
ben bu motoru scrambler yapmak için aldığımı daha öncede söylemiştim. fakat kafama takılan bir kaç konu var. örneğin istediğim ölçüde lastik ve desen bulamıyorum. tel jant bulamıyorum. cross gidon alacağım ama fren, gaz ve debriyaj hortumu kısa gelirse daha uzununu nerde bulup değiştirecepim. bu sorunları bolu gibi küçük bir ilde çözmek zaten çok zor.
Ellerine sağlık.. Hem video süper hemde yorumların ...
Şuan almamak için kendimi zor tutuyorum. Aslında almayı düşünüyorum ama 1-2 ay gibi zaman daha var ..Şuan biraz masrafların azalmasını bekliyorum...
Siz böyle video larla beni iyice bağlıyorsunuz . Şu ana kadar olumsuz yorum neredeyse yok boxer hakkında ,olanlarda ufak detaylar çözülebilir ...
benden başka paylaşım yapan yokmu ağalar...
arkadaslar dun boxerı antalya bayısınde denemıs olup hemen kaporasını verdım anlasmamı yaptım kısmetse motor artık bızım ve gercektende dogru karar verdıgıme ınanıyorum ılk bakısta bana cok basıt gelse de ılk kalkısta verdıgım o kadar az gazla bole ıhtısamlı bı kalkıs yapmıs olması ınanın benı benden aldı.aynı kalkısı dıscoverde yapmama ragmen ınanırmısınız stop ettı yanı aralarında tahmınımden ote bı fark var kısmetse tam olarak aldıgımda ılk işim bol daglık ve yokus olan beydaglarına cıkıp motoru bı guzel test edecegım..
Daha önceki mesajlarimda da detaylı bir şekilde yazdım. Diğer modelleri bilemem ama Boxer kesinlikle parasını son kuruşuna kadar hakediyor.
Herşeyden önce bütçemi sarsmadı. Çünkü topu topu 3 bin lira verdim. 3 asgari ücret diyelim. Üstelik tüm gerekli aksesuarları üzerinde. Lastikler bile michelini aratmadı (Başka bir motor almış olsaydım en başta lastik sonra arka demir, koruma, siperlik, yan ayak, orta sehpa derken en az bir ya da iki milyar daha giderdi.)
Benzinliğe ayda bir gidiyorum. (Hala 2. Depomu bitiremedim)
Yedek parçaları çok ucuz ve bol, internetten bile siparişi mümkün.
Her yola her yere giriyor ( Güney Amerikadaki ispanyolca ve Asyadaki ingilizce sitelerindeki sloganları bu.) Avrupa motorları gibi nazik ve frajil değil, tabiri caizse taş gibi erkek adam motoru!
1 aydır yaklaşık çoğunluğu patika ve köy yolları olmak üzere 1000 km yaptım hiç bir sorun çıkartmadı. (Afedersiniz eşşek gibi katır gibi kullanıyorum) Sözde italyan ya da japonlar gibi zırt pırt sensör arızası müşür arızası elektronik arızası vermiyor çünkü yok, her şey mekanik. Daha aldığınız hafta servisle sanayiyle ahbap olmuyorsunuz.
Tüm bunlar bile Boxer almak için yeterli.
motoruda denedıgıme gore tek sıkıntım topcase. twona kardesım kaca maloldu senın canta ayrıca ona sırtlık ta takılabılıomu cunku bu motoru hep esımle kullanacam son olarak dıyecegım otomobıl ıcın reno 12 toros nasılsa motosıklet ıcın bajaj boxer odur!...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)